چرا اینستاگرام من آرشیو ندارد


چرا اینستاگرام من آرشیو ندارد

آرشیو اینستاگرام که با نام بایگانی اینستا نیز شناخته می شود، یکی از کاربردی ترین بخش های این شبکه ی اجتماعی است. از طریق آرشیو اینستاگرام …


پخش آنلاین ویدئو

آموزش خرید پیج اینستاگرام

توسط علی محمدی

خرید پیج اینستاگرام میتونه باعث پیشرفت کسب و کار یا از بین رفتن سرمایتون بشه! ما شما رو برای یه خرید موفق راهنمایی می‌کنیم.

آموزش جامع آرشیو اینستاگرام و بازیابی پست از بایگانی اینستاگرام

آرشیو پست اینستاگرام یکی از ویژگی‌های مهم این اپلیکیشن است که با آن می‌توانیم محتوایی را که انتشار داده‌ایم از دید دیگران مخفی کنیم. به این ترتیب، با آموزش بازیابی آرشیو اینستاگرام نه تنها می‌توانید محتوای اینستاگرام خود را مخفی بکنید، بلکه امکان برگرداندن عکس از بایگانی اینستاگرام هم وجود دارد.

حالا به لطف قابلیت آرشیو پست اینستاگرام ، بازگردانی عکس از آرشیو اینستاگرام و بازیابی پست از بایگانی اینستاگرام، کاربران می‌توانند هر کدام از پست‌هایشان را از دید مخفی کنند و دیگر نیازی نیست آن‌ها را به طور کامل حذف کنند. اما اگر با این ویژگی آشنا نبودید به احتمال زیاد به جای مخفی کردن پست‌ها، آن‌ها را حذف می‌کردید. به این ترتیب، در این مطلب آموزش کامل آرشیو اینستاگرام به همراه برگرداندن عکس از آرشیو اینستاگرام و نحوه در اوردن عکس از ارشیو اینستا ارائه می‌شود.

در ادامه می‌خوانید:

آرشیو اینستا

همانطور که اشاره کردیم شما با آرشیو اینستا و آرشیو پست اینستاگرام می‌توانید هر کدام از پست‌هایتان را از دید دنبال‌کنندگانتان مخفی کنید. اما نحوه آرشیو کردن پست ها در اینستاگرام چگونه است؟ آرشیو اینستا کجاست؟ آرشیو اینستاگرام کجا میرود؟ در ادامه علاوه بر روش آرشیو پست اینستاگرام ، آموزش بازگرداندن پست ارشیو شده در اینستاگرام و از آرشیو درآوردن پست اینستاگرام هم ارائه می‌شود.

در این بخش از آموزش بازیابی آرشیو اینستاگرام و بایگانی کردن خوب است بدانید که برای آرشيو كردن پست در اينستاگرام ابتدا پستی را که می‌خواهید مخفی کنید انتخاب کنید. سپس روی سه نقطه بالای سمت راست پست کلیک و گزینه A chive را انتخاب کنید.

آن پست بلافاصله از پروفایل شما به قسمت A chive انتقال پیدا خواهد کرد. حالا برای دیدن پست های پنهان شده در اینستاگرام، سه خط بالای سمت راست صفحه پروفایلتان را لمس و گزینه A chive را انتخاب کنید.

در پنجره بعدی در بالای صفحه عبارت S o ies A chive را مشاهده می‌کنید و می‌توانید استوری‌هایی که آرشیو کرده‌اید را در این قسمت ببینید. اگر آن را لمس کنید در پایین صفحه ۲ گزینه Pos s A chive و Live A chive را مشاهده می‌کنید. با انتخاب هرکدام از آن‌ها می‌توانید پست‌ها یا لایوهایی که آرشیو کرده‌اید را هم ببینید.

همچنین می‌توانید محتوای آرشیو شده را با انتخاب ۳ زبانه‌ای که در صفحه اول وجود دارد بر روی نقشه ببینید یا تاریخ آرشیو شدنشان را بر روی تقویم مشاهده کنید. برای پاك كردن آرشيو اينستاگرام نیز باید به تک تک آیتم‌ها بروید و با انتخاب سه نقطه بالای سمت راست آن‌ها، گزینه Dele e را انتخاب کنید.

برگرداندن پست بایگانی شده در اینستاگرام

شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که نحوه برگرداندن پست از آرشیو اینستا چگونه است؟ آموزش بازیابی آرشیو اینستاگرام به چه صورت است؟ چگونه آرشیو اینستاگرام را برگردانیم ؟ چطور پستی را در اینستاگرام بایگانی خارج کنیم ؟ بازگرداندن عکس از آرشیو اینستاگرام  به چه صورت است؟ برگرداندن پست های آرشیو اینستاگرام به چه صورت است؟

آیا یادآوری پست های قدیمی اینستاگرام و نمایش دوباره پست اینستاگرام و یا عکسهای آرشیو اینستاگرام ممکن است؟ بهترین روش بازگردانی پست های بایگانی شده اینستاگرام و نحوه ریکاوری پست از آرشیو اینستاگرام چیست؟ طریقه در آوردن پست اینستا از آرشیو ، نمایش دوباره پست اینستاگرام و برگرداندن عکس های آرشیو اینستاگرام کار آسانی است. برای بازیابی پست از بایگانی اینستا و برگرداندن پست بایگانی شده در اینستاگرام ، برگرداندن عکس از بایگانی اینستاگرام ، بازگردانی عکس از آرشیو اینستاگرام و بازیابی پست از بایگانی اینستاگرام کافی است پست آرشیو شده را باز و دوباره سه نقطه بالای آن را لمس کنید.

حالا برای نحوه برگرداندن پست ارشیو شده و برگرداندن عکس از بایگانی اینستاگرام فقط کافی است گزینه Show o P ofile را انتخاب کنید تا فرایند برگرداندن پست از آرشیو اینستا تکمیل شود و بازگرداندن پست های آرشیو شده اینستاگرام به طور کامل انجام شود.

آرشيو كردن استوری اينستاگرام

همانطور که می‌دانید قابلیت آرشیو اینستا فقط مخصوص پست‌ها نیست و با استفاده از آن می‌توانید استوری‌ها و لایوها را نیز آرشیو کنید. این ویژگی به صورت خودکار استوری‌های شما را آرشیو می‌کند، حتی پس از گذشت ۲۴ ساعت از انتشار آن‌ها. برای دسترسی به استوری‌ها مانند قبل سه خط بالای پروفایلتان را لمس و گزینه A chive را انتخاب کنید. در بالای صفحه گزینه S o ies A chive را انتخاب کنید تا تمامی استوری‌های قبلی خود را ببینید.

برای حذف آرشیو استوری اینستاگرام هم یکی از استوری‌ها را انتخاب، بر روی سه نقطه بالای سمت راست صفحه کلیک و گزینه Dele e را انتخاب کنید. اگر پشیمان شدید ۳۰ روز فرصت دارید تا آن را دوباره به بخش آرشیو برگردانید. برای نحوه بازگرداندن پست حذف شده اینستاگرام و بازگرداندن آن باید به بخش Rece ly Dele ed بروید که در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

البته نکته مهمی که باید مدنظر داشته باشید این است که برای آن که استوری‌های شما به صورت پیش‌فرض در آرشیو ذخیره شوند باید از قبل در بخش S o y تنظیمات، گزینه Save S o y o A chive را فعال کرده باشید.

این گزینه در حالت عادی برای همه کاربران فعال است اما اگر آن را غیرفعال کردید یا اگر استوری‌های قبلی خود را در بخش آرشیو پیدا نمی‌کنید باید آن را فعال کنید.

آرشيو كردن لایو در اينستاگرام

مانند استوری و پست‌ها، شما می‌توانید لایوها را نیز در آرشیو ذخیره کنید. همانطور که در تصویر بالا می‌بینید اگر گزینه Save Live o A chive را فعال کنید، لایوهای شما به مدت ۳۰ روز در آرشیو ذخیره خواهند شد. در این ۳۰ روز می‌توانید آن‌ها را دانلود کنید یا در IGTV به اشتراک بگذارید. برای دیدن آن‌ها نیز درست مانند استوری‌ها و پست‌ها، از پروفایل به بخش آرشیو بروید و در بالای صفحه گزینه Live A chive را انتخاب کنید.

اما برای نحوه آرشیو ig v هنوز روش مشخصی در اینستاگرام ارائه نشده است و فقط می‌توان ویدیوها را حذف کرد.

سوالات متداول

۱٫ آرشیو اینستا یا بایگانی پست اینستاگرام کجاست؟ برای دسترسی به بخش آرشیو ابتدا به پروفایل خود رفته و سه خط بالای صفحه را لمس کنید. حالا فقط کافی است گزینه A chive را انتخاب کنید تا به بخش بایگانی دست پیدا کنید.۲٫ چگونه پست بایگانی شده در اینستاگرام را برگردانیم؟ برگرداندن عکس از آرشیو اینستاگرام به بخش آرشیو بروید و از بالای صفحه بخش Pos s A chive را انتخاب کنید. حالا پست مورد نظرتان را انتخاب و سه نقطه بالای آن را لمس کنید. با انتخاب گزینه Show o P ofile می‌توانید دوباره آن را برگردانید.۳٫ چرا اینستاگرام من آرشیو ندارد؟ برای دسترسی به آرشیو اینستاگرام لازم است که این اپلیکیشن را به آخرین نسخه بروزرسانی بکنید. @co ex : h ps:schema.o g, @ ype: FAQPage, mai E i y: @ ype: Ques io , ame: 1. , accep edA swe : @ ype: A swe , ex : . A chive . , @ ype: Ques io , ame: 2. , accep edA swe : @ ype: A swe , ex : Pos s A chive . . Show o P ofile zw j; . , @ ype: Ques io , ame: 3. , accep edA swe : @ ype: A swe , ex : .

۱٫ آرشیو اینستا یا بایگانی پست اینستاگرام کجاست؟

برای دسترسی به بخش آرشیو ابتدا به پروفایل خود رفته و سه خط بالای صفحه را لمس کنید. حالا فقط کافی است گزینه A chive را انتخاب کنید تا به بخش بایگانی دست پیدا کنید.

۲٫ چگونه پست بایگانی شده در اینستاگرام را برگردانیم؟

برگرداندن عکس از آرشیو اینستاگرام به بخش آرشیو بروید و از بالای صفحه بخش Pos s A chive را انتخاب کنید. حالا پست مورد نظرتان را انتخاب و سه نقطه بالای آن را لمس کنید. با انتخاب گزینه Show o P ofile می‌توانید دوباره آن را برگردانید.

۳٫ چرا اینستاگرام من آرشیو ندارد؟

برای دسترسی به آرشیو اینستاگرام لازم است که این اپلیکیشن را به آخرین نسخه بروزرسانی بکنید.

در ویدیوی زیر نحوه آرشیو کردن و از آرشیو خارج کردن پست های اینستاگرام را تماشا کنید:

سخن پایانی

آموزش بازیابی آرشیو اینستاگرام و بازگردانی عکس از آرشیو اینستاگرام دو موضوع بسیار مهمی بود که در این مقاله به طور کلی در مورد آن صحبت شد. با استفاده از برگرداندن عکس از بایگانی اینستاگرام و بازیابی پست از بایگانی اینستاگرام می‌توانید کنترل بیشتری روی محتوایی که در پروفایل خود منتشر می‌کنید داشته باشید. برای آشنایی بیشتر با این شبکه و همچنین نحوه استفاده از قابلیت‌‌های مختلف آن می‌توانید دیگر مطالب ما در مورد اینستاگرام را مطالعه کنید.

چرا اینستاگرام من آرشیو ندارد