دانلود فیلم کاپیتان آمریکا ۱ دوبله فارسی


دانلود فیلم کاپیتان آمریکا ۱ دوبله فارسی

دانلود فیلم Captain America: The First Avenger 2011 با دوبله فارسی، دانلود فیلم کاپیتان آمریکا ۱ ۲۰۱۱ با دوبله فارسی، فیلم نخستین انتقام جو


پخش آنلاین ویدئو

دانلود فیلم کاپیتان آمریکا Cap ai Ame ica: The Fi s Ave ge 2011

همراه با نسخه دوبله فارسی

کیفیت ۱۰۸۰p , 720p HD با دوبله فارسی قرار گرفت

ژانر : اکشن – علمی-تخیلی – ماجراجویی

امتیاز : ۶٫۹از ۷۴۲,۱۱۴ رای در سایت IMDb

زبان : دوبله فارسی

سال انتشار : ۲۰۱۱

محصول کشور : آمریکا

کارگردان : Joe Joh s o

بازیگران : Ch is Eva s, Hugo Weavi g, Samuel L. Jackso

خلاصه داستان : مردی جوان به نام استیو راجرز که برای خدمت در ارتش ایالات متحده آمریکا پذیرفته نمی‌شود، پس از تزریق سرم ابرسرباز، به ابرقهرمانی قدرتمند موسوم به کاپیتان آمریکا تبدیل می‌شود. در ادامه، او درصدد متوقف ساختن یک سازمان تروریستی مخوف برمی‌آید و…

دانلود فیلم Cap ai Ame ica: The Wi e Soldie 2014دانلود فیلم پیشنهادی:

محتوای سایت مناسب جمع خانواده بوده و بازبینی شده.

ترافیک برای دانلود فیلم نیم‌بها می‌باشد.

معرفی فیلم Cap ai Ame ica: The Fi s Ave ge 2011

کاپیتان آمریکا: نخستین انتقام‌جو به انگلیسی Cap ai Ame ica: The Fi s Ave ge نام پنجمین فیلم دنیای سینمایی مارول است که توسط مارول‌ استودیوز تولید و پارامونت پیکچرز در سال ۲۰۱۱ توزیع شده است. این فیلم بر اساس سری داستان‌های کامیک شخصیت کاپیتان آمریکا از مارول کامیکس می‌باشد. جو جانستون کارگردانی فیلم را برعهده داشته است. کریس ایوانز، تامی لی جونز، هوگو ویوینگ، هایلی اتول، سباستین استن، دومینیک کوپر، نیال مک‌دوناف، درک لوک و استنلی توچی از بازیگران این فیلم هستند.

ایده ساخت کاپیتان آمریکا: نخستین انتقام‌جو اولین بار در سال ۱۹۹۷ مطرح شد و قرار بود تا آرتیسان اینترتیمنت توزیع آن را عهده‌دار باشد. اما یک پروندهٔ حقوقی که نهایتاً در سال ۲۰۰۳ حل و فصل شد، پروژه را لغو کرد. در سال ۲۰۰۵، مارول استودیوز از مریل لینچ وام دریافت کرد و تصمیم گرفت تا این فیلم را از طریق پارامونت توزیع کند. جان فاورو و لویس لتریر پیش از منتصب شدن جانستون در سال ۲۰۰۸، برای ساخت این فیلم ابراز علاقه‌مندی کردند. بین مارس و ژوئن ۲۰۱۰ بازیگران این فیلم انتخاب شدند. فیلمبرداری آن در ژوئن ۲۰۱۰ آغاز شد. لوکیشن‌های فیلم شامل لندن، منچستر، کرونت و لیورپول در بریتانیا و لس آنجلس در ایالات متحده بودند. این فیلم در مراحل پس‌تولید به فیلم سه‌بعدی تبدیل شد.

فرش قرمز کاپیتان آمریکا: نخستین انتقام‌جو در ۱۹ ژوئیه ۲۰۱۱ در هالیوود برگزار شد و ۲۲ ژوئیه ۲۰۱۱ در ایالات متحده اکران گردید. این فیلم در گیشه و نظر منتقدین موفق بود و بیش از ۳۷۰ میلیون دلار در سرتاسر دنیا فروخت. دیسک‌های دی‌وی‌دی و بلو-ری فیلم در ۲۵ اکتبر ۲۰۱۱ به بازار آمد. دنباله‌ای به نام کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان در ۴ آوریل ۲۰۱۴ اکران شد و دنبالهٔ سومی نیز به نام کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی در ۶ مهٔ ۲۰۱۶ به نمایش درآمد.

مشخصات فیلم

ژانر های فیلم

سریال های بروز شده

دانلود سریال راز بقا

دانلود سریال جوکر

دانلود سریال جادوگر

دانلود سریال مهمونی

دانلود سریال جیران

دانلود سریال ساخت ایران ۳

دانلود شب های مافیا

دانلود سریال نوبت لیلی

دانلود سریال مرد در مقابل زنبور Ma vs Bee 2022

دانلود سریال Ms Ma vel 2022 خانم مارول

توضیحات فیلم

فیلم Cap ai Ame ica 1 به نام Cap ai Ame ica: The Fi s Ave ge (به فارسی : کاپیتان آمریکا: اولین انتقام جو) یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی محصول سال ۲۰۱۱ است که بر اساس شخصیت کمیک مارول کاپیتان آمریکایی ساخته شده است .

تولید شده توسط مارول استودیو و توزیع شده توسط کمپانی پارامونت ، در آن است فیلم پنجم در مارول سینمایی جهان (MCU). کارگردانی این فیلم بر عهده جو جانستون ، نویسندگی کریستوفر مارکوس و استفان مکفیلی است و کریس ایوانز در نقش استیو راجرز کاپیتان آمریکا در کنار تامی لی جونز ، هوگو ویوینگ ، هیلی اتول بازی می کند.، سباستین استن ، دومینیک کوپر ، نیل مک دونا ، درک لوک و استنلی توچی . در طول جنگ جهانی دوم ، استیو راجرز ، یک مرد ضعیف ، به یک سرباز فوق العاده به نام کاپیتان آمریکا تبدیل می شود و باید جلوی استفاده جمجمه سرخ (بافندگی) از Tesse ac به عنوان منبع انرژی برای تسلط بر جهان را بگیرد.

معرفی شخصیت های فیلم Cap ai Ame ica 1

کریس ایوانز در نقش استیو راجرز کاپیتان آمریکا تامی لی جونز در نقش چستر فیلیپس هوگو ویوینگ در نقش یوهان اشمیت جمجمه قرمز : سرپرست سلاح های پیشرفته هایلی اتول در نقش پگی کارتر سباستین استن در نقش جیمز بوکانن “باکی” بارنز دومینیک کوپر در نقش هاوارد استارک نیل مک دونا در نقش تیموتی “دام دام” دوگان

ژانر : اکشن | ماجراجویی | علمی تخیلی

محصول : ۲۰۱۱ آمریکا

امتیاز: ۱۰۶.۹

زبان: دوبله فارسی

کارگردان : Joe Joh s o

بازیگران : Ch is Eva s, Hugo Weavi g, Samuel L. Jackso

درباره فیلم Cap ai Ame ica 1

اگرچه «کاپیتان آمریکا: نخستین انتقام‌جو» (Cap ai Ame ica: The Fi s Ave ge ) پنجمین فیلمی است که در جهان سینمایی مارول اکران شد اما برای دنبال کردن خط روایی مجموعه آثار مارول باید در ابتدا سراغ همین فیلم بروید. وقایع این فیلم ابرقهرمانی دهه‌ها پیش از ماجراهای مرد آهنی و انتقام‌جویان رخ می‌دهند. این فیلم مخاطبان را با استیو راجرز (کاپیتان آمریکا با بازی کریس ایوانز) آشنا می‌کند که یکی از شخصیت‌های کلیدی مجموعه است. همچنین از طریق «کاپیتان آمریکا: نخستین انتقام‌جو» با تسرکت (سنگ فضا) آشنا خواهید شد.

خلاصه داستان فیلم Cap ai Ame ica 1 کاپیتان آمریکا ۱

داستان فیلم درباره سرباز راجرز است. برخلاف جسه کوچکش قلب بزرگی دارد و آماده است تا پای جان بجنگد، زمانی که جنگ شروع می شود به ارتش ملحق می شود و وقتی که دولت می خواهد با استفاده از یک سری آزمایش ها یک قهرمان بسازد او داوطلب می شود و همین راهی می شود برای تبدیل او به یک قهرمان ولی …نامزد بهترین فیلم، بهترین بازیگر، بهترین فیلم، بهترین موسیقی و بهترین جلوه های ویژه

دانلود فیلم با لینک مستقیم

پخش آنلاین تریلر رسمی فیلم

لینک های زیر با زیرنویس فارسی می باشد.

دانلود رایگان فیلم با کیفیت WEB-DL 1080p زیرنویس چسبیده  فارسی

دانلود رایگان فیلم با کیفیت WEB-DL 720p زیرنویس چسبیده فارسی

دانلود زیرنویس جداگانه فیلم

لینک های زیر با دوبله فارسی می باشد.

دانلود رایگان فیلم با کیفیت WEB-DL 1080p دوبله فارسی

دانلود رایگان فیلم با کیفیت WEB-DL 720p دوبله فارسی

دانلود رایگان فیلم با کیفیت WEB-DL 480p دوبله فارسی

Reviews ( 0 )

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود فیلم کاپیتان آمریکا ۱ دوبله فارسی