شرکت پیشگام ایرانیان


شرکت پیشگام ایرانیان

برگه های اطلاعاتی مرتبط باتضمین کیفیت هماتولوژی و میکروب شناسی در هر دوره در اختیار شرکت کنندگان در برنامه ارزیابی خارجی کیفیت قرار خواهد گرفت. استفاده از تجهیزات آزمایشگاهی مناسب و دارای عملکرد قابل قبول یکی از مهمترین ارکان برنامه های تضمین کیفیت در آزمایشگاه های پزشکی می باشد.        ( مشاهده آنلاین نتایج برنامه […]


شرکت پیشگام ایرانیان

برگه های اطلاعاتی مرتبط باتضمین کیفیت هماتولوژی و میکروب شناسی در هر دوره در اختیار شرکت کنندگان در برنامه ارزیابی خارجی کیفیت قرار خواهد گرفت.

استفاده از تجهیزات آزمایشگاهی مناسب و دارای عملکرد قابل قبول یکی از مهمترین ارکان برنامه های تضمین کیفیت در آزمایشگاه های پزشکی می باشد.

       ( مشاهده آنلاین نتایج برنامه ارزیابی خارجی کیفیت )

آزمایشگاه های متقاضی می توانند با مطالعه جزئیات برنامه، زمان ارسال نمونه و هزینه هر برنامه، موارد در خواستی خود را انتخاب نموده و پس از واریز هزینه برنامه به یکی از حساب های زیر، فیش بانکی را به همراه برگه تکمیل شده ثبت نام تا تاریخ مشخص شده ارسال فرمایند.

شرکت پیشگام تجهیزات پزشکی ایرانیان

شرکت تولید کننده و وارد کننده پیشگام تجهیزات پزشکی ایرانیان (Pishgam Tajhiza Pezeshki I a ia ) به شماره ملی (۱۴۰****۱۷۲۹ ) و کد ثبتی (۴۳۰۴۹۸) در اداره ثبت شرکت ها در تاریخ (۱۳۹۱۰۸۱۶) در استان و شهر تهران تهران به ثبت رسیده است. این شرکت در زمینه تولید واردات ثبتی توزیع سراسری تجهیزات پزشکی فعالیت دارد. مدیریت شرکت را امیرحسین خاوندی بر عهده داشته و مسئول فنی آن نیز رضا خاوندی می باشد.

شرکت پیشگام تجهیزات پزشکی ایرانیان نماینده رسمی کمپانی blue moo s. .l از کشور ایتالیا ، کمپانی COMPEX, spol. s .o از کشور جمهوری چک ، کمپانی SHENB Co., L d از کشور کره جنوبی ، کمپانی BEIJING KES BIOLOGY TECHNOLOGY CO.,LTD از کشور چین می باشد و در زمینه های تجهیزات پزشکی – پوست و مو، زیبایی، ترمیمی ، جراحی عمومی فعالیت می کند. از محصولات وارداتی این شرکت می توان به دستگاه لیزر دایود ، دستگاه پلاسما الکتروسرجیکال ، دستگاه فرکشنال میکرونیدل ، ipl u i اشاره کرد. کلاس خطر این محصولات c می باشد.

تولیدات شرکت پیشگام تجهیزات پزشکی ایرانیان در زمینه تجهیزات پزشکی و دستگاه‌های پوست و مو، زیبایی، ترمیمی می باشد که به صورت مستقل ، تولید و به فروش می رسد. از جمله این محصولات می توان به ipl u i اشاره کرد.

شرکت پیشگام ایرانیان