دانلود رایگان البوم گاه فراموشی


دانلود رایگان البوم گاه فراموشی

دانلود آلبوم جدید همایون شجریان و فردین خلعتبری به نام گاه فراموشی با کیفیت بالا (۱۲۸ و ۳۲۰) و mp3 با لینک مستقیم. به همراه متن ترانه ها و پخش آنلاین. دانلود تکی و یکجا


دانلود آلبوم گاه فراموشی

همایون شجریان  و 

فردین خلعتبری

گاه فراموشی ، تازه ترین آلبوم مشترک همایون شجریان و فردین خلعتبری است که شامل ۸ قطعه موسیقی با کلام است که هم آمیزی موسیقی ایرانی و جز ، بر روی اشعار پارسی می باشد. نوازندگان بین‌المللی این آلبوم «بیورن مه یر» ، «کلاوس گزینگ»، «کارلو نیدرهاوزر» و «فردریک ژیل» هستند و اشعار این آلبوم نیز توسط فردین خلعتبری سروده شده است. ضبط موسیقی این آلبوم در استودیو «ویوگاردن» اتریش و استودیو «صبا» ایران انجام شده است. صاحب امتیاز این اثر موسسه فرهنگی هنری ۱۴۰۰ آریا و از دیگر عوامل این آلبوم می شود به فردین خلعتبری تهیه کننده، رامین صدیقی مشاور تهیه‌کننده، سحر فروزان مدیر اجرایی، رضا موسوی مدیر هنری، کاوه عابدین و فرانس شادن صدابرداران این آلبوم، اشاره کرد.

همایون شجریان درباره این آلبوم نوشته: این شنیدن دیدنی است.

این قصه و همکاری ماندگار است، همایون شجریان و فردین خلعتبری طی سال‌های گذشته فعالیت‌های مستمری با یکدیگر داشته‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به انتشار آلبوم «امشب کنار غزل‌های من بخواب» روی اشعار زنده‌یاد افشین یداللهی و خوانش چند تک‌آهنگ برای سریال‌ها و آثار صوتی اشاره کرد.

این همکاری متفاوت با حمایت ایکس ویژن صورت گرفته و نسخه دیجیتال این اثر بصورت قانونی و انحصاری از طریق پلتفرم بیپ‌تونز در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

دانلود آهنگ همایون شجریان گاه فراموشی

دانلود آهنگ همایون شجریان گاه فراموشی

دانلود آلبوم گاه فراموشی همایون شجریان

آهنگ غمگین گاه فراموشی از همایون شجریان کیفیت اصلی Mp3 از میفا موزیک

دانلود رایگان البوم گاه فراموشی