فیلم هندی ۲۰۲۱ دوبله فارسی اکشن عاشقانه


فیلم هندی ۲۰۲۱ دوبله فارسی اکشن عاشقانه

بهترین فیلم هندی ۲۰۲۱ را می‌شناسید؟ در این مقاله با معرفی فیلمهای برتر سال ۲۰۲۱ بالیوود و دانلود برترین فیلم بالیوودی ۲۰۲۱ با ما باشید.


پخش آنلاین ویدئو

بهترین فیلم های هندی ۲۰۲۱ | معرفی ۱۴ فیلم هندی ۲۰۲۱ در سینمای بالیوود

بهترین فیلم هندی ۲۰۲۱ کدام فیلم است؟ اگر این سوال برای شما هم پیش آمده و دوست دارید با بهترین فیلم های هندی ۲۰۲۱ در زمره جدیدترین فیلم های هندی آشنا شوید، با ما همراه شوید. ما در این مقاله برای شما عاشقان بالیوود فهرستی از فیلمهای برتر سال ۲۰۲۱ بالیوود را آماده کرده‌ایم.

تماشای چند فیلم هندی ۲۰۲۱ و آشنایی با جدیدترین فیلم های هندی می‌تواند از اهداف سال جدید شما باشد. فیلم های سینمایی هندی ۲۰۲۱ با قدرت تمام به پرده سینماها و صفحات تلویزیون بازگشته‌اند و قصد دارند بار دیگر دل بینندگان را ببرند. جدیدترین فیلم های هندی در ژانرهای مختلفی اعم از درام، کمدی، اکشن و ترسناک اکران شده‌اند. از همه عاشقان فیلم‌های هندی و طرفداران بالیوود دعوت می‌کنیم در این مقاله از پلازامگ با معرفی جدیدترین فیلمهای بالیوود با ما همراه باشند. ما در اینجا فهرستی از بهترین فیلم های هندی ۲۰۲۱ در ژانرهای مختلف اکشن، عاشقانه، هیجانی با حضور بازیگرانی چون آمیتاباچان، سلمان خان، شاهرخ خان و دیگر بازیگران مطرح سینمای هند را برای شما آماده کرده‌ایم.

بهترین فیلم های هندی ۲۰۲۱

در ادامه با فهرستی از بهترین فیلم های هندی ۲۰۲۱ به ترتیب امتیاز آنها در IMDb با شما هستیم.

۱٫ فیلم Kaada

فهرست بهترین فیلم های سینمایی بالیوود در سال ۲۰۲۱ را با فیلم Kaada آغاز می‌کنیم. فیلم Kaada ، به فارسی جنگلبان، همزمان به ۳ زبان تامیلی، تلوگو و هندی فیلمبرداری شده و نام آن در زبان‌های تلوگویی و هندی به ترتیب A a ya، به معنای جنگل و Haa hi Me e Saa hi به معنای فیل‌ها دوستان من هستند است. نویسندگی و کارگردانی این فیلم برعهده پرابو سلمان بوده است. در ساخت این فیلم به سه زبان، تغییرات بسیار کوچکی در گروه بازیگران را شاهد هستیم. فیلم Kaada و فیلم A a ya که در ابتدا برنامه‌ریزی شده بود در ۲ آوریل ۲۰۲۰ (۱۴ فروردین ۱۳۹۹) به روی پرده سینماها بروند، با حدود یک سال تاخیر درنهایت در ۲۶ مارس ۲۰۲۱ (۶ فروردین ۱۴۰۰) اکران شدند. داستان این فیلم، که از برترین فیلم های بالیوودی ۲۰۲۱ است، در مورد پیوند قوی و عمیق بین انسان و حیوان است.

۲٫ فیلم She shaah

یکی دیگر از بهترین فیلمهای سینمایی بالیوود ۲۰۲۱ که براساس واقعیت ساخته شده، فیلم شیرشاه است. این فیلم اکشن-بیوگرافی براساس زندگی کاپیتان ویکرام باترا، یکی از شجاع‌ترین افسران ارتش هند است. خبر ساخت فیلم در می ۲۰۱۹ منتشر شد. این فیلم سینمایی هندی ۲۰۲۱ نیز قرار بود در سال ۲۰۲۰ اکران شود، ولی شیوع کرونا برنامه را تغییر داد. فیلم با تحسین منتقدین در زمینه بازی مالهوترا و صحنه‌های اکشن و اندکی انتقاد نسبت به نگارش فیلمنامه مواجه شده است. فیلم شیرشاه از بهترین فیلم های هندی ۲۰۲۱ است که از پلتفرم Amazo نیز منتشر شده است. آمازون در آگوست ۲۰۲۱ اعلام کرد این فیلم پربیننده‌ترین فیلم هندی این سرویس بوده است. این فیلم را می‌توانیم بهترین فیلم بالیوودی ۲۰۲۱ در ژانر اکشن بدانیم.

۳٫ فیلم Sa da Udham

فیلم تاریخی و بیوگرافی سردار اودهام از بهترین فیلم های سینمایی هندی ۲۰۲۱ براساس زندگی اودهام سینگ است. اودهام یک مبارز راه آزادی از پنجاب بود که در پاسخ به قتل‌عام باغ جالیانوالا در سال ۱۹۱۹، مایکل اودویر را در لندن به قتل رساند. نقش اودهام سینگ ابتدا قرار بود به عرفان خان داده شود، اما درنایت ویکی کاوشال این نقش را برعهده گرفت. این فیلم هندی ۱۴۰۰ یکی از فیلمهای برتر سال ۲۰۲۱ بالیوود است که تحسین منتقدین را برانگیخت.

۴٫ فیلم Fligh

این فیلم هندی اکشن ۲۰۲۱ که تاکنون امتیاز خوبی در سایت IMDb گرفته، اثری به کارگردانی سوراج جوشی و یکی از بهترین فیلم های هندی ۲۰۲۱ است. فیلم پرواز فیلمی دو ساعته به زبان هندی است. داستان فیلم در مورد سفر رانویر مالهوترا با بازی محیط چادا (Mohi Chadha) است که باید برای زنده ماندن در هواپیما با موانع مرگباری بجنگد. این فیلم پرطرفدارترین فیلم هندی ۲۰۲۱ در ژانر اکشن است که بسیاری از بینندگان آن را یکی از فیلمهای برتر سال ۲۰۲۱ بالیوود در این ژانر می‌دانند.

۵٫ فیلم Ka a

فیلم Ka a یکی از بهترین فیلم های سینمایی هندی ۲۰۲۱ به زبان تامیلی است. این فیلم اکشن و درام تا حدودی با الهام از خشونت کودیانکولام در سال ۱۹۹۵، ساخته شده است. در این واقعه ۶۰۰ نیروی پلیس به روستای دالیت کودیانکولام حمله کرده و با آسیب به اموال مردم، همه پول‌ها و جواهرات آنها را ربودند. در این فیلم هندی ۲۰۲۱ نیز می‌بینیم که کارنان در تلاش است تا از حقوق مردمش دفاع کند. فیلم کارنان یکی از پرفروش‌ترین و برترین فیلم های بالیوودی ۲۰۲۱ به زبان تامیلی است.

۶٫ فیلم Ramp asad Ki Teh vi

یک فیلم هندی ۲۰۲۱ که با نظر مثبت منتقدین روبرو شده، و از محبوب ترین و برترین فیلم های بالیوودی ۲۰۲۱ محسوب می‌شود، فیلم Ramp asad Ki Teh vi به کارگردانی سیما پاهوا است. سیما پاهوا، بازیگر هندی، در این فیلم برای اولین بار کارگردانی را تجربه کرده است. داستان فیلم نیز براساس نمایشنامه‌ای از پاهوا به نام Pi d Daa است. بزرگ خاندان رمپرساد فوت می‌کند و همه اعضای خانواده برای گرامیداشت یاد او در سیزدهمین روز پس از مرگش در خانه آبا و اجدادی خود در لکنو دور هم جمع می‌شوند. این گردهم آمدن خانواده مسائل بسیاری را روشن می‌کند و آنان را به چالش می‌کشاند. منتقدین داستان، فیلمنامه، بازی بازیگران و پویایی خانواده در فیلم را بسیار تحسین می‌کنند. این فیلم یکی از بهترین فیلم های هندی ۲۰۲۱ است که با توجه به نمرات بینندگان می‌تواند بهترین فیلم هندی ۲۰۲۱ در این ژانر نیز نام گیرد.

۷٫ فیلم Kaagaz

یکی از فیلمهای برتر سال ۲۰۲۱ بالیوود فیلم Kaagaz است. فیلم کاغذ یک فیلم هندی کمدی ۲۰۲۱ در ژانر کمدی و بیوگرافی است که از برترین فیلمهای کمدی هندی نیز به شمار می‌رود. کارگردان این فیلم ساتیش کوشیک است و تهیه‌کنندگی فیلم را نیز در کنار سلمان خان (Salma Kha ) برعهده دارد.

داستان فیلم براساس واقعیت و طعنه‌ای به سیستم بروکراسی و کاغذبازی‌های فراوان هند است. لعل بهاری فردی است که بین سال‌های ۱۹۷۵ تا ۱۹۹۴ به طور رسمی «فوت‌شده» اعلام شده بود، درحالی که لعل زنده بود. او ۱۹ سال تلاش کرد تا توانست ثابت کند همچنان زنده است. این فیلم کمدی و سرشار از خنده لایق عنوان بهترین فیلم هندی ۲۰۲۱ در ژانر کمدی است.

۸٫ فیلم ۸۳

یکی از برترین فیلم های هندی ۲۰۲۱ فیلم ۸۳ است که براساس یک رخداد واقعی ساخته شده است. این فیلم درام-ورزشی با الهام از برد تیم کریکت هند در سال ۱۰۸۳ به رهبری کپیل دو ساخته شده است. در این فیلم رانویر سینگ در نقش کپیل دیو حاضر شده است. اکران فیلم ۸۳ به دلیل شیوع کرونا به سال ۲۰۲۱ موکول شد. منتقدین و بینندگان استقبال خوبی از فیلم داشته و به خصوص بازی بازیگران، فیلمنامه و کارگردانی آن را تحسین می‌کنند. این فیلم بی‌شک بهترین فیلم سینمای بالیوود ۲۰۲۱ در ژانر ورزشی است.

۹٫ فیلم Noise of Sile ce

فیلم Noise of Sile ce یک فیلم هندی عاشقانه ۲۰۲۱ ، داستانی درباره عشق و از دست دادن است. چیزی که هرگز گفته نشده، داستانی که باید به تصویر درآید. رنج و خیانت در سفر زنی به دنبال مادرش، داستان یکی از برترین فیلم های بالیوودی ۲۰۲۱ است. این فیلم درام و عاشقانه یکی از بهترین فیلمهای هندی ۲۰۲۱ است.

۱۰٫ فیلم The Whi e Tige

در لیست بهترین فیلم های هندی سال ۲۰۲۱ نام فیلم ببر سفید نیز خودنمایی می‌کند. کارگردان ایرانی-آمریکایی این فیلم رامین بحرانی است که نویسندگی فیلمنامه را نیز برعهده داشته است. بحرانی این فیلم را براساس کتابی به همین نام ساخته است. کتاب ببر سفید به قلم آراویند آدیگا در سال ۲۰۰۸ منتشر شد. داستان فیلم در مورد پسری جوان و روستایی است که کار خود را از رانندگی برای یک خانواده ثروتمند آغاز می‌کند و پله‌های ترقی را یکی یکی بالا می‌رود.

فیلم ببر سفید، از فیلمهای برتر سال ۲۰۲۱ بالیوود ، ابتدا در ۶ ژانویه ۲۰۲۱ (۱۷ دی ۱۳۹۹) در لاس‌وگاس به روی پرده رفت و یک هفته بعد به اکران عمومی رسید. فیلم ببر سفید در خصوص کارگردانی، فیلمنامه و بازی بازیگران از سوی منتقدین تحسین شده و نامش در لیست بهترین فیلم های جدید هندی ۲۰۲۱ آمده است. این فیلم در آخرین مراسم سالیانه اسکار، نامزد اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی بود. برای تماشای یک فیلم سینمایی هندی ۲۰۲۱ به کارگردانی یک کارگردان ایرانی-آمریکایی، نام فیلم ببر سفید را به خاطر داشته باشید.

۱۱٫ فیلم T ibha ga

یکی دیگر از برترین فیلم های بالیوودی ۲۰۲۱ ، فیلم تریبونگا است. این فیلم بالیوودی ۲۰۲۱ درام به کارگردانی رنوکا شاهانه در مورد ۳ زن از ۳ نسل مختلف است. ایده اولیه فیلم در سال ۲۰۱۴ و از رابطه شاهانه با مادرش به ذهن وی خطور کرد. فیلم تریبونگا در ۱۵ ژانویه ۲۰۲۱ (۲۶ دی ۱۳۹۹) اکران شد و نظرات مثبت منتقدین به خصوص در مورد کارگردانی و بازی بازیگران را به دنبال داشت. این فیلم نیز یک فیلم بالیوودی جدید ۲۰۲۱ است که تماشای آن به دوستداران ژانر درام توصیه می‌شود. برای دانلود فیلم هندی ۲۰۲۱ تریبونگا، از بهترین فیلم های هندی ۲۰۲۱ ، از لینک‌های زیر استفاده کنید.

۱۲٫ فیلم Mumbai Saga

اگر به دنبال یک فیلم اکشن هندی ۲۰۲۱ هستید، از فیلم حماسه بمبئی غافل نشوید. در این فیلم اکشن، جنایی و هیجانی به کارگردانی سانجی گوپا، بازیگرانی چون جان آبراهام (Joh Ab aham) و عمران هاشمی (Em aa Hashmi) بازی می‌کنند. حماسه بمبئی حوادث دهه ۸۰ و ۹۰ را که منجر به بسته شدن کارخانه‌ها و ایجاد مراکز خرید و ساختمان‌های بلند و در نتیجه تغییر بمبئی شد را نشان می‌دهد. فیلم هندی ۲۰۲۱ حماسه بمبئی در ۱۹ مارس ۲۰۲۱ (۲۹ اسفند ۱۳۹۹) اکران شد. پس از اینکه آمار ابتلا به کووید-۱۹ در ایالت ماهاراشترا افزایش یافت و این ایالت قوانین قرنطینه را اعمال کرد، فروش فیلم نیز تحت تاثیر قرار گرفت. با این حال این فیلم بالیوودی ۲۰۲۱ همچنان از پرفروش‌ترین و بهترین فیلمهای هندی ۲۰۲۱ در لیست فیلم‌های اکران‌شده هندی در سال ۲۰۲۱ و یکی از برترین فیلم های بالیوودی ۲۰۲۱ در ژانر اکشن است.

۱۳٫ فیلم Roohi

اگر به دنبال یک فیلم هندی جدید ۲۰۲۱ در ژانر وحشت هستید، فیلم روحی را در لیست دانلود بگذارید. فیلم Roohi یک فیلم بالیوودی جدید ۲۰۲۱ است که تماشای آن به طرفداران ژانر وحشت توصیه می‌شود. باهورا پاندی و خاتانی دو دوست هستند که وظیفه دارند دختری به نام روحی را بدزدند و بدین ترتیب ازدواج او را به تعویق بیندازند. اما روحی یک دختر عادی نیست، بلکه تسخیر شده است…

طبق برنامه‌ریزی‌های اولیه قرار بود فیلم روحی در ژوئن ۲۰۲۰ اکران شود، اما همانند بسیاری دیگر از فیلم‌های سینمایی، کار تولید فیلم به علت شیوع کووید-۱۹ مدتی تعطیل شد. این فیلم هندی ۲۰۲۱ درنهایت در ۱۱ مارس ۲۰۲۱ (۱۳ فروردین ۱۴۰۰) اکران شد. گرچه فیلم روحی یکی از پرفروش‌ترین و بهترین فیلمهای هندی ۲۰۲۱ است، اما منتقدین عموما به دلیل داستان پیچیده و بغرنج آن نظر مثبتی به فیلم ندارند. اگر به ژانر وحشت علاقمندید، از طریق لینک‌های زیر می‌توانید برای دانلود فیلم هندی ۲۰۲۱ روحی، از فیلمهای برتر سال ۲۰۲۱ بالیوود ، اقدام کنید.

۱۴٫ فیلم Radhe

احتمالا شما هم در لیست جدیدترین فیلم های هندی به دنبال نام یک فیلم هندی ۲۰۲۱ با بازی سلمان خان هستید. در لیست فیلم هندی ۲۰۲۱ سلمان خان، فیلم رادهه، چهارمین فیلم پرفروش هندی در سال ۲۰۲۱ است. این فیلم که انتظار می‌رفت در ۲۲ می ۲۰۲۰ (۲ خرداد ۱۳۹۹) برابر با روز عید سعید فطر در هندوستان اکران شود، به دلیل شیوع کووید-۱۹ با حدود یک سال تاخیر در ۱۳ می ۲۰۲۱ (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰) به روی پرده سینماها رفت و همزمان به صورت اینترنتی نیز اکران شد.

هسته اصلی داستان فیلم براساس فیلم The Ou laws محصول سال ۲۰۱۷ سینمای کره جنوبی شکل گرفته است. پس از دستگیری گنگستر بزرگی به نام گانی بهی، یک مامور مخفی با نام مستعار رادهه به جستجوی ثروتمندترین مرد شهر می‌رود که یک سندیکای بزرگ جنایت را اداره می‌کند.

سوالات متداول

بهترین فیلم هندی ۲۰۲۱ با بازی سلمان خان کدام است؟

فیلم Radhe را می توان به عنوان بهترین فیلم سلمان خان در سینمای بالیوود در سال ۲۰۲۱ دانست. معرفی سایر فیلم های جدید سلمان خان را در لیست مقاله مشاهده کنید

جدیدترین فیلم شاهرخ خان برای سال ۲۰۲۱ کدام است؟

فیلم (Pa ha یا افغان) یکی از مورد انتظار ترین فیلم های هندی شاهرخ خان در سال ۲۰۲۱ محسوب می شود.

کلام آخر

در این مقاله با معرفی جدیدترین و بهترین فیلم های هندی ۲۰۲۱ با شما بودیم. به نظر شما بهترین فیلم هندی عاشقانه ۲۰۲۱ کدام فیلم است؟ به نظر شما جای کدام فیلمها در فهرست برترین فیلم های بالیوودی ۲۰۲۱ خالی است؟ شما بیشتر طرفدار چه ژانری هستید؟ عاشقانه؟ اکشن؟ جنایی؟ هیجانی؟ ترسناک؟ شما می‌توانید نظرات خود را از طریق بخش نظرات در پایین صفحه با ما به اشتراک بگذارید.

دانلود فیلم Pushpa: The Rise – Pa 1 2021 پوشپا: ظهور قسمت ۱ دوبله فارسی

اکشن ، جنايی ،

هندوستان

۷۴% رضایت کاربران

۷٫۹

Allu A ju ، Fahadh Faasil

داستان فیلم درباره یک راننده کامیون در جنگل های Seshachalam در جنوب هند، در پس زمینه قاچاق چوب صندل قرمز اتفاق می افتد…

ساخت ۲۰۲۱

تولید هندوستان

۷٫۹

فیلم هندی ۲۰۲۱ دوبله فارسی اکشن عاشقانه