شرایط فروش فوق العاده


شرایط فروش فوق العاده

جدیدترین ثبت نام ایران خودرو «۲۸ اردیبهشت»| فروش فوق العاده و پیش فروش ایران خودرو |ماشین ها: پژو پارس سال، پژو ۲۰۷i، پژو پارس ELX، پژو پارس TU5


شرایط فروش فوق العاده

ثبت نام ایران خودرو (پیش فروش، فروش فوق العاده ) ۲۸ اردیبهشت

گروه صنعتی ایران خودرو با هدف کنترل اختلاف قیمت خودرو از درب کارخانه تا بازار، با برگزاری طرح‌های ثبت نام پیش فروش یکساله و ۹۰ روزه از طریق قرعه کشی محصولات خود برای عرضه خودروها اقدام می‌کند.

اجرای قرعه کشی‌های متعدد گروه خودروسازی ایران خودرو و سایپا طی دو سال گذشته به حذف واسطه‌گری و متعادل شدن قیمت خودرو در بازار کمک کرده است. افراد می توانند با دراطلاع از قیمت روز محصولات ایران خودرو و در نظر گرفتن بودجه مورد نظر جهت خرید خودرو اقدام کنند.

اولین فروش ایران خودرو در سامانه

نخستین مرحله فروش محصولات ایران خودرو در سامانه یکپارچه فروش خودرو از ساعت ۹ صبح روز سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت به مدت ۷ روز برگزار می‌شود. این طرح روز ۳ خرداد به پایان می‌رسد.

فروش فوق‌ العاده

پیش فروش یکساله

پیش فروش مشارکت در تولید

اولین فروش (ویژه مادران) در سامانه

نخستین مرحله فروش محصولات ایران خودرو در سامانه یکپارچه فروش خودرو از ساعت ۹ صبح روز سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت به مدت ۷ روز برگزار می‌شود. این طرح روز ۳ خرداد به پایان می‌رسد.

فروش فوق‌ العاده ایران خودرو (ویژه مادران)

پیش فروش مشارکت در تولید ایران خودرو (ویژه مادران)

پیش فروش یکساله ایران خودرو

برای ثبت‌نام در این سامانه و طرح، به آدرس sale.i a eca .com مراجعه کنید.

اعلام قیمت جدید محصولات ایران خودرو

نام خودرو

قیمت جدید (تومان)

پژو جی ال ایکس دوگانه سوز

۱۵۰.۳۵۱.۰۰۰

پژو ۲۰۶ معمولی

۱۵۰.۱۷۵.۴۰۰

پژو ۲۰۶ تیپ ۳ هاچ‌بک با سقف شیشه‌ای

۱۸۱.۳۱۶.۵۰۰

پژو پارس سال سفارشی با موتور XUvP

۱۸۳.۵۰۰.۲۹۰

پژو پارس سال دوگانه‌سوز

۱۷۶.۱۵۶.۰۰۰

پژو پارس TU5

۱۷۶.۱۰۲.۰۰۰

پژو پارس سفارشی (ELX) با موتور TU5

۲۱۱.۳۸۰.۵۰۰

سمند ال ایکس EF7

۱۶۹.۶۲۹.۰۰۰

سمند ال ایکس EF7 بنزینی

۱۵۸.۱۲۰۸.۰۰۰

سمند – ال ایکس

۱۶۰.۵۴۷.۷۰۰

سورن پلاس

۲۴۳.۳۱۰.۸۰۰

رانا پلاس

۲۱۴.۸۹۸.۳۰۰

رانا پلاس با موتور TUSP و سقف شیشه‌ای و گیربکس ۶ سرعته دستی

۲۲۸.۴۱۰.۲۰۰

دنا

۲۰۶.۰۴۸.۶۰۰

دنا پلاس

۲۲۸.۱۶۴.۲۰۰

دنا پلاس توربوشارژ

۳۴۵.۸۵۵.۴۰۰

دنا پلاس توربو دستی با گیربکس ۶ سرعته و فرمان برقی

۳۶۰.۵۹۶.۴۰۰

دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک

۳۹۸.۲۲۹.۵۰۰

پژو ۲۰۷i دستی

۲۰۹.۱۵۴.۲۰۰

پژو ۲۰۷i دستی فرمان برقی

۲۱۵.۸۲۸.۸۰۰

پژو ۲۰۷i دستی با سقف شیشه‌ای

۲۳۶.۳۴۴.۵۰۰

پژو ۲۰۷i اتوماتیک ۶ سرعته سقف قرمز (MC) با موتور TU5P

۳۱۸.۶۰۸.۰۰۰

قرعه کشی و اعلام برندگان

جدید ترین مراسم قرعه کشی محصولات ایران خودرو فروردین ماه ۱۴۰۱ با حضور نهادهای نظارتی انجام و اسامی برندگان اعلام شد.

تبدیل آسان خودرو کارکرده به صفر

فروش خودرو کارکرده و دریافت وجه نقد به صورت آنی، راهکار مناسبی برای تبدیل ماشین دست دوم به خودرو صفر داخلی و خارجی است. بدین گونه که متقاضی خرید خودرو صفر می‌تواند با فروش فوری و نقدی ماشین دست دوم خود سریعا و به راحتی به وجه نقد مورد نیاز و یا پیش پرداخت خودروهای موجود در طرح‌های پیش فروش ایران خودرو و یا طرح ثبت‌نام سایپا دست یابد. به نظر می‌رسد در بازار پر نوسان خودرو، این روش فروش ماشین کارکرده، مناسب افرادی باشد که قصد تبدیل خودرو کارکرده به صفر را دارند، اما در مقابل از فروش خودرویشان در بازار دلالی و سنتی گریزانند. در همین راستا، خودرو۴۵ بستر امن و آسانی برای فروش سریع خودروهای کارکرده بازار فراهم کرده است تا متقاضیان فروش خودروهای دست دوم بتوانند خودرویشان را به صورت رایگان کارشناسی کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن وجه نقد خودرو را دریافت کنند. در روش فروش فوری خودرو کارکرده توسط خودرو۴۵ و حضور فعالان معتبر بازار، می‌توان به راحتی نسبت به خرید خودرو در طرح‌های پیش فروش شرکت کرد و نگرانی بابت پرداخت به موقع وجه نقد پس از برنده شدن در قرعه کشی نداشت.

شرایط پیش فروش

مدارک مورد نیاز

آخرین اخبار ایران خودرو

کاهش شانس برنده شدن در قرعه کشی ایران خودرو

فروش فوق‌العاده ایران خودرو اخیرا با استقبال پنج میلیون نفر روبه‌رو شد. از بین این متقاضیان تنها اسم هشت هزار نفر به‌عنوان برنده قرعه‌کشی بیرون می‌آید.

این یعنی شانس برنده شدن کمتر از دو دهم درصد خواهد بود. پارس سال TU5 با ۲.۵ میلیون نفر متقاضی، بیشترین درخواست را داشت، در صورتی که فقط ۱۵۰۰ دستگاه از آن در این طرح عرضه خواهد شد. بدین ترتیب شانس برنده شدن پارس سال TU5، یک به ۱۷۰۰ است.

شروط ایران خودرو برای حذف قرعه کشی

سخنگوی گروه صنعتی ایران خودرو، دو شرط خود برای حذف قرعه‌کشی را اعلام کرد :

تولید هایما ۸S در سال ۱۴۰۱

بنا بر اظهارات بیژن زاهدی فرد، مدیرعامل ایران خودرو خراسان، در سال ۱۴۰۱ ظرفیت تولید خودروهای شاسی‌بلند این کارخانه افزایش پیدا می‌کند. بدین ترتیب علاوه بر اینکه تیراژ هایما S5 و هایما S7 پلاس بیشتر می‌شود، خودرو جدید هایما ۸S نیز به فهرست محصولات ایران خودرو افزوده خواهد شد.

از سال ۱۳۹۴، ۴۹ هزار دستگاه انواع مختلف هایما در ایران خودرو خراسان تولید شده و از ۱۰ هزار خودرو هایما که قرار بود در سال ۱۴۰۰ توسط این شعبه ایران خودرو ساخته شود، ۹۰ درصد محقق شده است.

خداحافظی با سمند و پژو ۴۰۵

مدیر عامل گروه صنعی ایران خودرو اعلام کرد که دو مدل پرفروش این شرکت خودروسازی، یعنی پژوه ۴۰۵ و سمند، به زودی و ظرف یک الی دو ماه آینده از خط تولید ایران خودرو برای همیشه کنار گذاشته خواهند شد.

طرح تبدیل سورن پلاس و تارا

جدیدترین طرح تبدیل ایران خودرو ویژه حواله‌داران سورن پلاس و محصولات خانواده تارا از ۱۶ اسفند ماه آغاز شد که به شرح زیر است:

فروش اقساطی ایران خودرو

طبق گفته‌های مدیرعامل گروه خودروسازی ایران خودرو، اوایل سال آینده، ۱۰ هزار خودرو تعمیراتی با گارانتی به صورت اقساطی به فروش خواهد رسید. برای اطلاع از زمان و نحوه فروش این خودروها می‌توانید به بخش مزایده‌ها در سایت www.ikco.i مراجعه کنید.

قیمت عجیب تارا اتوماتیک در بازار

جدیدترین محصول ایران خودرو، تارا اتوماتیک با قیمت‌های ۶۷۰ میلیون تا ۹۷۰ میلیون تومان در بازار خودرو کشور خرید و فروش می‌شود. قیمت تارا اتوماتیک در طرح پیش فروش ایران خودرو ۴۱۵ میلیون تومان است و با مقایسه قیمت کارخانه با قیمت روز خودرو در بازار به سود ۶۰ تا ۱۲۸ درصدی می‌رسیم.

در صورتی که متقاضیان برای خرید تارا اتوماتیک در طرح پیش فروش ایران خودرو در مرحله اول فقط ۱۹۲ میلیون تومان پرداخت کردند. میانگین قیمت این خودرو در بازار ۸۰۰ تا ۸۵۰ میلیون تومان است و از نظر خریداران، پرداخت این مبلغ برای خرید تارا اتوماتیک منطقی نیست.

هشدار برای عدم فروش خودروهای قسطی

گروه خودروسازی ایران خودرو برای چندمین مرتبه در سال جاری نسبت به عدم فروش اقساطی خودروهای این شرکت هشدار داده است.

این شرکت اعلام کرده است که آگهی‌ها و تبلیغات مبنی بر فروش اقساطی محسولات ایران خودرو جعلی و غیرواقعی است و این شرکت تمامی محصولات خود را به صورت نقدی و یا پیش روش و طرح‌های قرعه کشی عرضه می‌کند.

برنامه فروش هفتگی ایران خودرو

بعد از افزایش ۱۸ درصدی قیمت محصولات خودروسازان داخلی، طرح‌های فروش فوق‌العاده، پیش‌فروش یکساله و همچنین مشارکت در تولید دوباره از اواخر آذر ماه از سر گرفته شد. این طرح‌ها هر هفته اجرا خواهد شد و تا پایان سال ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو عرضه می‌شود.

اعلام قیمت های جدید

بر اساس اعلام گروه خودروسازی ایران خودرو، نرخ پایه جدید محصولات این شرکت برای نیمه دوم سال ۱۴۰۰ اعلام شد.

با توجه به این مصوبه، قیمت پایه خودروهای پژو ۲۰۶ توربو، پژو پارس XU7، پژو پارس Tu5، پژو پارس دوگانه سوز، پژو ۴۰۵ گازسوز XU7، سمند گازسوزEF7، سمند بنزینی EF7، سمند Xu7، سورن پلاس، رانا پلاس TU5، رانا پلاس TU5p پانوراما، دنا، دنا پلاس، دنا پلاس توربو اتوماتیک، ۲۰۷ i هاچ بک با فرمان برقی پانوراما، ۲۰۷i هاچ بک اعلام شد.

عدم فروش قسطی

پیش از این اطلاعیه‌هایی درباره ثبت نام فروش اقساطی ایران خودرو در شبکه‌های اجتماعی و وبسایت‌ها منتشر شده بود. ایران خودرو اعلام کرد اطلاعیه‌ ثبت نام جعلی بوده و این شرکت طرح فروش اقساطی ندارد. بر اساس این اطلاعیه‌های جعلی، شرایط فروش اقساطی بدون نیاز به ضامن، اقساط ۴ تا ۳۶ ماهه و تحویل فوری بوده است. ایران خودرو اعلام کرد که خودروهای این شرکت فقط با سه روش فروش فوق‌العاده، پیش فروش یکساله و مشارکت در تولید عرضه می‌شود.

سوالات متداول

– ثبت ‌نام قرعه کشی ایران خودرو چه زمانی است؟ ثبت‌ نام محصولات ایران خودرو هر هفته پنجشنبه انجام می‌شود

– شرایط ثبت نام ایران خودرو چیست؟ نداشتن پلاک انتظامی فعال، حساب بانکی معتبر و فعال جهت واریز وجه، عدم امکان صلح، نقل و انتقال خودرو و غیره

تهیه و تنظیم: تیم محتوا خودرو۴۵

با.عرض.خسته.نباشی.بعدازثبت نام.کی.جواب.مشخص.میشه باتشکر

من تاحالا ۸ بار ثبت نام کردم ولی برنده نشدم

من با ۵ گواهی تامه هر ۲۴ بار ثبت نام کردم ولی هیچکدوم اسمم در نیومده

درسته، منم دقیقا از خرداد ۹۹ که این طرح اساسا شروع شد همش رو نوشتم اما برنده نشدم. واقعا بعضی وقتا فک میکنم همش فیلمه. نظر شما چیه؟

آقا من یک ماه پیش به یکی از دوستام گفتم ثبت نام کن چند تا باحال تو هیچ کدوم شرکت نکرده بود.به نام خواهرش نوشت اولین بار ۲۰۷برنده شد تحویل سه ماهه.تازه دو ماهه گرفت ماشین رو.

من دو بار ثبت نام کردم بار دومم برنده شدم

من بار ۱۶ هم برنده شدم تارا دستی

من ۲۴بارثبت نام کردم ولی اسمم درنشد.ایا بازم ایران خودرو فروش فوق العاده میزاره یانه.

من ۳۴ بار هم پیش فروش هم فروش فوق العاده ???

من یک سمند مدل ۸۵ دارم ، ولی به علت مریض بودن پدرم نمیتونم بدون خودرو باشم (گاها لازم میشه که هم برم سر بزنم یا به دکتر برسونم ) ولی میخواستم تو ثبت نام شرکت کنم و چون پلاک فعال دارم نمیتونم ، آیا می توانم ثبت نام کنم اگه ماشین به اسمم در اومد اقدام به فروش این پلاک فعال نمایم؟

با توجه به شرایط اعلام شده ایران خودرو این امکان وجود ندارد

من تاالان ۵۰با ثبت نام کردم ولی برنده نشدم

منم همینطور

ما با بعضی از اقوام شرکت کردیم، تو این ۱۰۱ بار که در نیومده? دیگه شما اگه امیدوارین جای تقدیر داره

۲۸ بار ثبت نام کردم برنده نشدم خدارو شکر کن شما هنوز اول راه هستی

ممنون که با قرعه کشی ،حداقل قشر ضعیف ترم صاحب ماشین میکنین

خودرو وضعیت خوبی نداره هم قیمت الکی بالاست هم کیفیتها خیلی بد شده قشر ضعیف با این خودروها بیشتر آسیب میبینه مگر اینکه به محض گرفتن خودرو ببرش بازار نقدش کند

تارا چه زمانی ثبت نام میشه انجام داد باز الان چرا نمیشه تارا رو ثبت نام کنیم

ما هیچکدوم تو خونه ماشین نداریم چنبار ثبتنام کردیم برنده نشدیم همه اینا واس اشناهاشونه

همش الکیه من خودم شخصا۲۶بارثبتنام کردم ولی دریغ از یه باربرنده شدن همش دروغه وپارتی بازیه.

من تا حالا ۲۰بار ثبت نام کردم دریغ از یک بار

یعنی برنده شدن در لاتاری آمریکا خیلی احتمالش بالاس تا برنده شدن در قرعه کشی ایران خودرو کلا مردم رو با این کار دارن سرگرم میکنن

من تا حالا با ۴ کد هر کد ۲۰ بار نام نویسی کردم اسمم در نیومده اینا همش دورغه مگه میشه ۸۰ بار اسم بنویسی بازم در نیاد مگه چند نفر بدون ماشین داشتیم

من هم ۲۶ بار شرکت کردم ولی هیچ خبری از خودرو نشد

بنده ده بار ثبت نام نمودم. اصلا انگار نه انگار ثبت نام ننموده ام. والله میتونم بگم. الکی و دروغینه.

قشنگ بگن این ماشین این قیمتش که بدونیم چی به چیه قیمتها مشخص نیست مثلا سورن زده ۸۰میلیون پیش پرداخت سال دیگه موقع تحویل چقدر میخوان بگیرن اگر الان ۲۰۰میلیونه سال دیگه باتوجه به تورم خیلی بیشتره شاید بشه ۵۰۰میلیون

من ۸ شهریور دنا توربو اتومات برنده شدم،گفتن ۳ ماهه میدن،ولی دوستان میگن زودتر میدن،درسته؟

باسلام من ۳۲ مرتبه ثبت نام کردم و بلاخره این دوره اسمم واسه تارا دستی دراومد.

من ۲۰نفررو خودم ثبت نام کردم اسمشون در نیومد?

۱۶ بارانواع مدل روانتخاب کردم ولی در نیومده، پس این همه دوره واین همه تعدادفروخته شده به کیامیرسه؟

با توجه به آزاد سازی قیمت خودرو ،تکلیف خود رو های پیش فروش شده برای یک سال بعد چه می شود?

بر اساس شرایط طرح های پیش فروشُ قیمت برخی خودروها قطعی و برخی با تغییرات فصلی همراه است.

من ۲۰ بار ثبت نام کردم ولی برنده نشدم مگه چند نفر هستن که واجد شرایط باشن با اینهمه قرعه کشی؟

۲۲ بار شرکت کردم تو قرعه کشی ولی در نمیاد

باسلام چطور ثبت نام کنیم واسه قرعه کشی لطف کنید رهنماکنید ممنون میشم

من ۲ بار ثبت نام کردم پژو پارس به اسمم در اومدکاملا شانسیه

بنده تاالان چندین‌مرتبه ثبت نام کردم ولی برنده نشدم احساس می کنم دست مافیادرکاره ورانت بازیه چطوریه کارگرزحمت کش حق دارابودن یک خودروصفرکیلومترملی باقیمت ثبت نامی رانداردنمی دانم

ببخشید منطور از حداقل ۴۸ ماه این هست که پلاکی که از بابت خرید و داشتن پلاکی که در قرعه کشی ها برنده شده فرد یا خودروهای سایپا و ایران خودرو به نام فرد بوده یا اینکه در ۴۸ ماه هر نوع پلاکی به نام فرد بوده باشه.من خودروهای دیگه داشتم ولی هیچ وقت از طریق پیش فروش خودرو خریداری نکردم

۳۷ مرتبه ثبت نام کرد از دنا پلاس توربو تا وانت آریسان تا حالا هم هیچ خوردی به نام من و خانواده ام نبوده ولی یه بار هم برنده نشدم

من ثبت نام کردم همون دفعه اول برنده شدم

اینا همش نقشه هست تا قیمت ببرن بالا

سلام من می‌خوام ثبت نام کنم بازه های زمانی دقیقا چه وقتهایی هست ؟ چون وقتی میام ثبت نام کنم میبینم بازه اش تموم شده. دی ماه هم پیش فروش و فروش فوق العاده داره؟

مامانم بار اول ثبت نام کرد پژو پارس برنده شد

من یه بار برای خودم ثبت نام کردم ولی اسمم در نیومد برای برادرم نوشتم پژو پارس گرفت

حقیقت داره . خواهر و بردار من دفعه اول که ثبت نام کردن برنده شدن و دوماهه هم تحویل گرفتن ۲۰۶ و ۲۰۷ .ولی خودم تا حالا ۲۴ بار ثبت نام کردم برنده نشدم.

منم تو اوج نا امیدی بعد ۲۲ بار، تو فروش فوق‌العاده این هفته ۲۰۷ پانوراما برام دراومد. گفتم که نا امید نشین، تقاضا زیاده و شانس کم.

سلام دوستان یه بنده خدا سایتشو باز کردم چند بار برنده شده بود و میگفت زمان ثبت نام خیلی مهم هس تا طبق الگوریتم شرکت شانس برنده شدنت زیادتر شه

من خودم از اول بار تا آخرین بار اسم نوشتم اما اسمم در نیومده

ولی تا الان برا ۶ نفر اسم نوشتم برنده شدند دستم برا غیر خودم خوبه اما خودم هیچ… ???

چند بار دیگه باید بنویسم ۳۳بار نوشتم

دوستان شما چند بار نوشتین تاحالا

با سلام بنده هم دوماه پیش برای اولین بار ثبت نام کردم، خدارو شکر دناپلاس دنده ای در اومد. نا امید نباشید.

سلام آیا داشتن نمره انتظامی عمومی (تاکسی) هم جزو شروط قرعه‌کشی هست یعنی نمیتوان ثبت نام کرد ؟

نداشتن پلاک انتظامی فعال شامل تمامی خودروها می شود.

سلام دوستان،من ۲۵ بار ثبت نام کردم،اسم من چرا در نمیاد اصلا منو تو قرعه کشی شرکت میدن؟؟؟ایمیل هم زدم جواب ندادن،آقا من ۱۰ساله ماشین ندارم،دلتون به رحم بیاد

دوست گرامی ثبت نام خودروهای داخلی فعلا بر اساس قرعه کشی انجام می شود.

ارسال دیدگاه لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

زمان و شرایط فروش فوق العاده ایران‌ خودرو اعلام شد

شرایط فروش فوق‌العاده به‌مناسبت سوم خرداد، حماسه آزادسازی خرمشهر برخی محصولات ایران‌خودرو به شرح فوق ارائه می‌گردد.

طرح فروش فوق‌العاده (۳ ماهه) محصولات ایران‌خودرو مطابق شرایط فوق از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۰۰۳۰۲ شروع و تا روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۰۰۳۰۴ ادامه خواهد داشت. حداکثر ۳ روز کاری پس از پایان ثبت نام، قرعه‌کشی برگزار و اسامی منتخبان اعلام خواهد گردید.

در این طرح پژو پارس ، سورن پلاس، رانا پلاس و دنا پلاس عرضه و موعد تحویل آن ۹۰ روز است.

قیمت جدید پژو پارس ۱۴۵ میلیون و ۷۹۵ هزار تومان، سورن پلاس ۲۰۴ میلیون و ۲۵۷ هزار تومان ، رانا پلاس ۱۸۰میلیون و ۳۹۱ هزار تومان و دنا پلاس۳۹۰ میلیون و ۸۹هزار تومان اعلام شده است.

مراحل ثبت نام تا واریز وجه: 

مرحله اول : متقاضی، با وارد نمودن کد کاربری و کلمه عبور خود، به  صفحه ثبت نام خود  وارد می شود و خودرو را انتخاب می نماید.

مرحله دوم: در پایان فرآیند ثبت نام به فرد متقاضی کد پیگیری اختصاص داده میشود.

مرحله سوم: مراسم قرعه کشی با حضور مراجع نظارتی برگزار میگردد.

مرحله چهارم: فهرست منتخبین قرعه کشی، حداکثر ۳ روز پس از پایان ثبت نام از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعلام می گردد و مشتری می بایست با مراجعه به سایت، از وضعیت ثبتنام خود (انتخاب یا عدم انتخاب خود در قرعه کشی) مطلع گردد.

مرحله پنجم: فرد انتخاب شده، ظرف مهلت ۵ روز میبایست وجه خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران واریز نمایند . در صورت عدم واریز وجه ، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می گردد.

نکته ۱ :در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی ( شرایط عمومی )در هرمرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی میشود و وجه مشتری به حساب ایشان مسترد میگردد و هیچگونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شرکت نخواهد بود.

نکته ۲: قبل از قرعه کشی، متقاضی هیچگونه وجهی واریز نخواهد نمود.

شرایط عمومی بخشنامه: 

۱٫ به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق میگیرد.

۲٫ حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) از شرکتهای ایران خودرو و سایپا ۴۸ ماه می باشد.

۳٫ دارا بودن گواهینامه رانندگی معتبر(حداقل پایه سوم) الزامی می باشد.

۴٫ انتقال امتیاز و حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی به اشخاصثالثممنوع میباشد.

۵٫ متقاضی باید در هنگام ثبتنام، شماره حساب(شماره شبا) مربوط به خود را معرفی نماید و لازم است از کارتهای بانکی به نام خود برای واریز وجه استفاده نماید.

۶٫ شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام فرد متقاضی باشد.

۷٫ ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.

۸٫ فرد انتخاب شده، میبایست در مرحله واریز وجه، جهت انتخاب کد نمایندگی مطابق با استان محل سکونت (آدرس وکدپستی) اقدام نماید.

۹٫ گارانتی خودرو پس از ۳ ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل میگردد و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل ۱,۰۰۰ کیلومتری خودرو نیز الزامی است.

۱۰ . امکان صلح در قرارداد و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتى مطابق با مصوبات کمیته خودرو وجود ندارد.

نکته ۱: ثبتنام برای متقاضی دارای پلاک انتظامی فعال (نصب برروی خودرو) ممنوع می باشد.

نکته ۲: ثبتنام متقاضیانی که فاقد گواهینامه رانندگی معتبر خودرو (حداقل پایه سوم) یا دارای پلاک انتظامی فعال باشند، کان لم یکن تلقی شده و فرد متقاضیبه مدت ۳ سال از ثبت نام درتمامی طرح هایفروشآتی محصولاتشرکتایران خودرو محروم خواهد بود .

نکته ۳: در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

شرایط فروش فوق العاده