قطعه دل انگیز سکرت گاردن


قطعه دل انگیز سکرت گاردن

دانلود چهار موسیقی منتخب از سکرت گاردن سکرت گاردن گروه دونوازی نروژی-ایرلندی است که در سبک موسیقی نیو اینسترومنتال (موسیقی عصر نو) کار می‌کنند که گاهی به اشتباه از آن با نام نئو کلاسیکال یاد می‌شود. گروه سکرت گاردن شامل ویولنیست ایرلندی فینوآلا شری و پیانیست و آهنگساز نروژی رالف لاولند است. سیکرت گاردن بیش […]


قطعه دل انگیز سکرت گاردن
پخش آنلاین آهنگ

دانلود چهار موسیقی منتخب از سکرت گاردن

سکرت گاردن گروه دونوازی نروژی-ایرلندی است که در سبک موسیقی نیو اینسترومنتال (موسیقی عصر نو) کار می‌کنند که گاهی به اشتباه از آن با نام نئو کلاسیکال یاد می‌شود. گروه سکرت گاردن شامل ویولنیست ایرلندی فینوآلا شری و پیانیست و آهنگساز نروژی رالف لاولند است. سیکرت گاردن بیش از سه میلیون نسخه از آلبومش را در سال ۱۹۹۵ فروخت و آهنگ قطعه دل انگیز یا Noc u e هم در مسابقه آواز یوروویژن برای دومین بار از نروژ برنده شد.

دانلود آهنگ زیبای Sec e Ga de – Noc u e

سیکرت کاردن (به انگلیسی: Sec e Ga de ) گروه دونوازی نروژی-ایرلندی است که در سبک موسیقی نیو اینسترومنتال (موسیقی عصر نو) کار می‌کنند که گاهی به اشتباه از آن با نام نئو کلاسیکال یاد می‌شود. این گروه شامل ویولنیست ایرلندی فینوآلا شری و پیانیست و آهنگساز نروژی رولف لولاند است. سیکرت گاردن بیش از سه میلیون نسخه از آلبومش را در سال ۱۹۹۵ فروخت و آهنگ قطعه دل انگیز یا Noc u e آنها هم در مسابقه آواز یوروویژن برای دومین بار از نروژ برنده شد. (به نقل از ویکیپدیای فارسی) با دانلود آهنگ خارجی با ما همراه باشید.

دانلود آهنگ بی کلام Ya i – Sa o i i

دانلود آهنگ بی کلام Va gelis – Cha io s Of Fi e

دانلود آهنگ بی کلام The Ala Pa so s P ojec – Lucife

دانلود آهنگ بی کلام Robe Miles – Fable (D eam Ve sio )

دانلود آهنگ بی کلام Jea Michel Ja e – Oxygè e (Pa IV)

دانلود آهنگ Sec e Ga de B ia Ke edy – Always The e

دانلود آهنگ Sec e Ga de Elai e Paige – The Thi gs You A e To Me

دانلود آهنگ بی کلام Sec e Ga de – So g F om A Sec e Ga de (Pia o Solo Ve sio )

اخبار داغ 

قطعه دل انگیز سکرت گاردن