خدمات رفاهی قوه قضاییه


خدمات رفاهی قوه قضاییه

در این مقاله سامانه ها لینک ورود به سامانه رفاهی قوه قضاییه refahi.eadl.ir، ثبت نام مراکز اقامتی، بازیابی رمز عبور و خدمات مجتمع رفاهی قوه قضاییه ارائه شده است.


خدمات رفاهی قوه قضاییه

برای مشاوره و ورود سامانه رفاهی قوه قضاییه

برای مشاوره و ورود سامانه رفاهی قوه قضاییه

  برای ورود مستقیم به سامانه رفاهی قوه قضاییه کلیک کنید.

 در ادامه راهنمای تصویری استفاده از سامانه رفاهی قوه قضاییه به نشانی  efahi.eadl.i  ارائه شده است .

سامانه رفاهی قوه قضائیه efahi.eadl.i در واقع همان معاونت مالی، پشتیبانی و امور عمرانی قوه قضائیه را در اختیار داشته که ارائه دهنده خدمات گسترده در عرصه های مختلف مانند سامانه ثبت نام مراکز اقامتی، بیمارستان عدل، بیمارستان دادگستری، مرکز فوق تخصصی دندانپزشکی و نشانی مجتمع های اقامتی می باشد.

خدمات سامانه رفاهی قوه قضائیه به موارد مذکور محدود نشده و از طریق آن می توان به بخش های دیگری از جمله معاونت مالی، پشتیبانی و امور عمرانی، مرکز آمار و فناوری اطلاعات، پایگاه اطلاع رسانی قوه قضائیه و طیف وسیعی از خدمات و سامانه های دیگر دسترسی یافت. به همین منظور در ادامه این مقاله ضمن معرفی سامانه رفاهی قوه قضائیه، به شرح راهنمای ورود، سامانه ثبت نام مراکز اقامتی و نحوه بازیابی رمز عبور در آن، همچنین سایر خدمات ارائه شده در سامانه رفاهی قوه قضائیه خواهیم پرداخت.

معرفی سامانه رفاهی قوه قضاییه efahi.eadl.i

سامانه رفاهی قوه قضائیه efahi.eadl.i طیف وسیعی از خدمات را در خود جا داده تا به مانند یک مرجع برای کاربران عمل نماید. اداره کل رفاه و سلامت قوه قضائیه در تهران، بلوار کشاورز و ساختمان مرکزی ستاد قوه قضائیه قرار داشته اما با این وجود اغلب خدمات خود را به صورت اینترنتی ارائه می دهد.

از جمله مهم ترین بخش هایی که می توان از طریق این سامانه به آن ها دسترسی داشت می توان به سامانه ثبت نام مراکز اقامتی، پایگاه اطلاع رسانی قوه قضائیه، درگاه خدمات الکترونیک قضائی، سامانه ثبت نام الکترونیک(ثنا) و سامانه ثبت درخواست کارت واکسن اشاره کرد.

خدمات و امکانات بسیار گسترده تری در بستر سایت سامانه رفاهی قوه قضائیه به نشانی efahi.eadl.i قرار گرفته که خود اقدامی بزرگ در راستای پیشبرد دولت الکترونیک به شمار می رود. از جمله کاربردی ترین موارد آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

امکان ارتباط مستقیم به معاونت مالی، پشتیانی و امور عمرانی

ثبت و ارسال پرسش و پاسخ از طریق سامانه ارسال پرسش و پاسخ

ثبت انتقادات و پیشنهادات از طریق سامانه مربوطه در سایت سامانه رفاهی قوه قضائیه

علاوه بر موارد ذکر شده، امکانات بسیار بیشتری نیز در سایت این سامانه چون سامانه آموزش مجازی، سامانه تامین اجتماعی و … قرار گرفته که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

راهنمای ورود به سامانه رفاهی قوه قضاییه efahi.eadl.i

اولین گام به منظور مشاهده و بهره مندی از خدمات ارائه شده در سامانه رفاهی قوه قضائیه efahi.eadl.i ، ورود به آن می باشد. بدین منظور لازم است که ابتدا نشانی این سامانه را جستجو کرده تا با صفحه اصلی آن مواجه شوید. در ادامه راهنمای قدم به قدم ورود به سامانه رفاهی قوه قضائیه ارائه شده است.

در ابتدا می بایست در مرورگر گوشی و یا سیستم خود، نشانی این سامانه یعنی efahi.eadl.i را جستجو کرده تا با صفحه اصلی سایت مطابق تصویر زیر مواجه شوید.

بدین ترتیب فرآیند ورود به سامانه رفاهی قوه قضائیه efahi.eadl.i به پایان رسیده و در صفحه اصلی می توانید به بخش های مختلف دسترسی پیدا کرده و از خدمات ارائه شده در آن ها بهره مند شوید.

سایت عدل ایران قوه قضاییه خدمات مختلفی مانند دریافت ابلاغیه های الکترونیکی، دریافت گواهی عدم سوء پیشینه، دریافت نوبت از دفاتر خدمات قضایی، دریافت نوبت از مراجع قضایی و … به اشخاص حقیقی و حقوقی ارائه می کند که برای کسب اصلاعات بیشتر، به مقاله زیر رجوع کنید.

سامانه ثبت نام مراکز اقامتی در سامانه رفاهی قوه قضاییه

بدون شک یکی از بهترین و کاربردی ترین خدمات ارائه شده در سامانه رفاهی قوه قضائیه، امکان استفاده از سامانه ثبت نام مراکز اقامتی می باشد. با بهره مندی از این سامانه می توانید به صورت اینترنتی نسبت به ثبت نام و رزرو در مراکز اقامتی تحت پوشش این سامانه اقدام نمایید. در ادامه نحوه ورود به سامانه ثبت نام مراکز اقامتی برای استفاده از خدمات آن ارائه شده است.

در ابتدا نشانی سایت سامانه رفاهی قوه قضائیه یعنی efahi.eadl.i را در مرورگر خخود جستجو کرده تا با صفحه اصلی سایت مطابق تصویر زیر مواجه شوید.

همان طور که در تصویر زیر نیز نشان داده شده، از طریق دو گزینه مشابه می توانید برای دسترسی به سامانه ثبت نام مراکز اقامتی استفاده نمایید. به دلخواه بر روی یکی از گزینه های نشان داده شده در تصویر زیر کلیک نمایید.

با انجام مراحل بالا، به صفحه ورود به سامانه که مطابق تصویر زیر است، هدایت خواهید شد. در این قسمت لازم است نام کاربری و رمز عبور خود که به صورت پیش فرض کد ملی شما است را در فیلدهای مشخص شده وارد کرده و در نهایت بر روی گزینه ورود کلیک نمایید.

بدین ترتیب فرآیند ورود شما به سامانه ثبت نام مراکز اقامتی از طریق سامانه رفاهی قوه فضائیه efahi.eadl.i به پایان رسیده و می توانید نسبت به استفاده از خدمات این سامانه اقدام نمایید.

نحوه بازیابی رمز عبور سامانه ثبت نام مراکز اقامتی

بعضی مواقع ممکن است که شما در هنگام ورود به سامانه ثبت نام مراکز اقامتی از طریق سایت سامانه رفاهی قوه قضائیه، رمز عبور خود را فراموش کرده باشید و در نتیجه نتوانید با موفقیت به پنل کاربری خود در این سامانه وارد شوید. در این زمان نیازی به نگرانی نیست چرا که امکان بازیابی رمز عبور از طریق سایت سامانه به آدرس efahi.eadl.i فراهم شده است. در ادمه راهنمای نحوه بازیابی رمز عبور ارائه شده است.

در ابتدا می بایست در مرورگر گوشی و یا سیستم خود، نشانی این سامانه یعنی efahi.eadl.i را جستجو کرده تا با صفحه اصلی سایت مطابق تصویر زیر مواجه شوید.

حال در صفحه اصلی از طریق یکی از دو گزینه زیر، به صفحه ورود اطلاعات مربوط به سامانه ثبت نام مراکز اقامتی بروید.

با انجام مراحل قبل به صفحه ای مشابه تصویر زیر هدایت خواهید شد. در اینجا بر روی گزینه فراموشی گذرواژه که در تصویر زیر نیز نشان داده شده است، کلیک نمایید.

با انتخاب گزینه فراموشی گذرواژه به صفحه ای شمابه تصویر زیر هدایت خواهید شد. در این قسمت کافی است کد پرسنلی خود را وارد کرده و بر روی گزینه بررسی کلیک نمایید.

بدین ترتیب با انجام مراحلی که ذکر شد، فرآیند بازیابی رمز عبور شما در سامانه ثبت نام مراکز اقامتی سایت سامانه رفاهی قوه قضائیه efahi.eadl.i به پایان رسیده و می توانید بعد از انتخاب رمز عبور جدید، مجددا به پنل کاربری خود دسترسی پیدا کرده و از خدمات این سامانه بهره مند شوید.

خدمات ارائه شده در سامانه رفاهی قوه قضاییه

خدمات بسیار گسترده ای در بستر سایت سامانه رفاهی قوه قضائیه   efahi.eadl.i ارائه می شود. اصلی ترین موارد این خدمات، اطلاع رسانی آنلاین و امکان تماس با کارشناسان دادگستری است. همچنین امکان نوبت دهی آنلاین و اطلاع از اخبار مختلف بیمارستان عدل و بیمارستان دادگستری از طریق سایت سامانه رفاهی قوه قضائیه وجود دارد.

خدمت بعدی امکان ثبت نام در سامانه مراکز اقامتی تحت پوشش قوه قضائیه می باشد. همچنین از قسمت اطلاع رسانی، امکان آگاهی از نشانی مجتمع های فرهنگی آموزشی قوه قضائیه فراهم شده است. به علاوه در صورت تمایل می توانید حذف ثبت نام خود در مراکز اقامتی را نیز از طریق سایت همین سامانه به آدرس efahi.eadl.i   انجام دهید.

بعد وسیع تری از خدمات سایت سامانه رفاهی قوه قضائیه، در منوی خدمات اینترنتی آن در دسترس می باشد. از طریق این بخش می توانید به موارد زیر دسترسی پیدا کنید:

معاونت مالی، پشتیبانی و امور عمرانی

مرکز آمار و فناوری اطلاعات

درگاه ملی قوه قضائیه

پایگاه اطلاع رسانی قوه قضائیه

درگاه خدمات الکترونیک قضایی

سامانه ثبت نام الکترونیک ثنا

این ها، خدمات مرتبط به دادگستری و قوه قضائیه بودند که امکان بهره مندی از آن ها از سایت سامانه رفاهی قوه قضائیه فراهم شده است. اما خدمات این سامانه به همین جا محدو نشده بلکه ابعاد وسیع تر و متفرقه تری را در برمی گیرد. سایر خدمات اینترنتی متفرقه سایت این سامانه عبارتند از:

دانشگاه شهید قدوسی

سامانه آموزش مجازی

سامانه تامین اجتماعی

سامانه استعلام پرونده بیمه تکمیلی

پرتال مدیریت رفاه کارت

سامانه ثبت درخواست کارت واکسن

سایت بانک ملی ایران

نقشه ایران و تهران

سامانه پیش بینی آب و هوا

سامانه ساعت و تقویم ایران

سامانه فروش بلیط قطار(شرکت رجا)

امکان بهره مندی از تمامی خدمات ذکر شده از طریق سایت سامانه رفاهی قوه قضائیه efahi.eadl.i به منظور راحتی مراجعین فراهم شده است.

اگر بعد از خواندن این مقاله، سوال یا ابهامی در خصوص سامانه رفاهی قوه قضاییه efahi.eadl.i  داشتید هم می توانید با کارشناسان مرکز مشاوره سامانه ها تماس بگیرید. کارشناسان سامانه ها تمام سوالات شما را به کامل ترین شکل ممکن پاسخگو هستند.

آرشیو اخبار

دو اقدام اساسی مرکز وکلای قوه قضائیه در حوزه خدمات رفاهی

تمام اعضای مرکز می‌توانند درخواست دریافت وام ۱ میلیاردی خرید دفتر (سود ۱۸ درصد) و ۲۵۰ میلیون تومانی خرید تجهیزات دفتر (بدون ضمانت ملکی، با ضامن معمولی) را در سایت رفاهیات مرکز ارائه دهند.

با انعقاد یک قرارداد، امکان استفاده از خدمات بیمه‌ای شامل تکمیل درمان، شخص ثالث و آتش‌سوزی و … برای کلیه اعضا و کارکنان مرکز اعم از وکلا، کارشناسان، مشاوران و کارآموزان و همچنین کلیه اعضای کانون های وکلا و کارشناسان کشور فراهم شده است.

سایت رفاهی مرکز h p:www.lawye sce e .i

به اشتراک گذاری مطلب:

نشست نقد و بررسی یک رای(رجوع از وصیت)

برگزاری نهمین و آخرین جلسه از کارگاه خوانش آراء بین المللی و درس آموخته های آن

دیدار رئیس و مسئولان قضایی کشور با رهبرمعظم انقلاب به مناسبت درگذشت دکتر شهید بهشتی و هفته قوه قضائیه

نقد و بررسی یک رأی (رجوع از وصیت)

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه *

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

خدمات رفاهی قوه قضاییه