هتل جی ان جی تفلیس


هتل جی ان جی تفلیس

هتل جی ان جی در جنوب غربی تفلیس و با فاصله ۴ کیلومتری سالن تئاتر و اوپرای تفلیس و تئاتر روستاولی فاصله دارد. ‏اینترنت رایگان ‏Wi-Fi‏ در این هتل در دسترس است. ‏ اتاق های هتل دارای تهویه کننده هوا هستند و در رنگهای گرم…


نقد و بررسی کاربران

هتل ۴ ستاره ی جعلی!

جی ان جی هتلی هستش که بنده و همسرم، شهریورماه ۹۵ به مدت ۴ روز اونجا بودیم. شک نکنید که این تصاویری که اینجا می بینید، اصلن اون چیزی نیستند که در واقعیت با اون ها مواجه میشید. quo ;جی ان جیquo ; یه مهمان سراquo ; هستش و هیچ ستاره ای هم هیچ جاش دیده نمیشه. اگه اشتباه نکنم ۲۳ تا اتاق داره و تنها در طبقه سومش هستش که از اینترنت وای فای خوب بهره می برید. پس دقت کنید اتاقتون در طبقه سوم و یا دوم باشه. ریسپشن هاش فوق العاده مؤدب و با حوصله هستند. صبحانه از ساعت ۹ تا ۱۲ داده میشه و یه صبحانه ی کاملن معمولی سرو میشه. پرسنل بسیار خوبی داره. دمپایی استخر داره ولی استخر هرگز! اتاق هاش به دو دسته ی خوب و بد تقسیم میشند. به هیچ وجه طبقه ی شش مستقر نشید که واقعن اذیت میشید. فضای بسیار کوچکی داره و باز هم تکرار می کنم که پرسنل و ریسپشن های بسیار مؤدب و خوبی داره که باعث می شه احساس راحتی کنید. به هیچ وجه از مواد خوراکی داخل اتاق استفاده نکنید که قیمتش دقیقن ۴ برابر مغازه هستش. در مجموع هتل امنی هستش ولی این طور که تصویر نشون داده به هیچ عنوان نیست. امیدوارم بهتون خوش بگذره

هتل جی ان جی تفلیس

هتلی بسیار کوچک . صبحانه خیلی خوب ولی تنوع کم . نظافت عالی . رفتار پرسنل عالی.موقعیت هتل خوب نبود نسبت به مرکز شهر

هتلی کوچک و راحت

من به همراه همسر و پسر ۴ ساله ام در آخر مرداد ۹۵ ،۳شب در این هتل اقامت داشتیم.هتلی کوچک با حدود۲۵ اتاق که با تاکسی حدود یک ربع تا میدان روستاولی فاصله دارد.هتل به دلیل کوچک بودن ، کارکنان زیادی هم ندارد.کلید را همان پایین از پذیرش گرفتیم و بدون اینکه کسی همراهیمان کند ، به اتاق رفتیم.اتاق کوچک ، ولی تمیز بود.دستشویی و حمام مجموعا بزرگ و تمیز بود . اما محل قرار گرفتن حمام و دوش خیلی کوچک و نامناسب بود.تخت دونفره،کاناپه،یخچال،تلویزیون،کمد و صندوق اماناتی که البته استفاده نشد،از لوازم اتاق بودند.وسیله سرمایش و گرمایش هم اسپیلت بود.در اتاق دمپایی نبود که به محض اینکه خواستیم ، به ما دادند. کلا برخورد کارکنان بسیار خوب و صمیمی و بسیار کم توقع بود.دو کارمند پذیرش هر دو مسلط بر انگلیسی بودند و در هر موردی میتوانستیم از ایشان که به صورت شیفتی بودند، کمک بگیریم. صبحانه هم از ساعت ۸صبح تا ۱۲ سرو میشد و تنوعش بد نبود.یک مینی بار شامل نوشیدنی های سرد و گرم هم داشت که ما از آن استفاده نکردیم.وای فای در کل هتل پوشش داشت و از سرعت خوبی برخوردار بود.نظافت اتاق هر روز در غیاب ما انجام میشد و صابون و شامپو گذاشته میشد و ملحفه و دمپاییی ها عوض میشد .محیط هتل هم چه در داخل و چه اطراف آن آرام بود و برای خواب مشکلی نبود.البته جنس تشکها زیاد خوب نبود و اگر کسی ناراحتی کمر داشت، اذیت میشد ما با این هتل فقط ۲ مشکل داشتیم.۱-دوری نسبی ازمترو و قسمت قدیمی شهر و اینکه وقتی بیرون میرفتیم هیچ جایی برای قدم زدن نبود۲-برای ما که بچه کوچک داشتیم، فضای هتل بسیار کوچک بود . . البته لازم است بگویم کلاس هتل ها کلا در گرجستان بالا نیست و هنگامی که گفته میشود ۴ ستاره ، نباید انتظار بالایی داشت .در نتیجه من این ارزیابی را بدون مقایسه با کشوری دیگر و تنها با توجه به هزینه ای که پرداخته بودیم ،و صحبت بقیه مسافرانی که هتل های دیگر رفته بودند ،انجام دادم وبه نظرم در کل هتل خوبی بود و با توجه به قیمتش ، ما رضایت داشتیم.

هتلی معمولی

نمیدونم کل هتلهای تفلیس اینجورین یا شهر باتومی متفاوته و ستاره ها واقعی اندچون از دوستم شنیدم اونهم از هتل ۴ستارش تو روستاولی راضی نبود..چون اصلا این هتل جی ان جی که مثلا ۴ستاره است با یه هتل ۴ستاره توی دبی یا حتی استانبول بهیچ وجه قابل مقایسه نیست،بچه هتله!! در حد مهمانسراهای خودمون یکم تمیزتر.. دسترسیش دوره به روستاولی و مرجان شویلی..ولی تاکسیها با ۵تا ۱۰لاری میبردن(حتما قبل از سوارشدن طی کنید مبلغو).ولی محلش خلوت بود و تراس داشت به فضای باز اتاق ما. صبحانه تنوع زیادی نداره. آسانسور هم فقط سه نفر ظرفیت داره. مثلا با چمدونانمیشد دونفری رفت بالا و صدای هلیکوپترم میداد!!

هتل اپارتمان

با سلام خدمت تمام هموطنان گرامی.بنده در مهر ۱۳۹۶ به شهر زیبا تفلیس امدم.مختصر توضیح در مورد این هتل.اول از همه این هتل به هیچ عنوان ۴ ستاره نمیباشد.و هتل اپارتمان است که متاسفانه در سایت های ایرانی ۴ ستاره معرفی شده!دسترسی به مرکز شهر دور بوده ولی تنها با ۱۰ لاری میتوان با تاکسی به خیابان روستاولی و میدان اصلی رفت.صبحانه بسیار مختصر.وتنوع کم..هتل ساکتی است و تا جایی که من دیدم غیر ایرانی به این هتل نیامدن .با تشکر از سایت خوب لست سکند.

هتل جی ان جی تفلیس گرجستان

Ho el GNG

فاصله هتل جی ان جی تفلیس تا اماکن پر رفت و آمد

فاصله هتل جی ان جی تفلیس تا مراکز خرید

نزدیکترین ایستگاه های مترو به هتل جی ان جی تفلیس

سایر هتل های نزدیک به هتل جی ان جی تفلیس

معرفی هتل سه ستاره جی ان جی تفلیس

هتل جی ان جی تفلیس (Ho el GNG) یک هتل سه ستاره در تفلیس در کشور گرجستان است که از خیابان پکینی تفلیس ۳.۷ و از باغ موشتایدی تفلیس ۵.۷ کیلومتر فاصله دارد .

هتل سه ستاره جی ان جی  تفلیس GNG  در جنوب غربی تفلیس واقع شده است. از هتلGNG  تا فرودگاه بین المللی تفلیس ۱۹ کیلومتر فاصله می باشد.

از امکانات اصلی هتل جی-ان-جی می توان به ۲۳ اتاق و سوئیت خانوادگی غیر سیگاری، حیوانات خانگی مجاز، اتاق سیگار، رایگان فای، میز پذیرش ۲۴ ساعته، بوفه صبحانه در دسترس، پارکینگ اختصاصی رایگان، رستوران و بار، شاتل فرودگاه، تراس، خدمات ۲۴ ساعته اتاقخواب، قهوه و چای در یک منطقه مشترک، اتاق ملاقات، خدمات دربان، سرویس خشکشویی اشاره کرد.

اتاق های روشن  جی ان جی  با دکوراسیونی به رنگ های گرم تزئین شده اند. برخی از اتاق ها دارای تراس بوده و در تمامی اتاق های هتل سیستم تهویه مطبوع، لوازم خانه داری روزانه، یخچال، تلویزیون ماهواره ای، مینیبار، گاوصندوق، کمد لباس، حمام خصوصی، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، دمپایی و سشوار وجود دارد.

هر روزه بوفه صبحانه قاره ای مفصل همراه با قهوه عالی به صورت رایگان به مهمانان هتل عرضه می شود!

رستوران هتل با منویی از غذاهای گرجستان و اروپایی میزبان مسافران تور تفلیس بوده و مهمانان می توانند وعده های غذایی خود را در فضای باز هتل میل نمایند. انواع نوشیدنی و تنقلات نیز در نوار هتل عرضه میگردد.

دریاچه لاک پشت ۳٫۵کیلومتر، کنسرت تفلیس ۳٫۷کیلومتر، قصر ورزشگاه تفلیس ۳٫۹کیلومتر، میدان قهرمانان ۴٫۱کیلومتر، آکادمی ملی علوم گرجستان ۴٫۲ کیلومتر، میدان انقلاب رز ۴٫۳کیلومتر و تئاتر اپرا و باله تلیس و تئاتر روستاولی ۵کیلومتر از هتل فاصله دارند.

علاقمندان به پیاده روی میتوانند از هتل تا  استادیوم Michheil Meskhi 9دقیقه، کلیسای جامع Sameba 16، دانشگاه ایالتی تفلیس۳۶ و موزه قایقرانی آزاد ۳۷دقیقه پیاده روی نمایند.

رزرو هتل جی ان جی تفلیس:

*هتل سه ستاره جی ان جی تفلیس را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

امکانات هتل جی ان جی تفلیس

نظرات در مورد هتل جی ان جی تفلیس

*وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید

سوالات متداول

موقعیت هتل جی ان جی تفلیس

موقعیت هتل جی ان جی تفلیس روی نقشه

مکان های نزدیک هتل جی ان جی تفلیس

پیشنهادات سفر

سایر هتل های سه ستاره نزدیک به هتل جی ان جی تفلیس

چنانچه تمایل دارید با شما تماس گرفته شود فرم زیر را تکمیل نمایید و دکمه ثبت درخواست را بزنید. کارشناسان بیسان گشت با شما تماس می گیرند.

معرفی آژانس بیسان گشت:

تور ها

اطلاعات تماس :

Copy igh © BISUNGASHT 2017-2021 طراحی سایت : بیسان وب

ثبت نام کاربر جدید

ورود

پیگیری رزرو تور

جستجو

هتل جی ان جی تفلیس