معصومه حسرتی خیمه سری


معصومه حسرتی خیمه سری

کمیته اخلاق فدراسیون جدیدترین آرای خود را صادر کرد.


اعلام آرای کمیته اخلاق؛ یک ملوانی محکوم شد

کمیته اخلاق فدراسیون جدیدترین آرای خود را صادر کرد.

به گزارش برنا، سایت رسمی فدراسیون فوتبال درباره آرای صادره نوشت:

*رأی محکومیت صادره علیه معصومه حسرتی خیمه سری، بازیکن اسبق باشگاه ملوان بندرانزلی قطعی است و وی به پرداخت جزای نقدی به میزان پنجاه میلیون ریال محکوم شد.

بر همین اساس از هرگونه فعالیت خانم معصومه حسرتی خیمه سری در حوزه فوتبال و شرکت در مسابقات و ورود به ورزشگاه­ها ممانعت بعمل آمده و نتیجه به کمیته اخلاق گزارش شود.

لازم به ذکر است ادامه فعالیت نامبرده صرفاً پس از اجرای حکم و با اخذ تأییدیه از کمیته اخلاق امکان­پذیر خواهد بود.

*رأی محکومیت صادره علیه محمد مختاری، بازیکن اسبق تیم داماش گیلان قطعی است و نامبرده به پرداخت جزای نقدی به میزان پنجاه میلیون ریال محکوم شد.

بر همین اساس تأکید می شود از هرگونه فعالیت محمد مختاری در حوزه فوتبال و شرکت در مسابقات و ورود به ورزشگاهها ممانعت بعمل آمده و نتیجه به کمیته اخلاق گزارش شود.

لازم به ذکر است ادامه فعالیت نامبرده صرفاً پس از اجرای حکم و با اخذ تأییدیه از کمیته اخلاق امکان پذیر خواهد بود.

انتهای پیام

اعلام آرای کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال

خبرگزاری میزان – بر اساس گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال ،کمیته اخلاق فدراسیون آرای خود را صادر کرد. آرای صادره به شرح زیر است: * رأی محکومیت صادره علیه معصومه حسرتی خیمه سری ، بازیکن اسبق باشگاه ملوان بندرانزلی قطعی است و وی به پرداخت جزای نقدی به میزان پنجاه میلیون ریال محکوم شد. … … ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، ادامه خبر را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید …)

معصومه حسرتی خیمه سری