دریافت فیش حقوقی فرهنگیان خراسان رضوی


دریافت فیش حقوقی فرهنگیان خراسان رضوی

راهنمای کامل دریافت فیش حقوقی فرهنگیان خراسان رضوی از طریق سامانه fish.razaviedu.ir در این مقاله ارائه داده شده است. با ما همراه باشید ..


فیش حقوقی فرهنگیان خراسان رضوی

جهت مشاوره در زمینه فیش حقوقی فرهنگیان خراسان رضوی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

راهنمای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان خراسان رضوی از طریق سامانه fish. azaviedu.i به صورت کامل در این مقاله ارائه داده شده است. همکاران فرهنگی استان خراسان رضوی ، برای دریافت فیش حقوقی خود باید در زمان مقرر به سایت fish. azaviedu.i مراجعه نموده و نسبت به دریافت فیش حقوقی خود اقدام نمایند.

به منظور تسهیل دسترسی همکاران و آگاهی بیشتر فرهنگیان استان خراسان رضوی، راهنمای تصویری دریافت فیش حقوقی فرهنگیان خراسان رضوی در این مقاله ارائه داده شده است.

سر فصل ها

fish. azaviedu. i

برای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان خراسان رضوی باید در زمان اعلام شده به پایگاه اطلاعات استان خراسان رضوی مراجعه نموده و با درج اطلاعات خواسته شده، نسبت به دریافت فیش حقوقی خود اقدام نمایند. فیش حقوقی فرهنگیان شامل بخش های مختلفی می باشد. در بخش اول مشخصات فرد شامل، شماره پرسنلی ، نام و نام خانوادگی درج شده است و در بخش های دیگر نیز عناوین پرداختی، عناوین کسورات، مانده یا پس انداز قابل مشاهده می باشد.

عناوین پرداختی شامل، کمک هزینه اولاد، حق شاغل، اضافه کار اداری و … می باشد. در بخش عناوین کسورات مواردی از قبیل بیمه خدمات درمانی، صندوق ذخیره فرهنگیان، بیمه تکمیلی سهم کارمند و … قابل مشاهده می باشد.

دریافت فیش حقوقی فرهنگیان خراسان رضوی ۱۴۰۰

برای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان خراسان رضوی لازم است به سایت fish. azaviedu.i مراجعه نمایید. لازم به ذکر است ورود به سامانه پایگاه اطلاعات استان خراسان رصوی و دریافت فیش حقوقی فرهنگیان ، از طریق موبایل و کامپیوتر و دسترسی به اطلاعاتی از قبیل کد پرسنلی، کد ملی و رمزعبور امکانپذیر است.

همکاران شاغل از شماره پرسنلی به عنوان نام کاربری و به طور پیش فرض از کد ملی همراه با صفر های ابتدایی آن بعنوان کلمه عبور استفاده نمایند.

همکاران بازنشسته از شماره حساب به عنوان نام کاربری بدون صفرهای ابتدای آن و بطور پیش فرض از کد پرسنلی بعنوان کلمه عبور استفاده نمایند.

لازم به ذکر است، پس از ورود به سایت امکان تغییر رمز برای هر دو گروه وجود دارد.

نحوه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان شاغل

نحوه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان شاغل برای آگاهی بیشتر همکاران در ادامه ارائه داده شده است. همکاران به منظور دریافت فیش حقوقی فرهنگیان خراسان رضوی ، لازم است به پایگاه اطلاعات استان خراسان رضوی مراجعه نموده و پس از وارد نمودن اطلاعات خواسته شده، فیش حقوقی خود را دریافت نمایند.

نحوه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان شاغل :

همکاران شاغل برای ورود به سامانه fish. azaviedu.i و دریافت فیش حقوقی خود لازم است، از شماره پرسنلی بعنوان نام کاربری و بطور پیش فرض از کد ملی همراه با صفر های ابتدایی آن بعنوان کلمه عبور استفاده نمایند.

فرهنگیان شاغل برای دریافت فیش حقوقی ماهانه می توانند به سامانه fish.medu.i نیز مراجعه نمایند. سامانه fish.medu.i برای فرهنگیان شاغل تمامی استان ها راه اندازی شده است.

پس از مراجعه به سامانه fish.medu.i ، برای ورود به سامانه لازم است اطلاعات خواسته شده، شامل کدملی و شماره پرسنلی را در قسمت مشخص شده درج نمایید. سپس از بر روی گزینه بعدی کلیک نموده و یک رمزعبور دلخواه برای خود تعیین نمایید.

پس از ورود به سامانه بر روی گزینه “دریافت فیش حقوقی” کلیک کنید.

در صورت فراموشی کدپرسنلی می توانید راهنمایی های لازم را با شماره گیری ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳ دریافت نمایید.

فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته خراسان رضوی

راهنمای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته خراسان رضوی در ادامه بیان شده است. فرهنگیان بازنشسته استان خراسان رضوی برای دریافت فیش حقوقی خود لازم است در مهلت اعلام شده به پایگاه اطلاعات پرسنل خراسان رضوی به نشانی fish. azaviedu.i مراجعه نمایند. ورود به سامانه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته نیازمند نام کاربری و رمزعبور است.

نحوه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان خراسان رضوی :

🔻 برای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته استان خراسان رضوی به سامانه fish. azaviedu.i مراجعه نمایید.

🔻 نام کاربری و رمزعبور خود را در قسمت مشخص شده درج نمایید و بر روی گزینه ورود کلیک کنید:

همکاران بازنشسته برای ورود به سامانه فیش حقوقی استان خراسان رضوی، لازم است از شماره حساب به عنوان نام کاربری بدون صفرهای ابتدای آن و بطور پیش فرض از کد پرسنلی بعنوان کلمه عبور استفاده نمایند.

فرهنگیان بازنشسته برای دریافت فیش حقوقی خود می توانند به سایت صندوق بازنشستگی به آدرس www.cspf.i نیز مراجعه نمایند. سامانه www.cspf.i برای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته خراسان رضوی و سایر استان ها می باشد.

نحوه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته از سایت صندوق بازنشستگی کشوری:

🔻 مراجعه به درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی www.cspf.i

🔻 کلیک بر روی گزینه درگاه خدمات الکترونیکی از طریق منوی بالای صفحه

🔻 بر روی گزینه ورود به سامانه کلیک کنید:

🔻 اطلاعات خواسته شده شامل شماره دفترکل، کدملی و شماره حساب را در قسمت مشخص شده درج کنید:

شماره دفترکل: شماره ای است که در هنگام بازنشستگی توسط صندوق بازنشستگی کشوری به بازنشسته اختصاص داده می شود.

راهنمای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان خراسان رضوی از طریق سامانه fish. azaviedu.i در این مقاله ارائه داده شد. در صورت بروز مشکل برای ورود به سامانه و یا فراموشی رمزعبور و کد پرسنلی می توانید با کارشناسان مجرب مجموعه به شماره ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳ تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

سوالات متداول فرهنگیان

اطلاعات لازم برای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته خراسان رضوی چیست؟

ورود به سامانه و دریافت فیش حقوقی بازنشستگان؛ از طریق شماره حساب و کدملی امکانپذیر است.

برای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان خراسان رضوی به چه سایتی مراجه کنیم؟

فرهنگیان شاغل و بازنشسته استان خراسان رضوی برای دریافت فیش حقوقی خود باید به سامانه fish. azaviedu.i مراجعه نمایند.

نحوه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان چگونه است؟

راهنمای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان شاغل و بازنشسته به صورت تصویری در این مقاله شرح داده شده است.

جهت مشاوره در زمینه فیش حقوقی فرهنگیان خراسان رضوی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دریافت فیش حقوقی فرهنگیان خراسان رضوی