ماشین فلزی بزرگ


ماشین فلزی بزرگ

فروشگاه اینترنتی پیام کالا بزرگترین و قدیمی ترین فروشگاه تخصصی ماشین های فلزی و ماکت در ایران است . خرید از این فروشگاه بصورت حضوری اینترنتی و تلفنی امکان


ماشین فلزی بزرگ

ماشین فلزی بیش از ۲۱ سانتیمتر طول

ماشین های فلزی با طول بیش از ۲۱ سانت طول ،  دارای قابلیت های ویژه ای هستند. طول ماشین های فلزی برای کسانی که به این ماشین ها علاقه دارند و دوست دارند یک نمونه از مدل واقعی را داشته باشند ، از اهمیت بالایی برخوردار می باشد .

ماشین های فلزی در مقیاس های ۱:۲۴ و ۱:۱۸ و ۱:۱۲ ، دارای طولی بیش از بیست و یک سانتیمتر هستند .این ماشین های فلزی با این ابعاد ، به دلیل شباهت بسیار زیاد به نمونه اصلی ، دارای قابلیت های خاصی بوده و آنها را از دیگر ماشین های فلزی متمایز می سازد .

اگر خواهان انتخاب دقیق تر ماشین فلزی برای مصارف بازی یا کلکسیون هستید ، حتما در انتخاب آن دقت لازم را داشته باشید ، چرا که با تغییر طول ماشین کاربرد آن متغیر خواهد بود .

ماشین های فلزی بیش از ۲۱ سانت طول ، چون دارای ابعاد بزرگتری هستند و از قابلیت های ویژه ای برخوردار می باشند ، مناسب کلکسیون بوده و حتی در مواردی که می خواهید یک هدیه گران قیمت به کسی بدهید ، می توانید ماشین های فلزی بیش از ۲۱ سانت طول را انتخاب کنید .

ماشین های فلزی با طول بیش از ۲۱ سانتیمتر ، در بسته بندی های تک جعبه و به صورت فابریک کارخانه عرضه می شود و به راحتی قابل حمل و نقل است .

خرید ماشین فلزی بیش از بیش ار ۲۱ سانتیمتر طول :

برای خرید ماشین های فلزی با بیش از ۲۱ سانتیمتر طول ، از هر برندی می توانید به سایت پیام کالا مراجعه کرده و محصولات را مشاهده کنید .برای خرید هر کدام از محصولات فروشگاه اینترنتی پیام کالا ،  به صورت آنلاین ، تلفنی و حضوری می توانید اقدام کنید .در صورت بروز مشکلی در روند خرید ، می توانید با شماره های ۰۹۰۱۲۰۳۰۰۱۱،۰۹۰۱۲۰۳۰۰۲۲ و یا ۰۹۰۱۲۰۳۰۰۴۴ تماس بگیرید .

ماشین فلزی بزرگ