نتیجه ی بازی ایران و لهستان


نتیجه ی بازی ایران و لهستان

تیم ملی والیبال لهستان موفق شد در مرحله نهایی لیگ ملت‌ های والیبال ایران را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد.


مرحله نهایی لیگ ملت‌ های والیبال؛

نتیجه بازی والیبال ایران و لهستان باخت ایران مقابل لهستان در شیکاگو

تیم ملی والیبال لهستان موفق شد در مرحله نهایی لیگ ملت‌ های والیبال ایران را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد.

به گزارش خبرگزاری موج، تیم ملی والیبال ایران و لهستان در مرحله نهایی رقابت های لیگ ملت های والیبال ۲۰۱۹ جمعه ۲۱ تیر ۹۸ از ساعت ۲:۳۰ بامداد به مصاف  هم رفتند و در نهایت این دیدار با نتیجه ۳ بر یک به نفع لهستان به پایان رسید.

والیبال ایران لهستان ؛ شاهکار شاگردان عطایی با بردن لهستان در خاک این کشور

والیبال ایران لهستان در هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲، صحنه نمایش جادویی شاگردان عطایی شد و ایران در پنج ست از سد لهستان در خاک این کشور گذشت.

به گزارش انصاف ورزشی، تیم ملی والیبال ایران که با تغییر نسل و تیمی جوان وارد مسابقات لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲ شد، در مسابقات ابتدایی نمایش دلچسبی را از خود نشان نداد تا بسیاری به این نتیجه برسند که این تیم برای تکرار افتخارات نسل طلایی، بسیار جای کار دارد.

اما در ادامه مسابقات تیم جوان عطایی با نمایش‌های بی‌نظیر و شاهکار خود خیلی زود نمایش‌های ابتدایی را به دست فراموشی سپردند و به جدول رقابت‌ها بازگشتند. سروقامتان ایران بردی ارزشمند مقابل آمریکا با نتیجه ۳ بر ۰ کسب کردند که البته آمریکا سه بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشت.

اما اوج عملکرد جوانان والیبال ایران برد امشب مقابل لهستان بود، بازی که با نتیجه‌ی ۳ بر ۲ به نفع ایران خاتمه پیدا کرد آن‌هم در شرایطی که لهستان تیم اول رده‌بندی جهانی با همه‌ی بازیکنانش در خانه و در مقابل انبوه تماشاگرانش به میدان آمده بود.

این نمایش شاهکار را شاید خوشبین‌ترین هوادار ایران و بدبین‌ترین هوادار لهستان هم از جوانان کم تجربه والیبال ایران انتظار نداشت.

حالا با این نمایش و پنج برده شدن ایران، تیم ملی والیبال شانس زیادی برای صعود به مرحله نهایی لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲ خواهد داشت. البته همچنان بازی‌های حریفانی چون اسلوونی، هلند و صربستان برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است.

گقتنی است میلاد عبادی پور در این بازی یکی از بهترین بازی‌های دوران ورزشی خود را انجام داد؛ همچنین امین اسماعیل نژاد نیز بازی بسیار بی‌نظیری را در جدال والیبال ایران لهستان از خود به نمایش گذاشت.

بیشتر بخوانید: پخش زنده لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۲ ۱۵ تیر ۱۴۰۱

انتهای پیام

نتیجه ی بازی ایران و لهستان