مخبر بازنشستگان فقط مصرف کننده هستند


مخبر بازنشستگان فقط مصرف کننده هستند

به گزارش دیلی فوتبال؛ پروژه تخریب دولت همچنان ادامه دارد، برخی رسانه های معاند با انتشار اظهاراتی عجیب درباره عدم افزایش حقوق بازنشستگان و انتساب آن به محمد


پخش آنلاین ویدئو

مخبر: بازنشستگان فقط مصرف کننده هستند؛ افزایش حقوق بار مالی دولت را بالا می برد!

به گزارش دیلی فوتبال؛ پروژه تخریب دولت همچنان ادامه دارد، برخی رسانه های معاند با انتشار اظهاراتی عجیب درباره عدم افزایش حقوق بازنشستگان و انتساب آن به محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهوری ایران از ابراز نارضایتی بازنشستگان تامین اجتماعی سوء استفاده کرده و سعی بر ایجاد موج جدیدی از اعتراضات صنفی کردند.

اظهارات خلاف واقع و منتسب به محمد مخبر در جلسه هیئت دولت که به سرعت در شبکه های اجتماعی از جمله توییتر بازتاب داده شد، بازنشستگان را صرفا مصرف کننده دانسته و افزایش حقوق این قشر را شامل بار مالی سنگین برای دولت ذکر کرده است.

سخنان منتسب به مخبر، معاون اول رئیس جمهور به این شرح است: «بازنشستگان فقط مصرف کننده هستند و هیچگونه سود یا مزایایی برای دولت ندارند، افزایش حقوق آنها فقط بار مالی دولت را بالا می برد و از طرف دیگر سایر صنوف هم برای افزایش حقوق خود به خیابان ها می آیند و این نباید به یک روش برای زیاده خواهی تبدیل شود».

تکذیب اظهارات منتسب به محمد مخبر درباره بازنشستگان

معاونت ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهوری ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بنا بر ماموریت رئیس جمهور، معاون اول در جلساتی با حضور مسئولان ذیربط و نمایندگان اتحادیه ها و انجمن های بازنشستگی حرف‌ها و دغدغه‌های بازنشستگان را شنیده و همواره بر رفع آن‌ها تأکید کرده است.

وی در تمامی جلسات رسمی و غیررسمی جز در حمایت از این قشر آبرومند و محترم، سخنی نگفته است. بنابراین سناریوسازی و اظهارنظرهای ساختگی و دروغی که در فضای مجازی به ایشان منسوب شده، به هیچ عنوان صحت ندارد و تکذیب می‌شود.

لازم به تاکید است که در آخرین جلسه‌ای که با حضور معاون اول رئیس‌جمهور در خصوص بازنشستگان محترم برگزار شده، جبران مابه‌التفاوت عدد مصوب دولت با میزان افزایش مورد نظر بازنشستگان به عنوان متناسب‌سازی حقوق از سوی سازمان تامین اجتماعی به تصویب رسید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

سخنان منسوب به معاون اول رئیسی چه بود ؟ تکذیب اظهارات منتسب به مخبر درباره حقوق بازنشستگان

ایسنا نوشت : معاونت ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر معاون اول رئیس جمهور، اظهارات منتسب به محمد مخبر در فضای مجازی درخصوص بازنشستگان را تکذیب کرد.

در اطلاعیه این دفتر آمده است: بنا بر ماموریت رئیس جمهور محترم، معاون اول در جلساتی با حضور مسئولان ذیربط و نمایندگان اتحادیه ها و انجمن های بازنشستگی حرف ها و دغدغه های بازنشستگان را شنیده و همواره بر رفع آنها تاکید کرده اند. ایشان در تمامی جلسات رسمی و غیر رسمی جز در حمایت از این قشر آبرومند و محترم، سخنی نگفته است. بنابراین سناریوسازی و اظهارنظرهای ساختگی و دروغی که در فضای مجازی به ایشان منسوب شده، به هیچ عنوان صحت ندارد و تکذیب می شود.

لازم به تاکید است در آخرین جلسه ای که با حضور معاون اول رئیس جمهور در خصوص بازنشستگان محترم برگزار شده، جبران مابه التفاوت عدد مصوب دولت با میزان افزایش مورد نظر بازنشستگان به عنوان متناسب سازی حقوق از سوی سازمان تامین اجتماعی به تصویب رسید.

به گزارش خبرآنلاین ، در برخی رسانه های فضای مجازی ، ادعا شده بود که معاون اول رئیسی گفته است : ««بازنشستگان فقط مصرف کننده هستند و هیچگونه سود یا مزایایی برای دولت ندارند، افزایش حقوق آنها فقط بار مالی دولت را بالا می برد و از طرف دیگر سایر صنوف هم برای افزایش حقوق خود به خیابان ها می آیند و این نباید به یک روش برای زیاده خواهی تبدیل شود».

بیشتر بخوانید :

مخبر بازنشستگان فقط مصرف کننده هستند