نتیجه ثبت نام مدارس شاهد


نتیجه ثبت نام مدارس شاهد

به اطلاع کلیه دانش آموزان و اولیا گرامی می رسانیم زمان اعلام نتایج مدارس شاهد ۱۴۰۱ فرارسید دانش آموزان و اولیا گرامی می توانند جهت مشاهده اعلام نتایج مدارس شاهد پایه اول – پایه هفتم و پایه دهم در زمان مقرر از طریق سامانه اعلام اسامی پذیرفته شدگان مدارس شاهد ۱۴۰۱ به نشانی saja.medu.ir اقدام نمایند.


اعلام نتایج مدارس شاهد ۱۴۰۱-۱۴۰۱ – saja.medu.i

اعلام نتایج مدارس شاهد

سامانه اعلام نتایج قبولی مدارس شاهد ۱۴۰۱-۱۴۰۱

نتایج مدارس شاهد پایه اول

اعلام نتایج مدارس شاهد پایه هفتم و دهم

جهت اطلاع از نتایج ثبت نام مدارس شاهد۱۴۰۱-۱۴۰۱ و مشاهده اسامی پذیرفته شدگان مدارس شاهد سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۱ در پایه اول – هفتم – دهم و میان پایه از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید

۹۰۹۹۰۷۵۳۰۷ (تماس از سراسر کشور) و ۹۰۹۹۰۷۵۳۰۷ (تماس از استان تهران)  پاسخگویی ۸ صبح الی ۱۲ شب

ثبت نام مدارس شاهد مطابق سنوات گذشته در پایه اول ابتدایی – هفتم و دهم انجام شد و دانش آموزان در پایه های اول ابتدایی – هفتم و دهم و همچنین میان پایه مدارس شاهد در سامانه ثبت نام سجا به نشانی saja.medu.i مراحل ثبت نام خود را تکمیل نمودند و امروز پس از تکمیل مراحل ثبت نام و احراز شرایط ثبت نام مدارس شاهد برای داوطلبانی که در سامانه ثبت نام کردند نوبت به اعلام نتایج مدارس شاهد  رسید.

اعلام نتایج مدارس شاهد مطابق سنوات گذشته از طریق سامانه اعلام اسامی قبول شدگان مدارس شاهد به نشانی saja.medu.i انجام خواهد پذیرفت لذا داوطلبان محترمی که برای ورود به مدارس شاهد اقدام کرده اند می توانند جهت اطلاع از نتایج ثبت نام مدارس شاهد در موعد مقرر به سامانه مذکور مراجعه نموده و از نتایج نهایی ثبت نام مدارس شاهد مطلع گردند ضمنا شایان ذکر است زمان اعلام نتایج ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم – پایه دهم – نتایج مدارس شاهد پایه اول و میان پایه متفاوت خواهد بود لذا هر یک از داوطلبان در موعد مقرر پایه خود به سامانه مراجعه نمایند.

اعلام نتایج مدارس شاهد  مطابق سنوات گذشته مرحله اول ثبت نام بوده و دانش آموزانی که نامشان در لیست اسامی پذیرفته شدگان مدارس شاهد باشد به منزله قبولی وی نخواهد بود به عبارتی دیگر نام کسانی که در زمان اعلام نتایج مدارس شاهد اعلام می شود به صورت ۳ برابر ظرفیت می باشد و ثبت نام قطعی پس از محاسبه امتیازات دانش آموزان طبق جدول امتیاز بندی مدارس شاهد و مراجعه حضوری جهت تحویل دادن مدارک احراز شرایط مدارس شاهد دانش آموزان انجام خواهد گرفت.

فهرست محتوا

جهت اطلاع از نتایج قبولی مدارس شاهد  می توانید با مرکز ایران تحصیل تماس بگیرید

زمان اعلام نتایج مدارس شاهد

به اطلاع کلیه داوطلبان محترمی که ثبت نام مدارس شاهد را انجام داده انید می رسانیم زمان اعلام نتایج مدارس شاهد مطابق سنوات گذشته از سامانه سجا قابل پیگیری خواهد بود ضمنا اعلام نتایج مدارس شاهد پایه اول – هفتم و دهم هر یک در زمان مقرر خود مطابق جدول زیر انجام خواهد پذیرفت.

ضمنا شایان ذکر است با توجه به شرایط فعلی امکان تغییر در زمان اعلام نتایج مدارس شاهد در پایه اول – هفتم – دهم و میان پایه دانش آموزان و اولیا گرامی می توانند جهت اطلاع دقیق از زمان اعلام نتایج مدارس شاهد با مرکز مشاوره شاهد ایران تحصیل تماس حاصل نمایند شماره تماس جهت اطلاع رسانی : ۹۰۹۹۰۷۵۳۰۷ ( استان تهران)زمان پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب خواهد بود.

نحوه مشاهده اسامی پذیرفته شدگان مدارس شاهد

به اطلاع کلیه دانش آموزان محترم می رسانیم اعلام نتایج مدارس شاهد در پایه های اول ابتدایی – هفتم و دهم مدارس شاهد همانند سنوات گذشته از طریق سامانه سجا مدارس شاهد به نشانی saja.medu.i قابل مشاهده خواهد بود با توجه به عدم آشنایی برخی دانش آموزان و اولیا گرامی با نحوه مشاهده اسامی پذیرفته شدگان مدارس شاهد راهنمای نحوه مشاهده نتایج مدارس شاهد را در زیر شرح داده ایم :

مرحله ۱ : ابتدا دانش آموزان و یا اولیا گرامی می بایست از لینک بالا وارد سامانه مشاهده و اعلام نتایج مدارس شاهد شوند پس از ورود به سامانه با صفحه زیر مواجه خواهند شد :

سامانه اعلام نتایج مدارس شاهد

پس از ورود و مشاهده صفحه زیر دانش آموزان و اولیا گرامی می توانند جهت مشاهده نتایج قبولی مدارس شاهد در کادر نشان داده شده کد ملی و شماره سریال شناسنامه خود را وارد نمایند.

تذکر : با توجه به برنامه ریزی های قبلی و محدودیت های موجود در هر یک از مراحل ثبت نام مدارس شاهد لازم به ذکر است دانش آموزانی که نامشان در لیست اسامی پذیرفته شدگان مدارس شاهد باشد می بایست در زمان مقرر به واحد آموزشی مراجعه نمایند در صورت عدم مراجعه به موقع مسئولیت و عواقب ممکن به عهده خود دانش آموز خواهد بود.

در صورتی که مشخصات دانش آموز را به صورت صحیح وارد نمایید با صفحه زیر مواجه خواهید شد که نشانگر اطلاعات شخصی دانش آموز که در هنگام ثبت نام وارد کرده است خواهد بود :

اعلام نتایج مدارس شاهد ضمنا شایان ذکر است دانش آموزان و اولیا گرامی توجه داشته باشند که مشاهده نام خود در لیست قبولی به منزله قبولی صد در صد در مدارس نخواهد بود و برای قطعی کردن قبولی می بایست در تاریخ مشخص شده در سامانه مدارک لازم جهت ثبت نام شاهد دانش آموز را به واحد آموزشی قبولی تحویل دهند ضمنا عدم مراجعه حضوری در موعد مشخص شده به منزله انصراف از ثبت نام تلقی خواهد شد

لیست ذخیره مدارس شاهد در اعلام نتایج مدارس شاهد

به اطلاع کلیه دانش آموزان محترم می رسانیم که در هنگام اعلام نتایج مدارس شاهد لیستی به نام لیست ذخیره مدارس شاهد منتشر می شود در این لیست نام دانش آموزانی است که امتیاز آن ها نزدیک به امتیاز قبولی در مدارس شاهد است ، امکان قبولی در مدارس شاهد برای این دانش آموزان نیز امکان پذیر خواهد بود لازم به ذکر است در صورتی که دانش آموزی که نام وی در اسامی پذیرفته شدگان مدارس شاهد موجود باشد اگر مراجعه به موقع به مدرسه قبولی نداشته باشد قبولی وی ملغی بوده و جایگزین وی از بین لیست ذخیره مدارس شاهد  که در هنگام اعلام نتایج مدارس شاهد مشخص می گردد انتخاب و جایگزین خواهد شد.

کانال اعلام نتایج مدارس شاهد

جهت اطلاع از جزئیت اعلام نتایج مدارس شاهد ۱۴۰۱-۱۴۰۱ و مشاهده اسامی پذیرفته شدگان مدارس شاهد سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۱ در پایه های هفتم – دهم و میان پایه از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید :

۹۰۹۹۰۷۵۳۰۷ ( استان تهران)

مطالب مرتبط :

پیش ثبت نام مدارس شاهد

ثبت نام مدارس شاهد اول ابتدایی

ثبت نام مدارس تیزهوشان

ثبت نام مدارس نمونه دولتی

سامانه نام نویسی تیزهوشان

sampad.medu.i

azmoo .medu.i

طرح شهاب چیست؟

مشاوره و برنامه ریزی

سامانه ثبت نام مدارس انرژی اتمی

تحصیل در خارج از کشور

اعلام نتایج مدارس شاهد

لیست ذخیره مدارس شاهد

اعلام نتایج مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

نتایج مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ از طریق سامانه پادا به نشانی اینترنتی ” pada.medu.i ” اعلام می شود. برای پذیرش و تحصیل در مدارس شاهد هیچگونه آزمون ورودی برگزار نمی شود اما متقاضیان پایه های اول ابتدایی، دوره اول متوسطه (هفتم) و دوره دوم متوسطه (دهم) باید در تاریخ های مشخصی نسبت به ثبت نام اینترنتی در سامانه پادا اقدام کنند. اعلام نتایج مدارس شاهد در سال های گذشته در دو مرحله اعلام نتایج اولیه و اعلام نتایج پس از بررسی مدارک صورت می گرفت که در سال گذشته این رویه با تغییراتی همراه بوده است. در ادامه این مطلب به بررسی این تغییرات و زمان اعلام نتایج مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ اشاره کرده ایم.

اعلام نتایج مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

ثبت نام در پایه های تحصیلی اول ابتدایی، دوره اول متوسطه (هفتم) و دوره دوم متوسطه (دهم) به صورت اینترنتی و از طریق سایت پادا انجام می شود. نتایج مدارس شاهد هر ساله در دو مرحله منتشر می شد و دانش آموزان متقاضی چنانچه در مرحله دوم دانش پس از بررسی مدارک داوطلب و تایید آن ها در این مدارس پذیرفته شوند. برای ورود به سامانه پادا کلیک کنید.

در سال گذشته برای اولین بار رویه اعلام نتایج مدارس شاهد تغییر پیدا کرد؛ به طوری که نتایج برای تمامی دانش آموزان شاهد و غیرشاهد در یک مرحله اعلام شد. در واقع متقاضیان چند روز پس از اتمام مهلت ثبت نام اینترنتی در مدارس شاهد توانستند نتایج خود را از طریق پیامک دریافت کنند. 

ثبت نام میان پایه‌ها نیز به صورت حضوری است. به این صورت که دانش آموز باید به مدرسه شاهد مورد نظر مراجعه کند و در صورتی که واجد الشرایط باشد، مراحل ثبت نام خود را انجام دهد.

نتایج دانش آموزان شاهد

برای تمامی داوطلبانی که سهمیه شاهد یعنی سهمیه خانواده شهدا و فرزندان جانباز بالای ۵۰ درصد دارند، نتایج از ابتدا مشخص است و از آنجایی که دانش آموزان با سهمیه شاهد در اولویت ورود به مدارس شاهد هستند، بنابراین پس از تکمیل فرم پیش ثبت نام، ثبت نام آنها قطعی تلقی خواهد شد.

نتایج دانش آموزان غیرشاهد

ثبت نام دانش آموزان غیرشاهد یعنی دانش آموزانی با اولویت ایثارگران، حافظان قرآن کریم و سایر امتیازها در دو مرحله موقت و قطعی صورت می‌گیرد، بنابراین نتایج این دسته از داوطلبان نیز در دو مرحله موقت و قطعی اعلام می‌شود.

این دانش آموزان بایستی در تاریخ‌های مشخص مدارک خود را همراه یکی از والدین برای قطعی کردن ثبت نام خود به مدرسه شاهد موردنظر ارائه دهند.

چنانچه دانش آموزان طبق جداول امتیاز بندی، در نتایج اولیه موفق به کسب امتیاز لازم برای ورود به این مدارس شده باشند، بایستی با یکی از اولیا برای ارائه مدارک به مدرسه شاهد موردنظر مراجعه و نسبت به ثبت نام حضوری اقدام کنند، نتیجه نهایی از سوی مدرسه شاهدی که متقاضی در آن پذیرفته شده است، از طریق پیامک به خانواده ها ارسال خواهد شد.

زمان اعلام نتایج مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

تمامی دانش آموزان واجد الشرایط که ثبت نام اینترنتی خود را در پایه های تحصیلی اول ابتدایی، هفتم و دهم در سایت پادا انجام داده اند، می توانند در تاریخ های اعلام شده نسبت به دریافت نتایج مدارس شاهد اقدام کنند.

تاکنون زمان اعلام نتایج مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ مشخص نشده است اما احتمالا در بازه های زمانی مشابه سال گذشته در خرداد ماه تا تیرماه اعلام گردد.

پیش بینی می شود نتایج مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ همانند سال گذشته در یک مرحله و به صورت پیامک از سوی مدیر مدرسه به اطلاع دانش آموزان و اولیا برسد. داوطلبانی که پس از دریافت پیامک جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند باید با در دست داشتن مدارک لازم برای قطعی کردن ثبت نام خود به مدرسه محل قبولی مراجعه کنند. 

در ادامه به بازه زمانی اعلام نتایج مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ بر اساس سال گذشته اشاره کرده ایم:

سامانه دریافت نتایج مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

ثبت نام دانش آموزان شاهد و غیرشاهد در مقاطع اول ابتدایی، هفتم و دهم به صورت اینترنتی و از طریق سایت پادا ” pada.medu.i ” انجام می شود. در سال های گذشته ثبت نام اینترنتی دانش آموزان در سایت پادا به منزله ثبت نام موقت بود چراکه پس از ثبت نام موقت، مدرسه مورد نظر اطلاعات دانش آموز را بررسی می کرد و در نهایت نتایج قطعی را از طریق پیامک به دانش آموزان و اولیا آن ها اعلام می نمود.

این رویه در سال قبل دستخوش تغییراتی شد، به طوری که نتایج مدارس شاهد در یک مرحله و به صورت پیامک به دانش آموزان و اولیاء اعلام می شود. بنابراین توصیه می شود متقاضیان در زمان ثبت نام اینترنتی در سایت پادا، شماره تماس خود را به درستی وارد کنند تا بتوانند در سریع ترین زمان و از طریق پیامک نتیجه را دریافت کنند.

علاوه بر اعلام نتایج ثبت نام مدارس شاهد از طریق پیامک، نتیجه این آزمون از طریق سایت پادا و به صورت اینترنتی نیز اعلام می گردد. لازم است اشاره کنیم که متقاضیان می توانند در بازه های زمانی اعلام شده از طریق مراجعه به سایت پادا با آدرس ” pada.medu.i ” نیز از نتیجه ثبت نام در این سامانه مطلع شوند. کافی است برای دریافت نتیجه بر روی لینک اعلام نتیجه مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ کلیک کنند و نتیجه را دریافت نمایند.

راهنما تصویری 

در ادامه به مراحل گام به گام دریافت نتایج مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۱ اشاره کرده ایم :

۱️⃣ به سامانه پرونده الکترونیکی دانش آموزان (پادا) به نشانی اینترنتی ” pada.medu.i ” مراجعه کنید.

۲️⃣ بر روی لینک فعال ” اعلام نتایج مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ” کلیک نمایید و از نتیجه عملکرد خود مطلع شوید.

َبه محض اعلام نتایج مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در سایت پادا، راهنمای تصویری را نیز به مطالب فوق اضافه خواهیم کرد.

لیست ذخیره مدارس شاهد جزو پذیرفته شدگان هستند ؟

پس از اعلام نتایج مدارس شاهد، دانش آموزانی که مراحل ثبت نام اینترنتی خود را تکمیل کرده اند به سه دسته تقسیم می شوند.

✅ دسته اول پذیرفته شدگان هستند که باید برای ثبت نام در مدرسه شاهد محل قبولی اقدام کنند و مدارک خود را به مدرسه تحویل دهند.

✅ دسته دوم دانش آموزانی هستند که پذیرفته نشده اند و باید برای ثبت نام در دیگر مدارس اقدام کنند.

✅ دسته دوم دانش آموزانی هستند که اسم آن ها در میان اسامی ذخیره مدرسه شاهد قرار دارد.

دانش آموزانی که جزو اسامی ذخیره مدارس شاهد هستند نه جزو رد شدگان می باشند و نه پذیرفته شده اند. این دانش آموزان در صورتی که یکی از اسامی پذیرفته شدگان از ثبت نام در مدرسه شاهد انصراف دهد، می تواند وارد این مدرسه شود. 

بنابراین افراد ذخیره بر اساس آخرین نفر قبولی، امتیاز کمتری را کسب کرده اند و در صورتی می توانند در مدرسه شاهد ثبت نام کنند که یکی از پذیرفته شدگان، از تحصیل در همان مدرسه انصراف دهد. اسامی ذخیره شدگان نیز از طریق پیامک و همینطور سایت پادا اعلام می گردد و چنانچه ظرفیت خالی برای ثبت نام آن ها وجود داشته باشد، از سوی مدیر مدرسه به اطلاعشان می رسد. 

بخوانید: شهریه مدارس شاهد

مشاوره اعلام نتایج مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

پس از ثبت نام اینترنتی دانش آموزان شاهد و غیرشاهد در سایت پادا، اطلاعاتی که متقاضیان در زمان ثبت نام در سامانه پرونده الکترونیکی وارد کرده اند از سوی مدیر مدرسه مورد بررسی قرار می گیرد. پس از این بررسی مدارک و اعلام نتایج مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ دانش آموزانی که دارای سهمیه شاهد هستند، جزو اسامی پذیرفته شدگان اعلام می شوند اما دانش آزموان عادی در صورت کسب امتیاز لازم بر اساس جدول امتیاز بندی مدارس شاهد در الویت پذیرش هستند.

به هرحال نتایج برای هر دو دسته از طریق پیامک اعلام می گردد و پذیرفته شدگان موظف هستند در تاریخ هایی که از سوی مدرسه اعلام می شود برای ثبت نام حضوری و ارائه مدارک به مدرسه مراجعه کنند. لازم است دانش آموزان و اولیا در نظر داشته باشند که عدم مراجعه به موقع به معنای انصراف تلقی می شود و ظرفیت متعلق به دانش آموز انصرافی به دیگر داوطلبان ذخیره تعلق می گیرد.

در صورتی که پیرامون اعلام نتایج مدارس شاهد ابهامی برایتان وجود دارد، می توانید به کمک خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با مجرب ترین مشاوران این مرکز در ارتباط باشید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه اعلام نتایج مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۵۰۶۶ تماس بگیرید.

سوالات متداول

نتایج ثبت نام اینترنتی برای مقاطع اول ابتدایی، هفتم و دهم در بازه های زمانی جداگانه ای اعلام می گردد که در متن مقاله فوق به آن ها اشاره کرده ایم.

از طریق سامانه پادا با آدرس الکترونیکی ” pada.medu.i ” اعلام می گردد.

مطابق با رویه سال گذشته نتایج طی یک مرحله و از طریق پیامک اعلام می گردد.

نتیجه ثبت نام مدارس شاهد