مدیر کل فرودگاه های کشور


مدیر کل فرودگاه های کشور

مدیران و مدیران کل فرودگاهی مدیران فرودگاهی به ترتیب حروف الفبا مدیران فرودگاهی به ترتیب حروف الفبا پیوندهای برون سازمانی میز خدمت دسترسی سریع آدرس : تهران- فرودگاه بین المللی مهرآباد – بلوارمعراج- ساختمان مرکزی شركت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران. تلفن گویا : ۶۳۱۴۰۰۰۰ کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به شرکت […]


مدیر کل فرودگاه های کشور

مدیران و مدیران کل فرودگاهی

مدیران فرودگاهی به ترتیب حروف الفبا مدیران فرودگاهی به ترتیب حروف الفبا

پیوندهای برون سازمانی

میز خدمت

دسترسی سریع

آدرس : تهران- فرودگاه بین المللی مهرآباد – بلوارمعراج- ساختمان مرکزی شركت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران.

تلفن گویا : ۶۳۱۴۰۰۰۰

کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران است. Copy igh © ۲۰۱۵ Ai po .i , All igh s ese ved.

مدیرعامل شرکت فرودگاهها منصوب شد

یک هفته پس از انتصاب ۳ معاون شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی طی حکمی مدیرعامل این شرکت را منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، طی حکمی از سوی رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی حمیدرضا سیدی به‌عنوان رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران منصوب شد.

در بخشی از حکم قاسمی خطاب به سیدی بر  اقدام در راستای تحقق گام دوم انقلاب و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و راهبردهای دولت خدمتگزار با بهره گیری از حداکثر توان علمی و حرفه ای موجود در کشور با همکاری سایر بخش های تخصصی مربوطه در مجموعه وزارت راه و شهرسازی تاکید شده است.

در این حکم همچنین تحقق اهداف و چشم اندارهای مقرر و اهتمام ویژه به مبانی کلیدی از جمله بروزرسانی تجهیزات و فناوری های ارتباطی، ناوبری و نظارتی با پیگیری مجدانه و همکاری تنگاتنگی با مراکز علمی و دانش بنیان، توسعه مهارت ها و بهبود شرایط کاری منابع انسانی متخصص به عنوان بزرگترین و ارزنده ترین سرمایه شرکت، ارتقای سطح کیفی خدمات رسانی به مسافرین و رعایت حقوق شهروندی در سطح فرودگاههای کشور، ایجاد منابع جدید درآمد پایدار و ارتقاء رقابت پذیری و سهم شرکت در بازار ناوبری منطقه ای از طریق افزایش ترافیک هوایی و نوآوری در خدمات، برقراری تعامل موثر با سازمان هواپیمایی کشوری و بخش های نظامی جهت پیشبرد اهداف و ارتقاء ایمنی و امنیت فضای کشور، بهره گیری از آخرین دستاوردهای علمی و صنعتی داخلی و بین الملی در حوزه های فرودگاهی و هوانوردی، اصلاح ساختار سازمانی و راه اندازی حلقه های اندیشه ورز به منظور ارتقاء بهره وری فرودگاهها و … مورد تاکید قرار گرفته است.

به گزارش تسنیم، هفته گذشته سیدی، سرپرست وقت شرکت فرودگاهها  و ناوبری هوایی ایران طی حکمی فرشید گلیج را به‌عنوان معاون جدید عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران منصوب کرد. گلیج از جانبازان جنگ تحمیلی و دارای سوابق متعددی در این شرکت از جمله مدیرکل دفتر مقررات فرودگاهی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل است.

همچنین با حکم سیدی، امیرحسین تابع‌جماعت به‌عنوان معاون جدید برنامه‌ریزی، نظارت و امور اقتصادی شرکت فرودگاهها منصوب شد. تابع‌جماعت دارای سابقه عضویت در هیئت‌مدیره شرکت سرمایه‌گذاری سایپا، معاون توسعه‌ بازار هلدینگ بانک شهر و مشاور اداری و مالی سازمان ارتباطات اسلامی است.

محمدحسین رئیسی نیز از سوی سرپرست شرکت فرودگاهها به‌عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت فرودگاه‌ها منصوب شده است.

انتهای پیام

مدیر کل فرودگاه های کشور