هدی بیوتی کیست


هدی بیوتی کیست

هدی کتان یا هدی بیوتی، یکی از پولسازترین اینفلوئنسرهای دنیای مد و آرایش می باشد که طرفداران زیادی دارد. با بیوگرافی هدی بیوتی بیشتر آشنا شوید.


همه چیز در مورد بیوگرافی هدی بیوتی، اینفلوئنسر پولساز عرب

هدی کتان معروف به هدی بیوتی یکی از تاثیرگذارترین اینفلوئنسرهای اینستاگرام در زمینه آرایش و زیبایی است که بنیانگذار برند لوازم آرایش هدی بیوتی می باشد. درحال حاضر، نام هدی بیوتی یکی از مشهورترین نام ها در صنعت زیبایی دنیاست. براساس رتبه بندی سال ۲۰۱۷ مجله معتبر هارپر بازار، هدی کتان جزو پولسازترین اینفلوئنسرهای دنیا می باشد. هویت عراقی آمریکایی این بلاگر مشهور، موجب شده تا او از دیگر بلاگرهای آرایشی متمایز شده و خاص و ویژه باشد. در ادامه با بیوگرافی هدی بیوتی بیشتر آشنا شوید.

بیوگرافی هدی بیوتی

هدی کتان متولد ۲ اکتبر ۱۹۸۳ در ایالات اوکلاهما آمریکا می باشد. او یکی از ۴ فرزند پدر و مادر عراقی خود است. هدی یک خواهر بزرگتر به نام آیلا، یک خواهر کوچکتر به نام مونا و یک برادر به نام خالد دارد. خواهر بزرگتر هدی، شریک تجاری او در برند هدی بیوتی بوده و خواهر کوچکترش مدیر برنامه های او می باشد.

تحصیلات

هدی بیوتی به دانشگاه میشیگان رفته و در رشته مدیریت مالی شروع به تحصیل کرد.

روابط عاشقانه

هدی در دوران دانشگاه خود، با همسرش آشنا شده و چند سالی است که با او ازدواج کرده است. حاصل ازدواج این زوج بی حاشیه، یک دختر به نام نور می باشد.

محل زندگی

هدی بیوتی را می توان یک جهانگرد دانست! چراکه او در سراسر دنیا زندگی کرده است. هدی در اوکلاهما متولد شده و سپس با خانواده خود به تنسی و بعد از آن به بوستون مهاجرت کرده است. او سپس در سال ۲۰۰۶ به دوبی مهاجرت کرد. چند سال بعد، هدی کتان به لس آنجلس رفته و دوره آرایشگری را در همین شهر فرا دید. بعد از آن به دوبی برگشته و به عنوان میکاپ آرتیست در برند آرایشی “رولون” مشغول به کار شد.

زندگی حرفه ای

اولین دستمزدی که هدی دریافت کرده است، هیچ ربطی به زمینه آرایش و زیبایی ندارد. این بلاگر و یوتیوبر مشهور، قبل از رسیدن به شهرت کنونی، از زندگی خود راضی نبود و علاقه داشت تا کار متفاوتی را انجام دهد. مسیر او کم کم به سمت مد و آرایش رفته و به شهرت نزدیک و نزدیک تر شد.

بلاگ هدی بیوتی

در نهایت در آپریل ۲۰۱۰ با پیشنهاد یکی از خواهران کتان، هدی شروع به نوشتن بلاگ آرایشی خود، به نام “هدی بیوتی” کرد. پس از گذشت مدت بسیار کمی، او در این زمینه بسیار موفق و مشهور شد. یکی از مهم ترین دلایل موفقیت این بلاگر جذاب، ارائه ویدیوهای آموزشی کوتاه اما پرمحتوا و در عین حال تعداد کم پست های تبلیغاتی او می باشد.

اینستاگرام هدی بیوتی

پیج اینستاگرام هدی بیوتی در حال حاضر چیزی بیش از ۲۸ میلیون فالوور دارد. فعالیت او در صفحه اش بسیار پررنگ بوده و اضحار دارد که تمامی کامنت ها را می خواند و هچنین به تعداد بسیار زیادی از کامنت ها نیز پاسخ می دهد. همین دلیل باعث شده تا او طرفداران پر و پا قرصی داشته باشد. طرفداران این بلاگر مشهور، او را سرشار از انرژی مثبت دانسته و لبخند همیشگی و طرز بیان او را بسیار دوستانه و خودمانی قلمداد می کنند.

برند هدی بیوتی

علاوه بر بلاگر بودن، هدی کتان یک زن موفق در بیزینس خود بوده و به قولی نابغه ای در زمینه کار خود می باشد. او در سال ۲۰۱۳ یک برند آرایشی به نام “هدی بیوتی” را راه اندازی کرد. اولین محصول این برند، مژه مصنوعی بود. با فروش این مژه های مصنوعی، برند آرایشی هدی بیوتی به سرعت مشهور شد و توسط افراد مشهوری مثل کیم کارداشیان مورد استفاده قرار گرفت.

پس از آن، برند هدی بیوتی شروع به توزیع اقلام آرایشی دیگری مانند پلت های سایه، رژلب، خط لب، هایلایتر، کرم پودر و ناخن مصنوعی کرد.

ادامه درخشش

انگیزه زیاد هدی کتان برای موفقیت بلاگ خود، باعث شد تا او به خوبی در کارش بدرخشد. او شروع به گذاشتن ویدیوهای آموزشی در زمینه های زیبایی و فشن کرد. ویدیوهای این بلاگر جذاب، به سرعت طرفداران زیادی در سراسر دنیا پیدا کرده و به شهرت رسیدند.

افتخارات و دستاوردها

هدی کتان در سال ۲۰۱۷ با دریافت مبلغ ۱۸۰۰۰ دلار برای هر پست تبلیغاتی در اینستاگرام، رتبه اول را در میان گران قیمت ترین اینفلوئنسرهای اینستاگرام به خود اختصاص داد. همچنین طبق آمار مجله فوربز، هدی بیوتی جزو ۱۰ اینفلوئنسر تاثیرگذار دنیا در زمینه زیبایی می باشد. روزنامه تایمز نیز از او به عنوان یکی از ۲۵ فرد تأثیرگذار اینترنتی نام برده است.

Sha e This S o y, Choose You Pla fo m!

درباره نویسنده: ریموژ

مطالب مرتبط

شایعه طلاق ریحانه پارسا و مهدی کوشکی جدی شد

صدف بیوتی و الناز گلرخ کدام محبوب ترند؟

بزرگترین موفقیت های صدف بیوتی این بلاگر معروف ایرانی

منبع درآمد صدف بیوتی چیست؟

ثبت ديدگاه لغو پاسخ

You mus be logged i o pos a comme .

هدی بیوتی کیست