حذف آهنگ پیشواز


حذف آهنگ پیشواز

هر یک از اپراتورها با سرویس‌های آوای انتظار، پیشواز و راینواز، امکان پخش موسیقی به جای بوق را برای مشترکان فراهم کرده‌اند که می‌توان آن‌ها را فعال و یا در صورت نارضایتی غیرفعال‌ کرد.


چطور می‌توان آهنگ پیشواز را حذف کرد؟

هر یک از اپراتورها با سرویس‌های آوای انتظار، پیشواز و راینواز، امکان پخش موسیقی به جای بوق را برای مشترکان فراهم کرده‌اند که می‌توان آن‌ها را فعال و یا در صورت نارضایتی غیرفعال‌ کرد.

به گزارش ایسنا، اپراتورها در سال‌های اخیر، صدای بوق تلفن را به موسیقی مورد علاقه‌ی مشترک تبدیل کرده‌اند. اپراتور همراه اول، سرویس آوای انتظار، اپراتور ایرانسل، آهنگ پیشواز و اپراتور رایتل، راینواز را دارند که مشترکان می‌توانند موسیقی‌های مختلفی را برای این سرویس خود انتخاب کنند. البته گاهی برخی مشترکان اعلام می‌کنند که اپراتورها بدون اطلاع مشترکان، به فعال‌سازی این خدمات اقدام کرده و موجب نارضایتی آن‌ها شده‌اند. با وجود این، خود مشترکان در صورت نارضایتی از این سرویس می‌توانند آن را غیرفعال کنند.

لغو آوای انتظار همراه اول

یکی از راه‌های غیرفعال‌سازی آوای انتظار در اپراتور همراه اول، ارسال پیامک است و برای این کار کافیست عدد ۵ را به شماره ۸۹۸۹ پیامک کنید.

روش دیگر، با استفاده از تلفن گویاست. برای این کار شما می‌توانید در یک تماس تلفنی رایگان با گوشی تلفن همراه خود با شماره ۹۹۹۰ تماس بگیرید، سپس برای دریافت منوی سرویس‌های ویژه، کلید ۲ را فشار دهید، سپس مجدداً ۲ را شماره‌گیری کرده تا سرویس‌ها را دریافت کنید و آنگاه بار دیگر با گرفتن شماره‌ی ۲ منوی غیرفعال‌سازی سرویس را انتخاب کرده و در نهایت با گرفتن شماره‌ی ۲، سرویس آوای انتظار را غیرفعال کنید. هزینه مکالمه با این شماره رایگان است.

روش سوم، استفاده از کد دستوری (USSD) است و برای این روش می‌توانید کد دستوری *۱۰*۲۲۳# را شماره‌گیری کرده تا بدین‌ترتیب سرویس آوای انتظار اپراتور همراه اول برای شما لغو شود.

لغو آهنگ پیشواز ایرانسل

برای غیرفعال کردن سرویس آهنگ پیشواز در اپراتور ایرانسل می‌توانید با داشتن کد آهنگ مورد نظر و یا به صورت کلی، این کار را انجام دهید. در صورتی که کد آهنگ پیشواز خود را دارید، می‌توانید عبارت HZ را به همراه کد آهنگ به شماره ۷۵۷۵ ارسال کنید.

همچنین به صورت کلی، برای استفاده از این سرویس، می‌توانید درخواست مورد نظرتان را به ۷۵۷۵ پیامک کنید و سپس نتیجه درخواست خود را بلافاصله در پیامک ارسالی مشاهده کنید. برای غیرفعال‌سازی موقت سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل، می‌توانید از روش ارسال کد GHF به شماره ۷۵۷۵ استفاده کنید. همچنین اگر می‌خواهید از خدمات آهنگ پیشواز انصراف دهید، می‌توانید کد ENS را به این شماره ارسال کنید تا به طور کلی حذف چند آهنگی پیشواز ایرانسل انجام شود.

لغو سرویس راینواز رایتل

برای لغو سرویس راینواز در اپراتور رایتل، می‌توانید کد OFF RBT را به شماره ۲۰۲۰ پیامک کنید.

البته هر یک از اپراتورها راه‌های دیگری نیز برای لغو و غیرفعال کردن آهنگ‌های پیشواز و آوای انتظار خود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به مراجعه به اپلیکیشن هریک از آن‌ها در صورت برخورداری از اینترنت مراجعه کرد. درواقع در صورتی که کاربر هر یک از اپراتورهای ارتباطی هستید، می‌توانید با نصب اپلیکیشن‌های آن‌ها از خدماتشان بهره‌مند شده و برای مثال اگر قصد غیرفعال‌سازی سرویسی را دارید، از این راه استفاده کنید.

انتهای پیام

نظرات

خوب بود

کار نکرد میشه توضیح بدید

واقعا که هر کاری را که گفته بودند انجام دادم تا پیشواز همراه اول لغو شود مرتب پیغام میرسد که شما اصلا پیشواز ندارید !!!!!!!!!!!!!!!!!

ببخشید چطوری این کار رو کردید میشه به من توضیح دهید

عالی

به من هم همین طور

ممنون

ممنون

مرسی واقعا کار کرد عالی بود

سلام

نمیخوادحرف ENSبزن فوری حذف میشه

سلام،من الان خیلی وقته که ایرانسل داره دوسه هفته ای یه بار هرچی شارژ داشته باشم میکشه بابت آهنگ پیشواز ولی هیچی آهنگی روی صدای زنگم نیست چکارباید بکنم ؟ برای لغوش هم اقدام کردم HZ5518822 روبه ۷۵۷۵فرستادم اما ارسال نمیشه

منم همین مشکل دارم پیام ارسال نمیکنن ک لغو بشه

ENS را به ۷۵۷۵ ارسال کن.تمام

ارسال کد GHF به شماره ۷۵۷۵ استفاده کنید

حروف انگلیسی رو با فاطله بزار بعدش کد رو بزن و ارسال کن

زنگ بزن به ۷۰۰ همه چیزو بش بگو اونم بررسی میکنه و اگه مشکلی یا پیشوازی داشته باشی که نمیخونه ولی داره شارژتو میکشه از طریق تماس با ۷۰۰ مشکلت رفع میشه دوست من •••

این ایرانسل مزخرف خودش آهنگ پیشواز برام فعال کرده بود آبروم داشت میرفت با ارسال کد ENS به شماره ۷۵۷۵ لغو شد دم شما گرم

سلام من حذف کردم ENSدمش گرم حذف شد دوستان

اینم ارسال نمیشه

سلام پیام لغو آهنگ رو به ۷۵۷۵ارسال میکنم ولی ارسال نمیشه

عالی بود بد نبود چیه

برای گوشی های نوکیا چی کار کنیم پس

بد نبود خوب بود

هههههه

بد نبود خوب بود

دم شما گرم

عالی

?

سلام واقعااسم وفامیلت حسانه نوری هستش? منم حسانه نوری ام

خیلی بد بود

من کد آهنگ پیشواز رو به همراه Hzفرستادم اما پیام ارسال نمیشه

عالی

اهنگ پیشوار یسال داره مفت خورا شارژمو میخورن حذفم میکنم پبام ارسال نمیشه چیکار کنم پاک بشه

سلام واس من کد رو ارسال میکنم ولی اهنگ حذف نمیش

سلام ساناز خانم شما ENS رو به ۷۵۷۵ بفرست حتما حذف میشه

خوب بود

برای همراه اول عدد ۵ رو به به ۸۵۸۵ بفرستین کاری نداره !!

عاللییییییییی بود ممنون

ممنون

عالی بود کم کم داشت ابروم میرفت ممنون

متشکرم، کار کرد

افتضاح دروغ میگه

نظر ندارم

به تو ربطی نداره

مهدی

خیلی ناراضی هستم نه فقط من خیلی از کسانی که ایرانسل دارن پشیمون هستن بخاطر پیامهای تبلیغاتی گذاشتن آهنگ پیشواز بدون اجازه شخص و…..دیگه رضایت بخش نیست ایرانسل‌ به هیچ عنوان

سلام می خواستم آهنگ پیشواز ایرانسل را برای همیشه پاک کنم .لطفاً یک کاری کنید

منم هر کاری میکردم نشد ،کد e sرو زدم،جواب داد

خوب بود ممنون

باسلام من که هرکاری میکنم اهنگ پیشواز ایرانسلم حذف کنم نمیتونم راهکار خواهشا

عالی بودمن اصلا پیشوازی نداشتم ولی همش از شارژم کم میشد با ENSلغو شد مرررررسی

سلام خیلی خوب وللللللللللی این کار مو هم اهنگ ها تو حذف کنی ولی اگر حذف نمیشه زیاد گیر ندید

خوب بود

خوب بود

باسلام واقعاواقعابرنامه ی خوبی هستش

سلام خدمات سرویس ایرانسل نسبت به همراه اول خوب نیست در همراه اول اهنگ پیشواز جایگزین میشه ولی ایرانسل خیلی گیج کنندس

ارسال نمیشه هرچقد میکنم حذف نمیشه

سلام چرا اهنگ پیشواز من حذف نمیشن

عالی

عالی بود?

سلام چرا آهنگ پیشواز من حذف نمیشه روشهای شمارو آزمایش کردم نمیشه

سلام اهنگ پیشواز را قطع کنید

سلام.من هرچقدر به ۷۵۷۵پیام لغو میدم.اصلا نمیره…میتونی یه کمکی کنی برای لغو آهنگ

با کد ۹۸ بزنید

چرا میزنم نمیش

سلام من انجام دادم ولی هنوز پیامک نیامده

ممنون خیلی عالی بود

اپراتورها واقعا … شدن سر خود آهنگ میزارن تمدید میکنن ول کن هم نیستن آقای وزیر نمیخایی یه سر و سامونی به این وضع بدی آخه داری از بیت المال حقوق میگیری حواست هست…

آهنگ پیشواز ایرانسل هر کاری می کنم حذف نمیشه

عالی بود

خیلی خوب بود سریع شارژ تموم میکردم

سلام واقعا عالی بود اصلا این پیشواز ها را نمیخواستم خودم فعال کردم ولی وقتی گوش کردم خیلی خنک بود

ایرانسل کار کرده که گرفتن آهنگ پشواز راحت ولی حذف کردنش پچیده مثل این میمونه که سنگ را راحت میندازی تو چاه ولی درآوردنش درد سر..

ENS میزنم نمیشه

عالی

عالی

با سلام پیغام ارسال نا موفق می باشد می دهد چکار کنم ؟!

ببخشیدمنENSروفرستادم ولی پیام ارسال نمیشه

زورکی ایرانسل فعال میکنه پول هم کسر میکنه برای لغو باید پیام بدیم به هر کشوری اینو بگی پناهندگی میده

سلام چطوری اهنگ پیشواز ایرانسل حذف گنم هر کاری گفتین گردم ولی جواب نمیده متوفف میشه بعد یک مدت شارژ میگنم بر میداره لطفا کمک گنید

سلام ببخشی من میخوام کد حذف آهنگ پیش واز همراه اول هرچی کدش میزنم لغو نمیشه میشه بهم بگید چی جوری حذفش کنم

سلام دوستان من آهنگ پیشواز روی دارم هر کاری میکنم حذف نمیشه ! کد رو ارسال میکنم اصلا ارسال نمیشه(حروف اینگلیسی ) رو میزنم بازم حذف نمیشه ، هر ما داره مبلغی رو از حساب کم‌میکنه ، میشه بگید باید چی کار کنم که کلا حذف بشه؟؟؟؟

کل شارژ رو میخوره

لغو آهنگ پیشواز

اگر قصد فعال سازی و یا لغو آهنگ پیشواز خود را دارید

اگر قصد فعال سازی و یا لغو آهنگ پیشواز خود را دارید

با فعال کردن سرویس آهنگ پیشواز ، می توانید آهنگ های ارائه شده توسط اپراتور مربوطه را به عنوان آهنگ انتظار خود انتخاب کنید . سرویس آهنگ پیشواز در هر کدام از اپراتورهای کشور نام خاص خود را دارد . نام این سرویس در ایرانسل آهنگ پیشواز ، در اپراتور همراه اول آوای انتظار و در اپراتور رایتل راینواز رایتل می باشد . در صورتی که به هر دلیلی قصد انصراف از این سرویس را دارید و نمی دانید چطور باید این کار را انجام دهید مقاله امروز گروه مشاوره هیواتک در خصوص غیرفعال کردن و لغو آهنگ پیشواز ایرانسل ، همراه اول و رایتل را مطالعه نمایید . 

لغو آهنگ پیشواز ایرانسل

برای غیر فعال کردن و لغو آهنگ پیشواز ایرانسل مراحل زیر را دنبال نمایید : ۱- برای لغو آهنگ پیشواز ایرانسل ، باید کد آهنگ پیشوازی که فعال است را داشته باشید و داشتن این کد الزامی است . ۲- برای بدست آوردن کد آهنگ پیشوازتان ، دستور #۲*۷۷۷* را شماره گیری نمایید . به این ترتیب کد آهنگ های آلبوم شا از طریق پیام از ایرانسل برای شما ارسال می شود . در این پیام اطلاعات آهنگ پیشواز فعال شما وجود دارد که شما برای لغو آهنگ پیشواز ایرانسل خود باید کد درج شده در کنار نام آهنگ را بردارید .

روش اول : در این روش برای لغو آهنگ پیشواز ایرانسل باید به بخش SMS یا پیام کوتاه گوشی خود رفته و دستور HZ سپس یک فاصله و بعد کد آهنگ پیشواز فعال را تایپ کنید مثلا HZ 100100 و این پیام را به شماره ۷۵۷۵ ارسال کنید .

روش دوم : روش دیگری که برای لغو آهنگ پیشواز ایرانسل وجود دارد این است که دستور زیر را شماره گیری نمایید :

 *۷۷۷*۵*کد آهنگ پیشواز فعال#

روش سوم : روش دیگری که برای حذف آهنگ پیشواز ایرانسل وجود دارد این است که یک پیامک بدون متن به کد آهنگ پیشواز فعال ۷۷۱۰۰ ارسال نمایید . مثلا اگر کد آهنگ پیشواز شما ۱۰۰۱۰۰ است یه پیامک خالی به ۷۷۱۰۰۱۰۰۱۰۰ ارسال کنید .

روش چهارم : در صورتی که بخواهید بدون وارد کردن کد آهنگ اقدام به حذف آهنگ پیشواز ایرانسل نمایید می توانید دستور ENS را به شماره ۷۵۷۵ ارسال کنی تا به طور کلی سرویس پیشواز ایرانسل لغو شود و حذف چند آهنگی پیشواز ایرانسل انجام شود .

لغو آهنگ پیشواز همراه اول ( لغو سرویس آوای انتظار همراه اول )

همانطور که می دانید سرویس آهنگ پیشواز در اپراتور همراه اول آوای انتظار نام دارد . برای لغو آهنگ پیشواز یا همان آوای انتظار همراه اول نیازی به دانستن کد آهنگ پیشواز فعال وجود ندارد . برای لغو سرویس آوای انتظار همراه اول می توانید از روش های زیر استفاده کنید : ۱- در این روش برای حذف آهنگ پیشواز همراه اول کافی سات عدد ۵ را به شماره ۸۹۸۹ اس ام اس نمایید . ۲- روش دیگری که برای لغو سرویس آوای انتظار همراه اول وجود دارد این است که دستور #۲۲۳*۱۰* را شماره گیری نمایید . ۳- در روش سوم لغو سرویس آوای انتظار همراه اول باید ابتدا ۹۰۹۰ را شماره گیری نمایید » عدد ۲ را انتخاب کنید ( سرویس های ویژه ) » عدد ۲ را مجددا انتخاب کنید ( دریافت سرویس ) » عدد ۲ را مجددا انتخاب کنید ( غیر فعال سازی سرویس ) » عدد ۲ را انتخاب کنید ( غیر فعال سازی آوای انتظار ) به این ترتیب لغو آهنگ پیشواز همراه اول انجام می شود .

لغو آهنگ پیشواز رایتل ( لغو سرویس راینواز رایتل )

سرویس آهنگ پیشواز در رایتل ، راینواز نام دارد . برای فعال کردن و لغو سرویس راینواز رایتل یا باید از اپ اپراتور رایتل استفاده کنید و یا اینکه کد OFF RBT  را به شماره ۲۰۲۰ اس ام اس کنید .

اگر قصد فعال سازی و یا لغو آهنگ پیشواز خود را دارید

اگر قصد فعال سازی و یا لغو آهنگ پیشواز خود را دارید

حذف آهنگ پیشواز