طرح اسوه بسیج


طرح اسوه بسیج

پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس-آغاز نمایشگاه طرح اسوه پایگاه های مقاومت بسیج در بهمئی + تصاویر : نمایشگاه طرح اسوه پایگاه های مقاومت بسیج باحضور مسئولان استانی : نمایشگاه طرح اسوه پایگاه های مقاومت بسیج با حضور جانشین معاونت اجتماعی و معاونت بسیج محلات سپاه فتح در شهرستان بهمئی آغاز شد


طرح اسوه بسیج

آغاز نمایشگاه طرح اسوه پایگاه های مقاومت بسیج در بهمئی تصاویر

نمایشگاه طرح اسوه پایگاه های مقاومت بسیج با حضور جانشین معاونت اجتماعی و معاونت بسیج محلات سپاه فتح در شهرستان بهمئی آغاز شد

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس نمایشگاه طرح اسوه پایگاه های مقاومت بسیج حوزه های  مقاومت مالک اشتربخش سرآسیاب، سیدالشهدا و حضرت زینب بخش ممبی  ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی باحضور معاونت بسیج مساجد ومحلات سپاه فتح ،جانشین معاونت اجتماعی سپاه فتح، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی،نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان و شورای اداری بخش سرآسیاب یوسفی برگزار شد.

 

 

 جهانگیر آشنا معاونت بسیج مساجد و محلات ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی و دبیر قرارگاه مسجد محوری گفت:نمایشگاه پایگاه اسوه امروز در ۳حوزه مقاومت بسیج روستایی باحضور معاونت بسیج مساجد و محلات سپاه فتح، فرمانده ناحیه مقاومت ، نماینده ولی فقیه در ناحیه بهمئی،شورای اداری بخش ممبی و سرآسیاب و تیم ارزیابی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی برگزار شد.

 

 وی با بیان اینکه پایگاه بسیج بهترین بستر برای تربیت نسل مومن و انقلابی است، گفت: امروز انتظار و مطالبه اصلی از نخبگان بسیج و پایگاه‌های اُسوه‌ی این شجره‌ی طیبه، حضور فعال و تاثیرگذار در عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی برای توسعه تفکر بسیجی و جهادی در جامعه است.

 

سرهنگ مهدی غلامی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی در این نمایشگاه ها با اشاره به فعالیتهای مختلف عملکرد و عرصه های پایگاه بسیج به مسجد محوری و محله محوری تاکید کرده اند.

 

وی گفت: حضور و ماموریت بسیج تنها به امور دفاعی و نظامی محدود نیست و نخبگان و پژوهشگران بسیجی بعنوان نمادهای حرکت رو به پیشرفت کشور در عرصه جهاد فرهنگی، اقتدار علمی و پژوهش و فناوری پیشرو و پیشتاز هستند.

 

 غلامی افزود: امروزه حضور در بسیج و فعالیت برنامه محور در پایگاه ها و اقشار بسیج یکی از بهترین فرصت ها برای تجربه اندوزی و تمرین مدیریت انقلابی توسط نوجوانان و جوانان بسیجی است و یکی از نیازهای اصلی جامعۀ امروز نیز حضور پُر رنگ تر نخبگان بسیج در عرصه مدیریت اجرایی کشور است.

 

سرگرد مجتبی کریمی معاونت بسیج مساجد و محلات سپاه فتح ضمن حضور در نمایشگاه همه پایگاه های بسیج به بررسی میدانی و گفتگو صمیمی با فرماندهان پایگاه های بسیج در این نمایشگاه به پیشنهادات و ارائه مشکلات پرداخت .

 سرگرد کریمی افزود : هدف از این نمایشگاه ایجاد یک جو صمیمی برای رقابت سالم،شناسایی استعداد ها و نخبه پروری و الگو برداری و ایجاد کار تشکیلاتی پایگاه های مقاومت بسیج بیان کرده اند.

وی در ادامه گفت :برپایی نمایشگاه فرصتی ایجاد میکند که پایگاه های مقاومت بسیج گوشه ای از فعالیت های خود را به صورت تصویری در زمینه های فرهنگی، اجتماعی، آمادگی رزمی، اقتصاد مقاومتی، اردویی، ورزشی و… به نمایش بگذارند.

سرگرد کریمی تصریح کرد : از میان این نمایشگاه ها پایگاه های نمونه شهرستانی در نمایشگاه های استانی حضور پیدا میکند و به صورت استانی رقابت می کنند و پایگاه های نمونه استانی برای نمایشگاه های کشوری انتخاب و در سطح کشور به رقابت می‌پردازند.درکنار این رقابت الگو برداری و هم افزایی و هم اندیشی بین پایگاه های مقاومت بسیج شکل میگیرد.

 

تصاویر تکمیلی

صفحه اصلی » فرهنگ و اندیشه » نمایشگاه طرح اُسوه و دوره توانمندسازی فرماندهان پایگاه های بسیج استان اصفهان تصاویر

نمایشگاه طرح اُسوه و دوره توانمندسازی فرماندهان پایگاه های بسیج استان اصفهان تصاویر

نمایشگاه طرح اُسوه و یازدهمین جشنواره مالک اشتر به منظور تقدیر از رده های برتر سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش صاحب نیوز؛ در آستانه برگزاری هفته بسیج؛ فضایی مملو از دانش و تولید در بسیج کلان شهر اصفهان و درجمع بسیجیان استان برپا شد.

سردار علی مقواساز جانشین فرماندهی سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در حاشیه مراسم افتتاحیه نمایشگاه طرح اسوه و دوره توانمندسازی فرماندهان پایگاه های بسیج استان اصفهان اظهار کرد: طرح اُسوه انتخاب پایگاه های نمونه در عرصه های مختلف و از بین پایگاه های بسیج است و در این نمایشگاه سعی بر آن شده تا تجربیات پایگاه های اُسوه به فرماندهان دیگر پایگاه های بسیج انتقال یابد.

وی افزود: در این نمایشگاه که شامل ۱۰ غرفه در عرصه های مختلف ایجاد شد، هدف مهمی از جمله تشکیل و جهشی برای ایجاد محله اسلامی دنبال شد و به زودی در دیگر شهرستان های استان اصفهان نظیر این نمایشگاه برپا می شود.

در افتتاحیه نمایشگاه که همزمان با ۲۵ آبان سالروز حماسه و ایثار مردم اصفهان برگزار شد، فرماندهان پایگاه بسیج برای انتقال تجربیات از پایگاه های اسوه شرکت کردند تا بتوان گامی توانمند به سوی تشکیل محله اسلامی با عرصه هایی فعال برداشت.

انتهای پیام

طرح اسوه بسیج