خرید شماره مجازی آمریکا


خرید شماره مجازی آمریکا

خرید شماره مجازی آمریکا (Google Voice)، خرید شماره‌ مجازی دائمی گوگل ویس، شماره مجازی واتساپ همچنین قابل استفاده برای اپل آیدی، پی پال و …


خرید شماره مجازی آمریکا

خرید شماره مجازی آمریکا (دائمی)

شماره مجازی دائمی ارائه شده توسط مجموعه ما از کشور آمریکا و شرکت گوگل (گوگل ویس) می‌باشد که محدودیت‌های شماره‌های مجازی یک‌بار مصرف ارائه شده در اینترنت، مثل محدودیت تعداد پیامک و یا مدت زمان در اختیار داشتن شماره مورد نظر را ندارد. شما فقط با یک‌بار خرید این شماره‌ها با قیمت ۲۴۹ هزار تومان، می‌توانید به میزان نامحدود، بدون هیچ‌گونه دغدغه‌ای تماس یا پیامک دریافت یا ارسال نمایید. همچنین از دیگر مزیت های آن، می توان به دائمی بودن آنها اشاره کرده که دیگر نیازی به خرید دوباره شماره‌های مجازی در آینده نخواهید داشت.

با خرید این خطوط اختصاصی، به راحتی در سایت‌ها و اپلیکیشن های مختلفی که برای ثبت‌نام نیاز به خطوط معتبر خارجی دارند، ثبت‌نام کرده و از آن‌ها استفاده نمایید؛ مثلاً این شماره ها برای افرادی که به دنبال ، اپل آیدی، پی پال بیزینسی و … هستند، مناسب می باشد.

لازم به ذکر است که پیش شماره‌ی آن‌ها ۱ می‌باشد که مناسب برای افرادی است که می‌خواهند شماره‌ی مجازی آمریکا یا کانادا داشته باشند. همچنین برای در اختیار داشتن شماره‌ها، نیاز به پرداخت هزینه‌ای به صورت ماهانه یا سالانه نخواهید داشت.

توجه: طبق آپدیت جدید، این شماره برای استفاده در شبکه‌های اجتماعی مثل واتساپ جواب نمی‌دهد.

خرید شماره مجازی دائمی آمریکا

شماره اختصاصی خود را انتخاب کنید.

شماره مجازی اپل آیدی

اگر شما نیز به دنبال شماره مجازی برای اپل آیدی هستید، ما این اطمینان را به شما می‌دهیم که این شماره‌ها جزء امن‌ترین شماره‌های موجود برای ساخت اپل آیدی می‌باشد و بدون هیچ مشکلی می‌توانید از آن‌ها استفاده نمایید و هویت خود را تأیید نمایید.

مزیت خرید شماره مجازی آمریکا

چرا خرید شماره مجازی از ما

بهترین شماره دائمی

کیفیت و امنیت بالا

بهترین قیمت

۲۴۹هزار تومان

پشتیبانی

پشتیبانی تلفنی (۸-۲۲) و آنلاین

شماره اختصاصی

شماره خود را انتخاب کنید

نحوه خرید شماره‌ اختصاصی آمریکا (کمتر از ۲ دقیقه)

۱) ورود به پنل کاربری اکسچنج ۳۶۰     ۲) انتخاب شماره‌ی دلخواه    ۳) پرداخت مبلغ سفارش     ۴) تحویل شماره مورد نظر به شما

تحویل فوری

پس از ثبت سفارش، در کمتر از یک ساعت شماره در اختیار شما قرار می‌گیرد.

سؤالات متداول

خیر، دریافت تماس و پیامک به صورت رایگان می‌باشد.

این خطوط صفر بوده و پس از خرید برای شما توسط ما فعال می شود؛ تا زمانی که از خط استفاده کنید، خط غیرفعال نمی‌شود و به صورت مادام العمر در اختیار شما قرار دارد ولی اگر حداکثر تا دو ماه حتی یک پیامک و یا تماسی در حد یک بوق خوردن نداشته باشید(می توانید به یک شماره آمریکایی تماس رایگان بگیرید) در غیر این صورت شماره‌ی شما توسط گوگل غیرفعال یا واگذار می‌شود.

شما برای تماس و پیامک کافیست اپلیکیشن گوگل ویس یا هنگ اوت را بر روی گوشی همراه خود (IOS یا اندروید) نصب نمایید و یا از نسخه تحت وب voice.google.com استفاده نمایید. همچنین می توانید از طریق جیمیل نیز پیامک های ارسالی را دریافت نمایید؛ البته آموزش استفاده از آن پس از خرید در اختیار شما قرار می گیرد.

بله، چون این خطوط اختصاصی آمریکاست و شما باید آیپی خود را هنگام استفاده تغییر دهید که به راحتی امکان پذیر است.

خیر، طبق آپدیت جدید این شبکه های اجتماعی امکان استفاده از گوگل ویس برای آنها وجود ندارد.

خرید شماره مجازی آمریکا

گوگل ویس Google Voice یکی از خدمات گوگل می‌باشد. شما با خرید شماره مجازی آمریکا یا کانادا می‌توانید در اپلیکیشن‌ها و سایت‌های خارجی مختلفی از جمله گوگل ویس ثبت نام کنید. گوگل توسط گوگل ویس شماره‌ای به کاربران اختصاص می‌دهد که می‌توانند پیامک یا تماس آنلاین با همدیگر داشته باشند. استفاده از این سرویس معمولا برای کاربران آمریکایی یا کانادایی رایگان می‌باشد. شماره مجازی آمریکا یا کانادا Google Voice به صورت پیش فرض کد ۱ است. از دیگر مزایای خرید شماره مجازی گوگل می‌توان به نداشتن محدودیت زمانی و انتقال رایگان این شماره‌ها اشاره کرد. هزینه‌ی یک شماره، ۱۴ دلار است. می‌توانید درخواست خود را در ایرانیکارت ثبت کرده و در کمتر از ۵ ساعت کاری شماره مجازی آمریکا خود را دریافت کنید. اطلاعات شماره مجازی از طریق تیکت خدمت شما ارسال می شود.

** از این شماره مجازی می‌توانید برای ساخت اپل آیدی استفاده کنید.

** برای استفاده از شماره های مجازی باید از برنامه‌های تغییر آی پی استفاده کنید.

از ۱۱ تا ۱۵ تیر شماره مجازی آمریکا را با ۳ دلار تخفیف ایرانیکارت خریداری کنید.

خرید شماره مجازی آمریکا