عکس درباره ۲۲بهمن


عکس درباره ۲۲بهمن

متن تبریک ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ با ع نوشته و پیام تبریک پیروزی انقلاب اسلامی ایران با شعر و جملات زیبا درباره ۲۲ بهمن امسال به همراه استوری و پوستر


بیوگرافی یون ایون هه از خوانندگی تا بازیگری با ناگفته ها

  بیوگرافی یون ایون هه (Yoo Eu hye) بازیگر و خواننده کر های با عکس و ناگفته های زندگی شخصی تا ازدواج و همسرش را میخوانید   بیوگرافی یون ایون هه     یون ایون هه متولد ۳ اکتبر ۱۹۸۴ در سئول کره جنوبی بازیگر و خواننده است   فارغ التحصیل رشته هنرهای سینمایی دانشگاه …

عکس پروفایل ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ ❤️، استوری پیروزی انقلاب ۱۳۵۷

عکس پروفایل و استوری بیست و دوم بهمن، عکس نوشته های جدید تبریک ۲۲ بهمن و پیروزی انقلاب اسلامی ایران جدید

عکس پروفایل و استوری برای دهه فجر و ۲۲ بهمن ۵۷ و عکس نوشته مخصوص ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ و کارت پستال ویژه ۲۲ بهمن و تصویر در مورد بیست و دو بهمن و عکس متن دار به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی را برای شما آماده کرده ایم. با نگارخانه ماگرتا همراه باشید.

هم‌چنین بخوانید : متن تبریک دهه فجر

عکس پروفایل ۲۲ بهمن

برخیز که فجر انقلاب است امروزبیگانه صفت خانه خراب است امروزهر توطئه و نقشه که دشمن بکشداز لطف خدا نقش بر آب است امروز۲۲ بهمن مبارک باد

آن که بر ظلم شب شدی پیروزدر زمین و زمان خمینی بودسال ها رنج و غربت و سختیمی کشیدی به جان خمینی بودآن که هم افتخار و عزت دادبر همه شیعیان خمینی بوددهه شکوهمند فجر مبارک باد.

عکس نوشته بیست و دو بهمن

آهن آبدیده را زنگ عوض نمی کندچهره انقلاب را جنگ عوض نمی کندبه دشمن علی بگو به کوری دو چشمتانپیرو خط رهبری رنگ عوض نمی کند

چه مژده ای زیباتر از آمدن بهار در پی یک زمستان تار و طولانی؟! چه بشارتی شیرین تر از بشارت خورشید در پی یک شب سرد و تاریک؟! چه پیامی نیک تر از پیام زلال آب برای لبانی تشنه و خشکیده؟! چه نوایی برتر از بشارت « جاء الحق » و « زهق الباطل » ؟! قسم به شب پوشیده! که روز خواهد درخشید و بهاری ترین روز هستی ، بر صحیفه‏ی شب تار و طولانی ، مُهر پایان خواهد زد .فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی مبارک

هم‌چنین بخوانید : دانلود تمام سرودهای دهه فجر و انقلاب اسلامی

استوری ۲۲ بهمن اینستاگرام

بیست و دوی بهمن که حیات وطن استخود روح خدایی است که در جان و تن استما زنده به آنیم و از آن یاد کنیمیوم الهی که یادگار از آن ماه بهمن استیوم الله ۲۲ بهمن، روز پیروزی حق بر باطل را تبریک می گویم . . .

بیست و دوی بهمن روز از خود گذشتنروز آزادی ماروز نجات میهنروز پیروزی ماروز شکست دشمن۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مبارک باد…

کارت پستال تبریک ۲۲ بهمن

۲۲ بهمن در طول زندگی و برای نسل‌های آیندهباید سرمشق همه قرار گیردامام خمینی (ره)

پویا و باوقار، شهوار می رویمایستاده بر مسیر، بیدار می رویمدر باغ انقلاب، شاد و بلند و سبزهر روز تازه تر، پر بار می رویمدانش سلاح ما، حق است یار مااز ذکر یاحسین، سرشار می رویم

مختصری درباره انقلاب اسلامی ایران

انقلاب اسلامی ایران، حرکت بزرگ مردم به رهبری امام خمینی، از مراجع تقلید شیعه در قم که در سال ۱۳۵۷ش۱۹۷۹ م موجب سقوط نظام پادشاهی و ایجاد نظام جمهوری اسلامی شد.

این انقلاب که با رهبری مراجع تقلید شیعه آغاز و اوج گرفت، بنیان گذاری حکومتی جمهوری اسلامی ایران، مبتنی بر احکام اسلامی و باورهای شیعه را در پی داشت.

در این جریان روحانیان شیعه سهم بزرگی در هدایت و آگاهی‌بخشی به مردم و هدایت مبارزات داشتند. عبارت جمهوری اسلامی که در شعارهای مردمی تکرار می‌شد برگرفته از اندیشه‌های رهبری انقلاب (امام خمینی) بود.

آغاز این حرکت تاریخی با اعتراضات آیت الله خمینی و دیگر علمای دینی به رفتارهای خلاف دین دستگاه حکومتی از سال ۱۳۴۱ش آغاز شد. در سال ۱۳۴۲ش امام خمینی در پی اعتراضات تند به حکومت در روز عاشورا و در مدرسه فیضیه قم بازداشت شد. این واقعه موجب رخداد ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ش و حرکت‌های اعتراضی مردم و درگیری با ماموران حکومتی در برخی شهرها شد و در نتیجه کشتار برخی معترضان گردید.

اعتراض مجدد آیت الله خمینی به عدم رعایت شرع اسلام در جریان تصویب لایحه انجمن‌های ایالتی و ولایتی در مجلس وقت باعث دستگیری دوباره وی در ۱۳ آبان ۱۳۴۳ش و تبعیدش به ترکیه و پس از آن نجف گردید. مبارزات انقلابیون در خفا ادامه یافت تا این که درگذشت مشکوک سید مصطفی خمینی فرزند آیت الله خمینی در آبان ماه ۱۳۵۶ش باعث علنی شدن دوباره مخالفت‌های مردم با نظام سلطنتی شد.

انتشار مقاله‌ای با عنوان ایران و استعمار سرخ و سیاه در روزنامه‌اطلاعات که در آن به مراجع شیعه و به خصوص رهبر انقلاب توهین شده بود موجب تشدید حرکت‌های اعتراضی گردید. برخورد خشن و مسلحانه ماموران رژیم پهلوی در تاریخ ۱۹ دی ۱۳۵۶ش در قم به گسترده شدن اعتراضات و سرایت آن به شهرهای دیگر انجامید.

از این تاریخ به بعد با برگزاری چهلم کشته‌شدگان واقعه ۱۹ دی قم و پس از آن شهر‌های دیگر، کشور ایران دستخوش درگیری‌های گسترده و سراسری شد. با تشدید اعتراضات مردمی، محمد رضا پهلوی در ۲۶ دی ۱۳۵۷ش کشور را ترک کرد.

امام خمینی که از عراق به پاریس رفته بود و با مصاحبه‌ها و پیام‌های خود انقلاب را رهبری می‌کرد در ۱۲ بهمن ۱۳۵۷ش به ایران بازگشت و در ۲۲ بهمن همان سال نظام پادشاهی رسماً سقوط کرد.

امیدواریم از عکس ۲۲ بهمن برای پروفایل خود در شبکه های اجتماعی استفاده کنید. سعی کردیم بهترین عکس درباره بیست ودو بهمن و استوری هایش را قرار دهیم. ممنون که همراه ماگرتا هستید.

عکس درباره ۲۲بهمن