قسمت دوم یقه خاکی


قسمت دوم یقه خاکی

قسمت ۲ سریال یقه خاکی Tozluyaka ( یقه گرد و خاکی ) ، سریالی درام جوان پسند ، با هنرنمایی امره کینای  ؛ بچه ها برای پرده برداری …


قسمت ۲ سریال یقه خاکی Tozluyaka

قسمت ۲ سریال یقه خاکی Tozluyaka ( یقه گرد و خاکی – محله گرد و غبار ) ، سریالی درام جوان پسند ، با هنرنمایی امره کینای  ؛ بچه ها برای پرده برداری از راز آنچه اتفاق افتاد مصمم هستند   …

قسمت ۲ سریال یقه خاکی Tozluyaka که تیزر آن را می توان از این لینک تماشا کرد ، بچه ها وارد مدرسه شدن و به دنبال حقیقت هستند اما مالک مدرسه در تلاش برای سرپوش گذاشتن و مسکوت کردن ماجرا است ، اولین سرنخ در این مسیر توسط بچه ها بدست می آید اما … ،  دوشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۲۰ به وقت محلی از فاکس پخش خواهد شد …

می توانید تیزر اول قسمت ۲ را از این لینک تماشا کنید

می توانید تیزر دوم قسمت ۲ را از این لینک تماشا کنید

می توانید تیزر سوم قسمت ۲ را از این لینک تماشا کنید

یقه خاکی در هفته ای که گذشت برای اوبین بار پخش شده و برای تعیین ریتینگ هفتگی زود است. ( اطلاعات ریتینگ روزانه )

اما آنچه در قیمت قبلی ( اول ) شاهدش بودیم …

زندگی شاد علی و دوستانش به شیوه خود یک شبه تغییر می کند. آنها چیزی جز شبی طولانی از رازها و تردیدها ندارند. وقتی آنها معتقدند که از عدالت چیزی نصیبشان نمی شود ، معجزه ای رخ می دهد.

معجزه ای که از سرچشمه شبهه به آنها عرضه شد. در واقع هیچ چیز آنطور که به نظر می رسد نیست. آنها بدون ترس به زندگی جدید وارد می شوند تا حقیقت را بیابند. وقتی شجاعتشان بر نیروی درونی آنها افزوده شود، تنها باید درهای آن شب پنهانی را یکی یکی باز کنند. یافتن کلیدها آسان نخواهد بود.

زمان پخش سریال ترکی یقه خاکی ؛ Tozlu Yaka از شبکه ترکیه Fox TV

برای اطلاع از زمان پخش سریال ترکی یقه خاکی (Tozlu Yaka)، یکی از بهترین سریال های تابستانی ترکی ۲۰۲۲ در نوشتار جدید فیگار همراه ما باشید.

سریال “یقه خاکی” با بازی نیلسو برفین آکتاش و بوراک داکاک، به تهیه‌کنندگی “NTC Medya”، توسط سمیح باعچی کارگردانی شده است. طبق گفته‌ها ماجرای نوجوانان دبیرستانی، موضوع اصلی این سریال تابستانی است. به همین دلیل می‌تواند در دسته بهترین سریال‌های مدرسه‌ای ترکی نیز قرار گیرد.

زمان پخش سریال ترکی یقه خاکی

Tozlu Yaka از شبکه ترکیه Fox TV

برای اطلاع از مقاله‌های جدید سایت فیگار، مرور خلاصه‌ای از نقد فیلم و سریال و آشنایی با بهترین فیلم‌ها و سریال‌ها در ژانرهای مختلف، به صفحه اینستاگرام فیگار رجوع نمایید. با دنبال کردن این صفحه در قرعه کشی‌های هفتگی شرکت کنید و از پست‌های سرگرم کننده لذت ببرید:

A pos sha ed by رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر (@figa _i )

زندگی شاد علی و دوستانش به خودی خود یک شبه تغییر می‌کند. آن‌ها چیزی جز شبی طولانی از رازها و تردیدها ندارند. وقتی باور می‌کنند که عدالت نصیبشان نمی‌شود، معجزه‌ای رخ می‌دهد.

معجزه‌ای که از سرچشمه شبهه به آن‌ها عرضه شد. در واقع هیچ چیز آنطور که به نظر می‌رسد نیست. آن‌ها بدون ترس راهی زندگی جدید خود می‌شوند تا حقیقت را بیابند.

ضمن اطلاع از زمان پخش سریال ترکی یقه خاکی می‌توانید به مطالب ذیل نیز مراجعه نمایید:

زمان پخش یقه خاکی

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار زمان پخش سریال ترکی یقه خاکی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

قسمت دوم یقه خاکی