شادی کرم رودی


شادی کرم رودی

بیوگرافی شادی کرم رودی,شادی کرم رودی,زندگینامه شادی کرم رودی,همسر شادی کرم رودی,ازدواج شادی کرم رودی،ع های شادی کرم رودی،جوایز شادی کرم رودی,ع مراسم ازدواج شادی کرم رودی،تصاویر خانوادگی شادی کرم رودی،فیلم های شادی کرم رودی,ع های خانوادگی شادی کرم رودی،ع های اینستاگرامی شادی کرم رودی,بیوگرافی بازیگران


شادی کرم رودی
پخش آنلاین ویدئو

بیوگرافی شادی کرم رودی ( تصاویر خانوادگی)

شادی کرم رودی

چکیده ای از بیوگرافی شادی کرم رودیتاریخ تولد: ۶ مهر ۱۳۶۹ملیت: ایرانیمحل تولد: تهرانشغل: بازیگرسال های فعالیت: ۱۳۹۲ تاکنون

شادی کرم رودی، بازیگر سینما و تلویزیون

بیوگرافی شادی کرم رودیشادی کرم رودی (متولد ۶ مهر ۱۳۶۹) هنرپیشه اهل ایران است. او فارغ التحصیل لیسانس رشته نوازندگی از دانشگاه هنر و فوق لیسانس ادبیات نمایشی از دانشگاه سوره میباشد، شادی کرم رودی به جز بازیگری مدرس موسیقی هم می باشد.ورود شادی کرم رودی به عرصه هنری با سپری شدن دوره های بازیگری آغاز شد. وی در مؤسسه کارنامه زیر نظر اساتیدی مانند پیام دهکردی، رضا بهبودی، امیر پوریا، صابر ابر، سعید آرمند و و خانم آناهیتا اقبال نژاد بازیگری را فرا گرفت.

تصاویر شادی کرم رودی

 شادی کرم رودی اولین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۹۲ در فیلم ماهی و گربه به کارگردانی شهرام مکری بازي کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مثل فیلم دارکوب، بیشتر نبود ولی تجربه خوبی برای شادی کرم رودی به حساب می آید و همکاري با هنرمندانی مانند فراز مدیری، بابک کریمی، سعید ابراهیمی فر و سیاوش چراغی پور را تجربه کرد.

عکس های اینستاگرام شادی کرم رودی

ازدواج شادی کرم رودیشادی کرم رودی در سال ۹۷ با آرین وزیر دفتری ازدواج کرد. آرین وزیر دفتری کارگردان جوان و خوش آتیه فارغ التحصیل لیسانس طراحی صنعتی از دانشگاه تهران و فوق لیسانس سینما از دانشگاه هنر است، از مهمترین فیلم های کوتاه او میتوان به هنوز نه و مثل بچه آدم اشاره کرد. وی با فیلم مثل بچه آدم در فستیوال کن بخش سینه فونداسیون ۲۰۱۸ حضور داشت و فیلمش مورد استقبال قرار گرفت. خانوم کرم رودی هم در این فیلم بازي کرده است.

عکس های مراسم ازدواج شادی کرم رودی

تصاویر مراسم ازدواج شادی کرم رودی

جوایز شادی کرم رودی√ بهترین هنرپیشه زن در دوازدهمین دورهٔ جشنوارهٔ ملی دانشجویی فیلم کوتاه سایه برای فیلم مثل بچه آدم

√ بهترین هنرپیشه زن در پانزدهمین دورهٔ جشنواره دانشجویی فیلم کوتاه نهال برای فیلم مثل بچه آدم

شادی کرم رودی و همسرش آرین وزیر دفتری

پدر و مادر شادی کرم رودی

عکس کودکی شادی کرم رودی

شادی کرم رودی و مادرش

عکس های اینستاگرام شادی کرم رودی

گردآوری: بخش بازیگران بیتوته  

عاشقانه های زن و شوهری شادی کرم رودی و فرشته حسینی با همسرانشان در جشنواره فیلم فجر ویدئو

دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ در هفتمین روز چهلمین جشنواره فیلم فجر فیلم سینمایی فیلم «بی‌رویا» به کارگردانی آرین وزیر دفتری در سالن همایش های برج میلاد بر روی پرده رفت.

شادی کرم رودی، متولد ۶ مهر ۱۳۶۹ در تهران است. شادی کرم رودی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، فارغ التحصیل لیسانس در رشته نوازندگی از دانشگاه هنر و فوق لیسانس ادبیات نمایشی از دانشگاه سوره می باشد. شادی کرم رودی بجزی بازیگری مدرس موسیقی نیز هست. شادی کرم رودی در فیلم بلند بی رویا هنرنمایی کرده است. شادی کرم رودی همسر آرین وزیردفتری است.

بازیگر جوان کشورمان به همراه همسر کارگردانش در نشست اولین فیلم بلند وی به نام بی رویا در چشنواره فجر حضور یافته است. در ادامه عکس های از اینستاگرام بازیگران با تصاویری از شادی کرم رودی و همسرش را در پرشین وی مشاهده کنید.

در هشتمین روز از برگزاری جشنواره و در اولین سانس نشست فیلم «بی‌رویا» با حضور هومن سیدی (تهیه‌کننده)، آرین‌ وزیر دفتری (کارگردان)، شادی کرم‌رودی (بازیگر)، طناز طباطبایی (بازیگر)، مائده طهماسبی (بازیگر)، مجتبی فلاحی (بازیگر)، علیرضا برازنده (مدیر فیلمبرداری)، الهام معین (طراح لباس)، زهره علی‌اکبری (طراح صدا)، فرانک کلانتر (بازیگر) و عظیم فراین (طراح چهره‌پردازی) ساعت ۱۵ برگزار شد.

شادی کرم رودی بازیگر متولد ۶ مهر ۱۳۶۹ در تهران است و همسر آرین وزیر دفتری می باشد که فیلم بی رویا ساخته وی در جشنواره به اکران رسیده است.

شادی کرم رودی کیست؟

در یک خانواده چهار نفره به دنیا امده و پدر و مادرش هر دو پزشک هستند و یک برادر نیز دارد که عکسی از پدر و مادرش و برادرش در پیج شخصیش موجود است.

او با بازی در فیلم ماهی و گربه به دنیای سینما راه یافت و در نقش مارال جلوی دوربین رفت خیلی زود توانست به چهره شناخته شده ای تبدیل شود ، اما مهم ترین نقشی که تا بحال بازی کرده در فیلم دارکوب به کارگردانی بهروز شعیبی می باشد.

همسر شادی کرم رودی کیست

وی در سال ۹۷ با آرین وزیر دفتری هنرپیشه و کارگردان و نویسنده فیلمساز ازدواج کرد و مراسم عروسی خود را نیز برگزار کرده و زندگی مشترک خود را آغاز کردند

نحوه آشنایی و ازدواج

این زوج در تئاتر و در چند پروژه فیلم کوتاه و سینمایی با هم همکاری داشتند که این همکاری به آشنایی و ازدواج منجر شده است.

آنها پس حضور در فیلم کوتاه “مثل بچه ادم” به کارگردانی آرین وزیردفتری با هم ازدواج کردند .

خانم کرم رودی از بازیگران این فیلم بود که موفق شد در جشنواره‌های خارجی به نمایش در آید . او برای بازی در فیلم کوتاه مثل بچه آدم، جایزه بهترین بازیگر زن دوازدهمین دوره جشنواره سایه و بهترین بازیگر جشنواره نهال را از آن خود کرده است

بیوگرافی آرین وزیردفتری

آرین وزیردفتری کارگردان و فیلمساز ایرانی متولد ۱۱ تیر ۱۳۶۷ در تهران، فارغ التحصیل لیسانس طراحی صنعتی و فوق لیسانس سینما از دانشگاه هنر و از جمله آثار آقای وزیر دفتری در قامت کارگردانی ، فیلم مثل بچه آدم است که در جشنواره کن در سال ۲۰۱۸ حضور داشت.

سوابق هنری و بازیگری

بازیگری را از دوره های بازیگری در موسسه کارنامه شروع کرده و زیر نظر اساتیدی چون پیام دهکردی، رضا بهبودی، امیر پوریا، صابر ابر، سعید آرمند و آناهیتا اقبال نژاد گذرانده است

او اولین تجربه بازیگری را از سال ۹۲ با فیلم ماهی و گربه به کارگردانی شهرام مکری آغاز کرد و سپس در فیلم یک شهروند کاملا معمولی و فیلم دارکوب به بازیگری حرفه ای خود گسترش داد. این بازیگر در جدیدترین کار بازیگری خود در سریال شاهرگ ایفای نقش کرده است

اوقات فراغت و سرگرمی

برای اوقات فراغت فیلم می بینم، کتاب می خوانم، پیانو می زنم و سفر می رم … عاشق سفرم و هر موقع بتوانم سفر می کنم و عاشق آشپزی هستم.

جوایز و افتخارات

بهترین بازیگر زن در دوازدهمین دورهٔ جشنوارهٔ ملی دانشجویی فیلم کوتاه سایه برای فیلم مثل بچه آدم

بهترین بازیگر زن در پانزدهمین دورهٔ جشنواره دانشجویی فیلم کوتاه نهال برای فیلم مثل بچه ادم

فیلم شناسی شادی کرم رودی

۱۳۹۲ ماهی و گربه در نقش مارال

۱۳۹۳ مستانه در نقش مریم

۱۳۹۳ یک شهروند کاملاً معمولی در نقش سارا

۱۳۹۶ دارکوب در نقش تینا

۱۳۹۶ هنوز نه… فیلم کوتاه

۱۳۹۷ جمشیدیه در نقش تمنا

shadi-ka am oudi اینستاگرام

شادی کرم رودی متولد ۶ مهر ۱۳۶۹ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته نوازندگی از دانشگاه هنر و فوق لیسانس ادبیات نمایشی از دانشگاه سوره می باشد که بجزی بازیگری مدرس موسیقی نیز می باشد.

کلاس بازیگری

ورودش به عرصه هنری با گذراندن دوره های بازیگری در موسسه «کارنامه» شروع کرد. او زیر نظر اساتیدی چون پیام دهکردی ، رضا بهبودی ، امیر پوریا ، صابر ابر ، سعید آرمند و خانوم آناهیتا اقبال نژاد بازیگری را فرا گرفت.

جلوی دروبین

اولین بار سال ۹۲ در ۲۳ سالگی با فیلم «ماهی و گربه» به کارگردانی شهرام مکری جلوی دوربین رفت سپس در فیلم «یک شهروند کاملا معمولی» حضور داشت. ایشان در سال ۱۳۹۶ هم در فیلم تحسین شده «دارکوب» نقش یتا را در کنار چهره هایی چون سارا بهرامی و امین حیایی ایفا کرد.

افتخارات

خانوم کرم رودی در سال ۹۷ برای فیلم کوتاه «مثل بچه آدم» جایزه بهترین بازیگر زن دوازدهمین دوره جشنواره سایه و بهترین بازیگر جشنواره نهال را از آن خود کرد

تدرس موسیقی

این بازیگر که دانش آموخته موسیقی می باشد تا مدتی پیش پیانو تدریس می کرد ولی از زمانی که فعالیت او در بازیگری زیاد شده دیگر برای تدریس نمی رسد.

ازدواج شادی کرم رودی

شادی کرم رودی سال ۹۷ با آرین وزیر دفتری (فیلمساز) ازدواج کرد، همسرش کارگردان و نویسنده فیلم کوتاه «بچه آدم» بود که خانوم کرم رودی هم در این فیلم بازی کرده است.

بیوگرافی آرین وزیر دفتری

آرین وزیر دفتری متولد ۱۱ تیر ۱۳۶۷ در تهران ، فارغ التحصیل لیسانس طراحی صنعتی از دانشگاه تهران و فوق لیسانس سینما از دانشگاه هنر می باشد.

از مهمترین فیلم های کوتاه وی می توان به : «هنوز نه» و «مثل بچه آدم» اشاره کرد و با فیلم مثل بچه آدم در جشنواره کن بخش سینه‌ فونداسیون ۲۰۱۸ حضور داشت.

اوقات فراغت

اوقات فراغتم فیلم می بینم ، کتاب می خوانم ، پیانو می زنم و سفر می رم ، عاشق سفرم و هر موقع بتوانم سفر می کنم ، فوتبال و دیدن فیلم و سریال هم جزو تفریحاتم است.

نحوه قبول نقش

همه نقش هایی که تا الان بازیگری کردم با یکدیگر متفاوت هستند و خیلی دوست دارم این رویه را حفظ کنم

نقش چالش زا را دوست دارم تا توانایی و عیار کارم مشخص شود ، تا به نقشی اعتقاد هم نداشته باشی بازی نمی کنم

تجربه کارگردانی

خانم کرم رودی که تجربه ساخت دو فیلم کوتاه هم دارد می گوید بازیگری و کارگردانی دو مسیر متفاوت و موازی هستند که هرکدام ارزش خودشان را برای من دارند. سعی می کنم با برنامه ریزی مناسب به هر دو مورد برسم و کارم را به نحو احسن انجام بدهم.

شرایط سخت فیلمسازی

هزینه تولید برای فیلم کوتاه افزایش پیدا کرده و بخاطر حضور عوامل سر پروژه های سریالی به سختی می توان عوامل را برای پشت صخته و جلوی صحنه پیدا کرد

دیپلم ریاضی

دیپلم ریاضی گرفتم و سال آخر تصمیم گرفتم هنر بخوانم و همه تجربیاتی که رضایت خانواده را جلب و آنها را با خود همراه کنم از سر گذرانم.

تجربه کار با رامبد جوان

شادی کرم رودی سال ۱۴۰۰ در سریال «مردم معمولی» تجربه همکاری با رامبد جوان را در یک نقش کمدی بدست آورد

می گوید اولین برخورد رودروی من با آقای جوان در همین پروژه بود ، اینطور بگویم که دوست دارم باز هم با رامبد جوان کار کنم چون بسیار شیری و خوش برخورد است. او در عین حال جدی و مدیر است و با بازیگر صحبت می کنم تا به نقش خود برسد.

کارنامه فعالیت 

فیلم سینمایی

● ماهی و گربه – ۱۳۹۲

● مستانه – ۱۳۹۳

● یک شهروند کاملاً معمولی – ۱۳۹۳

● دارکوب – ۱۳۹۶

● هنوز نه… – ۱۳۹۶

● مثل بچه آدم – ۱۳۹۷

● جمشیدیه – ۱۳۹۷

● درخت بنفش – ۱۳۹۸

● سه روز و سه قتل – ۱۳۹۹

● ابلق – ۱۳۹۹

کار سریالی

● مردم معمولی – ۱۴۰۰ – شبکه خانگی

● بوم و بانو – ۱۳۹۹

● شاهرگ – ۱۳۹۹

 

رابطه خصوصی سینا مهراد با گلاره عباسی لو رفت

اعتیاد و بیماری خطرناک رامبد جوان که خودش فاش کرد ویدئو

فخر فروشی پیمان قاسم خانی در افتتاحیه مطب روانشناسی همسر جوانش

ویژه:

شادی کرم رودی