چگونه اکانت اینستاگرام را دیلیت کنیم


چگونه اکانت اینستاگرام را دیلیت کنیم

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که به فکر پاک کردن اکانت اینستاگرام ( دیلیت اکانت اینستاگرام‌ ) افتاده باشید در این مطلب قصد دارید آموزش حذف اکانت اینستاگرام ( Delete Instagram Account ) را به طور کامل و به صورت کاملا تصویری آموزش دهیم.


آموزش چگونه اکانت اینستاگرام خود را پاک کنیم؟

این روز‌ها اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های مورد استفاده کاربران تلفن‌های همراه هوشمند است اما شاید به دلایل مختلف شخصی و یا حتی اعتیاد به آن تصمیم بگیرید اکانت خود را حذف کنید. در این مطلب در چند قدم ساده پاک کردن اکانت ابنستاگرام را آموزش می‌دهیم. این مطلب برای پاک کردن اکانت اینستاگرام و نه حذف آن از گوشی است.

پاک کردن اکانت اینستاگرام و یا همان دیلیت اکانت اینستاگرام کار پیچیده‌ای نیست به شرط اینکه تمام نکات و قواعدی که در متن این آموزش می‌‌خوانید را کاملا رعایت کنید.

پیش از آغاز مراحل پاک کردن اکانت اینستاگرام چند نکته را در نظر داشته باشید:

آموزش پاک کردن اکانت اینستاگرام

حالا اگر هنوز هم قصد پاک کردن اکانتتان را دارید طبق قدم‌های زیر عمل کنید:

قدم اول دیلیت اکانت اینستاگرام :

ابتدا روی دکمه قرمز زیر کلیک کنید تا با مرورگر وارد صفحه حذف اکانت وب‌سایت اینستاگرام شوید. توجه کنید که نمی‌توان با استفاده از خود اپلیکیشن این کار را انجام داد. ممکن است باز شدن صفحه اول به دلیل شلوغی با کمی کندی روبرو باشد که با استفاده از یک اینترنت بهتر و یا مراجعه در وقت دیگر این کار را انجام دهید.

صفحه ویژه اینستاگرام برای پاک کردن اکانت

قدم دوم پاک کردن اکانت اینستاگرام :

در صفحه ورود اینستاگرام اطلاعات اکانتی را که قصد حذف آن را دارید وارد کرده و بر روی Log i کلیک کنید تا به صفحه حذف هدایت شوید. اگر یوزرنیم و پسورد ندارید با کلیک بر روی Fo go passwo d؟ آن را بازیابی و دوباره به این صفحه مراجعه کنید. بدون نام کاربری و رمز عبور امکان پاک شدن اکانت هرگز وجود ندارد. حتی با ریپورت و…!

اگر قبلاً در وبسایت اینستاگرام وارد شده باشید نیازی به مرحله دوم نیست.

قدم سوم پاک کردن اکانت اینستاگرام :

حالا وارد صفحه حذف اکانت خواهید شد که شبیه تصویر زیر است:

قدم چهارم پاک کردن اکانت اینستاگرام :

اینستاگرام در کادر بالا دلیل پاک کردن اکانت را می‌پرسد و سعی می‌کند با ارائه راهکارهای احتمالی شما را از این کار منصرف کند! اگر تنها به پاک کردن اکانتتان فکر می‌کنید، چندان اهمیتی هم ندارد و می‌توانید گزینه Some hi g Else را برگزینید. تا کادر وارد کردن مجدد رمز عبور برای شما ظاهر شود.

قدم پنجم پاک کردن اکانت اینستاگرام :

حالا پس از وارد کردن دوباره رمز عبور در کادر مورد نظر، بر روی دکمه قرمز رنگی که با عبارت Pe ma e ly dele e my accou در پایین صفحه کلیک کنید.

قدم ششم پاک کردن اکانت اینستاگرام :

سپس اینستاگرام دوباره از شما سوال می‌کند که آیا مطمئن هستید که می‌خواهید اکانت خود را پاک کنید که با تائید این کادر با پیغام زیر روبرو شده و اکانت شما برای همیشه پاک خواهد شد.

این یعنی اینکه اگر با تصویر زیر روبرو شدید کار را به درستی انجام داده‌اید و تمام! پس از طی مراحل بالا و مشاهده پیامی که در تصویر قابل مشاهده است اکانت شما غیرقابل دسترس شده و کلیه آثار آن تا یک روز یا بیشتر از بین می‌رود. لطفا صبر پیشه کنید!

پاسخ به سوالات و مشکلات رایج پاک کردن اکانت اینستاگرام :

پس از پاک کردن اکانت دسترسی به تمامی تصاویر، ویدئو‌ها، کامنتها، لایک‌ها، دوستان، پیام‌های دایرکت، دنبال‌کنندگان و دیگر اطلاعات شما و بازیابی دوباره اکانت غیرممکن خواهد بود حتی توسط اینستاگرام.

پس از حذف اکانت دیگر نه شما و نه هیچدیگری قادر به ساخت اکانتی با‌‌ همان نام کاربری نخواهد بود. ضمنا دیگر نمی‌توانید با آدرس ایمیلی که برای ساخت این اکانت استفاده کرده‌اید اکانت دیگری بسازید. اگر قصد استفاده مجدد از‌‌ همان ایمیل را دراید در بخش Edi P ofile در صفحه پروفایل خود نسبت به حذف و یا تغییر آن به یک ایمیل (حتی ایمیل غیرمعتبر) اقدام کنید.

اگر به طور موقت قصد محو شدن از اینستاگرام را دارید می‌توانید آن را به صورت موقت غیرفعال کنید که برای این کار مطابق آموزش غیرفعال کردن اکانت اینستاگرام در این مطلب از فارنت اقدام کنید.

بدون داشتن نام کاربری و رمز عبور راهی برای پاک کردن اکانت وجود ندارد. اگر به ایمیلی که با آن ثبت‌نام کرده‌اید، دسترسی دارید برای بازیابی رمز عبور اقدام کنید و اگر به ایمیل هم دسترسی ندارید هیچ راهی برای پاک کردن اکانت شما وجود ندارد.

هیچ کسی حتی خود اینستاگرام هم اکانت شما را بدون لاگین نمی‌تواند پاک کند. گزارش و ریپورت کردن انبوه سایر کاربران هم در ‌‌نهایت اگر مورد قبول اینستاگرام واقع شود تنها به بسته شدن اکانت شما منجر می‌شود اما تصاویر و سایر موارد پروفایل شما باقی می‌ماند.

با روش بالا اکانت شما پاک می‌شود و هیچ راهی برای بازگرداندن آن وجود ندارد حتی یک ثانیه پس از پاک کردن اکانت! و کلیه آثار آن تا یک روز یا بیشتر از بین می‌رود.

پس از حذف کردن اکانت نام کاربری شما موقتاً به i s ag amme تغییر خواهد کرد و پس از چند روز اکانت به کلی به همراه کامنت‌ها و لایک‌ها حذف خواهد شد.

اکانت فارنت در اینستاگرام را دنبال کنید تا آخرین نکات آموزشی و حیاتی اینستاگرام را از دست ندهید.

آموزش “حذف اکانت اینستاگرام” (dele e i s ag am accou )

آموزش حذف اکانت اینستاگرام

روش ها بر روی روش مورد نظر کلیک نمایید

روش حذف اکانت اینستاگرام از طریق مرورگر وب

اینستاگرام از جمله پر طرفدار ترین برنامه های مجازی انتشار عکس می باشد که کاربران فوق العاده زیادی را به خود اختصاص داده تا بتواند موفقیت های زیادی را در زمینه رقابت با سوشیال ها کسب کند تا جایی که می توان از آن به عنوان یک عاداته روزانه کاربران نام برد.

اما خب علی رغم محبوب بودن آن خیلی وقت ها کاربران بنابر دلایلی حالا شاید شخصی و شاید نیز عمومی مثل کسانی که اقدام به دیلیت اکانت تلگرام خود می کنند بخواهند از این شبکه دور باشند و آن را در لیست حذف شده های خود قرار دهند و این بدین معنی می باشد که وقتی اقدام به این کار میکنیم باید توجه داشته باشیم که این کار ما سبب حذف شدن کامل پست ها ، کامنت ها و … خواهد شد و بدین منزله می باشد که هیچ کاربری دیگر در اینستاگرام شما را پیدا نخواهد کرد.

حذف اکانت اینستاگرام از طریق گوشی ( داخل اپ اینستاگرام)

تا چندی پیش امکان اینکه از داخل خود اپلیکیشن اینستاگرام اکانت خود را حذف کنید فراهم نبود ، به همین دلیل باید از طریق سایت i s ag am برای حذف اکانت اینستاگرام خود اقدام میکردید ، اما در آپدیت های جدید این اپ امکان حذف از داخل خود برنامه پیاده سازی شد که در ادامه برای شما آن را بیان خواهیم کرد :

اول از همه وارد برنامه اینستاگرام شوید و به قسمت پروفایل خود مراجعه کنید سپس با توجه به تصویر شماره ۱ روی آیکون گوشه برنامه کلیک کنید.

تصویر شماره – حذف اکانت اینستا از گوشی

در ادامه یک اسلاید جدید برای شما باز می شود که با توجه به تصویر شماره ۲ روی se i gs کلیک کنید.

تصویر شماره ۲ – se i gs اینستاگرام

طبیعتا با کلیک بر روی se i gs  برای شما تنظیمات گسترده ای باز می شود اما ما با قسمت help که مطابق تصویر شماره ۳ دور آن خط کشیده شده است کار داریم.

تصویر شماره ۳ – تنظیمات اینستاگرام

تصویر شماره ۴ تنظیمات زیر مجموعه help می باشد که با کلیک بر روی گزینه دوم ( help ce e ) ما به حذف اکانت خود ادامه می دهیم.

تصویر شماره ۴ – تنظیمات help اینستاگرام

بعد از اینکه بر روی help ce e کلیک کردید وارد یک صفحه مروگر خواهید شد ( البته مرورگر خود اینستاگرام ) که طبق تصویر شماره ۵ نیاز هست بر روی گزینه  ma agi g you accou کلیک نمایید.

تصویر شماره ۵ – مدیریت اکانت اینستاگرام

تصویر شماره ۶ مارو به مراحل پایانی نزدیک میکنه ، پس روی گزینه دوم یعنی dele e you accou کلیک کنید.

تصویر شماره ۶ – dele e i s ag am accou

سپس برای شما صفحه ای باز خواهد شد که شامل دو گزینه می باشد و نیاز هست شما بر روی ( How do I dele e my accou ) گزینه دوم کلیک نمایید تا وارد صفحه دیگر شوید که در گزینه یک بر روی (  he Dele e You Accou page ) که با رنگ آبی بلد شده است کلیک کنید.

بعد از این کار نیاز هست وارد اکانت خود شوید ( در کادر های باز شده پسورد و یوزر نیم خود را وارد نمایید)

یک صفحه برای شما باز می شود که از شما دلیل حذف اکانتتان را می پرسد ( منوی کشویی ) یکی از گزینه ها را انتخاب نمایید ، و در پایین همان کادر دوباره پسورد خود را وارد نمایید و سپس بر روی کادر قرمز کلیک کرده و حساب خود را در آخرین مرحله حذف کنید.

آموزش مرحله ای پاک کردن اکانت اینستاگرام

مرحله اول اشاره به این موضوع دارد که در داخل اپ اینستاگرام عنوانی به نام دلیت اکانت وجود ندارد یعنی شما باید همانند حذف اکانت های تگلرام دست به دامن سایت اینستاگرام شوید.

پس با کلیک بر روی لینک زیر وارد سایت اینستاگرام شوید (البته پس از مشاهده کامل آموزش).

اینجا کلیک کنید

مرحله دوم در دو صورت می باشد که ابتدا شاید از شما عنوان های ورد (use ame passwo d) را بخواهد و شاید نیز مستقیم به اکانت شما متصل شود.

چگونه اکانت اینستاگرام را حذف کنیم ؟

در مرحله سوم وارد قسمت اصلی حذف اکانت یعنی منوی دلیت اکانت خواهید شد.

پاک کردن اکانت اینستاگرام

مرحله چهارم که لول بعدی ما می باشد باید در قسمتی که سوال پرسیده  که دلیل این کار ما (حذف اکانت اینستاگرام) چیست باید یک گزینه زا با کلیک بر روی کادر مشخص شده انتخاب نمایید.

روش حذف دائمی اکانت اینستاگرام

در مرحله پنجم برای شما یک گزینه به عنوان پسورد فعال خواهد شد که با درج پسورد اینستاگرام تان می توانید وارد مرحله آخر حذف اکانت خود شوید.

آموزش حذف اکانت اینستاگرام مرحله به مرحله

پس از اینکه پسورد خود را نهایی کردید به قسمت نهایی یعنی کادر قرمز رنگ مراجعه نمایید و بر روی آن کلیک کنید و پس از نمایش اعلان اطمینان بر روی گزینه OK کلیک نموده تا اکانت شما حذف شود.

نحوه دلیت اکانت اینستاگرام

چگونه اکانت اینستاگرام را دیلیت کنیم