فیلم ترسناک زامبی دوبله فارسی


فیلم ترسناک زامبی دوبله فارسی

فیلم سینمایی ترسناک زامبی ها دوبله فارسی


پخش آنلاین ویدئو

معرفی ۳۱ فیلم زامبی جدید و قدیمی | نگاهی به جهان زامبی ها در سینما

فیلم زامبی از آثار هیجان انگیز و پرطرفدار سینما محسوب می‌شود. گرچه داستان زامبی‌ها همیشه به شکل زنده شدن مردگان و تلاش آنها برای تبدیل زنده‌ها به زامبی است، اما در این روزها ما شاهد اضافه شدن قصه‌های جدید و جذابی به این روایت تکراری هستیم. در ادامه سعی داریم به معرفی برترین فیلم های زامبی بپردازیم. لیست فیلمهای زامبی محور برتر را بخوانید و بهترین فیلم سینمایی ترسناک زامبی را دانلود کنید. نظر شما بهترین فیلم زامبی کدام عنوان است؟

یکصد سالی است که زامبی‌ها در سینما حضور یافته‌اند، اما خلاقیت و ایده‌های جدید کارگردانان باهوش این روزها داستان‌های جالبی از زامبی‌ها برای ما به تصویر کشیده‌اند. فیلمهای زامبی محور برتر با تلفیق ترس و وحشت و گاه با دست مایه‌ای از کمدی و حتی افزودن تمی از رومنس به داستان خود، مخاطبان روز افزونی برای خود دست و پا کرده‌اند. ادامه این مطلب را به معرفی برترین فیلم های زامبی جدید و قدیمی اختصاص داده‌ایم. از شما دعوت می‌کنیم در ادامه با معرفی فیلم های زامبی ۲۰۲۰، فیلم های زامبی محور ۲۰۲۱ و آثار قدیمی‌تر در این ژانر همراه پلازامگ باشید.

آنچه در ادامه خواهیم خواند

معرفی ۳۱ فیلم زامبی جدید و قدیمی

ژانر ترسناک و تخیلی همواره برای مخاطبان سینما در دسته ژانرهای پرطرفدار و محبوب قرار داشته است. فیلم های زامبی فیلم‌هایی هستند که هردو این ژانرها را در خود جای داده‌اند و به همین دلیل موفق شده‌اند تا بینندگان بسیاری را در سراسر جهان به خود جذب کنند.

این مرده‌های متحرک ترسناک، این روزها نه تنها به سینما بلکه در بازی‌های ویدیویی و بازی‌های موبایل نیز راه یافته‌اند. صنعت سینمای هالیوود از چند دهه پیش تا کنون، شروع به تولید فیلم‌هایی با محوریت موضوع مردگان متحرک یا همان زامبی‌ها در قالب‌های مختلف کرده است. در ادامه این بخش به معرفی فیلمهای زامبی محور برتر خواهیم پرداخت. آیا بهترین فیلم های زامبی ۲۰۲۰ را می‌شناسید؟ از تاریخ اکران فیلم های زامبی محور ۲۰۲۱ خبر دارید؟ برای پاسخ به این سوالات نیز همراه ما باشید.

۱٫ فیلم رزیدنت اویل ؛ از برترین فیلم های زامبی

فیلم زامبی محور و پرطرفدار رزیدنت اویل یکی از بهترین فیلم های زامبی سینما و از هیجان انگیزترین فیلم های ترسناک سال‌های اخیر است که از بازی با همین نام اقتباس شده است. در داستان فیلم رزیدنت اویل بعد از یک تصادف در آزمایشگاه و انتشار ویروسی خطرناک، دو مامور امنیتی باید با صدها نفر از افرادی که در آزمایشگاه کار می‌کردند و اکنون به جانورانی ترسناک تبدیل شده‌اند، مبارزه کنند. فیلم رزیدنت اویل به کارگردانی پل دبلیو. اس. اندرسون در سال ۲۰۰۲ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور انگلیس و در ژانر وحشت و علمی تخیلی است.

داستان

۲٫ فیلم خارجی زامبی «۲۸ روز بعد» (۲۸Days La e )

دومین فیلم زامبی محور فهرست فیلم های زامبی ۲۸Days La e نام دارد که در سال ۲۰۰۲ منتشر شده و توسط دنی بویل کارگردانی شده است. در این فیلم بازیگرانی همانند کیلین مورفی (Cillia Mu phy) و نائومی هریس (Naomie Ha is) ایفای نقش می‌کنند. داستان فیلم ۲۸Days La e در رابطه با یک ویروس مسری با تاثیرات مهلک است که پس از آزمایشات انجام شده توسط گروهی از فعالان حقوق حیوانات در رابطه با شامپانزه‌ها گریبان‌گیر کشور بریتانیا می‌شود. نویسندگی این فیلم از بهترین فیلم های ژانر زامبی برعهده الکس گارلند (Alex Ga la d) است.

۳٫ فیلم زامبی امریکایی «طلوع مرگ» (Daw of he Dead)

سومین فیلم فهرست فیلم های زامبی Daw of he Dead نام دارد. فیلم زامبی محور Daw of he Dead در سال ۲۰۰۴ عرضه شده و ژانر آن اکشن ترسناک (Ac io Ho o ) محسوب می‌شود. کارگردان فیلم، زک اسنایدر، در این فیلم اولین تجربه کارگردانی خود را برای مخاطبان عرضه کرده است. داستان این عنوان از فیلمهای زامبی محور برتر در رابطه با دختر پرستاری به نام آنا (A a) و نامزدش لوئیس (Louis) است.

آنا یک روز صبح متوجه ورود یکی از همسایه‌ها به خانه‌شان می‌شود که این همسایه لوئیس را به قتل می‌رساند و لوئیس نیز بلافاصله تبدیل به یک زامبی شده و به او حمله می‌کند. در فیلم زامبی محور Daw of he Dead بازیگرانی همچون سارا پولی (Sa ah Polley)، وینگ رامز (Vi g Rhaes) و جیک وبر (Jake Webe ) ایفای نقش می‌کنند.

۴٫ فیلم ترسناک زامبی Rec

چهارمین عنوانی که در فهرست فیلم های زامبی می‌خواهیم برایتان معرفی کنیم Rec نام دارد که توسط کارگردانان اسپانیایی با نام ژاومه بالاگرو و پاکو پلاسا کارگردانی شده است. داستان فیلم Rec حول محور یک گزارشگر و فیلمبردار او می‌چرخد که قصد دارند از یک عملیات آتشنشانی در یکی از ساختمان‌های شهر بارسلونا گزارش تهیه کنند. ماجرا با رفتارهای عجیب و غریب ساکنان این آپارتمان و حالات حیوانی و جنون‌آمیز آن‌ها ادامه پیدا می‌کند.

در فیلم Rec بازیگرانی همانند مانوئلا ولاسکو (Ma uela Velasco) و فران ترازا (Fe a Te aza) ایفای نقش می‌کنند. ژانر فیلم Rec وحشت به شیوه Fou d-foo age محسوب می‌شود؛ یعنی قسمت عمده‌ای از فیلم به گونه‌ای در مقابل ما قرار می‌گیرد که همانند تکه فیلم‌های واقعی پیدا شده و ضبط شده توسط مردم عادی به نظر برسد.

۵٫ فیلم اکشن ترسناک زامبی «من افسانه هستم» (I Am Lege d)

پنجمین فیلم فهرست فیلم های زامبی I Am Lege d نام دارد. فیلم I Am Lege d در سال ۲۰۰۷ و توسط فرانسیس لارنس کارگردانی شده است. همچنین جا دارد اشاره کنیم که فیلم بر اساس رمانی با همین نام که توسط ریچارد ماتیسون (Richa d Ma heso ) نوشته شده ساخته شده است. بازیگران فیلم عبارتند از ویل اسمیت (Will Smi h)، آلیس براگا (Alice B aga) و دش میهوک (Dash Mihok) و داستان فیلم در رابطه با ویروسی مهندسی شده است که در ابتدا به عنوان درمانی به عنوان سرطان ساخته شده بود، اما نتیجه آن مهلک به عمل آمده و سبب کشته شدن ۹۰% از جمعیت جهان می‌شود.

۶٫ فیلم آخرالزمانی و زامبی محور «جنگ جهانی زد» (Wo ld Wa Z)

به عنوان ششمین اثر فهرست فیلم های زامبی فیلم Wo ld Wa Z را می‌خواهیم برایتان معرفی کنیم. این فیلم زامبی محور که توسط مارک فورستر کارگردانی شده یک فیلم اکشن ترسناک آخرالزمانی (Apocalyp ic Ac io Ho o ) محسوب می‌شود که بر اساس رمانی با همین نام نوشته مکس بروکس (Max B ooks) ساخته شده است. فیلم در رابطه با گری لین (Ge y La e)، مامور سابق سازمان ملل متحد و خانواده اوست که در ترافیک سنگین فیلادلفیا دچار حمله زامبی‌ها می‌شوند و گری که نقش او را برد پیت (B ad Pi ) بازی می‌کند، پس از آن وظیفه پیدا می‌کند که برای جلوگیری از شیوع بیماری زامبی به دور دنیا سفر کند. ستارگان دیگر فیلم زامبی Wo ld Wa Z عبارتند از میریل انوس (Mi eille E os) و جیمز بج دیل (James Badge Dale). میزان فروش کل این عنوان از فیلمهای زامبی محور برتر ۵۴۰ میلیون دلار است و برخی این فیلم را بهترین فیلم زامبی جهان می‌دانند.

۷٫ فیلم «بدن های گرم» (Wa m Bodies)

اثر هفتم فهرست فیلم های زامبی اثری متفاوت از جاناتان لوین (Levi e) محسوب می‌شود که در ژانر رمانتیک کمدی ماوراطبیعی و با تم زامبی ساخته و پرداخته شده است. ستارگان فیلم زامبی Wa m Bodies عبارتند از نیکولاس هولت (Nicholas Houl )، ترزا پالمر (Te esa Palme )، آنالی تیپتون (A aleigh Tip o ) و جان مالکوویچ (Joh Malkovich). داستان فیلم Wa m Bodies هشت سال پس از یک حمله زامبی را پی می‌گیرد و در رابطه با یک زامبی به نام آر (R) است که روزهایش را با گشت‌وگذار در یک فرودگاه می‌گذراند.

۸٫ فیلم زامبی کره ای «قطاری به مقصد بوسان» (T ai o Busa )

فیلم هشتم فهرست فیلم های زامبی که از بهترین فیلم های زامبی غیرهالیودی محسوب می‌شود، T ai o Busa است که در سال ۲۰۱۶ روانه بازار شده و توسط کارگردان کره‌ای یئون سانگ-هو ساخته شده است. بازیگران فیلم زامبی کره ای T ai o Busa عبارتند از گونگ یو (Go g Yoo)، یونگ یو-می (Ju g Yu-mi) و ما دونگ-سیوک (Ma Do g-seok). وقایع این فیلم زامبی کره ای ترسناک، همانطور که از نام آن برمی‌آید در قسمت عمده فیلم در قطاری اتفاق می‌افتند که در حال حرکت به شهر بوسان (Busa ) است و در این حین ناگهان امنیت جانی مسافران توسط یک حمله زامبی به خطر می‌افتد.

۹٫ فیلم سینمایی ترسناک زامبی «شب مردگان متحرک» (Nigh of he Livi g Dead)

فیلم Nigh of he Livi g Dead یک فیلم زامبی قدیمی محصول سال ۱۹۶۸ و از جمله اولین فیلم‌های زامبی محور جهان است. این فیلم ترسناک زامبی قدیمی، با بودجه ۱۱۴ هزار دلار ساخته شد و موفق شد به فروش جهانی معادل ۱۸ میلیون دلار دست یابد. تماشای این عنوان از فیلم های زامبی محور برتر را از دست ندهید.

این فیلم سینمایی ترسناک زامبی داستان خواهر و برادری به نام‌های باربارا و جانی است که طبق رسمی خانوادگی هر ساله از مزار پدرشان در قبرستانی متروک، بازدید می‌کنند. امسال نیز مانند هر سال، راهی قبرستان متروک محل دفن پدرشان شده‌اند، اما حادثه عجیبی رخ می‌دهد. باربارا و جانی مورد حمله مرده‌ای متحرک قرار می‌گیرند. در جریان این تعقیب و گریزها و حملات، جانی، جان خود را از دست می‌دهد. باربارا توسط یکی از بومیان منطقه نجات پیدا کرده و به طویله‌ای پناه می‌برند که محل اسکان افراد نجات یافته از دست زامبی‌ها است. پس از چندی متوجه می‌شوند که زامبی‌ها این محل را محاصره کرده‌اند و باید برای نجات جان خود، دست به کار شوند.

۱۰٫ فیلم سینمایی زامبی «حمله زامبی ها» (Rise of he Zombies)

فیلم حمله زامبی‌ها محصول سال ۲۰۱۲ کشور آمریکا است که با نام Dead Walki g نیز شناخته می‌شود. این فیلم مانند هر فیلم زامبی محور دیگری، بر گروهی از بازماندگان حمله زامبی‌ها، تمرکز دارد که در تلاشند که جان خود را نجات بدهند.

داستان فیلم زامبی Rise of he Zombie در زمانی اتفاق می‌افتد که ویروسی ناشناخته وارد آب آشامیدنی مردم آمریکا شده است. با مصرف این آب آشامیدنی، افراد حالت‌های عجیب و غریبی پیدا کرده و به زامبی تبدیل می‌شوند. در این میان گروهی از نجات یافتگان از این ویروس، به جزیره آلکاتراز، نقل مکان کرده و به دنبال یافتن راهی برای درمان این ویروس ناشناخته هستند. دانشمندی در میان بازماندگان، به نتایج خوبی در درمان ویروس دست پیدا کرده و باید برای نجات سایر افراد کشور، دست به کار شود.

۱۱٫ فیلم زامبی «محموله» (Ca go) ؛ از فیلمهای زامبی محور برتر

فیلم کارگو محصول سال ۲۰۱۷ آمریکا است و از جمله بهترین فیلم های اکشن زامبی به شمار می‌آید. داستان فیلم در مورد زمانی است که دنیا تحت تاثیر ویروس هاری خطرناکی قرار گرفته است. این ویروس خطرناک پس از ورود به بدن افراد، ظرف مدت ۴۸ ساعت، فرد را دچار هاری می‌کند. در این میان تعداد معدودی از انسان‌های زمین که هنوز دچار این ویروس نشده‌اند خود را از مبتلایان این ویروس مخفی می‌کنند تا توسط آنان گاز گرفته و سپس مبتلا نشوند.

در این میان زوجی به نام‌های اندی و کای به همراه فرزند کوچکشان در خانه قایقی خود به دور از چشم افراد زندگی می‌کنند. با پایان یافتن ذخیره غذایشان به صورت نوبتی به دنبال غذا می‌روند. در یکی از جستجوهای خود، کای توسط مردی گاز گرفته شده و دچار هاری می‌شود و هاری خود را به اندی نیز منتقل می‌کند. اندی که می‌داند تنها ۴۸ ساعت فرصت دارد، به دنبال سایر افراد سالم می‌گردد تا بتواند با خیال راحت، فرزند کوچک خود را به آنان بسپارد.

۱۲٫ فیلم زامبی محور «حریص» (The Rave ous) ؛ از برترین فیلم های زامبی

فیلم زامبی جدید The Rave ous فیلمی فرانسوی زبان و محصول کشور کانادا است. این فیلم زامبی جدید در زمان انتشار خود، نقدهای مثبت بسیاری دریافت کرد و با استقبال خوبی مواجه شد. علاوه بر این موفق شد تا در فستیوال بین‌المللی فیلم تورنتو، به عنوان بهترین فیلم کانادایی سال، انتخاب شود. وقایع فیلم The Rave ous در شهر کبک کانادا می‌گذرد. در شهر کبک گروهی از زنان نجات یافته از یک آخرالزمان زامبی محور، در تلاش هستند تا از دست سایر افراد مبتلا جان سالم به در ببرند. آن‌ها در این راه با سلاح‌های مختلف، ناچار به کشتن زامبی‌هایی هستند که قصد حمله به آنان را دارند.

۱۳٫ فیلم زامبی کشی Blood Qua um

یکی دیگر از بهترین فیلم های زامبی جدید ۲۰۱۹ که باید به آن اشاره کنیم، فیلم Blood Qua um محسوب می‌شود. این فیلم ترسناک کانادایی تاثیرات زامبی‌ها را روی اقوام اولیه کانادا نشان می‌دهد. این افراد به دلیل ریشه‌های بومی‌شان در برابر این ویروس مصون هستند، اما با این حال باید با تاثیرات این ویروس روی جهان اطرافشان کنار بیایند و برای زنده ماندن بجنگند. این فیلم ژانر زامبی اولین بار در جشنواره فیلم بین‌المللی تورنتو در سال ۲۰۱۹ به نمایش درآمد و یکی از فیلمهای زامبی محور برتر جهان محسوب می‌شود.

۱۴٫ فیلم سینمایی ترسناک زامبی The Dead Do ’ Die

عنوان بعدی در فهرست اسامی فیلم های زامبی و فیلمهای زامبی طنز، فیلم The Dead Do ’ Die به نویسندگی و کارگردانی جیم جارموش محسوب می‌شود. داستان این فیلم درباره یک گروه پلیس در شهری کوچک است که با زامبی‌ها درگیر مبارزه می‌شوند. این فیلم زامبی کشی برای اولین بار در جشنواره فیلم کن به نمایش درآمد و چند ماه بعد توسط کمپانی Focus Fea u es عرضه شد و بیشتر از ۱۵ میلیون دلار فروش داشت.

۱۵٫ فیلم Zombiela d: Double Tap

یکی دیگر از بهترین فیلم های زامبی کمدی، فیلم Zombiela d: Double Tap است که در ادامه فیلم Zombiela d محصول سال ۲۰۰۹ ساخته شده است. داستان این فیلم زامبی درام و کمدی در ادامه فیلم قبلی اتفاق می‌افتد و حوادث آن مربوط به ۶ سال بعد از قصه فیلم قبلی است. این فیلم هیجانی زامبی ۲۰۱۹ با نقدهای مثبتی مواجه شد و با بودجه ۴۵ میلیون دلاری، بیشتر از ۱۲۲ میلیون دلار فروش داشت. دانلود این عنوان از برترین فیلم های زامبی کمدی را از دست ندهید.

۱۶٫ فیلم Pe i sula ؛ ترسناک ترین فیلم زامبی ۲۰۲۰

یکی از بهترین فیلم های زامبی ۲۰۲۰ فیلم کره‌ای شبه‌جزیره محسوب می‌شود. این فیلم زامبی ۲۰۲۰ در ادامه فیلم موفق T ai o Busa محصول سال ۲۰۱۶ که پیشتر آن را معرفی کردیم ساخته شده است. داستان این فیلم از برترین فیلم های زامبی ۲۰۲۰ درباره سربازی به همراه گروهش است که ماموریت دارند کامیونی پر از پول را از شبه‌جزیره‌ای که تحت سلطه زامبی‌ها است خارج کنند. این عنوان که از بهترین فیلم های زامبی جنگی محسوب می‌شود قرار بود در جشنواره فیلم کن ۲۰۲۰ به نمایش دربیاید که به خاطر شیوع ویروس کرونا این موضوع کنسل شد.

فیلم Pe i sula، از فیلم های زامبی کره ای، در جشنواره فیلم بین‌المللی بوسان در سال ۲۰۲۰ به نمایش درآمد و بعد از اکران عمومی‌اش به فروشی بیشتر از ۴۲ میلیون دلار رسید. در این مقاله می‌توانید برای دانلود فیلم Pe i sula که از فیلم های زامبی جدید ۲۰۲۰ است اقدام کنید.

۱۷٫ فیلم سینمایی ترسناک زامبی Alive

در ویدیوی بالا می‌توانید «تریلر فیلم ترسناک Alive با زیرنویس فارسی» را تماشا کنید.

یکی دیگر از بهترین فیلم های زامبی ۲۰۲۰ که باز هم از سینمای کره جنوبی است، فیلم Alive محسوب می‌شود. داستان این فیلم هیجانی درباره یک گیمر است که بعد از حمله زامبی‌ها مجبور می‌شود در آپارتمانش در سئول بماند و برای زنده ماندن بجنگد. این فیلم زامبی ۲۰۲۰ در تاریخ ۲۴ ژوئن ۲۰۲۰ (۴ تیر ۱۳۹۹) در کره جنوبی و در تاریخ ۸ سپتامبر ۲۰۲۰ (۱۸ شهریور ۱۳۹۹) در نتفلیکس عرضه شد. تماشای این عنوان از برترین فیلم های زامبی ۲۰۲۰ و فیلمهای زامبی محور برتر جهان را از دست ندهید.

۱۸٫ فیلم زامبی ۲۰۲۱ A my of he Dead

حالا که چند عنوان از بهترین فیلم های زامبی ۲۰۲۰ را معرفی کردیم، نوبت به آثار سال ۲۰۲۱ می‌رسد. فیلم ارتش مردگان یکی از آثار برتر در فهرست فیلم های زامبی محور ۲۰۲۱ است که توسط زک اسنایدر کارگردانی شده است. این عنوان از فیلم های زامبی جدید ۲۰۲۱ درباره چند مزدور است که ماموریت دارند از یکدر لاس وگاس دزدی کنند؛ البته همانند اکثر فیلم های زامبی کش، این شهر به تصرف زامبی‌ها درآمده است و آنها برای این کار باید با این مردگان متحرک درگیر شوند. در این مقاله از پلازامگ می‌توانید بیشتر درباره فیلم A my of he Dead بخوانید.

۱۹٫ فیلم اکشن زامبی Zombie Apocalypse 2011

یکی دیگر از برترین فیلم های زامبی فیلم ترسناک Zombie Apocalypse است. داستان این فیلم سینمایی ترسناک زامبی از این قرار است که ماه‌ها بعد از اینکه نسل بشر تقریبا توسط زامبی‌ها داشت از بین می‌رفت، گروهی از نجات‌یافتگان سعی دارند خودشان را به یک کمپ امن برسانند.

۲۰٫ فیلم سینمایی ترسناک زامبی ۲۰۲۰ Zombie Figh e

یکی دیگر از فیلمهای زامبی محور برتر فیلم کره ای Zombie Figh e محصول سال ۲۰۲۰ است. در جهانی که مورد حمله زامبی‌ها قرار گرفته، ورزشی جدید به نام Zombie Figh e محبوب می‌شود. پدر و دختری سعی دارند با استفاده از این ورزش خودشان را به منطقه امن برسانند.

۲۱٫ فیلم سینمایی ترسناک زامبی Zombie Hu e

فیلم Zombie Hu e نیز از برترین فیلم های زامبی محسوب می‌شود. داستان این فیلم زامبی امریکایی درباره گروهی انسان است که سعی دارند خودشان را از دست زامبی‌های آدمخوار نجات دهند. مردی در این میان با اسلحه و ماشینش زامبی‌ها را شکار می‌کند. او با این گروه آشنا می‌شود و به آنها کمک می‌کند. تماشای این عنوان از فیلمهای زامبی محور برتر را از دست ندهید.

۲۲٫ فیلم Zombiela d 2009 ؛ از فیلمهای زامبی محور برتر کمدی

عنوان بعدی در فهرست فیلمهای زامبی محور برتر فیلم کمدی ترسناک سرزمین زامبی‌ها است. داستان این فیلم سینمایی ترسناک زامبی درباره دانشجویی است که در جهانی آخرالزمانی و مملو از زامبی‌ها با سه غریبه آشنا می‌شود. آنها در سفری طولانی سعی دارند تا پناهگاهی پیدا کنند تا از شر زامبی‌ها راحت شوند.

۲۳٫ فیلم هندی زامبی Zombie Reddy

از برترین فیلم های زامبی می‌توانیم از فیلم هندی Zombie Reddy نیز نام ببریم. این فیلم سینمایی ترسناک زامبی تا حدودی بر اساس شیوع ویروس کرونا ساخته شده است. ماریو، یک بازی‌ساز و دوستانش میان رقابت‌های دو خانواده و حمله اسرارآمیز زامبی‌ها گیر می‌کنند.

۲۴٫ فیلم زامبی ترسناک ۲۰۲۱ S eel-Ma

از دیگر فیلم های زامبی محور ۲۰۲۱ باید به فیلم S eel-Ma 2021 اشاره کنیم که البته هنوز اکران نشده است. این فیلم علمی تخیلی زامبی ما را به دنیای کامیک بوک‌ها می‌برد: ابرقهرمانی به نام S eel-Ma باید به مبارزه با زامبی‌ها بپردازد. اگر به دنبال فیلم های ۲۰۲۱ زامبی هستید، منتظر فیلم هیجان انگیز S eel-Ma نیز باشید.

۲۵٫ فیلم سینمایی ترسناک زامبی Shakespea e’s Mummy

یکی دیگر از بهترین فیلم های زامبی فیلم Shakespea e’s Mummy محسوب می‌شود که قرار است در سال ۲۰۲۲ اکران شود. داستان این فیلم درباره ۴ کودک است که باید جلوی یک مومیایی را بگیرند و جلوی نابودی جهان به خاطر زامبی‌های مصری را بگیرند. در فهرست فیلم های زامبی وحشتناک و کمدی این عنوان را نیز از یاد نبرید؛ اگرچه هنوز زمان زیادی تا اکران آن باقی مانده است.

۲۶٫ فیلم Toile Zombie Baby S ikes Back

از دیگر فیلم های زامبی محور ۲۰۲۱ باید از فیلم Toile Zombie Baby S ikes Back نام ببریم. این عنوان از فیلم های زامبی ۲۰۲۱ در کانادا اکران شده، اما هنوز در IMDb امتیازی برای آن ثبت نشده است. داستان این فیلم از این قرار است که در شهری کوچک یک تبهکار ناخواسته موجودی خطرناک که تشنه خون است را آزاد می‌کند و خیلی زود شهر در یک فاجعه خونی غرق می‌شود. در لیست فیلم های زامبی ۲۰۲۱ این عنوان را نیز از دست ندهید.

۲۷٫ فیلم سینمایی ترسناک زامبی Gym of The Dead

هنوز اطلاعات زیادی از فیلم Gym of The Dead منتشر نشده است، اما قطعا این عنوان هم می‌تواند یکی از بهترین فیلم های زامبی محور ۲۰۲۲ باشد. در این فیلم بالاخره به یک سوال قدیمی پاسخ داده می‌شود: بهترین مکان برای آشنایی زامبی‌های مرد با زامبی‌های خانم کجاست؟!

۲۸٫ فیلم ۸۶ Zombies ؛ از فیلمهای زامبی محور برتر

یکی دیگر از فیلم های زامبی جدید فیلم ۸۶ Zombies محسوب می‌شود که درباره یک پیش‌خدمت و همکارانش است که در مقابل زامبی‌ها و قاتلی به نام The Bu che باید مقاومت کنند. نویسنده این فیلم دیوید کالیهان (David Colliha ) است و هنوز اطلاعات بیشتری درباره آن منتشر نشده است.

۲۹٫ فیلم Plaguepi s ؛ از برترین فیلم های زامبی

این فیلم درباره گروهی زامبی است که قصد دارند با استفاده از دستگاه‌هایی قرون وسطایی و دیوانه‌وار یک نفرین باستانی را تکمیل و زنده کنند. این فیلم هنوز در حال ساخت است و هنوز اطلاعات زیادی از آن منتشر نشده است.

۳۰٫ فیلم سینمایی ترسناک زامبی Ou b eak Z

هنوز اطلاعات زیادی از فیلم Ou b eak Z منتشر نشده، اما داستان آن از این قرار است که دو نفر به نام‌ها کالی و ایتان گروهشان را هدایت می‌کنند تا در نهایت بتوانند مردی را که به نظر می‌رسد واکسن ویروس زامبی را دارد پیدا کنند. این عنوان نیز از فیلم های زامبی جدید هالیوود محسوب می‌شود.

۳۱٫ فیلم Rise of he Livi g Dead

فیلم Rise of he Livi g Dead دنباله‌ای بر فیلم Nigh of he Livi g Dead محصول سال ۱۹۶۸ به کارگردانی جرج ای. رومرو است که پیشتر معرفی‌اش کردیم. این فیلم از برترین فیلم های سینمایی زامبی جدید، توسط پسر جرج ای. رومرو، یعنی جورج کامرون رومرو ساخته می‌شود و داستان آن مربوط به ۶ سال قبل از داستان فیلم Nigh of he Livi g Dead است. با اینکه بودجه این فیلم در سال ۲۰۱۴ تامین شد، اما هنوز تولید آن به پایان نرسیده است.

کلام آخر

در این مقاله از پلازامگ بهترین فیلم های زامبی ۲۰۲۰، برترین فیلم های زامبی محور ۲۰۲۱ و همچنین آثار قدیمی‌تر را معرفی کردیم. همانطور که خواندید، فیلم‌های زامبی در ترکیب با ژانرهای دیگری چون ترسناک، عاشقانه، درام، کمدی، اکشن و علمی تخیلی ساخته می‌شوند که هر کدام جذابیت‌های منحصربه فرد خودشان را دارند. به نظر شما کدام عناوین در ژانر زامبی بهترین هستند؟ جای کدام فیلم‌ها در این فهرست خالی است؟ در پایین همین صفحه می‌توانید نظرات خودتان را با ما و دیگر خوانندگان مجله پلازا به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

۱٫ فیلم زامبی چیست؟

فیلم زامبی زیرژانری از ژانر ترسناک است. زامبی‌ها موجوداتی خیالی و جسدهایی هستند که دوباره زنده می‌شوند و معمولا آدمخوار هستند. آنها به انسان‌ها حمله می‌کنند و دیگران را نیز آلوده کرده و زامبی می‌کنند.

۲٫ معیار ما برای انتخاب بهترین فیلم های زامبی چه بوده؟

برای انتخاب بهترین فیلم های زامبی، علاوه بر امتیاز IMDb و نمرات منتقدین، به میزان ترند بودن آثار، کلاسیک و قدیمی بودن برخی از آنها و همچنین جدید بودن فیلم‌ها توجه داشته‌ایم.

فیلم ترسناک زامبی دوبله فارسی