زمان عرضه اولیه


زمان عرضه اولیه

?عرضه اولیه جدید این هفته خرداد ۱۴۰۱، ثبت نام در سامانه رایگان اطلاع‌رسانی عرضه اولیه بورس و فرابورس. ✔️آموزش نحوه خرید در کارگزاری مفید، آگاه و فارابی


عرضه اولیه این هفته بورس

عرضه اولیه این هفته و امروز به‌همراه لیست کامل شرکت‌های جدید که قرار است به زودی عرضه شوند را مشاهده کنید. در ادامه نحوه خرید عرضه اولیه در کارگزاری مفید، کارگزاری آگاه و کارگزاری فارابی ذکر شده است.

همچنین می‌توانید در انتهای این صفحه، در سامانه اطلاع‌رسانی رایگان تاریخ عرضه اولیه جدید بورس ثبت نام کنید.

زمان پنجمین عرضه اولیه ۱۴۰۱ مشخص شد| عرضه اولیه سابیک چقدر نقدینگی نیاز دارد؟

به گزارش نبض بورس، در سال ۱۴۰۱ و با توجه به روند رو به رشد شاخص عرضه اولیه‌ها رونق گرفتند و تا کنون ۳ عرضه اولیه در بازار سرمایه انجام شده است و فردا ۲۶ اردیبهشت نیز چهارمین عرضه اولیه با نام ددانا انجام می‌گیرد. امروز با انتشار اطلاعیه سازمان بورس پنجمین عرضه اولیه نیز مشخص گردید.

روز چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت قرار است سهام شرکت سیمان آبیک با نماد سابیک در بازار بورس بعنوان پنجمین عرضه اولیه سال جاری، عرضه شود.

به اطلاع کلیه فعالان  محترم بازار سرمایه میرساند؛ در روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱.۲.۲۸، سهام شرکت سیمان آبیک به عنوان پانصد و نود و دومین شرکت پذیرفته شده در بخشسیمان، آهک و گچ، طبقه تولید سیمان، آهک و گچ با کد صنعت «۵۳۹۴» در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد سآبیک به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.

تعداد سهام قابل عرضه  به عموم  ۳۵۵ میلیون و ۱۱۶ و ۱۳۰ سهم معادل ۱۲ درصد از کل سهام شرکت اعلام شده است. حداکثر سهام قابل خرید برای هر شخص حقیقی و حقوقی ۳۰۰ سهم اعلام شده است. تاریخ ثبت سفارش روز چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه سال جاری است و دامنه قیمت در ثبت سفارش ۱۰۰۳۰ ریال تا  ۱۲۲۵۰ ریال ذکر شده است؛ بنابراین حداکثر نقدینگی مورد نیاز برای این عرضه اولیه ۳ میلیون و  ۶۷۵ هزار ریال معادل ۳۶۷ هزار و ۵۰۰ تومان می‌باشد. قابل ذکر است که با پیش بینی مشارکت ۲ میلیون نفری در این عرضه اولیه میزان نقدینگی در حدود ۲۱۵ هزار تومان خواهد بود.

زمان عرضه اولیه