ثبت نام نیسان دهه فجر


ثبت نام نیسان دهه فجر

به مناسبت دهه مبارک فجر شرایط پیش فروش محصولات شرکت زامیاد (وانت نیسان و وانت پادرا) اعلام شد و این طرح از شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ آغاز خواهد شد.


فروش بدون قرعه‌کشی وانت نیسان و وانت پادرا ویژه دهه فجر، از شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ شرایط طرح و جدول

به مناسبت دهه مبارک فجر شرایط پیش فروش محصولات شرکت زامیاد (وانت نیسان و وانت پادرا) اعلام شد و این طرح از شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ آغاز خواهد شد.

جی پلاس؛ طرح پیش فروش بدون قرعه کشی خودروهای وانت نیسان و وانت پادرا از سوی سایپا آغاز خواهد شد.

به مناسبت دهه مبارک فجر شرایط پیش فروش محصولات شرکت زامیاد مطابق جدول درج شده اعلام میگردد:

در این روش فروش متقاضیان محترم میتوانند از ساعت ۱۴ روز شنبه مورخ ۱۴۰۰۱۱۱۶ از طریق شبکه نمایندگیهای سراسر کشور و یا از طریق سایت فروش اینترنتی تا زمان تکمیل ظرفیت نسبت به خرید اقدام نمایند.

شرایط فروش جدید وانت نیسان و پادرا ویژه دهه فجر

۲ دیدگاه ارسال شده توسط: حـسین مـرادی ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۶

فروش ویژه وانت نیسان و پادرا ویژه دهه فجر ۱۴۰۰ اعلام شد. شرکت سایپا وانت نیسان و پیکاپ پادرا را از ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ به شکل پیش فروش به بازار عرضه می‌کند.

گروه خودروسازی سایپا در ادامه طرح‌های فروش محصولات شرکت زامیاد قصد دارد وانت نیسان و پیکاپ پادرا را به شکل پیش فروش ویژه دهه فجر از ساعت ۱۴ روز شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ به بازار عرضه کند. این محصولات از طریق سایت فروش اینترنتی سایپا به فروش می‌رسند. همچنین این طرح فروش تا زمان تکمیل ظرفیت نیز ادامه خواهد داشت. در ادامه جزئیات این طرح فروش را مشاهده می‌کنید:

شرایط فروش ویژه وانت نیسان و پادرا

در این طرح فروش نیسان تک سوز آپشنال با پیش‌پرداخت ۱۲۶ میلیون تومان، نیسان دوگانه سوز آپشنال با پیش‌پرداخت ۱۳۹ میلیون تومان و پادرا پلاس نیز با پیش‌پرداخت ۱۴۷ میلیون تومان با موعد تحویل اردیبهشت الی تیر سال ۱۴۰۱ به فروش می‌رسند. همچنین قیمت خودرو نیز قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان خواهد بود. گفتنی است زمان تحویل خودرو مطابق جدول بالا در هفته چهارم ماه‌های ذکر شده است.

ثبت نام نیسان دهه فجر