معدل پایه یازدهم برای کنکور


معدل پایه یازدهم برای کنکور

پاسخ به این سوال که آیا معدل سال یازدهم در کنکور تاثیر دارد؟، میزان تاثیر سوابق امتحانات یازدهم در کنکور تجربی ریاضی انسانی و …


معدل پایه یازدهم برای کنکور

آیا معدل سال یازدهم در کنکور تاثیر دارد؟

پی سی کنکور : در این قسمت به این سوال می پردازیم که آیا معدل سال یازدهم در کنکور تاثیر دارد یا خیر؟

پاسخ :

همانطور که در مطلب تاثیر معدل در کنکور نیز می خوانید و آنچه در دفترچه ثبت نام کنکور و دفترچه انتخاب رشته آمده و هم چنین تا زمان تنظیم این مطلب تاثیر معدلی که در کنکور سراسری (تجربی،ریاضی،انسانی و هنر و زبان) تاثیر داده می شود، تنها شامل معدل امتحانات نهایی نوبت دوم دانش آموزان پایه دوازدهم می باشد و معدل امتحانات یازدهم در کنکور تاثیر داده نمی شود.

هر چند در آینده ممکن است امتحانات نوبت یازدهم نیز به صورت نهایی و سراسری کشوری برگزار شود و در آن صورت احتمال اینکه سوابق تحصیلی پایه یازدهم در کنکور و انتخاب رشته داوطلب تاثیر داده شود، بسیار بالا خواهد بود اما در حال حاضر معدل یازدهم تاثیری در نتیجه کنکور ندارد و در صورت هر گونه تغییر این مطلب بروز می گردد.

بیشتر بخوانید : نحوه برگزاری کنکور ۱۴۰۱

آیا معدل سال یازدهم در کنکور تاثیر دارد؟ در این مقاله به تاثیر معدل در کنکور سراسری خواهیم پرداخت. طبق اعلامیه های رسمی سازمان سنجش تنها معدل امتحانات نوبت دوم پایه دوازدهم که به صورت نهایی و سراسری برگزار می شود در کنکور موثر است. این قانون برای تمامی گروه های آزمایشی یکسان می باشد. در ادامه میزان این تاثیر را هم برای داوطلبان نظام قدیم و هم برای نظام جدیدی ها به شما خواهیم گفت. اما نکته مهمی که وجود دارد این است که دانش آموزان عزیز کنکوری نباید از امتحانات نهایی غافل بمانند. نباید تست زدن و کنکوری خواندن درس ها باعث شود تا شما مطالب تشریحی و اهمیت امتحانات نهایی را فراموش کنید. طوری برنامه ریزی کنید که فرصتی هم برای این مورد داشته باشید. این تاثیر می تواند رتبه خوبی برای شما به وجود آورد.

? اگر نمی دانید تاثیر معدل به چه معناست کلیک کنید تاثیر مثبت معدل در کنکور یعنی چه؟?

معدل سال یازدهم در کنکور تاثیر دارد؟

در رابطه با پاسخ این سوال که معدل سال یازدهم در کنکور تاثیر دارد؟، در قسمت قبل به شما گفتیم که در حال حاضر فقط پایه دوازدهم برای این موضوع مهم است. امکان دارد که در سال های آینده امتحانات پایه مذکور نیز( پایه دوازدهم) به صورت نهایی برگزار شود اما در حال حاضر قانونی برای آن ایجاد نشده است. این تاثیر برای کنکور ۱۴۰۱ حداکثر ۴۰ درصد و به صورت مثبت خواهد بود. اما برای سال ۱۴۰۲ به عدد ۶۰ افزایش می یابد و به صورت قطعی خواهد بود. دوستان در کنکور سال های اخیر برای آن دسته از داوطلبانی که نظام قدیم بودند تاثیر معدل به صورت ۲۵ درصد برای درس های دبیرستان و ۵ درصد برای درس های پیش دانشگاهی که به صورت نهایی برگزار می شدند، بود. هر دوی آن ها به صورت مثبت بود و هر درس روی همان درس در کنکور تاثیر می گذاشت.

تاثیر معدل در کنکور ۱۴۰۱

در رابطه با تاثیر معدل در کنکور ۱۴۰۱ همانطور که گفته شد این میزان به صورت ۴۰ درصدی خواهد بود. پس اگر در امتحانات نهایی خود نمرات خوبی کسب کرده اید با این میزان تاثیری که تعریف شده است نتیجه بهتری خواهید گرفت. دوستانی هم نتوانسته اند نمرات خوبی در این امتحانات کسب کنند می توانند با شرکت در طرح ترمیم معدل آن ها را صرفا برای کنکور بهبود بخشند. توجه بفرمایید که چون این تاثیر به صورت مثبت خواهد بود اگر شما در کنکور بهتر عمل کنید سوابق تحصیلی برای شما به صورت فاقد تاثیر در نظر گرفته می شود. توصیه می کنیم که حتما برای امتحانات نهایی خود درس ها را بخوانید تا بتوانید در آن نمره خوبی کسب کنید و از این تاثیر بهره ببرید. اما اگر به هر دلیلی نتوانستید نمره لازم را کسب کنید نیازی به نگرانی نیست.

? در رابطه با کنکور ۱۴۰۲ این قسمت را بخوانید تاثیر ۶۰ درصدی معدل کنکور ۱۴۰۲ شامل چه کسانی می شود؟?

تاثیر معدل دهم در کنکور ۱۴۰۲

تاثیر معدل دهم در کنکور ۱۴۰۲ به چه صورت می باشد؟ احتمالا شما هم اخبار جدید در رابطه با تغییراتی که در کنکور سال ۱۴۰۲ ایجاد خواهد شد را شنیده اید. در این تغییرات معدل پایه دهم در نظر گرفته نشده است. این تاثیر به این صورت است که ۴۰ درصد نتیجه شما حاصل از آزمون کنکوری که است که در آن شرکت می کنید. ۶۰ درصد هم تاثیر معدل پایه یازدهم و دوازدهم شما خواهد بود. در این صورت شما نمی توانید از امتحانات نهایی خود به راحتی بگذرید. حتما یک برنامه ریزی داشته باشید که نمرات خوبی را در امتحانات خود کسب کنید تا در کنکور بتوانید به نتیجه ای که مدنظرتان است برسید. ضمن این که قطعا امتحانات تشریحی نهایی خیلی راحت تر از سوالات تستی کنکور خواهند بود. پس در هر روز برای درس های مختلف چند سوال تشریحی هم حل کنید.

معدل بالای چند در کنکور تاثیر دارد؟

معدل بالای چند در کنکور تاثیر دارد؟ این سوال را دانش آموزان خیلی از ما می پرسند. همانطور که در قسمت قبل هم گفته شد این میزان به صورت ۴۰ درصدی و مثبت می باشد. یعنی اگر با تاثیر آن نتیجه شما نسبت به قبل بدتر شود برایتان در نظر گرفته نمی شود. اگر سوالاتی دارید و می خواهید هر چه دقیق تر از اخبار این موضوع آگاهی پیدا کنید می توانید با مشاوران فاروس طاها همراه باشید. در هر صورت شما هم برای امتحانات نهایی و هم برای کنکورتان نمی توانید بدون برنامه ریزی نتیجه بگیرید. از همان ابتدا درس و آینده تان را جدی بگیرید و کم کم کارها را پیش ببرید. نباید همه چیز را برای شب آخر بگذارید. هر چقدر زودتر مطالعه را شروع کنید استرس کمتری هم خواهید داشت. استرس هم برای سلامتی تان ضرر دارد و هم بازده ساعت مطالعه شما را می کاهد.

? آیا معدل سال یازدهم در کنکور تاثیر دارد؟ ?

تاثیر معدل سال یازدهم در کنکور

در این مقاله سعی کردیم که در رابطه با تاثیر معدل سال یازدهم در کنکور با شما صحبت کنیم. هر چند برای کنکور سال های آینده ممکن است تغییراتی در این موارد ایجاد شود. اما برای ۱۴۰۱ به صورت ۴۰ درصد مثبت است. اما به طور کل برنامه خودتان برای کنکور چیست؟ چقدر مطالب را توانسته اید درست و اصولی پیش ببرید؟ برای کنکور خود حتما از خدمات آموزشی با کیفیت استفاده کنید تا بتوانید نتیجه ای را که مدنظر دارید دریافت کنید. از هر روز خود به درستی استفاده کنید. مطالب را خلاصه نویسی کنید و با شرکت در آزمون های آنلاین میزان پیشرفت و افت خود را دریابید. اگر هم نگران معدل خود هستید با شرکت در طرح های ترمیم معدل نسبت به افزایش آن اقدام نمایید تا بتوانید از آن هم استفاده کنید. مطمئن باشید اگر تلاش کنید حتما موفق خواهید شد.

? در رابطه با تاثیر معدل در کنکور این قسمت را حتما بخوانید تاثیر معدل در کنکور سراسری?

موفقیت تضمینی کنکور تجربی

امیدواریم که با مطالعه این مقاله پاسخ سوال آیا معدل سال یازدهم در کنکور تاثیر دارد؟ را دریافت کرده باشید. در این قسمت یک طرح ویژه را به شما دوستان عزیز معرفی خواهیم کرد. موفقیت تضمینی کنکور تجربی یکی از برنامه های فاروس طاها می باشد که که دانش آموزان بسیاری در آن ثبت نام کرده اند. شرکت در آن شما را برای قبولی در رشته ی مورد علاقه تان یاری خواهد کرد. بنابراین اگر دانش آموز کنکوری هستید و یا در پایه های دهم و یازدهم مشغول به تحصیل هستید حتما با شماره ۰۹۱۲۰۹۸۱۳۸۵ تماس بگیرید و با ما همراه باشید. در این طرح ویژه ثبت نام کنید و با خیال راحت از برنامه های ما استفاده کنید. مطمئن باشید که با شرکت در موسسه ما در هر رشته ای که بخواهید می توانید قبول شوید.

بله همانطور که گفته شد این تاثیر به صورت ۴۰ درصد مثبت خواهد بود.

با توجه به مثبت بودن تاثیر معدل در کنکور نیازی به نگرانی نیست. اما اگر قصد دارید که حتما از تاثیر آن استفاده کنید در طرح های ترمیم معدل ثبت نام کنید. با شرکت در آن ها می توانید معدل خود را افزایش داده و نتیجه بهتری در کنکور سراسری بگیرید.

معدل پایه یازدهم برای کنکور