نقل وانتقال فرهنگیان


نقل وانتقال فرهنگیان

راهنمای ورود به سامانه نقل و انتقال فرهنگیان به نشانی اینترنتی profile.medu.ir در این مقاله ارائه داده شده است. امکانات سامانه نقل و انتقال


p ofile.medu.i

جهت مشاوره در زمینه p ofile.medu.i

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نشانی اینترنتی سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان ، p ofile.medu.i می باشد. همکاران فرهنگی به منظور ثبت درخواست خود مبتی بر نقل و انتقال ، باید به سایت p ofile.medu.i مراجعه نمایند و درخواست خود را به صورت الکترونیکی ثبت نمایند. ثبت درخواست در سامانه نقل و انتقال فرهنگیان سبب شده درخواست داوطلبان به راحتی و با سرعت بیشتری ثبت شود و مورد بررسی قرار گیرد. در ادامه راهنمای ورود به سامانه نقل و انتقال فرهنگیان ارائه داده شده است. با ما همراه باشید.

سر فصل ها

سامانه نقل و انتقال فرهنگیان

سامانه نقل و انتقال فرهنگیان p ofile.medu.i ، در سال ۱۳۸۹ به سفارش اداره کل امور اداری وزارت آموزش و پرورش باز نویسی و برای استفاده جهت مدیریت فرآیند نقل و انتقالات پرسنل آموزش و پرورش (فرهنگیان) طراحی شده است. با طراحی این سامانه، اداره کل آموزش و پرورش هر استان، به راحتی می تواند درخواست نقل و انتقال پرسنل خود را مورد بررسی قرار دهد. پرسنل نیز به راحتی و به صورت اینترنتی (غیر حضوری) می توانند درخواست خود را ثبت و پیگیری نمایند.

لازم به ذکر است، سامانه نقل و انتقال فرهنگیان ( p ofile.medu.i ) ، با توجه به بازه های زمانی مشخص فرآیند نقل و انتقال (معمولا بین اردیبهشت تا مهرماه) هر سال فعال است.

p ofile medu i

سایت نقل و انتقال فرهنگیان p ofile.medu.i دارای امکانات گوناگونی از جمله، امکان ثبت درخواست نقل و انتقالی، مدیریت نیاز و مازاد نیروها و مدیریت درخواست های انتقال پرسنل و پیگیری درخواست ها به صورت اینترنتی می باشد. از امکانات سامانه نقل و انتقال فرهنگیان p ofile.medu.i می توان به موارد زیر اشاره کرد:

✅ مدیریت سیستم

پنل مدیرت سیستم مخصوص مسئولین استان و منطقه می باشد. از امکانات این بخش در سامانه p ofile.medu.i می توان به موارد زیر اشاره کرد:

✅ پنل آنلاین متقاضیان

فرهنگیانی که قصد نقل و انتقالی را دارند، باید به قسمت پنل آنلاین متقاضیان در سامانه p ofile.medu.i مراجعه نمایند. از امکانات این بخش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

✅ خدمات جانبی شرکت

سامانه نقل و انتقال فرهنگیان p ofile.medu.i ، تنها به فرهنگیان اختصاص ندارد و به اداراتی که خدماتی را در جهت پیشبرد امور مربوط به نقل و انتقال فرهنگیان ارائه می دهند نیز خدماتی را ارائه می دهد.

p ofile.medu.i نقل و انتقالات فرهنگیان

سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان به آدرس p ofile.medu.i در سال ۸۹ طراحی شده است. همکاران فرهنگی، برای ثبت درخواست خود مبنی بر نقل و انتقال، باید در بازه های زمانی تعیین شده به سایت p ofile.medu.i مراجعه نمایند و درخواست خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایند.

لازم است بدانید، سامانه نقل و انتقال فرهنگیان در خود مجهز به یک سیستم فرم ساز پیشرفته بوده که به کمک آن شیوه نامه های مختلف و فرم های امتیازبندی نقل و انتقالات فرهنگیان برنامه ریزی می شود. از جمله دیگر ویژگی های بارز این سیستم ( p ofile.medu.i )، توانایی پردازش درخواست های متقاضیان با توجه به نیاز و مازاد نیرو ها در مناطق و استان های مختلف است.

ورود به سایت نقل و انتقالات فرهنگیان

در ادامه راهنمای ورود به سایت p ofile.medu.i ، سامانه نقل و انتقال فرهنگیان و ثبت درخواست ارائه داده شده است. فرهنگیان به منظور ثبت درخواست نقل و انتقالی ، باید به نشانی p ofile.medu.i مراجعه نمایند. نحوه ورود به سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان به صورت مرحله به مرحله به صورت زیر است:

✅ برای ورود به سامانه نقل و انتقال فرهنگیان به نشانی اینترنتی : p ofile.medu.i مراجعه کنید.

✅ از منوی بالای صفحه، گزینه سامانه های استانی را انتخاب کنید.

✅ استان مورد نظر خود را انتخاب نموده و بر روی گزینه ورود به سیستم کلیک کنید.

✅ گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید. (ثبت و ویرایش تقاضا رویت فرم تقاضا رویت نتایج)

راهنمای تصویری ورود به سایت نقل و انتقالات فرهنگیان

به منظور آشنایی بیشتر کاربران، راهنمای تصویری ورود به p ofile.medu.i ، سامانه نقل و انتقال فرهنگیان در این مقاله ارائه داده شده است. در صورت بروز هرگونه مشکل برای ورود به سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان، می توانید راهنمایی های لازم را از کارشناسان مجموعه دریافت نمایید.

این سامانه کلیه بخش های مربوط به نقل و انتقالات از شروع درخواست توسط فرهنگیان متقاضی تا پردازش درخواست ها باتوجه به شرایط نیاز و مازاد هر منطقه و هر استان و اعلام نتایج به صورت آنلاین را تحت پوشش قرار می دهد.

راهنمای تصویری ورود به سامانه نقل و انتقال فرهنگیان p ofile.medu.i

*ثبت و ویرایش تقاضا

*رویت فرم تقاضا

*رویت نتایج

ثبت و ویرایش تقاضا در سامانه p ofile.medu.i

کاربران برای ثبت و ویرایش درخواست در سامانه p ofile.medu.i ، باید به این بخش مراجعه نمایند. توجه داشته باشید، تا زمانی که درخواست شما توسط مسئولین مورد بررسی قرار نگرفته باشد و مهلت زمانی برای ارسال فرم های تقاضا به پایان نرسیده باشد، می توانید درخواست خود را از این قسمت ویرایش نمایید.

در صورتی که زمان ثبت ارسال فرم به پایان رسیده باشد یا درخواست شما توسط مسئولین مورد بررسی قرار گرفته باشد، به صورت اتوماتیک اجازه ورود به این بخش را در سامانه p ofile.medu.i نخواهید داشت.

رویت فرم تقاضا در سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان

برای مشاهده فرم تقاضا و پیگیری روند درخواست،می توانید به بخش رویت فرم تقاضا مراجعه نمایید. در صورتیکه مسئولین بریا شما پیغام یا اطلاعیه ای ارسال کرده باشند، می توانید با مراجعه به این بخش، پیام را مشاهده نمایید.

رویت نتایج در سامانه نقل و انتقال فرهنگیان

زمانیکه نتایج اعلام شود، بخش رویت نتایج در سامانه p ofile.medu.i فعال می شود و با مراجعه به این قسمت، می توانید نتیجه درخواست خود را مشاهده نمایید.

شرایط تبدیل انتقال موقت فرهنگیان به انتقال دائم

متقاضیان انتقال باید در سال تحصیلی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به‌صورت موقت انتقال شده باشند. ؛ واجدین شرایط برای ثبت‌نام درخواست خود در سامانه نقل و انتقالات، تا ۲۲ فروردین‌ماه مهلت‌دارند.

متعهدین خدمت مجاز به ثبت درخواست انتقال موقت به دائم نیستند و در صورت ثبت، با درخواست آن‌ها مخالفت شده و حق شرکت در نقل‌وانتقال سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ از آن ها سلب خواهد شد. انتقال به کلان‌شهرهای اصفهان، اهواز، تبریز، تهران، شیراز، قم، کرج و مشهد ممنوع بوده و افراد انتقال‌یافته به این شهرها نباید درخواست موردنظر را ثبت کنند.

آن دسته از افرادی که استخدام آموزش و پرورش می باشند و در سازمان های زیر نظر وزارت آموزش و پرورش فعالیت می کنند، چنانچه کارت شناسایی ندارند یا کارت شناسایی آنها منقضی و یا مفقود شده است، جهت دریافت کارت شناسایی فرهنگیان، باید به سامانه ثبت نام کارت شناسایی فرهنگیان به نشانی اینترنتی ca d.medu.i   مراجعه نمایند و درخواست خود را برای دریافت کارت ثبت نمایند.

🛑شرایط نقل و انتقال فرهنگیان تغییر کرد سابقه ۲ساله برای انتقال موقت

ضوابط و مقررات ثبت درخواست انتقال

🔘۱- انتقال دائم: نداشتن تعهد خدمت به منطقه، لازمه انتقال دائم است، بر این اساس فارغ التحصیلان مراکز تربیت معلم، دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه شهید رجایی (به میزان دو برابر مدت تحصیل) و مستخدمین ماده ۲۸ (به مدت ۱۰ سال) و سایر کارکنان که تعهدی مبنی بر خدمت در مناطق مورد تعهد داده‌اند، مجاز به ثبت درخواست انتقال دائم نیستند.

🔸۲- انتقال موقت: دارا بودن حداقل ۲ سال سنوات خدمت تجربینکته: از سال تحصیلی جاری، تمدید انتقال موقت به مدت سه سال مجاز است لذا اداره کل آموزش و پرورش استان مکلف است در مدت اعلام شده نسبت به تعیین تکلیف متقاضیان انتقال دائم یا ساماندهی در استان مبداء خدمتی برابر ضوابط، اقدام لازم را معمول دارد.

🔹 ۳-ملاک محاسبه سابقه خدمت آموزشی تمام وقت در آموزش و پرورش، سوابق مندرج در حکم کارگزینی تا تاریخ ۱۴۰۱۰۶۳۱ است.

🔹 ۴- مدت سوابق خدمت به صورت حق التدریس، نهضت سواد آموزی، مأموریت به سایر دستگاه‌ها، تحصیل در مراکز تربیت معلم، تربیت دبیر، خدمت نظام وظیفه، قرارداد کار معین و … جزو سابقه خدمت برای انتقال محسوب نخواهد شد.

🔸انتقال استثناءدر راستای حمایت از جوانی جمعیت، سیاست‌های کلی خانواده و به منظور حفظ کیان و انسجام این نهاد، موافقت با انتقال موارد ذیل به شکل استثناء انجام خواهد شد:

🔹 ۱- انتقال زوج فرهنگی به محل خدمت همسر

🔹 ۲- فرهنگیانی که همسر آنان شاغل نیروهای نظامی و انتظامی بوده و طبق امریه دستگاه مربوط (بدون درخواست خود)، منتقل شده باشند. (با تأیید بالاترین مقام نظامی یا انتظامی در استان)

🔹۳-همسر جانباز در صورت تغییر دائم محل اشتغال جانباز در همان سال با ارائه تأییدیه از مراجع ذیصلاح به استناد ماده ۱۷ آیین نامه اجرایی ماده ۱۳ قانون تسهیلات استخدامی و جانبازان

🔹 ۴- فرهنگیانی که از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا پایان مهلت ثبت درخواست انتقال، ازدواج کرده یا صاحب فرزند شده‌اند.

🔹۵- همکاری که خود، همسر و یا فرزند وی بیماری حاد و صعب العلاج داشته باشد. (با ارائه رأی صریح شورای پزشکی استان در سال جاری مبنی بر عدم امکان مدارا و نداشتن امکانات و تجهیزات پزشکی در محل خدمت فعلی فرد)انتقال مشمولین استثناء، بدون احتساب سابقه خدمت امکان پذیر بوده و نوع انتقال این گروه از متقاضیان در صورت داشتن شرایط بند (۱) قسمت (د) و درخواست متقاضی به صورت دائم (به استثنای مقصد کلان شهر) و در غیر اینصورت موقت است

وزارت آموزش و پرورش هر ساله با هدف ارتقا سطح علمی و دانش معلمان و کادر آموزشی مدارس ، دوره های ضمن خدمت فرهنگیان را برگزار می کند و متقاضیان در صورت دارا بودن شرایط لازم، از جمله حداقل سابقه خدمت ۵ ساله، می بایست در زمان مقرر، به l ms.medu.i  سایت ضمن خدمت فرهنگیان مراجعه نموده و ثبت نام خود را انجام دهند و  سپس در آزمون شرکت نمایند. لیست دوره های ضمن خدمت فرهنگیان شامل دوره های ۶ الی ۴۸ ساعته است که فرد متقاضی بر اساس رشته شغلی می تواند در این دوره ها ثبت نام کند.

در صورت بروز هرگونه مشکل برای به سامانه نقل و انتقال فرهنگیان به نشانی p ofile.medu.i می توانید با کارشناسان مجموعه به شماره ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳ تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

سوالات متداول سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان

آدرس سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان چیست؟

فرهنگیان برای ثبت درخواست نقل و انتقالی باید به نشانی e eghala .com مراجعه نمایند.

نحوه ورود به سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان چگونه است؟

راهنمای تصویری ورود به سامانه و ثبت درخواست در این مقاله ارائه داده شده است.

امکانات سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان چیست؟

امکانات و خدمات سامانه در این مقاله بیان شده است.

جهت مشاوره در زمینه p ofile.medu.i

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نقل و انتقالات فرهنگیان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ این امکان رو برای فرهنگیانی که همه شرایط لازم برای نقل و انتقالی را دارن ایجاد کرده تا بتونن با ورود به سایت نقل و انتقال فرهنگیان p ofile.medu.i  درخواست خودشون را در زمان مقرر به صورت اینترنتی ثبت کنن.

 برای مشاوره نقل و انتقالات فرهنگیان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره زیر تماس بگیرید:  

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۵۳۰۵ از کل کشور  

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

درصورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید .

تعداد زیادی از فرهنگیان هر ساله به علت های مختلف مثل تغییر محل زندگی، ازدواج، انتقال اجباری پدر یا همسر و…. به دنبال گرفتن انتقالی موقت یا دائم از محل کار خودشون هستن. تقریبا چند سالی میشه که نقل و انتقالات فرهنگیان راحت تر شده و از طریق سامانه الکترونیکی p ofile.medu.i ​ قابل انجام است.

از طریق سامانه نقل و انتقالی فرهنگیان به آدرس p ofile.medu.i فرهنگیان رسمی، رسمی آزمایشی، قراردادی و پیمانی می تونن درخواست خودشون را درج کنند. اگر شرایط انتقالی داشته باشند، با درخواست آنها موافقت میشه. البته نیروهای آموزشی مثل دبیران نمی تونن به واحدهای اداری آموزش و پرورش انتقالی بگیرن. در ادامه توضیحات بیشتر در خصوص نقل و انتقالات فرهنگیان داده شده است.

زمان نقل و انتقالات فرهنگیان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

نقل و انتقالات فرهنگیان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲​ می تونه درون استانی یا برون استانی باشه، با توجه به همین موضوع زمان ثبت درخواست در سامانه p ofile.medu.i می تونه متفاوت باشه. طبق آخرین اخبار زمان ثبت انتقالی برون استانی و درون استانی از اردیبهشت تا خرداد ماه خواهد بود.

فرهنگیان شاغل در آموزش و پرورش باید در خصوص زمان نقل و انتقالات به این نکته توجه داشته باشن که بعد مهلت تعیین شده از سمت وزارت آموزش و پرورش برای ثبت درخواست انتقالی، نمی تونن درخواست خودشون رو ثبت کنند.

برای ثبت نام در دوره های ضمن خدمت فرهنگیان می تونین مقاله زیر را بخونین.

شرایط نقل و انتقالات فرهنگیان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

نقل و انتقالات فرهنگیان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ شرایط خاصی داره که در صورت اینکه فرهنگی این شرایط را داشته باشه می تونه درخواست انتقالی بده در غیر این صورت با درخواست اون موافقت نمیشه. نقل و انتقال فرهنگیان با توجه به اینکه انتقالی درون استانی یا برون استانی باشه، می تونه متفاوت باشه. مهم ترین شرایط گرفتن انتقال برون استانی عبارتند از:

عدم داشتن تعهد خدمت به منطقه در حال خدمت: طبق این قانون کسایی که از دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و دانشگاهای تربیت معلم فارغ التحصیل شدن به مدت ۸ سال یعنی دو برابر مدت تحصیل و مستخدمین ماده ۲۸ به مدت ده سال نمیتونن درخواست انتقال دائم برون استانی بدن.

افرادی که قصد دارن به صورت موقت بیرون از استان مبدا خود انتقالی بگیرن، باید حداقل ۲ سال در حیطه آموزشی تمام وقت سابقه داشته باشن.

همسر شخص فرهنگی در صورتی که حداقل ۲ سال سنوات تجربی در سابقش داشته باشه، می تونه به محل خدمت همسرش انتقالی بگیره.

همسر شخصی که جانباز است در صورت تایید شدن جانبازی همسر از مراجع ذیصلاح میتونه به محل سکونت همسر جانباز انتقالی بگیره.

حداقل ۵ سال سابقه آموزشی یا تجربی داشته باشن.

اداره آموزش و پرورش مبدا و مقصد موافقت کنه باهاشون.

اداره کل آموزش و پرورش مقصد اعتبار رو تامین کنه.

حداقل یک سال از زمان انتقال موقت گذشته باشه.

فرد جزو متعهدین خدمت نباشه، در غیر این صورت اگه درخواستش رو ثبت کنه حق شرکت تو نقل و انتقال سال بعد را نداره.

سامانه سجفا فرهنگیان با هدف ارتقای امور فرهنگی و توسعه فعالیت های اجتماعی تربیت معلم روی کار اومده و تمامی دانشجو معلم ها، کارکنان مدارس، اساتید آموزش و پرورش و مهارت آموزان می تونن از سامانه سجفا استفاده کنن.

سایت نقل و انتقالات فرهنگیان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ p ofile.medu.i

برای وارد شدن به سایت نقل و انتقالات فرهنگیان باید آدرس سایت p ofile.medu.i  را در مرورگر وارد کرد یا عنوان سایت نقل و انتقالات فرهنگیان رو در گوگل نوشت. از زمان راه اندازی شدن این سامانه، فرآیند نقل و انتقالات فرهنگیان به صورت دقیق تر و راحت تر انجام میشه و علاوه بر دبیران و فرهنگیان، کار مسئولین آموزش و پرورش نیز راحت تر شده است.

مراحل شروع درخواست، تحلیل و بررسی درخواست ها و اعلام نتیجه توسط همین سایت نقل و انتقالات فرهنگیان انجام میشه. سامانه p ofile.medu.i  طوری برنامه نویسی و طراحی شده که فرم های امتیاز بندی انتقالات فرهنگیان به کمک سیستم فرم ساز پیشرفته برنامه ریزی میشه. متقاضیان می تونن بر اساس کد یکبار مصرف در این سامانه ثبت نام کنند و همه اطلاعات خودشون را به ثبت برسونن.

سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان دارای دو تا پنل مربوط به پنل آنلاین متقاضیان و پنل مدیریت سیستمه. تو پنل مدیریت سیستم که مخصوص مسئولین آموزش و پرورش استان‌ها و مناطق طراحی شده تنظیمات مربوط به تعداد نیروی مازاد منطقه، مهلت زمانی ثبت نام درخواست انتقالی، میزان نیاز نیروها به تفکیک مناطق و جنسیت و بسیاری از امکانات مدیریتی دیگه قابل مشاهده است. برای کارشناسان و مسئولین آموزش و پرورش تمامی مناطق کشور پشتیبانی به صورت آنلاین و تلفنی انجام میشه.

برای ورود به سامانه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان خوندن مقاله زیر پیشنهاد میشه.

نحوه نقل و انتقالات فرهنگیان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

برای ثبت درخواست انتقالی فرهنگیان سراسر کشور میتونن نشانی p ofile.medu.i رو در مرورگر وارد کنن و بعد از بالا اومدن سایت مراحل را به ترتیب طی کنن.

۱برای ورود به پروفایل، فرهنگیان باید ابتدا کد پرسنلی و کد امنیتی رو وارد کنن. بعد از وارد کردن این مورد روی گزینه مرحله بعد کلیک کنن.

۲بعد از اینکه وارد مرحله بعد شدن فرمی به نام فرم امتیاز بندی باید توسط فرهنگیان تکمیل بشه و بعد مدارک خودشون رو تو قسمت مورد نظر آپلود کنن.

۳برای انتقال دائم یا موقت فرهنگیان می تونن حداقل یک استان و حداکثر ۵ استان رو وارد کنند. ترتیب وارد کردن استان ها خیلی مهمه، در نتیجه باید طبق اولویت نام استان ها وارد بشه. به عنوان مثال اگه انتقالی گرفتن به استان یزد برای شما مهم تر از انتقالی گرفتن به استان کرمان است، گزینه استان یزد باید بالاتر از استان کرمان قرار بگیره. این نکته رو هم باید در نظر داشت که امکان ویرایش اطلاعات بعد تموم شدن مهلت ثبت نام به هیچ عنوان وجود نداره پس باید نهایت دقت رو در پر کردن فرم به کار برد.

برای ورود به سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان کلیک کنید.

توجه داشته باشید که گرفتن انتقالی دائم به کلان شهرهایی مانند تبریز، اصفهان، تهران و شیراز امکان پذیر نیست و فقط انتقالی موقت به اونها بررسی میشه.

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا به تموم سوالا و ابهامای شما در خصوص نقل و انتقالات دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۱ پاسخ بدن. شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین.

سوالات متداول

۱- ✔️ ثبت درخواست نقل و انتقالی دانشگاه فرهنگیان چه زمانی انجام میشه؟

۲- ✔️ ثبت درخواست نقل و انتقالی فرهنگیان از طریق چه سامانه انجام میشه؟

۳- ✔️ برای تبدیل انتقال موقت به دائم فرهنگیان چه شرایطی لازمه؟

 برای مشاوره نقل و انتقالات فرهنگیان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره زیر تماس بگیرید:  

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۵۳۰۵ از کل کشور  

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

درصورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید .

سلام . مهلت ثبت نام نقل و انتقالات فرهنگیان تمدید نشده .

سلام . نقل و انتقالات فرهنگیان فقط از طریق سایت انجام میشه .

سلام . مهلت ثبت نام نقل و انتقالات فرهنگیان تمدید نشده ، احتمال تمدید خیلی کمه .

سلام . احتمال تمدید مهلت ثبت نام نقل و انتقالات فرهنگیان زیاد نیست .

سلام . مهلت ثبت نام نقل و انتقالات فرهنگیان تمام شده .

سلام . در حال حاضر مهلت ثبت نام نقل و انتقالات فرهنگیان تمدید نشده .

سلام . شما فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان هستین و به محل خدمت تعهد خدمت دارین ، بنابراین نمی تونین در نقل و انتقالات فرهنگیان شرکت کنین .

سلام . نقل و انتقالات دائم فرهنگیان به کلان شهرها امکان پذیر نیست .

سلام . شما باید در مهلت نقل و انتقالات فرهنگیان درخواست تون رو ثبت کنین ، زمان و شرایط خاصی برای شما وجود نداره تا در مهلت مجدد امکان ارائه مدارک و ثبت درخواست وجود داشته باشه .

سلام . در سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان امکان ثبت درخواست انتقالی درون و برون استانی وجود داره .

سلام .  زمان نقل و انتقالات درون استانی و برون استانی فرهنگیان ۱۷ اردیبهشت لغایت ۱۶ خرداد ماه هستش .

سلام . در صورتی که در سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان موفق به ثبت درخواست نمیشین ، از طریق آموزش و پرورش پیگیری کنین .

سلام . سرایدارن مدارس نمی تونن در نقل و انتقالات فرهنگیان شرکت کنن .

سلام . زمان ثبت نام نقل و انتقالات فرهنگیان ۱۰ اردیبهشت لغایت ۷ خرداد ماه هستش .

سلام . نقل و انتقالات فرهنگیان طبق قوانین و در زمانی که تعیین میشه انجام میشه .

سلام . زمان نقل و انتقالات فرهنگیان درخواست بدین در صورت داشتن شرایط  احتمال اینکه با درخواست شما موافقت شه زیاده .

نقل وانتقال فرهنگیان