پیشخوان برخط حوزه های علمیه


پیشخوان برخط حوزه های علمیه

درگاه ورود به سامانه پیشخوان برخط حوزه های علمیه تماس با ما فصلنامه اسلام پژوهان سامانه کتابخانه یادگیری الکترونیکی سامانه دانش پژوهی سامانه اساتید سامانه نجاح | پیشخوان برخط حوزه علمیه logi .ismc.i معرفی سایت ها ارسال دیدگاه ورود به سامانه نجاح صفحه کاربری آنلاین طلاب حوزه های علمیه ismc سامانه نجاح حوزه های علمیه […]


پیشخوان برخط حوزه های علمیه

درگاه ورود به سامانه پیشخوان برخط حوزه های علمیه

تماس با ما

فصلنامه اسلام پژوهان

سامانه کتابخانه

یادگیری الکترونیکی

سامانه دانش پژوهی

سامانه اساتید

سامانه نجاح | پیشخوان برخط حوزه علمیه logi .ismc.i

معرفی سایت ها ارسال دیدگاه

ورود به سامانه نجاح صفحه کاربری آنلاین طلاب حوزه های علمیه ismc

سامانه نجاح حوزه های علمیه

این سامانه جهت خدمات‌ دهی آنلاین به طلاب حوزه های علمیه کشور و شهر قم ارائه شده است، در سامانه نجاح طلاب حوزه علمیه، دسترسی به خدمات آموزشی آنلاین از قبیل ثبت نام امتحانات کتبی و شفاهی، انتخاب واحد، نمایش کارنامه و ارزیابی تحصیلی، نتایج امتحانات و اطلاعیه های آموزشی و دیگر خدمات دارند.

برای ورود به سامانه نجاح، پیشخوان برخط خدمات حوزه های علمیه میتوانید بر روی دکمه زیر کلیک نمایید.

راهنمای استفاده از سامانه

کاربر گرامی؛ نظر به راه اندازی سیستم یکپارچه احراز هویت مرکز مدیریت حوزه های علمیه شما می توانید با نام و کاربری که از قبل داشتید ( نجاح و نجما ) وارد سامانه شوید. همچنین شما می توانید با فعال کردن تیک مرا به خاطر بسپار، در مراجعات بعدی نیازی به وارد کردن نام کاربری و رمز عبور نداشته باشید.

– چناچنچه نام کاربری و رمز عبور خود را فراموش کرده باشید، می توانید از طریق بخش (نام کاربری و رمز عبور خود را فراموش کرده ام) با وارد کردن کد ملی و شماره موبایل خود، مشخصات کاربری خود را بازیابی کنید تا در قالب پیامک برای شما ارسال شود.

– چنانچه برای بازیابی اطلاعات حساب خود به مشکل برخوردید مشکل را از طریق قسمت پشتیبانی مطرح نمایید تا کمتر از ۴۸ ساعت مشکل شما بررسی و در صورت لزوم نتیجه برای شما از طریق پیامک ارسال خواهد شد.

گذر کوتاه از حوزه علمیه

حوزه‌های علمیه در تاریخ اسلام و مذهب تشیع، از جایگاه والایی برخوردارند که نقش اساسی آنها در تولید،توزیع و ترویج علوم اسلامی و پاسداری از حریم دین اسلام و اعتقادات بركسی پوشیده نیست، از این رو همواره ملجأ و پناهگاه مردم در ناملایمات روزگار بوده و بحمدلله توانسته همگام با نیازهای بشر حرکت مؤثر و رو به تکاملی را داشته باشد.

پس از پیروزی انقلاب اسلامی و نقش جدی روحانیت در شکل‌گیری و تداوم آن ، ضرورت نظام‌مند کردن فرآیند آموزشی و تربیتی طلاب علوم دینی ، مورد توجه بنیان‌گذار جمهوری اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خمینی قدس‌سره قرار گرفت که بر این اساس در اسفند ماه سال ۱۳۵۹(هجری شمسی)فرمان تأسیس نهادی به عنوان شورای مدیریت حوزه علمیه را صادر فرمودند.

از اوایل سال ۱۳۶۰ (هجری شمسی) بر اساس طرحی که حضورشان ارائه گردید و مورد تصویب قرار گرفت تشکلی ۹ نفره (مرکب از نمایندگان حضرت آیت الله العظمی امام خمینی(ره) و حضرت آیت الله العظمی گلپایگانی(ره) و جامعه مدرسین حوزه‌ علمیه قم) ترتیب داده شد که با تشکیلاتی محدود و در عین حال منسجم، آغاز به فعالیت نمودند.

– این پست در جهت پیوند سریع تر و معرفی سایت سامانه پیشخوان برخط حوزه علمیه منتشر شده است، هرگونه سوال و مشکل را فقط از سامانه اصلی پیگیر باشید.

logi .ismc.i

پیشخوان برخط حوزه های علمیه