شیطان کش فصل ۲ قسمت ۱۷ زیرنویس فارسی


شیطان کش فصل ۲ قسمت ۱۷ زیرنویس فارسی

دانلود رایگان قسمت ۱۷ انیمه شیطان کش ۲ ۲۰۲۱ زیرنویس چسبیده, دانلود فصل دوم قسمت هفدهم انیمه ژاپنی جدید «Demon Slayer» دوبله پارسی + لینک پخش آنلاین


دانلود قسمت ۱۷ فصل دوم شیطان کش

دانلود فصل دوم قسمت ۱۷ Demo Slaye

دانلود انیمه شیطان کش ۲ قسمت ۱۷ زیرنویس چسبیده

دانلود فصل دوم قسمت هفدهم Demo Slaye 2021

*بازبینی شده | مناسب جهت تماشا در جمع گرم خانواده

خلاصه داستان

تانجیرو، اینوسوکه و زنیتسو همگی در مبارزه با شیاطین به کمک تنگن آمدند. هنگامی که داکی سعی می کند به تنگن حمله کند، زنیتسو او را مجبور می کند تا به جای آن با او مبارزه کند. وقتی اینوسوکه به او روی پشت بام می‌ پیوندد، تنگن و تانجیرو که به‌ شدت مجروح شده‌ اند برای مبارزه با گیوتارو آماده می‌ شوند.

درباره این قسمت

گیوتارو شیطانی بود که از نفرت، بدبختی و هر احساس وحشتناک انسانی دیگری که فکرش را بکنید به وجود آمد. او انسان ها را مانند حشرات می کشت و حتی امثال هاشیرا هم در امان نبودند. او به صراحت اعلام کرد که در زندگی خود ۱۵ هاشیرا را به عنوان یک شیطان بلعیده است و خواهرش ۷ مورد دیگر را نیز بلعیده است.گیوتارو به عنوان یک شیطان رده بالایی از قدرت بالایی برخوردار است و سابقه بیش از یک قرن تجربه در مبارزه کردن دارد که همین او را به فردی مرگبار تبدیل کرده است. گیوتارو حتی در زمانی که یک کودک بود قادر شد بدون هیچ آموزشی یک شیمشیرزن بزرگسال را شکست دهد.

زمان پخش

۱۷ بهمن ۱۴۰۰

لینک های رایگان شیطان کش ۲ قسمت ۱۷

زیرنویس چسبیده

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰

دانلود با کیفیت ۷۲۰

دانلود با کیفیت ۴۸۰

لینک پخش آنلاین

لینک ها به زودی و پس از انتشار آماده خواهند شد

جهت آگاهی از آپلود به تلگرام یا اینستاگرام ما بپیوندید

سایر قسمت ها:

دانلود فصل دوم انیمه شیطان کش ۲۰۲۱

توضیحی که بتواند به ما در رفع لینک خراب کمک بکند. مثلا چه کیفیتی و چه قسمتی از این سریال مشکل خرابی دارد.

دانلود قسمت ۱۷ هفدهم فصل ۲ دوم انیمه شیطان کش Demo Slaye

قسمت هفدهم فصل دوم انیمه شیطان کش با زیرنویس فارسی، دانلود قسمت ۱۷ انیمه شیطان کش ۲ زیرنویس چسبیده، دانلود فصل دوم انیمه Demo Slaye  قسمت ۱۷ 

لینک دانلود :

دانلود کیفیت HQ1080

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰

دانلود با کیفیت ۷۲۰

دانلود با کیفیت ۴۸۰

دانلود فصل دوم انیمه Demo Slaye  با لینک رایگان

قسمت هفدهم فصل دوم انیمه شیطان کش با زیرنویس فارسی

محصول:ژاپن

کیفیت:۷۲۰p

سال انتشار:۲۰۲۱

تعداد قسمت ها: ۱۸

وضعیت:در حال انتشار

ژانر:انیمیشن، اکشن، هیجان انگیز

زبان:اصلی

مدت زمان هر قسمت:۲۴ دقیقه

خلاصه ی داستان سریال شیطان کش فصل ۲ :تانجیرو کامادو پسری باهوش و مهربان و شجاعی است که همراه با خانواده‌اش در کوهستان زندگی می‌کند و از طریق فروش زغال امرار معاش می‌کند. اما همه چیز زمانی که خانواده‌اش توسط دیوها مورد حمله قرار می‌گیر، تغییر می‌کند. تانجیرو و خواهر کوچکترش نزوکو تنها بازماندگان این حادثه هستند. در این بین نزوکو تبدیل به دیو می‌شود، اما به‌طور غیرمنتظره نشانه‌هایی از احساسات و تفکر انسانی از خود نشان می‌دهد. تانجیرو به منظور گرفتن انتقام و کمک به خواهرش و یافتن راهی برای تغییر دوباره وی به یک انسان تبدیل به یک شکارچی و شیطان کش می‌شود و …

توضیحاتی از اثر انیمه شیطان کش فصل ۲ قسمت ۱۷ :شیطان کش فصل ۲ قسمت ۱۷ یک مجموعه مانگا ژاپنی است که توسط کویوهارو گوتوگه نوشته و مصورسازی شده‌است. این سری برای اولین بار در فوریه ۲۰۱۶ میلادی توسط انتشارات شوئیشا در هفته‌نامه شونن جامپ به چاپ رسید.

یک مجموعه تلویزیونی انیمه ۲۶ قسمتی نیز بر پایه نسخه مانگا و به کارگردانی هاروئو سوتوزاکی توسط استودیو یوفوتیبل دستمایه اقتباس قرار گرفت که از آوریل ۲۰۱۹ میلادی تا ۲۸ سپتامبر ۲۰۱۹ میلادی در حال پخش بود. ادامه انیمه قرار است در یک فیلم سینمایی تحت عنوان دیو کش: فیلم کیمتسو نو یائیبا: قطار موگن در تاریخ ۱۶ اکتبر ۲۰۲۰ میلادی پخش شود.

تانجیرو کامادو پسری زیبا رو و کوشا و سخت کوش است که زندگی معمولی در دهکده‌ای معمولی کوهستانی دارد تا اینکه یک شیطان بد ذات ، اعضای خانواده‌اش را می‌کشد و خواهر کوچک دوست داشتنی‌اش را به یک موجود شیطانی تبدیل می‌کند. آیا می‌شود او را نجات داد؟ این سوالی است که تانجیرو به دنبال یافتن پاسخ آن می‌رود و در این راه تمرینات سختی را شروع می‌کند تا به شمشیر زنی قدرتمند و یک شیطان کش ماهر تبدیل شود. پس از دو سال تمرین سخت، حالا که به شیطان کشی تمام عیار تبدیل شده، تانجیرو تازه می‌فهمد که خواهرش تنها کسی نیست که به کمک او نیاز دارد و افراد بیشتری هم برای نجات دادن وجود دارند.

اخبار داغ 

شیطان کش فصل ۲ قسمت ۱۷ زیرنویس فارسی