کلینیک پوست دکتر دولتی


کلینیک پوست دکتر دولتی

مرکز تخصصی انواع عمل زیبایی، لیزر و مو


کلینیک پوست دکتر دولتی

کلینیک دکتر دولتی – تخصصی پوست

دکتر یحیی دولتی در سال ۱۹۵۹ موفق به اخذ دکترای داروسازی و در سال۱۹۶۶ موفق به اخذ دکترای پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی تهران شدند.

دکتر دولتی در ژانویه سال ۱۹۶۸ جهت گذراندن تحصیلات تکمیلی به ایالات متحده سفر کرند و دوره تخصصی و فوق تخصصی خود را در درماتولوژی و درماتوپاتولوژی در دانشگاه Hah ema واقع در فیلادلفیا به پایان رساندند.

دکتر دولتی در سال ۱۹۷۲ به ایران بازگشتند و به طبابت و تدریس در زمینه درماتولوژی پرداختند و در راستای ترویج فرهنگ کار گروهی در زمینه پزشکی این کلینیک را تأسیس کردند.

ایشان ۴ بار به عنوان رئیس جامعه درماتولوژی ایران انتخاب شدند. در حال حاضر دکتر دولتی رئیس مرکز آموزش و پژوهش بیماریهای پوست و جذام دانشگاه علوم پزشکی تهران می باشد .

این مرکز اولین مرکز تخصصی پوست در کشور میباشد که توسط دکتر دولتی تاسیس و تا به حال توسط ایشان اداره شده است وپیشرفتهای چشمگیری نموده است.

در سپتامبر سال ۲۰۱۰ طی مراسم رسمی، کرسی استادی افتخاری دانشگاه فرانش کنتهF a che-com e کشور فرانسه به دکتر یحیی دولتی پزشک و متخصص بیماری های پوست اعطا شد. در کنگره بین المللی درماتولوژی که در تاریخ ۴ تا ۷ دسامبر ۲۰۱۳ در دهلی نو برگزار شد، جایزه Ou s a di g Me o Awa d انجمن بین المللی پوست که برای نخستین بار اهدا شد، به دکتر دولتی تعلق گرفت.

آکادمی جهانی سلامت (WHA) در تاریخ ۱۴ ژوئن ۲۰۱۴ ، ایشان را به عنوان عضو افتخاری آکادمی برگزید.

دکتر دولتی به مدت دوازده سال در چهار دوره و تاکنون رئیس انجمن متخصصین پوست بوده است.

” کلینیک تخصصی پوست دکتر دولتی (DSC) اولین کلینیک تخصصی پوست در ایران است. برای اولین بار در ایران متخصصین پوست این کلینیک به طور گروهی شروع به کار کردند که این خود مشوق فرهنگ کار گروهی در پزشکی بالینی بوده است. کلینیک تخصصی پوست دکتر دولتی در سال ۱۳۵۱ توسط دکتر ‏یحیی دولتی (دارای بورد تخصصی بیماریهای پوست و مو و ‏بورد فوق تخصصی درماتوپاتولوژی از ایالت متحده ‏آمریکا) تأسیس شد. محل استقرار این کلینیک ابتدا در ‏بلوار کریمخان زند بود و در سال ۱۳۶۵ به خیابان ‏ولیعصر، کوچه شهید دامن افشار انتقال یافت. در حال ‏حاضرپانزده متخصص بیماریهای پوست و مو، دو جراح پلاستیک ‏و یک متخصص بیهوشی و یک متخصص داخلی خدمات پزشکی را در زمینه های ‏بیماریهای پوست و مو، جراحی های پوست و زیبایی و ‏لیزر ارائه می کنند.‏ همکاران این کلینیک هر کدام در یک زمینه از بیماریهای پوست و مو یا زیبایی فعالیت بیشتری دارند و در موارد دشوار با یکدیگر مشورت می کنند.

خدمات قابل ارائه در کلینیک دکتر دولتی

بیماریهای پوست و مو تشخیص و درمان انواع بیماریهای پوست و مو وناخن توسط ۱۴ متخصص پوست انجام خدمات لیزری نظیر لیزر موهای زائدوعروق سطحی ولک وچین و چروک وجوانسازی مشاوره وعمل جراحی های پلاستیک وترمیمی توسط ۲ نفر متخصص جراحی پلاستیک مشاوره ودرمان بیماریهای داخلی ومتابولیسم توسط یک متخصص غدد مشاوره ودرمان بیماریهای داخلی توسط یک نفر متخصص داخلی عمل پیوند مو توسط سه نفر از متخصصین پوست ومو

زیبایی پوست پاکسازی پوست با پلینگ ویا دستگاه میکرودرم تزریق مواد پرکننده استاندارد برای حجم دهی صورت ،لب و اصلاح چین و چروک پوست لایپوفیلینگ(تزریق چربی از خود بیمارجهت ترمیم چین و چروکهای صورت ) لیپوساکشن حهت اصلاح چاقی موضعی تزریق بوتاکس از انواع استاندارد

انواع لیزر: از میان بردن موهای ناخواسته از بین بردن عروق متسع سطحی پوست جوان کردن پوست (از بین بردن چروکهای کوچک و لکه های سطحی پوست) از بین بردن لکه های پوست

جراحی های بزرگ نظیر جراحی زیبایی بینی، که نیاز به بستری شدن در بیمارستان داشته باشند در بیمارستان دی انجام میشوند

طرح های آتی آزمایشگاه قارچ شناسی و آسیب شناسی پوست داروخانه جراحیMOHS

تصاویر کلینیک دکتر دولتی

ارسال پیام به کلینیک دکتر دولتی

متن شما

Δdocume .ge Eleme ById( ak_js_1 ).se A ibu e( value, ( ew Da e() ).ge Time() );

اطلاعات تماس

تلفن:

۸۸۸۸۱۷۱۹ – ۸۸۷۷۲۳۱۸ – ۸۸۷۷۲۳۱۹ – ۸۸۸۸۴۱۹۶ (۰۲۱)

نمابر:

۸۸۲۰۶۵۷۰(۰۲۱)

پست الکترونیک:

i fo@i a de m. e

مطلب فوق را در شبکه های اجتماعی انتشار دهید

مطالب مرتبط

دکتر ندا ظهیری – فوق تخصص جراح پلاستیک

دکتر راضیه جعفری – فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی و زیبایی

کلینیک فوق تخصصی دژاوو – لیزر و جراحی پلاستیک

مرکز پزشکی زیبایی در استانبول – ترکیه – سپیده رییسی

دکتر سید هوتن علوی – فوق تخصص جراحی پلاستیک

دکتر فاطمه حسینی زادگان شیرازی – فوق تخصص جراحی پلاستیک

ثبت ديدگاه لغو پاسخ

Save my ame, email, a d websi e i his b owse fo he ex ime I comme .

Δdocume .ge Eleme ById( ak_js_2 ).se A ibu e( value, ( ew Da e() ).ge Time() );

کلینیک پوست دکتر دولتی