میز خدمت دانشگاه فنی


میز خدمت دانشگاه فنی

در این مقاله سامانه ها لینک ورود به سامانه میز خدمت دانشگاه فنی و حرفه ای khedmat.tvu.ac.ir توضیح داده شده و نحوه ثبت نام در سایت گفته شده است.


میز خدمت دانشگاه فنی

برای مشاوره ورود به سامانه میز خدمت دانشگاه فنی

برای مشاوره ورود به سامانه میز خدمت دانشگاه فنی

  برای ورود مستقیم به سامانه میزخدمت دانشگاه فنی و حرفه ای کلیک کنید.

 در ادامه راهنمای تصویری استفاده از سامانه میزخدمت دانشگاه فنی و حرفه ای به نشانی khedma . vu.ac.i  ارائه شده است .

دانشگاه فنی حرفه ای اقدام به راه اندازی سامانه ای به نام سامانه میز خدمت دانشگاه فنی حرفه ای کرده است که دانشجویان بتوانند به صورت غیر حضوری درخواست های خود را به این دانشگاه ارسال کنند و نیازی به مراجعه حضوری برای انجام امور خود نداشته باشند.

سامانه میز خدمت دانشگاه فنی و حرفه ای به نشانی اینترنتی khedma . vu.ac.i امکان ارسال درخواست های مختلف دانشجویان را به صورت غیر حضوری و آنلاین فراهم کرده است. در ادامه این مقاله توضیحات کامل تری در خصوص نحوه ورود به سامانه میز خدمت دانشگاه فنی داده شده و روند ثبت نام در این سامانه گفته شده است.

ورود به سامانه میز خدمت دانشگاه فنی و حرفه ای

با توجه به غیر حضوری شدن بسیاری از امور دانشگاه ها و مراجعه سخت دانشجویان به دانشگاه های مختلف در سراسر کشور برای انجام بعضی از امور اداری، دانشگاه فنی و حرفه ای، اقدام به راه اندازی سامانه ای به نام سامانه میز خدمت دانشگاه فنی و حرفه ای کرده است.

لذا در صورتی که دانشجویان و یا افراد دیگر قصد استفاده از خدمات الکترونیک و غیر حضوری سامانه میز خدمت دانشگاه را دارند، می توانند با ورود به سامانه میز خدمت دانشگاه فنی از خدمات این سامانه استفاده کنند. لازم به ذکر است که ارسال درخواست ها از طریق ارسال تیکت در سایت میز خدمت دانشگاه فنی و حرفه ای به آدرس khedma . vu.ac.i انجام می شود.

نکته حائز اهمیتی که دانشجویان باید در هنگام ورود به این سامانه در نظر داشته باشند، این است که این سامانه تنها مختص افرادی است که در آن ثبت نام کرده اند و نام کاربری و رمز عبور دریافت کرده اند. در غیر این صورت، لازم است که افراد ابتدا در سامانه میز خدمت دانشگاه فنی و حرفه ای ثبت نام کنند، سپس با نام کاربری و رمز عبور به این سامانه وارد شوند.

ثبت نام در سامانه میز خدمت دانشگاه فنی و حرفه ای

همانطور که در این مقاله به آن اشاره شد، کلیه افرادی که قصد استفاده از خدمات مختلف سامانه میز خدمت دانشگاه فنی و حرفه ای را دارند، باید ابتدا در این سامانه ثبت نام کنند و نام کاربری و رمز عبور دریافت نمایند. مراحل ثبت نام در این سامانه از طریق خود سایت میز خدمت دانشگاه فنی به نشانی khedma . vu.ac.i انجام خواهد شد. برای ثبت نام در این سامانه کافیست که طبق مراحل زیر پیش بروید.

ابتدا وارد سایت میز خدمت دانشگاه فنی khedma . vu.ac.i شوید و پس از ورود به سامانه، می بایست که از طریق گزینه سمت راست و بالای سایت، بر روی گزینه «ثبت نام» کلیک کنید.

پس از ورود به بخش ثبت نام، می بایست که اطلاعات مورد نیاز که شامل نام کاربری، رمز عبور، نام و نام خانوادگی، شماره دانشجویی، شماره تلفن و … می باشد را وارد کنید و در نهایت بر روی گزینه «ثبت نام» کلیک کنید.

پس از ثبت نام در سامانه، می توانید مجددا به صفحه اصلی سایت وارد شوید و بر روی گزینه «ورود» کلیک کنید.

حال با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود می توانید به این سامانه وارد شوید.

امکانات سامانه میز خدمت دانشگاه فنی و حرفه ای

سامانه میز خدمت دانشگاه فنی با هدف خدمت رسانی به دانشجویان و یا دیگر افرادی که قصد استفاده از خدمات غیر حضوری دانشگاه فنی حرفه ای را دارند، روی کار آمده است. لذا این سامانه امکانات مختلفی را در جهت خدمت رسانی به دانشجویان ارائه می کند. تمامی امکانات این سامانه در راستای ارسال درخواست های دانشجویان به سازمان مرکزی و یا مراکز مرتبط با آن است.

ارسال تیکت ها در قالب درخواست های دانشجو:

یکی از امکانات اصلی سامانه میز خدمت، ارسال تیکت در قالب درخواست های دانشجویان می باشد. دانشجویان باید تا حد امکان پیام خود را به صورت کوتاه، خلاصه و با مشخصات کامل در این سامانه ارسال کنند.

ارسال فایل و یا عکس های پیوستی در یک تیکت:

کلیه دانشجویان می توانند در صورت نیاز فایل های پیوستی و یا عکس ها را نیز در تیکت ارسالی خود ارسال کنند تا فایل های مربوطه نیز بررسی شود.

امکان مشاهده پاسخ ها در سامانه میز خدمت:

دانشجویان می توانند برای دریافت پاسخ های تیکت های ارسالی مجددا به سامانه میز خدمت دانشگاه فنی به نشانی khedma . vu.ac.i مراجعه کنند و نتیجه بررسی های انجام شده در یک درخواست را مشاهده کنند.

اگر بعد از خواندن این مقاله ، سوال یا ابهامی در خصوص ورود به سامانه میز خدمت دانشگاه فنی و حرفه ای داشتید هم می توانید با کارشناسان مرکز مشاوره سامانه ها تماس بگیرید. کارشناسان سامانه ها تمام سوالات شما را به کامل ترین شکل ممکن پاسخگو هستند.

سامانه میز خدمت دانشگاه فنی حرفه ای khedma . vu.ac.i

سامانه میز خدمت دانشگاه فنی حرفه ای با هدف انجام امور آموزشی و اداری دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای راه اندازی شده و دانشجویان هم می تونن با ورود به khedma . vu.ac.i ، درخواست های خودشون از طریق ارسال تیکت، برای دانشگاه ارسال کنن. 

برای مشاوره ورود به میز خدمت دانشگاه فنی و حرفه ای

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره زیر تماس بگیرید:  

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۵۳۰۵ از کل کشور  

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

درصورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید .

از زمان شیوع ویروس کرونا، تمامی دانشگاه ها سعی بر این دارن که بسیاری از خدمات خودشون رو که قبلا به صورت حضوری ارائه می شد، به صورت غیر حضوری ارائه بدن. میز خدمت دانشگاه فنی حرفه ای هم یکی از امکانات جدید دانشگاه فنی حرفه ای هست که دانشجویان این دانشگاه می تونن با کمک اون بسیاری از خدمات دانشگاه خودشون رو به صورت غیر حضوری انجام بدن.

دانشجویانی که قصد استفاده از خدمات میز خدمت دانشگاه فنی حرفه ای رو دارن، باید ابتدا با ورود به این سامانه، در این سایت میز خدمت فنی به آدرس khedma . vu.ac.i  ثبت نام کنن و سپس از طریق گزینه های موجود درخواست خودشون رو ثبت کنن. حالا در ادامه در خصوص جزئیات ورود به سامانه میز خدمت سمیاد فنی حرفه ای توضیح دادیم .

سایت میز خدمت دانشگاه فنی حرفه ای khedma . vu.ac.i

با توجه به شیوع بیماری کرونا، بسیاری از خدمات دانشگاه فنی حرفه ای به صورت غیر حضوری به دانشجویان این دانشگاه ارائه میشه. به غیر از این خدمات، دانشجویان دانشگاه فنی حرفه ای در سراسر کشور می تونن امور اداری و آموزشی خودشون رو با دسترسی به سایت میز خدمت دانشگاه فنی حرفه ای به آدرس اینترنتی khedma . vu.ac.i انجام بدن. در حال حاضر برای استفاده از خدمات این سایت، نیازه که دانشجویان ابتدا در سامانه میز خدمت فنی ثبت نام کنن، سپس مراحل ورود به این سامانه رو انجام بدن.

سایت میز خدمت دانشگاه فنی حرفه ای به آدرس اینترنتی khedma . vu.ac.i با هدف انجام امور آموزشی و اداری دانشجویان دانشگاه فنی حرفه ای در کل کشور، در زمان شیوع بیماری کرونا و برای جلوگیری از ایجاد هرگونه ازدحام در واحدهای دانشگاهی فنی حرفه ای روی کار اومده. دانشجویان این دانشگاه هم می تونن با کمک این سامانه و ثبت نام در اون، درخواست های خودشون که امکان ارائه اون به صورت غیر حضوری فراهم شده باشه رو از طریق ارسال تیکت، برای دانشگاه ارسال کنن. در واقع، میز خدمت دانشگاه فنی حرفه ای پلی میان دانشجویان و کادر اداری و آموزشی دانشگاه فنی حرفه ای در سراسر کشور هست.

برای ورود به سامانه نهاد دانشگاه فنی حرفه ای هم خوندن مقاله زیر پیشنهاد میشه.

ثبت نام میز خدمت دانشگاه فنی حرفه ای khedma . vu.ac.i

دانشجویان دانشگاه فنی حرفه ای برای استفاده از خدمات میز خدمت واحدهای دانشگاهی فنی و حرفه ای باید ابتدا در این سامانه ثبت نام کنن. در واقع، استفاده از خدمات این سایت زمانی امکان پذیر است که افراد ثبت نام خودشون رو در سامانه میز خدمت فنی تکمیل کرده باشن و بتونن با ورود به پورتال شخصی خودشون و از طریق گزینه «ارسال تیکت» درخواست مد نظرشون رو در سامانه khedma . vu.ac.i  ثبت کنن.

در حال حاضر، با توجه به توضیحات داده شده ثبت نام در سایت اینترنتی میز خدمت دانشگاه های فنی حرفه ای به آدرس اینترنتی khedma . vu.ac.i اجباری هست و همه دانشجویانی که قصد استفاده از خدمات غیر حضوری این سایت رو دارن، باید در این سامانه ثبت نام کنن. برای ثبت نام در این سامانه، دانشجویان باید ابتدا به سایت اینترنتی khedma . vu.ac.i وارد بشن و از طریق کلیک کردن بر روی گزینه «ثبت نام» و تکمیل اطلاعات مورد نیاز، ثبت نام خودشون رو در سامانه میز خدمت دانشگاه فنی حرفه ای انجام بدن.

ابتدا در فیلد جستجوی گوگل عبارت «میز خدمت دانشگاه فنی حرفه ای» رو تایپ و جستجو کنین.

حالا بر روی اولین سایتی که گوگل با آدرس khedma . vu.ac.i برای شما جستجو می کنه، وارد بشین.

 برای ثبت نام در این سامانه، باید از طریق گزینه های موجود در بالای سایت روی گزینه «ثبت نام» کلیک کنین.

حال باید تمامی اطلاعات خواسته شده مثل نام کاربری، رمز عبور، شماره تلفن همراه، کد ملی، آدرس ایمیل، شماره دانشجویی، نام، نام خانوادگی و … رو وارد کنین و در نهایت روی گزینه ثبت نام در پایین این سایت کلیک کنین.

در صورتی که جزء کادر اداری واحدهای دانشگاهی فنی حرفه ای هستین، به جای وارد کردن شماره دانشجویی، شماره صفر رو وارد کنین.

برای ورود به سامانه میز خدمت دانشگاه فنی حرفه ای کلیک کنید.

برای ورود به سایت سامانه سمیاد فنی حرفه ای می تونین مقاله زیر  رو بخونین.

امکانات میز خدمت دانشگاه فنی حرفه ای khedma . vu.ac.i

میز خدمت دانشگاه فنی حرفه ای، با هدف بهبود فرآیندهای غیر حضوری این دانشگاه روی کار اومده و کلیه خدمات این سامانه در ارسال درخواست دانشجویان از طریق تیکت های ارسالی در سایت میز خدمت واحد دانشگاه فنی حرفه ای خلاصه میشه.

بنابراین، دانشجویانی که قصد ارتباط با هر یک از بخش های اداری، آموزشی و … دانشگاه خودشون رو دارن، باید ابتدا در سامانه میز خدمت دانشگاه فنی ثبت نام خودشون رو انجام بدن و در صورتی که نیاز به ارسال درخواست و تیکت داشتن با ورود به پورتال شخصی خودشون از طریق نام کاربری و رمز عبور، درخواست خودشون رو با دانشگاهشون مطرح کنن.

در حال حاضر، امکان ارائه تمامی خدمات آموزشی و اداری که قابل انجام به صورت غیر حضوری باشه در سامانه میز خدمت دانشگاه های فنی حرفه ای وجود داره و تمامی دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای در سراسر کشور می تونن برای استفاده از این خدمات به این سامانه به آدرس khedma . vu.ac.i وارد بشن و با تکمیل فرآیند ثبت نام، درخواست خودشون رو در سایت ثبت کنن.

ذکر این نکته لازمه که دانشجویان دانشگاه فنی حرفه ای برای پرداخت شهریه، انجام فرآیند انتخاب واحد و … باید به سایت های قبلی مثل سامانه ناد دانشگاه فنی حرفه ای مراجعه کنن.

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن با به تموم سوالا و ابهامای شما در مورد سامانه میز خمت دانشگاه فنی و حرفه ای پاسخ بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین .

سوالات متداول

۱- ✔️ برای ثبت درخواست در سامانه میز خدمت فنی باید چیکار کرد؟

۲- ✔️ برای ورود به سایت میز خدمت فنی چه اطلاعاتی لازمه ؟

۳- ✔️ سایت میز خدمت چه امکاناتی رو در اختیار دانشجو ها میذاره ؟

برای مشاوره ورود به میز خدمت دانشگاه فنی و حرفه ای

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره زیر تماس بگیرید:  

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۵۳۰۵ از کل کشور  

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

درصورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید .

سلام . در سامانه میز خدمت دانشگاه فنی حرفه ای گزینه ثبت نام رو انتخاب کنین ، در صورتی که موفق به ثبت نام مجدد و دریافت رمز عبور نشدین با دانشگاه تماس بگیرین .

سلام . در سامانه سمیاد دانشگاه فنی و حرفه ای نام کاربری و رمز عبور رو به درستی وارد کنین ، در صورتی که رمز عبور شما اشتباهه رمز رو بازیابی کنین .

سلام . از بخش ثبت نام سامانه میز خدمت دانشگاه فنی حرفه ای وارد سامانه بشین .

میز خدمت دانشگاه فنی