سریال ساخت ایران ۳ چند قسمت است


سریال ساخت ایران ۳ چند قسمت است

جزییات کامل درباره فصل سوم سریال ساخت ایران، از جمله تعداد قسمت ها، خلاصه داستان و … را اینجا بخوانید.


سریال ساخت ایران ۳ چند قسمت است و چه روزهایی پخش می شود

دوات آنلاین -سریال ساخت ایران بعد از دو فصل موفق به فصل سوم رسید و وارد شبکه نمایش خانگی شد البته این بار محمدرضا گلزار حضور ندارد و شاهد هنرنمایی امین حیایی، مجید صالحی و بازیگران مطرح دیگر هستیم.

خلاصه داستان ساخت ایران ۳

غلام که به در جنوب رفته و مشغول غواص شده است، درگیر ماجرایی تازه می شود. ستاره گرفتار مشکل مالی است و مبلغ کلانی را بدهکار شده به همین دلیل از غلام کمک می‌ خواهد. غلام که به ستاره علاقه دارد تصمیم می‌گیرد به او کمک کند، اما این کار مشکلات زیادی را برای او به بار می آورد و ما از این طریق شاهد شکل گیری داستانی کمدی و خنده دار خواهیم بود.

تعداد قسمت های سریال ساخت ایران ۳

فصل سوم سریال ساخت ایران به تهیه کنندگی سید امیر پروین حسینی را بهمن گودرزی کارگردانی کرده است. این اولین تجربه سریال سازی گودرزی برای شبکه نمایش خانگی است و قبلا از این کارگردان فیلم هایی مانند شیش و بش، آتیش بازی و ثبت با سند برابر است را دیده بودیم.

گودرزی پیش از این به خبرگزاری صبا گفته بود ساخت ایران ۳ در ۲۴ قسمت تولید می شود.

روزهای پخش فصل سوم ساخت ایران

سریال ساخت ایران ۳ از طریق پلتفورم فیلیمو منتشر می شود و شروع پخش آن روز ۲۵ اسفند سال ۱۴۰۰ خواهد بود. بعد از آن می توانید این مجموعه طنز را هر هفته چهارشنبه ها تماشا کنید.

بازیگران سریال ساخت ایران ۳

در این سریال آناهیتا درگاهی، امین حیایی، عایشه گل جوشکون، مجید صالحی، هومن برق نورد، الهام کردا، امیر نوری، بهرنگ علوی، سپند امیرسلیمانی، غلامرضا نیکخواه، مینا وحید، نادر سلیمانی، سعید امیرسلیمانی، مرحوم عزت الله مهرآوران و حسین امیدی بازی کرده اند.

سریال ساخت ایران ۳ چند قسمت است؟

در این مطلب از پایگاه خبری صفحه اقتصاد می خوانید که، فصل سوم سریال ساخت ایران به تهیه کنندگی سید امیر پروین حسینی را بهمن گودرزی کارگردانی کرده است. این اولین تجربه سریال سازی گودرزی برای شبکه نمایش خانگی است و قبلا از این کارگردان فیلم هایی مانند شیش و بش، آتیش بازی و ثبت با سند برابر است را دیده بودیم.

گودرزی پیش از این به خبرگزاری صبا گفته بود ساخت ایران ۳ در ۲۴ قسمت تولید می شود.

کپی شد!

سریال ساخت ایران ۳ چند قسمت است