سمتا دفتر تبلیغات قم


سمتا دفتر تبلیغات قم

در این مقاله سامانه ها لینک ورود به سامانه سمتا اعزام مبلغ ezam.balagh.ir، نحوه ثبت نام در سایت سمتا دفتر تبلیغات و دانلود اپلیکیشن سمتا ارائه شده است.


سمتا دفتر تبلیغات قم

برای مشاوره سامانه سمتا اعزام مبلغ

برای مشاوره سامانه سمتا اعزام مبلغ

  برای ورود مستقیم به سامانه سمتا اعزام مبلغ کلیک کنید.

 در ادامه راهنمای تصویری استفاده از سامانه سمتا اعزام مبلغ به نشانی ezam.balagh.i ارائه شده است .

سامانه مدیریت تبلیغات اسلامی یا سامانه سمتا، سایتی ای است که زیر نظر دفتر تبلیغات حوزه علمیه شهر قم راه اندازی شده است و در حال خدمت رسانی به طلاب حوزه علمیه می باشد. کلیه طلاب و مبلغین می توانند به سامانه سمتا اعزام مبلغ مراجعه کنند و از خدماتی که در این سایت به صورت غیر حضوری به افراد ارائه می شود، استفاده نمایند.

با توجه به اهمیت سامانه سمتا اعزام مبلغ، برای مبلغین در کشور، در ادامه این مقاله قصد داریم مطالب بیشتری را در خصوص سامانه سمتا اعزام مبلغ ezam.balagh.i ارائه دهیم و جزئیات بیشتر را در مورد نحوه ورود و ثبت نام در سایت اعزام مبلغ و دانلود نرم افزار گوشی آن، به اطلاع برسانیم.

معرفی سامانه سمتا اعزام مبلغ ezam.balagh.i

سامانه سمتا اعزام مبلغ به نشانی اینترنتی ezam.balagh.i ، سامانه ای است که زیر نظر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در حال فعالیت می شود. این سامانه برای اعزام مبلغین به سراسر کشور مورد استفاده قرار می گیرد و تمامی خدمات مربوط به این سامانه در راستای اعزام مبلغین به نقاط مختلف کشور می باشد.

از جمله خدماتی که در سامانه سمتا اعزام مبلغ ارائه می شود، می توان به تشکیل پرونده تبلیغی برای مبلغین حوزه علمیه در سراسر کشور، عضویت مبلغین کشوری در سایت سمتا اعزام مبلغ، پیگیری کردن حکم تبلیغی و … اشاره کرد. تمام کسانی که قصد تشکیل پرونده تبلیغی دارند باید در این سامانه ثبت نام و کد کاربری دریافت کنند.

نحوه ورود به سامانه سمتا اعزام مبلغ ezam.balagh.i

سامانه سمتا اعزام مبلغ یکی از سامانه هایی است که زیر نظر حوزه علمیه قم راه اندازی شده است و در حال حاضر، خدمات مختلفی را نیز به افراد ارائه می کند. کلیه مبلغینی که قصد استفاده از خدمات این سایت را دارند، می توانند به نشانی اینترنتی سامانه سمتا به آدرس ezam.balagh.i مراجعه نمایند و مراحل مربوط به ورود به این سامانه را انجام دهند.

لازم به ذکر که برای استفاده از این سامانه و ورود به آن، می بایست مبلغین ابتدا در سایت سمتا ثبت نام کنند تا نام کاربری و رمز عبور به آن تحویل داده شود. لذا در صورتی که قبلا در این سایت ثبت نام کرده اید، می توانید طبق مراحل زیر پیش بروید و به سامانه سمتا اعزام مبلغ وارد شوید.

ابتدا در یکی از مرورگرهای خود ادرس ezam.balagh.i را بنویسید تا به طور مستقیم به سامانه سمتا وارد شوید.

در صفحه باز شده، نام کاربری و رمز عبور خود را وارد نمایید و بر روی گزینه ورود کلیک کنید.

سامانه سماح یا همان سامانه مشتاقان ایام حضور در اعتاب مقدسه از جمله سایت هایی است که برای ارائه خدمات غیر حضوری به زائران اربعین راه اندازی شده که در مقاله زیر به آن پرداخته شده است.

راهنمای ثبت نام در سامانه سمتا اعزام مبلغ ezam.balagh.i

همانطور که در مقاله اشاره شد، افرادی که قصد ورود به سامانه سمتا اعزام مبلغ را دارند، باید حتما نام کاربری خود را از این سایت دریافت نمایند که برای این کار لازم است در ezam.balagh.i ثبت نام کنند. برای ثبت نام در سامانه سمتا، مبلغین باید شماره پرونده خود را به خاطر داشته باشند و با وارد کردن اطلاعات دیگری همچون نام، نام خانوادگی، شماره شناسنامه و رمز عبور یک حساب کاربری در سایت سمتا ایجاد کنند. در ادامه، راهنمای ثبت نام در سامانه سمتا اعزام مبلغ ارائه شده است.

در مرحله اول، به سایت سمتا اعزام مبلغ، ezam.balagh.i بروید و روی گزینه عضویت در سایت کلیک کنید.

در صفحه باز شده، تمام اطلاعات خواسته شده را وارد کنید و به این نکته توجه داشته باشید که در این مرحله شما باید یک رمز عبور برای خود انتخاب کنید ولی نمی توانید کد کاربری برای خود تعریف کنید. پس از تکمیل اطلاعات، روی تایید کلیک کنید.

پس از تکمیل و تایید اطلاعات، سیستم برای شما کد کاربری تولید خواهد کرد.

دانلود اپلیکیشن سمتا اعزام مبلغ

به غیر از اینکه مبلغین می توانند از طریق مرورگرهای خود به سامانه سمتا اعزام مبلغ وارد شوند، امکان دانلود برنامه سمتا ویژه مبلغین، از طریق سایت آن فراهم شده است. لازم به ذکر است که این برنامه فقط مختص گوشی های اندرویدی است و امکان استفاده از آن بر روی گوشی های هوشمند آیفون وجود ندارد. لینک دانلود این اپ در سایت ezam.balagh.i گذاشته شده است اما در حال حاضر این لینک غیر فعال می باشد و امکان دانلود برنامه میسر نیست. 

اگر بعد از خواندن این مقاله، سوال یا ابهامی در خصوص سامانه سمتا اعزام مبلغ به نشانی ezam.balagh.i داشتید هم می توانید با کارشناسان مرکز مشاوره سامانه ها تماس بگیرید. کارشناسان سامانه ها تمام سوالات شما را به کامل ترین شکل ممکن پاسخگو هستند.

سمتا دفتر تبلیغات قم