فیلم میان ماندن و رفتن


فیلم میان ماندن و رفتن

میان ماندن و رفتن (۱۳۸۸) ، میان ماندن و رفتن به کارگردانی بهروز شعیبی و با بازی محمود جعفری ، فریبا جدیکار ، گلاره عباسی شامل پوستر و ع میان ماندن و رفتن ، دانلود تیزر و ویدئو میان ماندن و رفتن ، نقد میان ماندن و رفتن ، خلاصه داستان کامل و موضوع میان ماندن و رفتن ، معرفی بازیگران میان ماندن و رفتن و عوامل میان ماندن و رفتن در منظوم ببینید.


پخش آنلاین ویدئو

‏میان ماندن و رفتن‏

فیلم سینمایی میان ماندن و رفتن به‌کارگردانی بهروز شعیبی در ۱۰ سال پیش یعنی سال ۱۳۸۸ در گونه درام تولید شده است. میان ماندن و رفتن توانست در مرجع ارزشگذاری سینما و تلویزیون یعنی منظوم نمره ۴٫۴ از ۱۰ را از سوی مردم بدست بیاورد که نشان می‌دهد عموم مردم میان ماندن و رفتن را اثری کم‌ارزش، کم‌کیفیت و نه‌چندان مهم ارزیابی می‌کنند. حمید مولوی تهیه‌کننده میان ماندن و رفتن این فیلم را، به‌عنوان محصول کشور ایران تهیه کرده است. میان ماندن و رفتن در تاریخ ۱۳۹۵۱۲۱۹ پخش خود را در سینما آغاز کرد.

بازیگران فیلم میان ماندن و رفتن

بازیگران فیلم میان ماندن و رفتن چه کسانی هستند؟ در میان ماندن و رفتن بازیگرانی چون محمود جعفری، فریبا جدیکار، گلاره عباسی، ساعد سهیلی، جواد عزتی، رضا رادمنش و مصطفی ساسانی به ایفای نقش و بازیگری پرداخته‌اند. در فیلم میان ماندن و رفتن حدود ۱۰ بازیگر جلوی دوربین رفته‌اند که از نظر تعداد بازیگران می‌توان میان ماندن و رفتن را یک اثر پربازیگر عنوان کرد. از این‌لحاظ کارگردانی فیلم میان ماندن و رفتن باتوجه به بازی گرفتن از این تعداد بازیگر و مدیریت آنها کار بسیار دشواری بوده است؛ باید بررسی کرد آیا بهروز شعیبی به‌عنوان کارگردان و به‌عنوان بازیگردان و همچنین تیم بازیگری میان ماندن و رفتن توانسته‌اند در این زمینه موفق باشند و بازی‌های درخشانی را نمایش دهند؟ از دیگر بازیگران فیلم میان ماندن و رفتن می‌توان به مهدی باطبی، سجاد دیرمینا و الیکا ناصری اشاره کرد.

داستان فیلم میان ماندن و رفتن

از محتوا و داستان فیلم میان ماندن و رفتن چقدر اطلاع دارید؟ فیلم‌نامه میان ماندن و رفتن توسط حمید مولوی نوشته شده است.

در خلاصه داستانی که یا از سوی تیم رسانه‌ای اثر و یا توسط دیگر رسانه‌ها درباره داستان میان ماندن و رفتن منتشر شده است، می‌خوانیم: «مجید نان آور خانواده‌ای پنج نفره است که سرپرست آن در پی وقوع حادثه‌ای زمینگیر شده است و با پارچه نویسی تلاش می‌کند تا بخشی از بار مجید را بر دوش کشد اما پسر ارشد خانواده منصور، او را ترغیب میکند تا غیر قانونی از مرز جنوبی خارج شده و با کار در کشورهای شیخ نشین پول بیشتری را روانه خانه کند…»

فیلم میان ماندن و رفتن از نظر ساختار (فرم)، محتوا و محیط تولید، به آثار مختلفی شباهت دارد. با توجه به شاخص‌های متعدد و گوناگونی می‌توان گفت آثار مرتبط فیلم میان ماندن و رفتن عبارت است از: فیلم دهلیز، فیلم طلا و مس، فیلم باغ آلوچه، فیلم پله آخر و فیلم بیداری رویاها.

فیلم میان ماندن و رفتن و کارنامه فعالیت کارگردان و بازیگران

از نظر تاریخچه فعالیت کارگردان و بازیگران فیلم میان ماندن و رفتن نیز آمارها و نکات جذابی را می‌توان بیان کرد. براساس آمارها فیلم میان ماندن و رفتن به طور متوسط فعالیت ۸ام بازیگران این اثر است. براساس امتیاز مردم فیلم میان ماندن و رفتن یکی از ۴ اثر شاخص فریبا جدیکار، گلاره عباسی، ساعد سهیلی، جواد عزتی و سجاد دیرمینا در حرفه بازیگری محسوب می‌شود. همچنین براساس امتیاز مردم فیلم میان ماندن و رفتن بدترین اثر رضا رادمنش، مصطفی ساسانی و مهدی باطبی در حرفه بازیگری محسوب می‌شود. براساس امتیاز مردم فیلم میان ماندن و رفتن بدترین اثر بهروز شعیبی در حرفه کارگردانی محسوب می‌شود. ۲ تن از بازیگران میان ماندن و رفتن، اولین فعالیت جدی بازیگری خود را در این اثر تجربه کرده‌اند، در واقع در میان ماندن و رفتن ۲ فیلم اولی بوده‌اند: سجاد دیرمینا و الیکا ناصری. همچنین بهروز شعیبی کارگردان میان ماندن و رفتن اولین همکاری خود با بازیگرانی چون محمود جعفری، فریبا جدیکار، ساعد سهیلی، جواد عزتی و رضا رادمنش را در این اثر تجربه کرده است. در میان بازیگران میان ماندن و رفتن نیز ۴۳ همکاریِ اول رخ داده، به‌عبارت دیگر در این فیلم میان هر یک از ۱۰ بازیگر با یکدیگر یک رابطه همکاری شکل گرفته که ۴۳ همکاری برای اولین‌مرتبه در میان ماندن و رفتن رخ داده است. مانند: محمود جعفری و گلاره عباسی، فریبا جدیکار و ساعد سهیلی، جواد عزتی و مصطفی ساسانی، رضا رادمنش و مهدی باطبی، سجاد دیرمینا و الیکا ناصری.

عوامل فیلم میان ماندن و رفتن

اگر از تصویربرداری فیلم میان ماندن و رفتن خوشتان آمده و یا دوستش ندارید، بهتر است بدانید مدیر فیلمبرداری آن مهدی جعفری بوده است. اگر صدای میان ماندن و رفتن به‌گوشتان نشسته و یا از آن ناراضی هستید، شما را با صدابردار فیلم میان ماندن و رفتن یعنی مهدی صالح‌کرمانی آشنا می‌کنیم. فرامرز کرامتی طراحی صحنه فیلم میان ماندن و رفتن را انجام نموده است. فاطمه کمالی چهره‌پردازی یا طراحی گریم فیلم میان ماندن و رفتن را برعهده داشت. موسیقی متن فیلم میان ماندن و رفتن اثر سعید انصاری است. در مجموع بیش از ۱۷ نفر در تولید فیلم میان ماندن و رفتن نقش داشته‌اند و هر یک از آنها در منظوم یک صفحه اختصاصی دارند.

اطلاعات فیلم میان ماندن و رفتن

همچنین در بخش بررسی فیلم میان ماندن و رفتن ۳ نفر از میان مردم به نقد و تحلیل خود از میان ماندن و رفتن پرداخته‌اند. تاکنون در بخش‌های گالری عکس و پوستر فیلم میان ماندن و رفتن، ویدئو و تیزر فیلم میان ماندن و رفتن، حواشی فیلم میان ماندن و رفتن، دیالوگ برتر فیلم میان ماندن و رفتن، سوتی فیلم میان ماندن و رفتن و نقد فیلم میان ماندن و رفتن هنوز موردی ثبت نشده است. قطعا ما و شما به این حد قانع نیستیم؛ باید به‌کمک علاقمندان فیلم، سریال و تئاتر، این دایرة‌المعارف آنلاین و بانک اطلاعات هنرمندان و آثار سینما، تلویزیون و تئاتر را کامل و کامل‌تر کنیم.

فیلم ارزش یک بار دیدن را دارد؟

فیلم از لحاظ فنی و هنری باکیفیت ساخته شده است؟

تیم بازیگران، نقش‌ها را خوب بازی کردند؟

داستان و ساختار فیلم غیرتکراری و جدید بود؟

حرف و پیام فیلم، مفید و ارزشمند هست؟

بعد از پایان فیلم به آن فکر می‌کردید؟

فضای فیلم با فرهنگ خانواده شما سازگار است؟

فضای فیلم مناسب کودکان است؟

سکانس‌هایی از فیلم میان ماندن و رفتن

سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

فیلم میان ماندن و رفتن