فیلم های جواد عزتی و امیر جعفری


فیلم های جواد عزتی و امیر جعفری

محمدجواد عزتی (زادهٔ ۲۰ دی ۱۳۶۰) بازیگر ایرانی است. او در تهران به دنیا آمد و در دانشگاه سوره فارغ‌التحصیل شد. او فعالیت حرفه‌ای خود را در سال ۱۳۷۵ در تئات


بهترین فیلم‌ های جواد عزتی و بیوگرافی او

محمدجواد عزتی (زادهٔ ۲۰ دی ۱۳۶۰) بازیگر ایرانی است. او در تهران به دنیا آمد و در دانشگاه سوره فارغ‌التحصیل شد. او فعالیت حرفه‌ای خود را در سال ۱۳۷۵ در تئاتر آغاز کرد و سپس با ایفای نقش در سریال قصه‌های شبانه ساختهٔ سعید آقاخانی بازیگری در تلویزیون را تجربه کرد.  او در ۱۳۹۷ پول‌سازترین بازیگر ایرانی شد. در ۱۴۰۰، او در مجموعه تلویزیونی زخم کاری ظاهر شد.

او سه بار نامزد دریافت جایزهٔ سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر شده‌است. عزتی در ۱۳۸۵ با مه‌لقا باقری، بازیگر ایرانی، ازدواج کرده‌است.

او از سال ۱۳۷۵ به‌صورت حرفه ای وارد دنیای بازیگری شده‌است. عزتی ابتدا در تئاتر فعالیتش را شروع و سپس در سال ۱۳۸۱ اولین کار تلویزیونی‌اش را بازی کرده‌است.

وی در مجموعه‌های مثل هیچ‌کس، کمربندها را ببندیم، سه دونگ، سه دونگ، مرد هزارچهره، چاردیواری، لطفاً دور نزنیم، دست بالای دست، و دردسرهای عظیم ایفای نقش کرده‌است. او در سریال‌های باغ مظفر، قهوه تلخ و دردسرهای عظیم ۲ و همچنین سینمایی آینه بغل نیز حضور داشت که با همسرش مه‌لقا باقری هم‌بازی بودند.

فیلم آینه بغل به کارگردانی منوچهر هادی محصول سال ۱۳۹۶ که جواد عزتی یکی از نقش‌های اصلی آن را بازی کرده‌است، در سه روز اول فروش خود توانست به فروش یک میلیارد و دویست میلیون تومانی دست یابد و رکورد فیلم‌های فروشنده و ساعت ۵ عصر را بشکند و این اتفاق در کنار فروش فیلم اکسیدان، عزتی را تبدیل به پرفروش‌ترین بازیگر سال ۱۳۹۶ ایران کرد.

صندلی ماساژور
خرید سرور مجازی

همچنین برای اولین بار، استعداد بازیگری ساعد سهیلی توسط جواد عزتی (به عنوان بازیگردان) کشف شد و وی نخستین کار حرفه‌ای خود را به واسطهٔ جواد عزتی با فیلم تلویزیونی «میان ماندن و رفتن» شروع کرد.

۱- فیلم شنای پروانه

کارگردان: محمد کارت

داستان فیلم شنای پروانه «شنای پروانه» فیلمی در ژانر خانوادگی محصول سال ۱۳۹۸ به کارگردانی «محمد کارت» و تهیه کنندگی «رسول صدرعاملی» است. این فیلم در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و برنده سیمرغ بلورین ۶ رشته از جمله بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای «امیر آقایی» و بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای «طناز طباطبایی» شد. شنای پروانه در جنوب شهر، غوغا به پا می کند. فیلمی از زنی به نام پروانه که مشغول شناست، در فضای مجازی منتشر می شود. حالا شوهر پروانه و برادر شوهرش به دنبال انتقام از عامل این بی آبرویی هستند و این شروع ماجراست…

فیلم شنای پروانه به کارگردانی محمد کارت در سال ۱۳۹۸ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم امیر آقایی، جواد عزتی، طناز طباطبایی، مه لقا باقری، پانته آ بهرام , علی شادمان به هنرمندی پرداخته‌اند.

۲- فیلم خورشید

کارگردان: مجید مجیدی

«خورشید»، فیلمی در ژانر خانوادگی-درام به نویسندگی «مجید مجیدی» و «نیما جاویدی» و کارگردانی «مجید مجیدی» و تهیه کنندگی «مجید مجیدی» و «امیر بنان» و محصول سال ۱۳۹۸ سینمای ایران است. خورشید، برنده سیمرغ بلورین «بهترین فیلم» و «بهترین فیلمنامه»در سی و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر شد. این فیلم همچنین به عنوان نماینده سینمای ایران در بخش مسابقه اصلی شیر طلایی هفتاد و هفتمین دوره جشنواره فیلم ونیز انتخاب شد و توانست برنده جایزه «فانوس جادویی» این جشنواره شود. خورشید مجید مجیدی، به انتخاب منتقدین هالیوود ریپورتر، در شمار بیست فیلم برتر دو جشنواره ونیز و تورنتو در سال ۲۰۲۰ قرار گرفت. خورشید، نماینده سینمای ایران در اسکار ۲۰۲۰ است. خورشید، روایتگر داستان زندگی پسری ۱۲ ساله به اسم «علی» است که همراه سه دوستش، کار می کند تا بتواند نیازهای خانواده اش را رفع و یک زندگی خوب را برایشان فراهم کند. طی اتفاقاتی معجزه آسا، مردی به او پیشنهاد می دهد که یک زیر خاکی را برایش بیابد، اما ….

فیلم خورشید به کارگردانی مجید مجیدی در سال ۱۳۹۸ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم علی نصیریان، جواد عزتی، طناز طباطبایی، روح الله زمانی، صفر محمدی , علی تقوا زاده به هنرمندی پرداخته‌اند.

۳- فیلم ما همه با هم هستیم

کارگردان: کمال تبریزی

داستان این فیلم درباره شرکت هواپیمایی است که ورشکسته شده است. هواپیمایی سقوط می کند که رازهای مختلفی دارد، رازهایی که نمیتوان پنهان کرد…

فیلم ما همه با هم هستیم به کارگردانی کمال تبریزی در سال ۱۳۹۸ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم مهران مدیری، لیلا حاتمی، پژمان جمشیدی، جواد عزتی، مهران غفوریان، محمدرضا گلزار، ویشکا آسایش، سروش صحت، مانی حقیقی، هانیه توسلی , حسن معجونی به هنرمندی پرداخته‌اند.

۴- فیلم جان دار

کارگردان: حسین امیری دوماری – پدرام پورامیری

جان دار (جاندار) فیلمی به کارگردانی حسین امیری دوماری و پدرام پورامیری، تهیه کنندگی کامران مجیدی و نویسندگی حسین امیری دوماری، پدرام پورامیری و محمد داوودی، محصول سال ۱۳۹۷ است. داستان فیلم در شب عروسی اسما اتفاق می افتد که مسعود برادر یاسر (خواستگار سابق اسما) به تحریک او به مراسم عروسی به قصد به هم ریختن عروسی اسما می رود، اما در درگیری برادر اسما به دست جمال کشته می شود و …

فیلم جان دار به کارگردانی حسین امیری دوماری و پدرام پورامیری در سال ۱۳۹۷ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم فاطمه معتمدآریا، حامد بهداد، باران کوثری، مسعود کرامتی، علی شادمان، گیتی قاسمی، محمدعلی محمدی، امیراحمد قزوینی , جواد عزتی به هنرمندی پرداخته‌اند.

۵- فیلم جهان با من برقص

کارگردان: سروش صحت

«جهان با من برقص» فیلمی در ژانر خانوادگی محصول سال ۱۳۹۷ است. این فیلم اولین اثر سینمایی سروش صحت در مقام کارگردانیست که در سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر حضور داشت و برنده سیمرغ سیمین بهترین کارگردانی شد. داستان این فیلم از این قرار است که در آخرین تولد جهانگیر دوستانش دورهم جمع شده اند و این موقعیت باعث می شود تا آن ها درباره زندگی و خودشان فکر کنند.

فیلم جهان با من برقص به کارگردانی سروش صحت در سال ۱۳۹۷ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و کمدی می‌باشد. در این فیلم علی مصفا، جواد عزتی، هانیه توسلی، پژمان جمشیدی، سیاوش چراغی پور، کاظم سیاحی، بهار کاتوزی، رامین صدیقی، پاوان افسر، شیوا بلوچی ، مهیار پوربابایی , مهراب قاسم خانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

  ۶- فیلم پارادایس

کارگردان: علی عطشانی

داستان فیلم پارادایس دو طلبه می خواهند برای شرکت در سمیناری دانشگاهی پیرامون ادیان به آلمان بروند. رئیس حوزه علمیه آنها که حاج آقا فراستی نام دارد، راه سفر را برآن ها می بندد. طلبه های جوان با اغفال حاج آقا فراستی، ویزایی هم برای او می گیرند و او را با خود به آلمان می برند.

فیلم پارادایس به کارگردانی علی عطشانی در سال ۱۳۹۷ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم جواد عزتی، مهران رجبی، محمدعلی نجفیان، سامان صفاری , الیویا بورخارت به هنرمندی پرداخته‌اند.

  ۷- فیلم ماجرای نیمروز ۲ : رد خون

کارگردان: محمدحسین مهدویان

ماجرای نیمروز ۲: رد خون فیلمی در ژانر اکشن محصول سال ۱۳۹۸ است. “ماجرای نیمروز ۲” توانسته توجه منتقدین و مخاطبین را به خود جلب کند و در سی و هفتمین جشنواره فجر در ۱۲ رشته نامزد، و در نهایت در سه رشته جایزه کسب کرد. این فیلم که ادامه ماجرای نیمروز ۱ است به ماجرای کشته شدن موسی خیابانی یکی از افراد موثر سازمان تروریستی مجاهدین خلق می پردازد و در قسمت دوم این فیلم به ماهیت تروریستی و غیر انسانی فرقه منافقین به سرکردگی مسعود رجوی پرداخته شود. داستان از این قرار است که خونه ی افشین رو گشتن. خونه خواهر منو. بهشون نگفتی من کی ام؟ نگفتی چه کارایی از دست رفیق ات برمی آد؟ – بوی سیگار می دی. – اینم گزارش کن.

فیلم ماجرای نیمروز ۲ : رد خون به کارگردانی محمدحسین مهدویان در سال ۱۳۹۷ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این فیلم محسن کیایی، بهنوش طباطبایی، جواد عزتی، هادی حجازی فر، هستی مهدوی فر، مهدی زمین پرداز، حسین مهری , امیرحسین هاشمی به هنرمندی پرداخته‌اند.

  ۸- فیلم چهار انگشت

کارگردان: حامد محمدی

چهار انگشت داستان مردی مذهبی و متصل به بدنه حاکمیت به نام احد فاتحه ای (امیر جعفری) است که به کمک مدیر برنامه خود نادر ایستاده (جواد عزتی) به نام سفر به مکه راهی کامبوج می شود تا زن صیغه ای خود را ملاقات کند، اما متوجه می شود همسر موقتش بدون اطلاع او به تایلند رفته است، او به همراه ایستاده به تایلند می رود تا همسرش را پیدا کند

فیلم چهار انگشت به کارگردانی حامد محمدی در سال ۱۳۹۷ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم امیر جعفری، جواد عزتی، مونا فرجاد، ماییداوی وییز , پیمان قاسم خانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

۹- فیلم هزارپا

کارگردان: ابوالحسن داوودی

در فیلم هزارپا ، رضا و دوستش منصور که به کیف قاپی مشغول هستند از طریق مادرش متوجه می شوند که دختر فردی پولدار نذر کرده است که با یک جانباز ازدواج کند به همین دلیل رضا که در تصادف پای خود را ازدست داده تصمیم می گیرد خود را به دختر نزدیک کند تا بتواند با وی ازدواج کند رضا وارد آسایشگاه جانبازان می شود که دختر مدیر آنجاست رضا با گفتن دروغ های مختلف سعی می کند که دختر به او علاقه مند شود و …

سریال هزارپا به کارگردانی ابوالحسن داوودی در سال ۱۳۹۶ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این سریال رضا عطاران، جواد عزتی، سارا بهرامی، مهران احمدی، سپند امیرسلیمانی، نعیمه نظام دوست، امیرمهدی ژوله، شهین تسلیمی , شهره لرستانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

  ۱۰- فیلم آینه بغل

کارگردان: منوچهر هادی

مرتضی که در گاراژ کار می کند و به مناسبت سالگرد نامزدی اش از گاراژ ماشین گران قیمتی را امانت برمی دارد، در همین حین که نامزد او سوار بر ماشین است ناگهان ماشین شهرداری با آینه بغل ماشین او برخورد و آینه بغل او می شکند و خسارت زیادی به ماشین وارد می شود حالا مرتضی و نامزدش برای عذر خواهی به منزل شاهانه شاهرخ می روند و …

فیلم آینه بغل به کارگردانی منوچهر هادی در سال ۱۳۹۶ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم محمدرضا گلزار، جواد عزتی

  ۱۱- فیلم لاتاری

کارگردان: محمدحسین مهدویان

فیلم لاتاری به کارگردانی و نویسندگی محمد حسین مهدویان داستان دو جوان بیست و یکی دو ساله است که قصد ازدواج با یکدیگر را دارند. ولی خانواده ها چندان موافق این ازدواج نیستند .آنها منتظر هستند تا به مرور زمان رضایت خانواده هایشان را بدست آورند. آن دو یک رویا دارند؛ برنده شدن در لاتاری و دریافت گرین کارت امریکا.

فیلم لاتاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان در سال ۱۳۹۶ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم ساعد سهیلی، حمید فرخ نژاد، هادی حجازی فر، نادر سلیمانی، مهدی زمین پرداز، علیرضا استادی، جواد عزتی، زیبا کرمعلی , مهسا باقری به هنرمندی پرداخته‌اند.

  ۱۲- فیلم پیلوت

کارگردان: ابراهیم ابراهیمیان

فیلم پیلوت محصول سال ۱۳۹۶ در ژانر اجتماعی ساخته ابراهیم ابراهیمیان است. اثر قبلی ابراهیمیان آاادت نمی کنیم بوده که برای سی و چهارمین جشنواره فجر در دو رشته نامزده شده. جواد عزتی بازیگر نقش اول “پیلوت” در سال ۹۶ فیلمهای آینه بغل، هزار پا، تنگه ابوقریب و لاتاری هم بازی کرده. “هزار پا” و “لاتاری” جز فیلمهای پر فروش تاریخ سینمای ایران هستند. در خلاصه داستان سومین اثر ابراهیمیان، پیلوت آمده است وحید به کار نعش کشی مشغول است با خبر می شود همسرش بدون اطلاع به او پسرش را برای عمل جراحی قلب به تهران آورده و این آغاز بحران پیچیده ایست.

فیلم پیلوت به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان در سال ۱۳۹۶ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم جواد عزتی، حمیدرضا آذرنگ، بهدخت ولیان، سعید آقاخانی، بانیپال شومون، پریوش نظریه , گیلدا ویشکی به هنرمندی پرداخته‌اند.

  ۱۳- فیلم اکسیدان

کارگردان: حامد محمدی

نگار نامزد اصلان دوست دارد به خارج برود و بصورت ناگهانی و قاچاقی از ایران میرود و حالا اصلان میخواهد به دنبالش به اروپا برود و او را برگرداند برای همین برای گرفتن ویزا دست به کارهای عجیبی میزند …

فیلم اکسیدان به کارگردانی حامد محمدی در سال ۱۳۹۵ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم جواد عزتی، امیر جعفری، شبنم مقدمی، شقایق دهقان، رضا بهبودی , لیندا کیانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

  ۱۴- فیلم ماجرای نیمروز

کارگردان: محمدحسین مهدویان

داستان فیلم ماجرای نیمروز (با زیرنویس مخصوص ناشنوایان) در سال های اول انقلاب، بعد از برکناری بنی صدر از ریاست جمهوری، سازمان مجاهدین اقدام به عملیات تروریستی در کشور کردند. از سوی دیگر، سازمان اطلاعات و سپاه با همکاری هم به دنبال دستگیری اعضای گروه مجاهدین خلق می باشند.

فیلم ماجرای نیمروز (با زیرنویس مخصوص ناشنوایان) به کارگردانی محمدحسین مهدویان در سال ۱۳۹۵ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این فیلم مهرداد صدیقیان، احمد مهرانفر، هادی حجازی فر، مهدی زمین پرداز، لیندا کیانی، حسین مهری، جواد عزتی، مهدی پاکدل , امیرحسین هاشمی به هنرمندی پرداخته‌اند.

  ۱۵- فیلم خرگیوش

کارگردان: مانی باغبانی

پدر آرش بیمار است و برای همین به خارج از کشور رفته است. دوستان او بابک و بهنود برای اینکه او افسرده نشود تصمیم می گیرند قرص های شادی آور مصرف کنند…

فیلم خرگیوش به کارگردانی مانی باغبانی در سال ۱۳۹۵ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم جواد عزتی، بابک حمیدیان، سیامک انصاری، مینا ساداتی، پانته آ سیروس، همایون ارشادی , ملیکا شریفی نیا به هنرمندی پرداخته‌اند.

  ۱۶- فیلم زاپاس

کارگردان: برزو نیک نژاد

فیلم زاپاس در ژانر کمدی محصول سال ۱۳۹۴ است. برزو نیک نژاد کارگردانی و نویسندگی این اثر را به عهده داشته. در زاپاس بازیگران به نامی چون امیر جعفری، ریما رامین فر، احمد مهران فر، شبنم مقدمی و… به ایفای نقش پرداخته اند. در جشنواره فجر سال ۱۳۹۶ شبنم مقدمی برنده جایزه سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد. در خلاصه داستان این فیلم آمده است که یک تیم فوتبال متعلق به اهالی شهر رامیان که در دسته سوم کشور فعالیت می کرده ، به دسته دوم صعود میکنند. سعید در آخرین لحظات بازی آخر دچار مصدومیت تاندون پا می شود و سلامتی اش به خطر می افتد و …

فیلم زاپاس به کارگردانی برزو نیک نژاد در سال ۱۳۹۴ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم امیر جعفری، ریما رامین فر، احمد مهرانفر، شبنم مقدمی، الناز حبیبی، جواد عزتی , ماهان نصیری به هنرمندی پرداخته‌اند.

۱۷- فیلم هفت معکوس

کارگردان: مهدی خسروی

احساس می کنم همیشه توی زندگیم لبه یه پرتگاه وایسادم، دوست دارم بپرم پایین ولی هیچ وقت جراتشو نداشتم، الانم ندارم … کاش می شد برگردم به عقب تا یه چیزایی رو درست کنم ولی افسوس که غیرممکنه!

فیلم هفت معکوس به کارگردانی مهدی خسروی در سال ۱۳۹۴ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم جواد عزتی، نیوشا ضیغمی، حسام نواب صفوی، کامران تفتی , مهران رجبی به هنرمندی پرداخته‌اند.

  ۱۸- فیلم تگرگ و آفتاب

کارگردان: رضا کریمی

یحیی رزمنده ی جوان برای یک مرخصی چند روزه به شهرشان آمده است ولی به خاطر اتفاقی در موقعیتی خاص قرار می گیرد که تردید دارد آیا در شهر بماند یا به منطقه برگردد…

فیلم تگرگ و آفتاب به کارگردانی رضا کریمی در سال ۱۳۹۳ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم پریوش نظریه، جواد عزتی، اصغر همت، پیام دهکردی، ناهید مسلمی، زهرا سعیدی، کسری عزیزا، پردیس احمدیه، مهران احمدی , سحر قریشی به هنرمندی پرداخته‌اند.

  ۱۹- فیلم در مدت معلوم

کارگردان: وحید امیرخانی

در فیلم در مدت معلوم ، میثم جوانی است که کتابی منتشر نشده در ارتباط با ازدواج موقت و فشارهای جنسی جوانان دارد و سعی دارد از طریق راه حلی که فکر می کند صحیح است، معضلات مشکلات اجتماعی جوانانی که تحت فشار هستند را برطرف سازد اما….

فیلم در مدت معلوم به کارگردانی وحید امیرخانی در سال ۱۳۹۳ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم جواد عزتی، ویشکا آسایش، هومن سیدی، اکبر عبدی، مهدی فقیه، طوفان مهردادیان , علی اوسیوند به هنرمندی پرداخته‌اند.

  ۲۰- فیلم فرشته ها باهم می آیند

کارگردان: حامد محمدی

فرشته ها باهم می آیند، داستااین فیلم داستان یک روحانی جوان به نام احمد است که با همسرش لیلا در حالی با تنگدستی روزگار سپری می کنند که صاحب سه فرزند همزمان می شوند.

فیلم فرشته ها باهم می آیند به کارگردانی حامد محمدی در سال ۱۳۹۲ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم جواد عزتی، نازنین بیاتی، الهام کردا , رضا ناجی به هنرمندی پرداخته‌اند.

  ۲۱- فیلم قرارگاه مسکونی

کارگردان: سیدجواد رضویان

این داستان در یک قرارگاه می گذرد که یک عده سرباز می خواهند برای شب عید به مرخصی بروند، که به آن ها مرخصی داده نمی شود و آن ها تصمیم به فرار می گیرند اما…

فیلم قرارگاه مسکونی به کارگردانی سیدجواد رضویان در سال ۱۳۸۶ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم سیدجواد رضویان، مهران غفوریان، علی صادقی، جواد عزتی , ارژنگ امیرفضلی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم های جواد عزتی و امیر جعفری