مدرسه ای پر از زامبی ها


مدرسه ای پر از زامبی ها

در نوشتار بهترین فیلم های کره ای زامبی محور به معرفی محبوب ترین و مهم ترین های کره در ژانر زامبی می‌پردازیم. در ادامه با فیگار همراه ما باشید.


بهترین فیلم های کره ای زامبی محور : محبوب ترین ها و مهم ترین ها را بشناسید

در نوشتار بهترین فیلم های کره ای زامبی محور به معرفی محبوب ترین و مهم ترین های کره در ژانر زامبی می‌پردازیم. در ادامه با فیگار همراه ما باشید.

تولید فیلم‌های ترسناک با محوریت زامبی‌ همواره مورد توجه فیلمسازان جهان بوده و هست. یکی از دلایل ازدیاد فیلم‌های زامبی ( بهترین فیلم های زامبی محور ۲۰۲۱ )، افزایش طرفداران این نوع فیلم‌هاست. فیلمسازان کره‌جنوبی نیز از این قافله عقب نمانده‌اند و در سال های اخیر فیلم های با کیفیتی را برای علاقه مندان فیلم های ترسناک ( بهترین فیلم های ترسناک ۲۰۲۱ ) ساختند.

بهترین فیلم های کره ای زامبی محور

محبوب ترین ها و مهم ترین ها را بشناسید

فهرست فیلم هایی که در ادامه نوشتار بهترین فیلم های کره ای زامبی محور برای شما معرفی خواهیم کرد به شرح زیر است:

برای کسانی که دنبال فیلم‌های سرگرم کننده هستند، محوریت فیلم های زامبی جالب به نظر می‌رسد، اما بسیاری از طرفداران فیلم در سراسر جهان اغلب به دنبال لیست مشخصی از بهترین فیلم های زامبی کره ای هستند. رتبه بندی IMDb برخی از آنها بسیار بالاتر از دیگر کشورها است؛ اما کدام یک جزو بهترین فیلم های کره ای زامبی محور هستند؟

معرفی فیلم‌های کره ای زامبی‌محور بهمراه امتیاز IMDB و Ro e Toma oes

A pos sha ed by فیگار | Figa (@figa _i )

فیلم #Alive

مشخصات

این فیلم داستان شیوع ویروسی ناشناخته است که به مغز انسان‌ها آسیب می‌زند و آن‌ها را تبدیل به زامبی می‌کند. و به طرز فجیحی وحشی میشوند. یو آه این و پارک شین هه بازیگران اصلی هشتگ زنده هستند. که سعی بر نجات خود دارند. و اتفاقات جالب شروع میشود.

بیشتر بخوانید:

فیلم T ai o Busa

داستان از این قرار است که قطاری به بوسان درباره پدری است که با دخترش راهی بوسان می‌شود. اما قطار پر از زامبی می‌شود و پدر باید از دخترش محافظت کند. و اتفاقات جذاب و هیجان انگیزی را رقم میزند. این فیلم توانسته نظر مساعد ۹۴%را از تماشاگران در روتن تومیتوز جلب کند.

بیشتر بخوانید:

فیلم Pe i sula

با وجود علاقه گسترده طرفداران فیلم های زامبی محور ، شبه جزیره بسیار پایین تر از قسمت قبلی خود، T ai o Busa است. کارگردانی هر دو فیلم توسط سانگ هو یئون انجام شده است؛ اما این دنباله نتوانسته مطابق با استاندارد تعیین شده توسط فیلم اول باشد. این فیلم علاوه بر امتیاز IMDb ، در حال حاضر دارای امتیاز متوسط ۵۳٪ در Ro e Toma oes است اما امتیاز تماشاگران بسیار بالاتر در سایت قرار گرفته است.

یونگ سئوک (دونگ-وون گانگ) یک سرباز سابق است که ماموریت می‌گیرد اسکادران خود را به سمت زمین های بایر شبه جزیره کره جنوبی هدایت کند تا یک کامیون پر از پول دریافت کند. اما در ادامه مورد استقبال انبوهی از ارواح وحشتناک فیلم قرار گیرد.

بیشتر بخوانید:

فیلم The Odd Family: Zombie o Sale

این فیلم هیجان انگیز به ماجراهای عجیب یک خانواده اشاره می‌کند که بسیار سود جو هستند و بخاطر پول هر کاری میکنند. در طول فیلم خودشان باعث افزایش زامبی میشوند و در hخر هم خودشان دنیا را نجات میدهند. خانواده پارک پس از مواجه شدن با زامبی باید خودشان را تغییر می‌دادند. شروع تغییرات خانواده پارک زمانی بود که پدر خانواده را یک زامبی گزیده بود. در آن زمان این خانواده متوجه شدند که زامبی‌ها توسط آزمایش‌هایی غیرقانونی به وجود می‌آیند به همین خاطر خانواده تصمیم گرفتند برای دستیابی به پول بیشتر از این آزمایش‌ها استفاده کنند.

بیشتر بخوانید:

فیلم The Neighbo Zombie

این کمدی ترسناک با نام The Neighbo Zombie در سال ۲۰۱۰ آغاز میشود، و یک گلچین چهار بخشی که حول یک شیوع عفونی با خشونت را به تصویر می‌کشد. در سال ۲۰۱۰، یک بیماری همه گیر جهانی، در پایتخت سئول، کره جنوبی، جهان را ویران می‌کند. هنگامی که دولت حکومت نظامی را به منظور قرنطینه کردن شهروندان خود و ردیابی منبع شیوع بیماری اعلام می‌کند، چندین غیرنظامی قهرمان برای جستجوی واکسن برای پنهان کردن و تغذیه مصدوم شروع به کار می‌کنند. جذابیت های آن بسیار کم هزینه تر از مشهورترین نمونه های فیلم های زامبی کره جنوبی است. اما ارزش بسیار بالایی را در بین بهترین فیلم های کره ای زامبی محور برای طرفداران این نوع فیلم ها دارد تا در رابطه با تاثیر این نوع فیلم سازی کره ای بدانند.

بیشتر بخوانید:

فیلم Ho o S o ies

یک دانش آموز دبیرستانی توسط یک قاتل ربوده می‌شود و زندگی او در این زندان ادامه پیدا می‌کند. او برای زنده ماندن ترسناک ترین داستانهایی را که میداند به او میگوید. شروع با “به در جواب نده” ، داستانی از اتفاقات وهم آور در خانه ای با خواهر و برادر که منتظر مادرشان هستند، “پرواز بی پایان” که در آن یک مهماندار هواپیما و یک قاتل زنجیره ای در یک هواپیما در هوا تنها میمانند، “دستورالعمل راز” یک نسخه بیرحمانه از یک داستان عامیانه در سال ۲۰۱۲ که در آن دو مادر خوانده برای ازدواج با یک مرد آدم خوار ثروتمند مبارزه میکنند و “آمبولانس در منطقه مرگ” که در آن بازماندگان در یک شهر پر از زامبی هنگام سوار شدن در آمبولانس یکدیگر را آلوده می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

فیلم Doomsday Book

در داستان این فیلم، یک دنیای جدید و خاص را به تصویر می‌کشد. یک دانشمند سیبی آلوده را در زباله ها می اندازد و به مجرای تغذیه گاوهای محلی راه پیدا میکند. گوشت گاو توسط کباب پخته شده خورده میشود و باعث ایجاد یک زنجیره عفونی از زامبی میشود.

شایان ذکر است که فیلمسازان محبوب کره ای مانند بونگ جون هو در این فیلم هنرپیشه اند و بنابراین این فیلم برای طرفداران سرسخت فیلم های مدرن کره ای، نه فقط علاقه مندان به زامبی، بسیار حائز اهمیت است. و حتما یکی از بهترین فیلم های کره ای زامبی محور (فیلم کره ای زامبی عاشقانه) همین فیلم می‌تواند باشد.

بیشتر بخوانید:

فیلم Seoul S a io

این فیلم به کارگردانی Sa g-ho Yeo ساخته شده است. ایستگاه سئول یک فیلم انیمیشنی زامبی محور بلند است که بسیار موفق ظاهر شد. ایستگاه سئول که یک روز قبل از وقایع به تصویر کشیده شده در قطار به بوسان تنظیم شده، مرکز شهر سئول را که توسط لشکرهای زامبی غرق شده است به تصویر می‌کشد.

بیشتر اوضاع پیرامون شخصی بنام سوک-گیو (ریو سئونگ-ریونگ) می‌گذرد. پدری که قبل از همه گیری زامبی به شدت در جستجوی دختر گمشده خود، هی سون (شیم یون کیونگ) است. این انیمیشن یک اتفاق مهم در داستان فیلم های مدرن زامبی محور کره جنوبی است که قطعاً طرفداران فیلم T ai o Busa باید آن را بررسی کنند.

فیلم Rampa

در این فیلم کره سلسله‌ی خود را در معرض حمله بی رحمانه ارتش شکارچیان خونخوار می‌بیند. داستان حول لی چونگ (هون بن)، شاهزاده چوسون است که توسط خانواده قدرتمند چینگ ربوده میشود و قصد دارد وی را به ولیعهد جدید منصوب کند. در حالی که لی چونگ با کیم جا جون، وزیر جنگ چوسون درگیر میشود، و طی یک حمله بی امان و خشن “شیاطین شبانه” همه چیز تهدید به نابودی کل منطقه می‌شود. اگرچه این فیلم به اندازه مقیاس جاه طلبانه اش مورد توجه واقع نشد، اما همچنان یک نمونه حماسی است که کره جنوبی چرخش منحصر به فرد خود را در داستان های زامبی قرار داده است.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های کمدی کره ای

فیلم The Waili g

در حالی که فیلم ترسناک هیجان انگیز The Waili g از جان و جین نا بسیار بیشتر از تأثیر فیلم های زامبی در آن جریان دارد، اما نمی توان منکر وحشت ناشی از غول های زامبی شده و اهریمنی شده در فیلم شد.

The Waili g بیش از حد در هیجان انگیز کردن خود از وقایع ماورالطبیعی استفاده می ‌کند. یک بیماری ویروسی شروع به گسترش در کل دهکده می‌کند، که تصور میشود نتیجه یک روح شیطانی در منطقه است.

افسر پلیس محلی بنام Jo g-g00 (Do-wa Kwak) که می تواند رمز و راز را با مخلوط چشم نواز داستانی از عناصر قوی فرهنگی و ژانری داستان، حل و برملا کند. Waili g بجای شبیه بودن به فیلم های مدرن زامبی، به فیلم های ترسناک مدرن شباهت دارد.

فیلم The Neighbo Zombie

این کمدی ترسناک (بهترین فیلم های کمدی ترسناک ۲۰۲۱) مشابه فیلم آمریکایی Ame ica Zombie است و امتیازی نزدیک به آن در IMDb دارد. داستان این فیلم ترسناک زامبی محور کره ای درباره شیوع جهانی وحشیانه یک بیماری در سال ۲۰۱۰ است که تمام جهان از جمله سئول، پایتخت کره جنوبی را ویران می‌کند. تماشای این عنوان از برترین فیلم های کره جنوبی با موضوع زامبی ها را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین فیلم های کره ای زامبی محور متشکریم. اشتراک نظرات و پیشنهادهای شما در رابطه با بهترین فیلم های زامبی کره ای موجب خرسندی ما و بهبود کیفیت مطالب خواهد شد. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.

پرسش های متداول در رابطه با فیلم ها با موضوع زامبی

علت ساخت فیلم های زامبی چیست؟

تولید فیلم های ترسناک با محوریت زامبی‌‌ همیشه و در تمام دوران مورد استقبال انسان‌ها و در نتیجه سازندگان بوده و هست. شاید همین علاقه‌ی بسیار زیاد انسان‌ها به این موضوع دلیل ساخته شدن فیلم های زامبی محور باشد.

بهترین فیلم های کره ای زامبی محور که مورد توجه طرفداران این فضاسازی است؛ کدام هستند؟

قطار بوسان و فیلم زنده از مهم ترین ها و محبوب ترین های ژانر زامبی هستند.@co ex :h ps:schema.o g,@ ype:FAQPage,mai E i y:@ ype:Ques io , ame: ,accep edA swe :@ ype:A swe , ex : zw j;zw j; zw j; . zw j; zw j; .,@ ype:Ques io , ame: ,accep edA swe :@ ype:A swe , ex : .

معرفی ۹ انیمه جذاب و دیدنی شبیه “دبیرستان مردگان” (Highschool of he Dead)

“دبیرستان مردگان” ترکیب عجیبی از عناصر جذاب و ترسناک است که لذتبخش می باشد. این انیمه ساخته شده توسط مدهاوس استودیو (سازنده انیمه هایی چون “دفتر مرگ” (Dea h No e) و “وان پانچ من” (O e Pu ch Ma )) بسیار دیدنی است. داستان درباره ماجراجویی های آخرالزمانی چند دختر سرکش دبیرستانی است. بیشتر از اینکه به شخصیت ها پرداخته شود به صحنه های اکشن و جالب اطراف آنها پرداخته می شود. عناصر اکشن این انیمه را از ژانر اچی جدا می کند.

به طور کلی اگر با تماشای این عناصر مختلف در کنار عناصر وحشت و اکشن مشکلی ندارید از دیدن این انیمه لذت خواهید برد. صحنه های معماگونه آن نیز بر لذت داستان می افزاید. یک انیمه ساده که اگر از دیدن این صحنه ها و عناصر اکشن هراسی ندارید آن را دوست خواهید داشت. به طور کلی یک انیمه بدون ساختار است که نباید در آن به دنبال داستان باشید. بنابراین اگر از دیدن اکشن زامبی خوشتان می آید، پس برایتان گزینه های جالبی را پیش رو داریم. زیرا می خواهیم لیستی از انیمه های مشابه “دبیرستان مردگان” را به شما معرفی کنیم. با پروشات همراه باشید.

۹٫ هلسینگ نهایی – Hellsi g Ul ima e – ۲۰۰۶-۲۰۱۲

آلوکارد قوی ترین خون آشام شناخته شده است که برای سازمان “هلسینگ” کار می کند. تمام اعضای این سازمان زندگی خود را وقف مبارزه با نیروهای شر دشمن انسان، کرده اند. آلوکارد به همراه دستیارش سراس، پلیس سابق، بر تمام فعالیت های خون آشام ها در سراسر جهان نظارت داشته و درصورتی که دست از پا خطا کننند، از سلاح ها و افراد خود استفاده می کند.

“هلسینگ نهایی” ادامه سریال کلاسیک مشهور “هلسینگ” است. با این حال عناصر اکشن آن بیشتر بوده و برای طرفداران این ژانر جذاب تر است. “هلسینگ” و “دبیرستان مردگان” بسیار خشن بوده و عناصر افراطی دنیای انیمه را نشان می دهند. در این دو انیمه لحظه آرامی وجود نداشته و قدمی که قهرمان بردارد با یک چالش روبرو می شود.

همچنین بخوانید: معرفی ۱۱ انیمه جذاب و دیدنی با موضوع جادو و جادوگری

۸٫ زنده از مدرسه – Gakkougu ashi – ۲۰۱۵

“زنده از مدرسه” درباره چهار دانش آموز دبیرستانی و معلم شان مگومی ساکوراست. درحالی که همگان از تهدیدهای پیش رو آگاه هستند، به نظر می رسد یوکی تاکیا در حالی که در مدرسه است، یک جهان خیالی زندگی می کند. این گروه هرگز مدرسه را ترک نمی کنند زیرا دنیای بیرون پر از زامبی است و یوکی تلاش می کرد این مدرسه را به یک دنیای ایده آل برای زندگی تبدیل کند. اما در پایان هرچقدر هم که تلاش کنند، بقا اولویت داشته و بالاخره زامبی ها خود را به دیوارهای مدرسه می رسانند.

از آنجاییکه هردو انیمه در دوران آخرالزمانی رخ می دهند، شباهت هایی دارند. مسلما زامبی ها برای زنده ماندن هر آنچه که بر سر راه شان باشد را می خورند. تنها هدف همه این شخصیت ها زنده ماندن است. با این حال این انیمه در مقایسه با انیمه “دبیرستان مردگان” بر شخصیت پردازی ها و تاثیر آن بر داستان تمرکز بیشتری دارد.

همچنین بخوانید: بهترین انیمه های سینما با موضوع سفر در زمان

۷٫ ترانه پریان – Elfe Lied – ۲۰۰۴-۲۰۱۴

“ترانه پریان” درباره دختری به نام لوسی است که به نژاد انسانی جدید دیکلونیوس تعلق دارد. پس از اسارت و شکنجه توسط دولت به مدت طولانی، فرار کرده و توسط پسرانی به نام کوتا و یوکا نجات پیدا می کند. زمانی که این دو او را پیدا می کنند، ظاهرا دختری معمولی است اما آنها نمی دانند او شخصیت خشن دیگری دارد که می تواند به راحتی هرکس را به قتل برساند.

اگر به مسائل مثبت هجده سال حساس هستید این انیمه را تماشا نکنید. زیرا صحنه های خشن هولناک را نیز نمایش می دهد. علاوه بر این داستان تاریک و نمایش جنبه های تاریک جهان نیز بخشی از آن است. این انیمه زیبا و در نوع خود دیدنی است.

همچنین بخوانید: لیست ۲۴ تایی طولانی ترین انیمه های سریالی که تاکنون ساخته شده اند

۶٫ شاهزاده مرده – Shikaba e Hime: Aka – ۲۰۰۸

ماکینا هوشیمورا به همراه خانواده اش کشته می شود. اما پس از مرگ به شکل شاهزاده مرده درآمده و می تواند انتقام بگیرد. او با کمک واسطه ای به نام کوگان، با دوست و کشیش کیسی تاگامی ارتباط برقرار می کند. اوری، برادر جوان تر کیسی، قهرمان اصلی این انیمه بوده و پس از آگاهی از رازهای برادرش توسط او به دنیای داستان کشانده می شود.

این انیمه فضای دبیرستانی ندارد اما به عناصر اکشن زامبی گونه می پردازد. همچنین مانند “دبیرستان مردگان” سلاح های مرگباری مانند اره و ماشین کشتار دارد که شخصیت های اصلی با کمک آن زامبی ها را دور می کنند. اگر به دنبال خون و خونریزی هستید، این انیمه را تماشا کنید.

همچنین بخوانید: ۶ انیمه جذاب و دیدنی شبیه انیمه جنگل پیانو (Fo es of Pia o)

۵٫ کابانری از قلعه آهنی – Kaba e i of he I o Fo ess – ۲۰۱۶

پس از حمله ویروسی هیولاهای ترسناکی ظاهر می شوند. این هیولاها نسبت به گوشت انسان عطش سیری ناپذیر داشته و به تدریج هرکه را که میبینند می خورند. این موجودات که کابانه نام دارند، تنها زمانی که با سلاحی مخصوص به قلب شان ضربه بزنید کشته می شوند. انسان های باقیمانده در یک جزیره دورافتاده زندگی می کنند که به دور آن دیوار کشیده اند و از خود محافظت می کنند. به نظر می رسد خطر از بیخ گوش شان گذشته اما این مردم نمی دانند که این دیوار هر لحظه در آستانه فروپاشی است.

“کابانری از قلعه آهنی” و “دبیرستان مردگان” دنیایی آخرالزمانی را به تصویر می کشند که موجودات آدم خوار به دنبال انسان ها هستند. حتی کابانری ها نیز به نوعی انسان هستند و تنها با سلاح های مخصوصی کشته می شوند. شخصیت های اصلی انیمه بسیار شجاع بوده و برای نجات عزیزان جان خود را به خطر می اندازند. این انیمه به خاطر شباهت با “حمله به تایتان ها” (A ack o Ti a ) با نقدهای منفی مواجه شد. اما بهتر است این نقدها را نادیده گرفته و به آن نگاهی بیندازید زیرا پشیمان نمی شوید.

همچنین بخوانید: معرفی ۱۲ انیمه ورزشی برتر تمام زمان ها

۴٫ گانتس – Ga z – ۲۰۰۴

شاید “دبیرستان مردگان” در نوع خود تاریک باشد اما در مقایسه با “گانتس” حرفی برای گفتن ندارد. این انیمه با وجود صحنه های ترسناک یکی از تاریک ترین انیمه های موجود است. دو دانش آموز دبیرستانی به نام های کی کورونو و ماسارو کاتو پس از تلاش برای نجات فرد مستی که روی ریل به خواب رفته از دنیا می روند. اما به جای رفتن به بهشت در اتاقی پر از افراد مرده خود را می یابند. یک توپ سیاه بزرگ در مقابل شان ظاهر شده و آن ها را به کشتن موجودات عجیب مامور می کند. ماموریت های موفق باعث می شود به تدریج به سلاح های بهتر، یافتن دوست های مرده و یا حتی برگشت به زمین دست یابند. آنچه که ابتدا به عنوان یک ماجراجویی آغاز می شود با خراب شدن ماموریت ها می تواند به یک فاجعه بی انجامد.

این فیلم ساخته استودیو گونزو نقص های زیادی داشته و کیفیت انیمیشنی چندانی ندارد. اما نمایش هویت طبیعی انسان در شرایط دشوار است که این فیلم را دیدنی می کند. بدون شک “گانتس” یکی از سرگرم کننده ترین انیمه های ممکن است.

همچنین بخوانید: ۱۱ انیمه برتر تاریخ با موضوع فرشتگان که باید ببینید

۳٫ زامبی-لون – Zombie-Loa – ۲۰۰۷

میشیرو کیتا مانند شینیگامی می تواند حلقه مرگ در دور گردن مردم را ببیند. یک حلقه تاریک نشان دهنده نزدیک بودن مرگ افراد است. پس از اینکه او به دو حلقه تاریک اطراف گردن همکلاسی هایش پی می برد، به آن ها هشدار می دهد اما در کمال تعجب آن پسرها مرده و تنها با قرارداد زامبی-لون زنده هستند. پسرها به کمک میشیرو باید زامبی ها را بکشند تا زنده بمانند.

گرچه این انیمه درباره زامبی هاست اما داستان خاص آن به بقا محدود نمی شود. مانند “دبیرستان مردگان”، شخصیت های اصلی انیمه در ماموریتی جدی بوده و در دنیایی که در آن زندگی می کنند یک قدم اشتباه می تواند ویران کننده باشد. اگر به انیمه های زامبی علاقه دارید، حتما باید این انیمه را تماشا کنید.

همچنین بخوانید: ۷ انیمه جذاب و دیدنی شبیه انیمه بی نظم در دبیرستان جادو (The I egula a Magic High School)

۲٫ سرزمین عجایب مرد مرده – Deadma Wo de la d – ۲۰۱۱

“سرزمین عجایب مرد مرده” یک داستان بقای زیباست و به نوجوانی به نام گانتا ایگاراشی می پردازد که پس از زنده ماندن از کشتار مدرسه، همه به او شک کرده و او را مجرم می دانند، بنابراین به عنوان مجازات مرگ به سرزمین عجایب مرد مرده فرستاده می شود. در این دنیای جهنمی انسان ها برای زنده ماندن باید یکدیگر را بکشند. گانتا هم باید بی گناهی خود را ثابت کند و هم در این جهنم زنده بماند. این انیمه به جز تمام صحنه های خشن و خونین، تا پایان شما را با خود همراه می کند. بنابراین حین تماشای آن نگذارید صحنه های اکشن توجه شما را از داستان بگیرند.

همچنین بخوانید: ۲۴ انیمه ترسناک کل تاریخ سینما که هر انیمه بازی باید ببیند

۱٫ حمله به تایتان – A ack o Ti a – ۲۰۱۳

“حمله به تایتان” یکی از انیمه هایی است که به معرفی نیاز ندارد. طی سال ها به یکی از بهترین انیمه های مدرن تبدیل شده و با وجود فصل پایانی، بهترین زمان است که تماشای آن را آغاز کنید. “حمله به تایتان” نه تنها داستان جذابی دارد بلکه موسیقی متن و انیمیشن آن هم جذاب است. این داستان هم مانند “دبیرستان مردگان” داستان بقاست که در آن انسان از تایتان های هولناک می ترسند. اما به تدریج جنبه های تاریک تر ذات انسان را نشان می دهد. همه کسانی که به داستان های تاریک علاقه دارند باید این انیمه را تماشا کنند.

همچنین بخوانید: بهترین انیمه های سینما با موضوع سفر در زمان

امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

مطالب مرتبط

شرورهای انیمه که فقط از سر بی حوصلگی به شرارت دست می‌زنند

انیمه “کنیز سما” (Maid Sama) و انیمه‌های مشابه که باید تماشا کنید

انیمه “هفت گناه کبیره” (The Seve Deadly Si s) و انیمه‌های مشابه

لیست بهترین انیمه‌ها که می‌توانید بارها و بارها آن‌ها را تماشا کنید

بهترین قهرمان‌های ایسکای با بیشترین توانایی‌ها که باید آن‌ها را بشناسید

دیدگاه‌ها (۱۴)

بستن فرم

آذر ۲۴, ۱۴۰۰

میگم من باید مدرسه مردگان رو کجا ببینم خاطره

پاسخ

آذر ۲۳, ۱۴۰۰

تقریبا اسپویل درمورد پایان انیمه باید بگم هیچ پایانی بهتر از این برای پایان این فصل وجود نداره انیمه بنظرم داغون میشد اگه اخرش چند تا دختر پسر پادزهر رو پیدا می کردن یا مثلا جایی رو پیدا می کردن که توش زامبی نباشه

پاسخ

آذر ۲۳, ۱۴۰۰

بعد دیدن انیمه های پیشنهادی فقط و فقط به این نتیجه رسیدم که انیمه Highschool of he Dea یه شاهکار به تمام معنا تو سبک خودش بود ولی حیف که نویسنده ان در سال فکر کنم ۲۰۱۷ فوت کردن و این شاهکار و شاهکار های دیگر ایشان نیمه کاره ماند و اگر نه این انیمه صد در صد فصل دوم می گرفت

پاسخ

دی ۱۲, ۱۳۹۹

سلام یه انیمه هست که یه سری دانش آموز بزرگ سال تو یه مدرسه درس میخونن که بعضی هاشون میگن نفرین شدست و اونایی که ترسیدن میرن اونایی که میمونن به شکلی فجیحی میمیرن میشه که اسم این انیمه رو پیدا کنید و بهم بگید تو اینستاگرام دایرکت بدید لطفاً (آیدی حذف شد)

پاسخ

فروردین ۴, ۱۴۰۰

اگه اشتباه نفهمیده باشم اسم انیمه دیگری هست

پاسخ

دی ۲۳, ۱۴۰۰

اسمش دیگری هست

پاسخ

مهر ۱۹, ۱۳۹۹

قسمت۶انیمه دبیرستان مردگانو بازیرنویس فارسی پیدا نمیکنم

میشه کمک کنید کجا و چجوری باید پیدا کنم؟

پاسخ

آذر ۲۱, ۱۳۹۹

والا من خودم تا ۱۰ بیشتر ندیدم???

پاسخ

خرداد ۱۷, ۱۳۹۹

دبیرستان مردگان فصل دومی داره؟ خیلی چرت تموم شد. اصلا تموم شد؟

پاسخ

تیر ۶, ۱۳۹۹

خیر. متاسفانه مانگاکای این انیمه فوت کرده و اثر نیمه کاره تموم شده.

پاسخ

دی ۱۵, ۱۳۹۹

خوب کسی نیست ادامش بده??؟

پاسخ

بهمن ۱۳, ۱۳۹۹

شنیدم فصل ۲ انیمه دبیرستان مردگان سال ۲۰۲۱ یا ۲۰۲۲میاد اما هموز بازم معلوم‌نیست اصلا از پایانش معلوم بود باید یه فصل دومی بسازن تا اون پایانو بشوره و ببره????

پاسخ

مهر ۲۷, ۱۳۹۸

تصویری که برای شماره ی ۲ و ۵ گذاشتید درست نیست ممنون از اطلاعات مفیدتون

پاسخ

مهر ۲۸, ۱۳۹۸

سلام دوست عزیز، بله درسته تصاویر جابجا گذاشته شده بود که اصلاح شد، ممنون ?

پاسخ

مدرسه ای پر از زامبی ها