قیمت طلا امروز ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱


قیمت طلا امروز ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱

قیمت طلا امروز سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ اعلام شد که بر این اساس هر گرم طلای ۱۸ عیار به قیمت یک میلیون ۳۷۳ هزار ۷۰۰ تومان رسید.


قیمت طلا امروز ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ قیمت طلای دست دوم اعلام شد

قیمت طلا امروز سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ اعلام شد که بر این اساس هر گرم طلای ۱۸ عیار به قیمت یک میلیون ۳۷۳ هزار ۷۰۰ تومان رسید.

به گزارش خبرگزاری موج، قیمت طلا امروز سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ اعلام شد که بر این اساس هر گرم طلای ۱۸ عیار به قیمت یک میلیون ۳۷۳ هزار ۷۰۰ تومان و هر گرم طلای ۲۴ عیار یک میلیون و ۸۳۱ هزار ۵۰۰ تومان رسید و همچنین هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۸۲۷٫۲۰ دلار به فروش می رسید.

گفتنی است، قیمت طلای دست دوم به یک میلیون و ۳۵۵ هزار ۳۳۶ تومان به فروش می رسد.

قیمت طلا | اونس طلا | اخبار اقتصادی

قیمت طلا ارزان شد| قیمت طلا ۱۸ عیار امروز ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱| طلا گرمی چند؟

بازار امروز شاهد کاهش قیمت طلا ۱۸ عیار نسبت به روز گذشته است.

قیمت طلا  عیار در بازار روند نزولی را تجربه کرد و هر گرم آن با افت ارزش دو هزار و ۳۰۰ تومانی، ۱,۳۷۶,۹۰۰ (یک میلیون و سیصد و هفتاد و شش هزار و نهصد ) تومان معامله شد.امروز قیمت طلا  نسبت به روز گذشته روند صعودی داشت. هر اونس قیمت طلا ​در بازار روز قبل نسبت به ۲ روز پیش، با ۴.۹۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۱ کاهش، ۱,۹۳۲ نرخ گذاری شد. قیمت طلا و سکه برای سرمایه گذاران از اهمیت ویژه ای برخوردار است و با نوسان قیمت طلا این فلز، برای سرمایه گذاری گزینه مناسبی است.

امروز قیمت طلا ۱۸ عیار در بازار روند نزولی را تجربه کرد و هر گرم آن با افت ارزش دو هزار و ۳۰۰ تومانی، ۱,۳۷۶,۹۰۰ (یک میلیون و سیصد و هفتاد و شش هزار و نهصد ) تومان معامله شد. بازار امروز شاهد کاهش قیمت طلا ۱۸ عیار نسبت به روز گذشته است.

قیمت اونس طلا امروز

هر اونس طلا، امروز به ۱,۸۲۳ (یک هزار و هشتصد و بیست و سه) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۶ درصدی داشته است.

جدول قیمت ۳ روز اخیر هر اونس طلا

۱,۸۲۳ ۱۱ ۰.۶ ۰۹:۰۰

۱,۸۱۲ ۰ ۰ روز قبل

۱,۸۱۲ -۰.۴۰ -۰.۰۳ ۳ روز پیش

آخرین نرخ گرم طلا ۱۸ عیار

قیمت طلا پایین آمد و هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز با کاهش ۰.۱۷ درصدی، از ۱,۳۷۹,۲۰۰ (یک میلیون و سیصد و هفتاد و نه هزار و دویست) تومان به ۱,۳۷۶,۹۰۰ (یک میلیون و سیصد و هفتاد و شش هزار و نهصد ) تومان رسید.

جدول قیمت ۳ روز اخیر هر گرم طلا ۱۸ عیار

۱,۳۷۶,۹۰۰ -۲,۳۰۰ -۰.۱۷ ۱۱:۲۷

۱,۳۷۹,۲۰۰ -۷۰۰ -۰.۰۶ روز قبل

۱,۳۷۹,۹۰۰ ۲۷,۳۰۰ ۱.۹۷ ۲ روز پیش

قیمت مثقال طلا ۱۸ عیار امروز

همچنین هر مثقال طلا ۱۸ عیار با کاهش ۰.۲۵ درصدی نسبت به روز قبل ، ۵,۹۶۲,۰۰۰ (پنج میلیون و نهصد و شصت و دو هزار) تومان معامله شد.

قیمت طلا امروز ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱