کار اینترنتی در منزل با گوشی


کار اینترنتی در منزل با گوشی

ˆŒ – کار و استخدام آگهی خود را بلافاصله در همین موقعیت و در همین صفحه به صورت vip و بالا نشین نمایش دهید. امروز از درآمدهای کار با گوشی برایتان میگم تا ببینید جه فرصت های عالی هست که از آن ها جا مانده ای. هر چقدر به انتهای این مقاله نزدیک می شوید […]


کار اینترنتی در منزل با گوشی
پخش آنلاین ویدئو

ˆŒ – کار و استخدام

آگهی خود را بلافاصله در همین موقعیت و در همین صفحه به صورت vip و بالا نشین نمایش دهید.

امروز از درآمدهای کار با گوشی برایتان میگم تا ببینید جه فرصت های عالی هست که از آن ها جا مانده ای. هر چقدر به انتهای این مقاله نزدیک می شوید صحبت از روش های جذاب تری  برای کار با گوشی در منزل می شود. در این مقاله آموزشی سعی کردم با فیلم های مختلفی که برایت قرار دادم، به خوبی این موضوع رو بهت آموزش بدم، پس از همین ابتدا تا انتها به دقت بخوان تا چیزی از دستت نرود. تا چند سال پیش، تنها توقعی که از یه گوشی موبایل داشتیم، این بود که خوب آنتن بده و بتونیم باهاش صحبت کنیم، اما الان گوشی های موبایل تقریبا هر امکاناتی دارن و همین باعث شده مردم به کار در منزل با گوشی علاقمند بشن. جدیدترین بروزرسانی این مطلب ۱۴۰۰۰۹۰۴

فیلم کار اینترنتی در منزل با موبایل

کارهای مختلفی هستن که شما با استفاده از گوشی موبایل خودتون میتونین اونها رو انجام بدین و کسب درآمد در منزل رو هم داشته باشین.

توی این مقاله میخوایم در مورد کار در منزل با گوشی صحبت کنیم و چند ایده برای کسب درآمد از گوشی موبایل بگیم که کمک میکنن شما بتونین با همین گوشی موبایلی که توی دستتونه، پولدار بشین.

اگه به کار در منزل با گوشی علاقمند هستین و دوست دارین با گوشی موبایل خودتون کسب درآمد کنین، تا آخر این مقاله با من همراه باشین.

کار در منزل با گوشی شامل چه کارایی میشه؟

خب اول از همه در مورد این صحبت کنیم که کار در منزل با گوشی، شامل چه کارایی میشه.

ساده ترین تعریفی که میتونیم برای این موضوع ارائه بدیم، اینه که کار در منزل با گوشی یعنی کارها یا شغل هایی که شما میتونین با استفاده از گوشی خودتون اونها رو انجام بدین و نیازی به ابزارهای دیگه مثل کامپیوتر ندارین.

در ادامه شغل هایی رو بهتون معرفی میکنم که همه شون با گوشی موبایل قابل انجام هستن و نیازی به هیچ ابزار دیگه ای برای انجام اونا ندارین. در ادامه هم روش های با درآمد متوسط و هم روش های با درآمدهای فوق العاده را معرفی میکنم.

ایده های کار در منزل با گوشی

۱- ادمین اینستاگرام:

این روزا شبکه اجتماعی اینستاگرام توی دنیا و مخصوصا کشور ما ایران رشد خیلی زیادی داشته و به همین خاطر کسب و کارهای زیادی توی اینستاگرام راه اندازی شدن.

همه این کسب و کارها بعد از مدتی به یک نفر احتیاج دارن تا بتونه پیجشون رو مدیریت کنه و بهشون توی این کار کمک کنه. اما مشکلی که دارن اینه که ادمین اینستاگرام حرفه ای و مورداعتماد پیدا نمیکنن.

اگه شما با اصول ادمین اینستاگرام آشنا بشین و یاد بگیرین چطور این کار رو انجام بدین و برندسازی خوبی هم توی این زمینه انجام بدین، میتونین به راحتی مشتری های خیلی زیادی رو به دست بیارین و درآمدهای خوبی رو از این روش کار در منزل با گوشی داشته باشین.

برای این کار هم شما فقط به یک گوشی موبایل نیاز دارین و کافیه با اینستاگرام و اصول اون آشنا بشین.

حتی بعد از مدتی میتونین تیم سازی بکنین و توی این زمینه کار خودتون رو گسترش بدین.

میتونم بگم اگه یک ادمین حرفه ای باشین، درآمد شما از ۵ میلیون تومان ماهانه شروع میشه و خیلی خیلی بیشتر از این مبالغ هم میتونه باشه.

وظایف ادمین و درآمد کار با گوشی در خانه

ادمین اینستاگرام بودن سطوح مختلفی دارد و درآمدهای بسیار متفاوتی دارد. واقعا فقط با یک موبایل ساده می توانید در خانه به درآمدهای عالی برسید،‌ اما قطعا باید یک سری مهارت را یاد بگیرید. من اینجا انواع وظایف مختلف یک ادمین را نوشتم. مهارت هایی که نوشتم الزامی وجود ندارد که به همه آن ها مسلط باشید. اما هرچقدر تسلط شما به این مهارت ها بیشتر بشه درآمدهای بسیار بالاتری خواهید داشت. بریم که ببینیم.

پاسخگویی به کامنت ها، پاسخگویی به دایرکت ها، پست گذاشتن و استوری گذاشتن ماهیانه ۴٫۰۰۰٫۰۰۰ الی ۵٫۰۰۰٫۰۰۰ میلیون تومان برایت درآمد داشته باشد. البته در نظر داشته باش که می توانی کار ۳ تا پیج را بر عهده بگیری و ماهیانه ۱۲٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان الی ۱۵٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان درآمد داشته باشی.

نکته : برخی از ادمین هایی که دایرکت ها را جواب می دهند و کارهای ثبت سفارش مشتری را انجام می دهند، علاوه بر حقوق ثابت، درصدی از سود را هم دریافت می کنند.

مدیریت تبلیغات :‌ ادمینی که بحث مدیریت تبلیغات یک پیج اینستاگرام را بر عده بگیرد هم ماهیانه حداقل ۵٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان درآمد دارد. همه پیج های بزرگ هر ماه تبلیغات می کنند و مدیر تبلیغات باید پیج های متناسب با کسب و کار صاحب پیج را پیدا کند و کارهای رزرو تبلیغات و هماهنگی ها را انجام بدهد.

مدیریت کمپین های فروش : معمولا مدیر تبلیغات و مدیر کمپین های فروش را یک نفر می گذارند.

تدوین عکس و فیلم : تدوین فیلم و عکس وظیفه ادمین پیج اینستاگرام نیست. اما اگر این مهارت هم بلد باشید می توانید حقوق دریافتی بیشتر را از کارفرما بخواهید. یعنی اگر وظیفه پاسخگویی به پیام ها و تدوین عکس و فیلم را بر هده داشته باشید حداقل ماهیانه باید ۸٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان دریافت کنید.

استراتژیست تبلیغات : یکی از خدماتی که صاحب همه پیج ها به آن ها نیاز دارند این است که یک نفر باشد تا محتوای تبلیغاتی درست کند و سناریوهای کمپین های فروش بچیند. معمولا افرادی که این مهارت را بلد هستند به صورت حقوق ثابت جایی کار نمی کنند و همه به صورت پروژه ای کار می کنند. با یک مثال بریم جلو …

صاحب یک پیج فروش لوازم خانگی می خواهد این ماه تبلیغات زیادی را در فضای اینستاگرام انجام بدهد. ۱۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان برای تبلیغات کنار گذاشته است و می خواهد بالاترین بازدهی را از تبلیغات خودش داشته باشد. اینجا به افرادی مراجعه می کنند که تخصصشان این است که یک محتوای تبلیغاتی طراحی کنند و پیج های مناسبی برای تبلیغات پیدا کنند. دستمزد این حالت به صورت پروژه ای است. در کنار این موارد افرادی هستند که سناریو برای کمپین فروش می چینند.

کمپین فروش چیست؟ با یک مثال بریم جلو … دیدید ایرانسل جشنواره میزاره میگه تخفیف عید تا عید؟ این میشه یک کمپین فروش. دیدید دیجیکالا شب یلدا کلی سروصدا میکنه برای تخفیف های شگفت انگیزش؟ این میشه کمپین فروش. حالا افرادی که مهارت طراحی این کمپین های فروش را دارند به صورت پروژه ای دستمزدهای سنگینی دریافت می کنند. مثلا یک پیج اینستاگرامی که توی یک کمپین فروش ۱ میلیارد تومان بفروشد ممکن است ۲۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ میلیون آن را به طراح کمپین پرداخت کند.

حالا نکته بسیار مهم این است که همه این ها می تواند با موبایل و فقط در خانه انجام شود.

۲- تولید محتوا با موبایل :

دومین شغلی که برای کار در منزل با گوشی میتونین انجامش بدین، اینه که با موبایل خودتون تولید محتوا انجام بدین.

پیج های اینستاگرامی خیلی زیادی هستن که خودشون نمیتونن محتواهای با کیفیت و خوب بسازن و یا نمیدونن چطور این کار رو انجام بدن.

شما میتونین با یادگیری اپلیکیشن های حرفه ای تولید محتوا و برندسازی توی این زمینه، مشتری های خیلی زیادی رو به دست بیارین تا با خدمات تولید محتوا بتونین درآمدهای خیلی خوبی رو داشته باشین. امروز هر فردی میخواهد بفروشد و پولدار شود باید تولید محتوا کند و همه به این خدمت نیاز دارند. پس بازار عالی دارد.

برای این کار هم شما فقط به گوشی موبایل خودتون نیاز دارین. برای شروع کافیه اپلیکیشن های حرفه ای تولید محتوا با موبایل رو بشناسین و تمرین کنین تا به این کار مسلط بشین و بتونین محتواهای حرفه ای رو برای مشتری ها بسازین.

این کار پتانسیل درآمدی خیلی خوبه داره و توی اون هم میتونین تیم سازی کنین و حتی خدمات حرفه ای تری هم اضافه کنین تا درآمدهای خیلی خیلی بیشتری رو به دست بیارین.

درآمد شما برای تولید محتوای یک پیج از ماهانه ۴ میلیون تومان شروع میشه به بالا و با روش های مختلف میتونین درآمد خودتون رو خیلی خیلی بیشتر کنین.

۳- کسب و کار اینستاگرامی:

سومین روش کار در منزل با گوشی ، راه اندازی کسب و کار اینترنتی خودتونه. راه اندازی کسب و کار اینستاگرامی درست و حسابی می تواند سودی چند برابر یک کارخانه را برای شما به همراه داشته باشه.

شما میتونین برای خودتون یک کسب و کار اینستاگرامی حرفه ای و پولساز بسازین و از اون درآمدهای خیلی خیلی خوبی رو داشته باشین.

برای انجام این روش کار در منزل با گوشی هم شما فقط نیاز به یک گوشی موبایل دارین و بس.

برای شروع کافیه انتخاب کنین که میخوای چه خدمات یا محصولاتی رو بفروشین، حتی اگه محصولی ندارین یا سرمایه این کار رو ندارین، میتونین از روش همکاری در فروش استفاده کنین. توصیه من به شما این است که همکاری در فروش داشته باشید.

بعد از انتخاب حوزه کاری خودتون، حالا باید پیج اینستاگرام خودتون رو راه اندازی کنین و در مورد کار و محصولات خودتون تولید محتوا انجام بدین.

بعد شروع کنین به جذب فالوور و محصولات خودتون رو به اون فالوورها بفروشین. کم کم درآمد شما خیلی بیشتر میشه و میتونین درآمدهای باورنکردنی رو از این راه داشته باشین.

البته این نکته رو هم باید بگم که توصیه من اینه که قبل از شروع کسب و کار اینستاگرامی خودتون، به صورت کامل توی این زمینه آموزش ببینید تا یاد بگیرین که چطور توی اینستاگرام بفروشین.

کسب و کار اینستاگرامی شما میتونه هرمیزان درآمدی که بخواین داشته باشه و درآمدش حد و مرزی نداره چون بازارش به وسعت کل ایرانه. فقط کافیه کار بازاریابی و فروش در اینستاگرام رو خوب انجام بدین.

۴- کار اینترنتی در منزل با گوشی از طریق پیج تبلیغات

یکی از روش های بدون هزینه برای کار اینترنتی در منزل با گوشی، راه اندازی یک پیج در اینستاگرام است که بتوانی از طریق تبلیغات درآمد کسب کنی. حالا میپرسی چطوری؟ قطعا این همه پیج سرگرمی دیدی. پیج هایی که کلیپ های طنز قدیمی از مهران غفوریان، مهران مدیری، رضا عطاران، علی صادقی و … قرار میدند و این کلیپ ها را میبینی و لذت میبری. یا پیج های دانستی. همه این پیج ها از طریق تبلیغاتی که می گیرند درآمدزایی می کنند. این کار هزینه خاصی نداره اما درآمد خوبی دارد. هزازان پیج از طریق کار با موبایل در منزل به این شکل به درآمدهای عالی رسیدند. روزی ۲ تا تبلیغات به صورت پست منتشر می کنند و برای هر پست ۵۰۰٫۰۰۰ تومان دریافت می کنند که ماهیانه درآمد ۳۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومانی می تواند داشته باشد. در نظر بگیر که می توانی چندین پیج داشته باشی و سود چند برابری داشته باشی.

سودهای اینستاگرامی با موبایل

سودهای اصلی در اینستاگرام است. با گوشی موبایل می توانید سودهای بسیار زیادی بدست آورید. در ادامه انواع روش های کار با موبایل در خانه می خواهم نمونه های پر درآمد را برات بگم.

فروش محصول

فروش خدمات آنلاین

فروش آموزش و بلاگری

پیج های واینری

فروش محصول

فروش محصول در اینستاگرام بسیار سود داره. همین الان هزاران نفر در ایران و در خانه به کسب درآمد از طریق گوشی موبایل مشغول هستند.

فروش محصول به صورت انجام می شود :

حالت اول : خودت مغازه دار هستی، تولید کننده هستی و یا شرکت داری و می توانی پیج اینستاگرام راه اندازی کنی و محصولاتت را بفروشی.

حالت دوم : خودت محصولی از خودت نداری و می توانی محصول دیگران را بفروشی و پورسانت خودت را برداری. (یکی از روش های بسیار پر سود)

در واقع خیلیا از طریق فروش محصول در اینستاگرام به ثروت های میلیاردی در همین ایران خودمان رسیدند. فقط باید باورهای خودت را قوی کنی و روش درست کسب درآمد از طریق موبایل را یاد بگیری. ۲ نمونه پیج فروش محصول برایت آوردم تا ببینی. خیلیا میپرسن که چه محصولی بفروشیم تا سود خوبی داشته باشه. دوست گرامی هیچ فرقی نمیکنه که چه چیزی میفروشی، فقط مهم اینه بلد باشی بفروشی، راه و روش درست را بلد باشی. الان به نظرت کسی میتونه با لواشک فروختن ثروتمند بشه؟ ادامه رو ببین …

پیچ فروش لواشک ام ترش – تعداد فالوور بیش از ۷۰۰٫۰۰۰ نفر

درآمد این پیج بسیار بالاست

فیلم زیر را مشاهده کن. با موبایل گرفته شده و تدوین شده. 

پیج فروش ساعت ایران ساعت

بیش از ۹۰۰ هزار فالوو دارد. 

درآمد این پیج بسیار بالاست

پیج های خدمات آنلاین مثل :

اگر مهارتی داری باز هم با استفاده از موبایل می توانی صدایت رو به گوشی افراد بیشتری در سراسر ایران برسانی. دوست گرامی اینترنت بازاری به وسعت کل ایران است. به قدری این بازار بزرگ است که جا برای همه هست. خیلی ها بودند که مهارت و تخصصی داشتند ولی مشتری نداشتند، در شهر دور افتاده ای بودند،‌درآمدی نداشتند، ولی با پیدایش اینستاگرام و تمایل مردم به استفاده از موبایل باعث شده این افراد مهارت و تخصصشان دیده بشه و ثروت های زیادی را بدست بیارن.

طراحی لوگو

طراحی کاور پست و استوری برای پیج های دیگر

طراحی وب سایت

سئو سایت (افزایش رتبه در گوگل)

تدوین کارها

فروش نقاشی سفارشی

پیج های بلاگری :

بلاگر کیست؟ فردی که در زمینه ای مطالعه زیادی دارد، مهارتی دارد،‌ مهارت و تجربیات خودش را با بقیه به اشتراک میگذارد. یکی از معروف ترین بلاگرها صدف بیوتی است که احتمالا همه شما می شناسید. صدف درآمد سرسام آوری از طریق تبلیغات دارد.

صدف بیوتی

الناز گلرخ

ملینا تاج

پیج های واینری :

واینر کیست؟ فردی که فیلم های کمدی درست می کند. در اینستاگرام هم تعداد زیادی از این واینرها وجود دارند و درآمدهای فوق العاده ای دارند.

سرنا امینی

مجتبی شفیعی :‌ دستمزدی که برای یک پست

و هزاران نفر دیگر

چگونه از طریق موبایل موفق شوم و به درآمدهای بالایی برسم؟

جدای از اینکه میخواهی از کدام روش کار با گوشی به درآمد برسی باید این را بدانی که قرار نیست صرفا تعداد فالورر چند صد هزارتایی داشته باشی تا به درآمدهای نجومی برسی. از همان ابتدا می توانی درآمدهای کمتر را تجربه کنی و رفته رفته به درآمدهای بالا برسی. هر کدام از روش هایی که گفتم سبک خاص خودش را دارد. بعضی از روش ها علاوه بر موبایل، نیاز به تخصص دیگری دارد یا نیاز به محصول دارد و بعضی روش هایی که گفتم فقط خود موبایل کافی است.

سوال کلیدی : کدام کار اینترنتی در منزل برای من مناسب است؟

سوال مهم اینجاست که برای کار با گوشی در خانه بهتر است کدام روش را انتخاب کنم؟ کدام مناسب من است؟ کدام درآمد بیشتری برای من دارد؟ این دقیقا به خودت بستگی داره. کارهای ادمینی خب درآمد ثابتی داره ولی برای شروع کار خیلی میتونه گزینه خوبی باشه. الان یک کارمند با کلی سابقه کار به سختی می توانی پیدا کنی که بتواند ماهیانه ۸ میلیون درآمد داشته باشه ولی اگر فقط مدیریت ۳ تا پیج را بر عهده بگیری ماهیانه ۱۲٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان می توانی درآمد داشته باشی.

برای مشاوره و شرکت در دوره کار با موبایل با شماره های ۰۲۱۴۴۳۰۴۰۵۴ و ۰۹۳۷۳۲۰۵۴۸۰ تماس بگیرید و یا واتس اپ پیام بدید. و یا نام و شماره موبایل قرار دهید تا با شما تماس گرفته شود.

من میخواهم با کار با گوشی در منزل پولدار شوم چیکار کنم؟

اول از همه باید تکلیفت با خودت روشن باشه که میخواهی از چه طریقی کار با موبایل در خانه را شروع کنی. وس قدم اول با توجه به شرایط و روحیات خودت اینه که کدام روش را انتخااب کنی. قدم بعدی اینه که برای خودت هدف گذاری کنی و برای هدف گذاری خودت، برنامه ریزی کنی و سپس برای برنامه ریزی خودت، اقدام های عملی انجام بدی.

الان خیلی از افراد هستند که پیج فروش محصول دارند و همه کارهایشان را با موبایل انجام می دهند. تسترهای غذا رو دیدی؟ اغلبشون فقط با موبایلشون همه کارهای ضبط و ادیت فیلمها رو انجام میدن. خلاصه الان فضا،‌فضای اینترنت و موبایله و از هر طریقی میخوای به ثروت برسی باید از طریق موبایلت اینکار رو انجام بدی و یادت باشه در کنار موبایل باید حتما مهارت درآمدزایی از اینستاگرام را یاد بگیری. همه این عزیزانی که من تا اینجا بهت نشان دادم، چه محتوای خودشون رو با موبایل گرفته باشن و چه با دوربین، در انتها با موبایل کار بازاریابی و معرفی خودشون رو انجام دادن. من توی این مسیر کمکت میکنم تا کسب و کار آنلاین خودت را راه اندازی کنی.

کار با گوشی در منزل چند روش دارد؟

کار با گوشی در منزل کلا به دو دسته کلی تقسیم می شود.

دسته اول :‌ کارهایی که صفر تا صد انجام آن با موبایل است.

دسته دوم : کارهایی که فقط برای فروش و بازاریابی از موبایل استفاده می کنند.

مثال دسته اول : فردی که ادمین اینستاگرام است. فردی که پیج طنز راه اندازی کرده و می خواهد از طریق تبلیغات درآمدزایی کند.

مثال دسته دوم : فردی که در منزل شمع درست می کند و با موبایل عکاسی و ادیت می کند و پیج اینستا راه اندازی می کند و به جذب فالوور و فروش می پردازد.

ایده های کار با گوشی

ایده های مختلفی برای سودآوری در اینستاگرام وجود دارد. اینکه دقیقا چه محصولی بفروشیم مهم نیست. مهم این است که راه درست کسب درآمد از اینستاگرام را بلد باشید. من در این قسمت چند سرنخ بهت میدم تا ذهنت باز تر شود.

ارائه محصول و خدمت بر اساس شهر

ساکن چه شهری هستی؟

در شهر شما چه سوغاتی هایی وجود دارد؟

چه شهرک صنعتی وجود دارد؟

چه تولیدکننده هایی را میشناسی؟

در دوست و آشنایان شما چه فردی فروشگاه دارد؟

در شهر شما چه فروشگاه هایی وجود دارند که خوش نام هستند؟

در چه حوزه ای تخصص و مهارت داری؟ مثلا کابینت کار هستی٬‌ نجار هستی٬ حسابدار هستی می توانی همین مهارت را به دیگرات آموزش بدهی. سود آموزش بسیار بالاست.

فروش محصولات : 

فروش خدمات :‌

فروش آموزش :

فیلم راه اندازی پیچ اینستاگرام یا فروشگاه حضوری

کلا روند پولسازی جهان در حال پوست اندازی گسترده ای است

قبلا اینطوری بود که باید میرفتی بازار و شاگردی میکردی. ۱۰ سال باید پادویی میکردی، خودمونی بگم تو سری میخوردی تا کم کم بتونی برای خودت جایی دست و پا کنی و خودت بشی تازه صاحب مغازه قبلا اینطوری بود که زندگی خوب برای امثال چه افرادی بود؟ برای افرادی که کارمند بانک بودند. سابقه بالایی داشتند و رئیس شعبه بانک شده بودند.

امروز چطوریه؟ امروز یک پسر ۱۰ ساله میبینی میلیارد میشه. چطوری؟ با استفاده از قدرت فضای مجازی.

یک آمار از سایت فرشاد حیدری

نزدیک به ۷۰ درصد افرادی که وارد سایت فرشاد حیدری می شوند، از طریق موبایل وارد سایت می شوند و ۳۰ درصد از طریق کامپیوتر وارد می شوند. اینجاست که قدرت موبایل مشخص است. برای همین کار نحوه صحیح و اصولی کار با موبایل را یاد بگیرید تا بتوانید شما هم از این فرصت عالی استفاده کنید.

هیچ وقت پول درآوردن تا به این اندازه آسان نبوده است!

الان بهترین زمان برای ورود به دنیای کسب درآمد از طریق موبایل است. هیچ وقت از مان تا به امروز پول درآوردن راحت نبوده! راحت! درست شنیدم؟ بله درست شنیدی. قبلا یک نفر در محله ای یک مغازه کوچک اجاره می کرد و روزی آن فرد فقط به افرادی که از جلوی درب مغازه اش رد می شدند گره خورده بود. اما امروز چی؟ در منزل و فقط با یک گوشی موبایل می توانی از محصولات و خدماتت عکس و فیلم بگیری و کل ایران می تواند بازار شما باشد. دیگر حدی مرزی وجود ندارد.

آیا برای شروع کار دیر نیست؟

خیر، الان فضای اینترنتی در ایران یک فرصت عالی است. دقت داشته باش که همیشه این فرصت فراهم نیست. تا ۳ سال دیگر، فضای مجازی فرصت نیست، بلکه الزام خواهد بود و این وسط کسانی سودهای کلان می توانند بدست بیاورند که تا دیر نشده از فرصت استفاده کنند. اجازه بده یک مثال در این زمینه بزنم.

درس عبرت از بورس ایران

اون اوایل کار افرادی که وارد شدند میلیاردها تومان پول بدست آوردند و زندگی آن ها از این رو به آن رو شد. ولی افرادی که دیر وارد شدند چه شد؟ سرمایه هایشان را باختند. حالا آیا دیر وارد فضای کسب درآمد با موبایل بشویم ضرر می کنیم؟ خیر شما هر وقت وارد این فضا بشوید برایتان برد است اما هرچقدر دیرتر وارد این فضا بشی، ورود به این بازار پر از معدن طلا سخت تر می شود. هر چقدر دیر تر اقدام کنی فضای رقابتی سخت تر می شود.

یک مثال از نحوه درآمدزایی کار اینترنتی در منزل با گوشی

فرض کن یک محصولی برای فروش داری که سود فروش هر عدد آن حدود ۱۰۰٬۰۰۰ تومان است. یک پیج اینستاگرام راه اندازی می کنی و از محصولاتت عکس میگیری و در پیجت منتشر می کنی. فرض بگیریم که تعداد ۱۰۰۰ عدد فالوور جذب میکنی. (توی دوره درآمد اینستاگرامی بهت یاد دادم که چطوری ۱۰۰۰ فالوور واقعی و هدفمند بدون ۱۰۰۰ تومان پول تبلیغات بدست بیاوری) حالا از این ۱۰۰۰ نفر اگر روزی فقط ۱ نفر خرید کند، درآمد ماهیانه ۳٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان خواهی داشت. حالا از این ۱۰۰۰ نفر اگر روزی فقط ۲ نفر خرید کند، درآمد ماهیانه ۶٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان خواهی داشت. حالا با سودی که بدست می آوری تبلیغات می کنی و تعداد فالوورهایت افزایش پیدا می کند و دوباره به سود میرسی و دوباره تبلیغات می کنی و همین چرخه را ادامه می دهی و خودت حساب کن چقدر سود میکنی. شاید سوالاتی برات پیش آمده باشه. من به این سوالات پاسخ میدم.

اگر محصولی که می فروشم مثلا ۳۰٬۰۰۰ تومان سود داشته باشه چی؟ در این صورت مثلا داری لاک میفروشی. معمولا چون خریدار باید پول هزینه ارسال هم پرداخت کند. تعداد چند لاک سفارش می دهد. یک زمانی هست که سود محصولت کمتر از ۱۰۰ هزار تومانه ولی محصولاتت مکمل همدیگر است و مشتری از انتظار کشیدن برای اینکه محصول به دستش برسد خوشش نمیاد، برای همین وقتی قرار است هم هزینه ارسال پرداخت کند و هم منتظر بماند، در یک خرید سعی می کند چند محصول سفارش دهد.

حالا اگر سود محصولت بیشتر از ۱۰۰٬۰۰۰ تومان باشد چی؟ خودت حساب کن چقدر سود دارد.

همه چیز در این دو کلمه خلاصه می شود : جذب و تبدیل

چرخه رشد به این صورت است : فالوور جذب می کنی، محصولات و خدماتت را به فالوورها میفروشی و سود میکنی. با سودی که بدست آوردی تبلیغات میکنی و دوباره افرادی را جذب پیجت میکنی و سپس افرادی را که جذب شدند را به مشتری تبدیل می میکنی و دوباره سود میکنی و دوباره تبلیغات میکنی و … این پروسه را همیشه تکرار میکنی.

خودباوری

همه این مسائل را تا به اینجا با شما عزیزانم به اشتراک گذاشتم. تا زمانی که به این کار اعتقاد نداشته باشی. افکار منفی رو دور خودت جمع کنی هیچ فایده ای نداره. خودت داره این همه آدم را در اینستاگرام میبینی. این همه آدم به ثروت رسیدند. باز هم داری مفاومت میکنی تا این فرصت رو از خودت بگیری؟ با این وضعیت گرانی واقعا صرفا با درآمد کارمندی نمی توانی به خواسته هایت برسی.

راه درست کار با موبایل در خانه چیست؟

اگر الان کارمند هستی از کار کارمندیت خارج نشو. برای اینکار من به هیچ عنوان پیشنهادهای قهرمانانه به کسی نمیدم. من فرشاد حیدری هستم. سرد و گرم این بازار را چشیده ام. تحصیلات تخصصی من در این حوزه است و همیشه روش های صد در صد اصولی و منطقی رو توی سایت شخصی خودم پیشنهاد میکنم. اگر کارمند هستی همان جا بمون و در کنار کار کارمندیت شروع کن پایه های کسب و کار آنلاین خودت را بنا کن. کم کم که به درآمد رسیدی از کارمندی بیا بیرون. چه زمانی از کارمندی بیای بیرون؟ زمانی که درآمد کسب و کار آنلاینت چند برابر درآمد کارمندیت بشه و چند ماه ثبات داشته باشه تا خیالت راحت بشه و با اطمینان کامل فقط به کسب و کار آنلاینت بچسبی.

سوالات متداول این همه پیچ بزرگ در اینستاگرام است. این همه رقیب های گردن کلفت است. آیا جایی برای من است؟

بزار اینجوری بگم. مثلا میخواهی ساعت بفروشی و پیج های مختلفی هستند که تعداد فالوورهای بالایی دارند و درآمدهای میلیاردی در ماه دارند. عزیز دل من، این پیج ها هم روزی از صفر عدد فالوور شروع کردند. أصلا ما نمیگیم تو بشی یک پیج که ۵۰۰٬۰۰۰ فالوور داره. تو یک پیجی بشو که ۲۰٬۰۰۰ تا فالوور داره. آیا داشتن کسب و کاری که ۲۰۰۰ تا دنبال کننده داره کم چیزیه؟ آیا شوخیه؟ خیر. چنین پیجی می تواند ماهیانه چند ده میلیون تومان درآمد داشته باشد. دوست عزیزم دقت کن که باید گام به گام پیش رفت. وقتی ۱۰۰۰ تا فالوور بدست میاری و میفروشی و سود میکنی، با سودت تبلیغات میکنی دوباره تعداد فالوورهات افزایش پیدا میکنه. دوباره میفروشی و دوباره تبلیغات میکنی و این قضیه رو تا زمانی ادامه میدی که دیگه کم کم بخشی از پولت رو برای تبلیغات میزاری. اون اوایل کار ۸۰ درصد سودت را برای تبلیغات هزینه میکنی و وقتی بیشتر رشد میکنی به نقطه ای میرسی که ۲۰ درصد، ۱۰ درصد، ۵ درصد سودت را برای تبلیغات هزینه میکنه.

بعد از چه مدت به درآمد میرسم؟ این دقیقا به خودت بستگی دارد ولی معمولا با روشی که من بهت آموزش میدم بعد از یک ماه اولین سفارش های فروش را دریافت میکنی. اینکه میگم فروش، منظورم فروش محصول، خدمت یا آموزش است.

برای مشاوره و شرکت در دوره کار با موبایل با شماره های ۰۲۱۴۴۳۰۴۰۵۴ و ۰۹۳۷۳۲۰۵۴۸۰ تماس بگیرید و یا واتس اپ پیام بدید. و یا نام و شماره موبایل قرار دهید تا با شما تماس گرفته شود.

کار با گوشی در منزل نمونه موردی

میخوام در این بخش یک نمونه در رابطه با کار با گوشی در منزل برایت بیارم تا باز هم ذهنت باز تر بشه. پیج آرمان د فریک!

خب این پیج دقیقا چیکار میکنه؟ این پیج میاد یک سری ایده های خلاقانه پیاده میکنه و از این طریق معروف شده. مثلا انداختن قرص نعناع در نوشابه رو تست میکنه و … برای هر استوری تبلیغاتی چند میلیون تومان دریافت میکنه و درآمد بسیار بالایی دارد. دقت کن من دارم از قصد انواع و اقسام روش های کسب درآمد از موبایل رو بهت میگم تا دیدگاهت بازتر بشه و بدونی که معادله بازی عوض شده. دیگه اینکه صرفا طرف باید کارخانه دار باشه تا ثروتمند باشه تمام شده. امروز یک نفر میتونه در منزل و فقط با یک گوشی موبایل،‌ از یک کارخانه دار هم بیشتر پول دربیاورد.

درآمد کریستیانو رونالدو از اینستاگرام

آیا میدونستی که درآمد کریستیانو رونالدو از اینستاگرام بیشتر از درآمد باشگاهی است؟ بله. باز هم تاکید میکنم که جنگ امروز دنیا، جنگ توجه است. رونالدو به واسطه پشتکار و محبوبیتی که داره در کل دنیا شناخته شده است و برای همین همه حرکاتش زیر ذره بین همه مردم دنیا قرار داره. برای همین شرکت های مختلف، پول های بسیار خوبی به رونالدو پرداخت می کنند تا رونالدو تبلیغ آن ها را در اینستاگرام انجام بده. پس همه این مطالبی که من امروز برات گفتم برای این بود که بدونی حرف اول رو در حال حاظر در دنیا داره موبایل میزنه. حالا اینکه با موبایل در منزل بخواهی کار کنی یا با موبایل در خارج از منزل بخواهی پول دربیاری بستگی به خودت داره. من راه و روش های مختلف رو برایت گفتم که متناسب با شرایط و روحیات خودت یک مدل رو انتخاب کنی.

راز اصلی درآمد از کار با گوشی در منزل

راز اصلی در محتوا خلاصه میشه. دنیا داره با محتوا میفروشه. یعنی از هر روشی که میخواهی کار با گوشی در منزل رو انجام بدی فقط این را بدان که باید تولید محتوا انجام بدی. مثلا اگر کفش میفروشی باید عکس بگیری، فیلم بگیری و منتشر کنی. این یعنی تولید محتوا. باید با مخاطب های خودت ارتباط دوستانه برقرار کنی. باید باهاشون تعامل داشته باشی. ببین هر روز با دنیای از استوری های مردم روبرو هستی. اینجا جنگ بر سر توجه و جذب پول بیشتر است. صرفا یک مصرف کننده محتوا نباش. تولید کننده محتوا هم باش تا بتوانی سهم خودت را از این بازار بزرگ بدست بیاری. هر روزی که دیرتر اقدام کنی،‌ شرایط ورود به این حوزه پیچیده تر میشه. پس همین الان اقدام کن.

جمع بندی

توی این مقاله در مورد کار در منزل با گوشی با گوشی صحبت کردیم و گفتیم که چطور میتونین با گوشی موبایل خودتون کسب درآمد داشته باشین.

کسب درآمد با موبایل غیرممکن نیست و خیلی ساده انجام میشه اگه بتونین از همین گوشی موبایلی که دستتونه درست استفاده کنین. امیدوارم مواردی که توی این مقاله گفته شد، بهتون کمک کنه تا بتونین کار در منزل با گوشی رو انجام بدین و به درآمدهای خیلی خوبی توی این زمینه برسین.

کار اینترنتی در منزل با گوشی