سریال ترکی بابا قسمت ۱۳


سریال ترکی بابا قسمت ۱۳

قسمت ۱۳ سریال بابا Baba ، ستاره چیره دست هالوک بیلگینر و ستاره جوان تولگا ساریتاش در یک داستان درام، خانواده دوباره …


قسمت ۱۳ سریال بابا Baba

قسمت ۱۳ سریال بابا Baba ، ستاره چیره دست هالوک بیلگینر و ستاره جوان تولگا ساریتاش در یک داستان درام، خانواده دوباره دور هم جمع می شوند اما  …

قسمت ۱۳ سریال بابا Baba که تیزر آن را می توان به طور کامل از این لینک تماشا کرد ؛  امین دوباره خانواده را تا حدی دور هم جمع می کند و قصد ندارد در مقابل سختی سر خم کند ، اما حسودان تحمل این عزت نفس را نخواهند داشت ، قسمت سیزده ، سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۰ به وقت محلی از ای تی وی پخش خواهد شد .

تیزر قسمت ۱۳ را می توان از این لینک تماشا کرد 

 هفته ای که گذشته سریال بابا ، در جایگاه هفدهم قرار گرفت.

اما آنچه در قسمت قبلی ( دوازدهم ) دیدیم :

رفتار سروت خانواده را به دو قسمت تقسیم می کند. کادیر که در بازداشت به سر می برد با فردی غیر منتظره در بازداشت مواجه می شود. امین که دوباره خانواده اش را به دست می گیرد، از اخباری که در حین جستجوی خانه دریافت می کند غمگین می شود. وقتی کادیر متوجه می شود که سروت چه کرده است، رویارویی او با برادرش بسیار سخت می شود.

ایلهان که کادیر را مسئول مرگ پدرش می‌داند، با بوشرا روبرو می‌شود. در حالی که بوشرا که با خانواده اش ملاقات می کند، پاسخ غیرمنتظره ای از امین دریافت می کند، کادیر که چهره واقعی جانسو را می شناسد، خود را در یک دوراهی بزرگ می بیند. ایلهان تصمیم بسیار خطرناکی می گیرد تا کادیر را مجبور به تحمیل هزینه کند.

فراگمان قسمت ۱۳ سریال ترکی بابا ؛ تریلر سریال Baba: Bi A adolu Hikayesi

برای دانلود فراگمان قسمت ۱۳ سریال ترکی بابا به مطلب جدید فیگار خوش آمدید. برای اطلاع از زمان پخش سریال ترکی بابا و دانلود تریلر آن همراه ما باشید.

سریال ترکی بابا که خبر پخش آن از طرف صفحات مجازی سریال‌های محبوبی همچون سریال گودال، سریال قضاوت و شرکت آی‌یاپیم منتشر شده‌بود، هر سه‌شنبه از شبکه شوتی‌وی ترکیه به نمایش در می‌آید. برای دانلود پیش‌نمایش سریال ترکی بابا قسمت ۱۳ زیرنویس فارسی در ادامه نوشتار همراه ما باشید.

فراگمان قسمت ۱۳ سریال ترکی بابا

تریلر سریال Baba: Bi A adolu Hikayesi

سریال بابا با بازی هنرمند معروف و محبوب ترکیه هالوک بیلگینر (Haluk Bilgi e ) و ستاره جوان و جذاب ترکیه تولگا ساریتاش (Tolga Sa ı aş) از شبکه Show TV منتشر خواهد شد. اگر از طرفداران سریال‌های ترکی هستید، در ادامه نوشتار به لینک دانلود قسمت ۱۳ سریال بابا و پیش‌نمایش آن با زیرنویس فارسی دسترسی خواهید داشت.

بیشتر بخوانید:

این سریال بر روی تغییر ناگهانی در زندگی فروتنانه خانواده ساروهانلی که در یکی از شهرهای آناتولی زندگی می‌کنند، تمرکز خواهد کرد. در این سریال زندگی خانواده‌ای را می‌بینیم که پس از یک سانحه هوایی متزلزل شده‌اند. لینک دانلود فراگمان قسمت ۱۳ بابا در انتهای مطلب پیوست شده است.

کارگردانی سریال بابا برعهده چاعری بایراک (Çağ ı Bay ak) که کارگردانی سریال‌هایی همچون “پرنده سحرخیز” و “خانه تولدت سرنوشت توست” را برعهده داشت، می‌باشد.

ضمن دانلود فراگمان قسمت ۱۳ سریال ترکی بابا می‌توانید مطالب ذیل را نیز مطالعه نمایید:

سریال بابا به قلم گوکهان هورزوم (Gökha Ho zum) و اکین آتالار (Eki A ala ) نوشته شده است. گوکهان هورزوم را از سریال‌هایی همچون “گودال” و “در انتظار خورشید” به خاطر داریم. او اثبات کرده است که قلم خوبی دارد، باید دید در همکاری جدید با شرکت آی‌یاپیم چه سریالی در انتظار ما خواهد بود. آنچه از  تیزر قسمت ۱۳ سریال ترکی بابا مشخص است، به نظر سریال جالبی خواهد شد.

سریال بابا قسمت ۱۳ که قرار است از شبکه Show TV منتشر شود، هر سه‌شنبه شب به نمایش در می‌آید. در ذیل این مطلب لیستی از مطالب مرتبط با سریال‌های ترکی شبکه Show TV و دیگر شبکه‌ها را مشاهده می‌نمایید:

عوامل سریال ترکی بابا

ضمن دانلود فراگمان قسمت ۱۳ سریال ترکی بابا می‌توانید مطالب ذیل را نیز مطالعه نمایید:

دانلود فراگمان قسمت ۱۳ سریال بابا زیرنویس فارسی

دانلود فراگمان اول قسمت ۱۳ سریال بابا

دانلود فراگمان دوم قسمت ۱۳ سریال بابا

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار فراگمان قسمت ۱۳ سریال ترکی بابا با زیرنویس فارسی سپاس‌گزار هستیم. در این نوشتار فراگمان اول قسمت ۱۳ سریال بابا و فراگمان دوم قسمت ۱۳ سریال بابا را برای شما تهیه نمودیم. می‌توانید با مراجعه به کانال تلگرامی فیگار فایل خود را دانلود کنید.

حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.

سریال ترکی بابا قسمت ۱۳