نتایج وام ضروری بازنشستگان


نتایج وام ضروری بازنشستگان

پیوندها راه‌های ارتباطی آدرس: تهران، خيابان دکتر فاطمی، ميدان جهاد پلاک ۶۱ تلفن مرکز ارتباط با ذی‌نفعان: ۲۵۰۰-۰۲۱ فکس: ۸۸۹۶۳۶۰۲ کد پستی: ۱۴۱۴۷۷۱۱۱۸ ايميل: i fo@cspf.i ايميل روابط عمومی: cspf ews@gmail.com مشارکت مردمی: mosha eka ma domi@cspf.i وام ضروری بازنشستگان و موظفین محترم مشترک صندوق بازنشستگی کشوری می توانند با توجه به شرایط و ضوابط […]


نتایج وام ضروری بازنشستگان

پیوندها

راه‌های ارتباطی

آدرس: تهران، خيابان دکتر فاطمی، ميدان جهاد پلاک ۶۱ تلفن مرکز ارتباط با ذی‌نفعان: ۲۵۰۰-۰۲۱ فکس: ۸۸۹۶۳۶۰۲ کد پستی: ۱۴۱۴۷۷۱۱۱۸ ايميل: i fo@cspf.i ايميل روابط عمومی: cspf ews@gmail.com مشارکت مردمی: mosha eka ma domi@cspf.i

وام ضروری

بازنشستگان و موظفین محترم مشترک صندوق بازنشستگی کشوری می توانند با توجه به شرایط و ضوابط زیر اقدام به ثبت درخواست وام ضروری خود نمایند. پس از اعلام اسامی متقاضیان واجد شرایط، مبلغ وام بر اساس اولویت تعیین شده به شماره حساب متقاضی نزد بانک صادرات ایران واریز می گردد.

ثبت‌نام وام ضروری ۱۴۰۱ (سرور اول)

ثبت‌نام وام ضروری ۱۴۰۱ (سرور دوم)

ثبت‌نام وام ضروری ۱۴۰۱ (سرور سوم)

شرایط وام

«بازنشسته» متقاضی که علاوه بر حقوق بازنشستگی خود به همراه سایر وراث از حقوق وظیفه استفاده می نماید، به منظور امکان بهره مندی یک نفر از وراث وظیفه بگیر از تسهیلات وام ضروری ، توصیه می شود «بازنشسته» متقاضی، از «دفتر کل بازنشستگی» خود اقدام به ثبت نام نماید.

«وظیفه بگیر» متقاضی که علاوه بر اینکه به تنهایی از دفترکل اول حقوق وظیفه دریافت می کند، به اتفاق وراث دیگر از دفترکل دوم نیز حقوق وظیفه دریافت می کند. توصیه می شود «وظیفه بگیر» متقاضی، از «دفتر کل اول» اقدام به ثبت نام نماید تا امکان ثبت نام یک نفر از مابقی وراث وظیفه بگیر از «دفترکل دوم» فراهم گردد.

بدیهی است مدارک متقاضیان بعد از ثبت نام بر اساس عواملی چون مجموع مانده وام‌های ضروری دریافتی (به ترتیب از کمترین به بیشترین مجموع وام دریافتی) و حقوق دریافتی (بر اساس آخرین حکم صادره و به ترتیب از کمترین به بالاترین حقوق دریافتی) مورد بررسی قرار می‌گیرد، واجدین شرایط به صورت سراسری اولویت بندی شده و در نهایت بر اساس اولویت، مبلغ وام به شماره حساب متقاضی در بانک صادرات ایران واریز می‌شود.

افراد زیر از لیست متقاضیان دریافت وام ضروری حذف خواهند شد:

مشاهده نتایج وام دوره گذشته

برای مشاهده نتایج وام ضروری دوره قبل (۱۴۰۰) روی دکمه کلیک کنید.

نتایج وام ضروری بازنشستگان