ثبت نام فرهنگیان در بیمه تکمیلی دانا


ثبت نام فرهنگیان در بیمه تکمیلی دانا

بخشنامه بیمه تکمیلی دانا فرهنگیان به ادارات آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ شد. در ادامه می توانید علاوه بر متن ابلاغیه متن کامل قرارداد آموزش و پرورش با شرکت بیمه دانا و خدمات و سقف تعهدات را بخوانید.


ابلاغ بخشنامه بیمه تکمیلی دانا فرهنگیان به استان‌ها مبلغ حق بیمه ماهیانه متن كامل قرارداد آموزش و پرورش با بیمه دانا و سقف تعهدات

به گزارش راهبرد معاصر  بخشنامه بیمه تکمیلی دانا فرهنگیان به استان‌ها  ابلاغ شد. مهلت ثبت‌نام از اول تا پانزدهم تیرماه است و مبلغ حق بیمه ماهانه ۹۱۶،۰۰۰ ریال به ازای هر فرد است. متن این ابلاغیه به قرار زیر است:

با سلام و احترام؛در راستای اجرای فعالیت ۸۰۳ بیمه درمان تکمیلی، ذیل برنامه شماره (۱) اتدوین و اجرای نظام رفاهی و تسهیلات حمایتی برای معلمان، از زير نظام «تأمین و تخصیص منابع مالی، برنامه ابلاغی سال ۱۳۹۶، موضوع بخشنامه شماره ۱۴۰٫۱۱۶ مورخ ۱۳۹۶۰۲۰۳ ، با عنایت به اهتمام وزارت متبوع برای تأمین سلامت کارکنان آموزش و پرورش و استمرار پوشش بیمه درمان تکمیلی فرهنگیان شاغل، تفاهم نامه ای بین این وزارت و شرکت بیمه دانا، در تاریخ ۱۴۰۱۰۳۱۸ منعقد گردید. در این تفاهم نامه مقرر شد قرارداد کلیه رشته های بیمه ای از تاریخ ۱۴۰۱۰۴۰۱ توسط شرکت بیمه دانا اجرا گردد. | مقتضی است ادارات کل آموزش و پرورش استان ها به عنوان بیمه گزار مستقل با شعب شرکت بیمه دانا در استانها نسبت به انعقاد قرارداد اقدام لازم را معمول نمایند. لذا به دلیل اهمیت موضوع تصویر قرارداد بیمه درمان تکمیلی به همراه شیوه نامهی اجرایی به پیوست جهت بهره برداری آن استان ارسال می گردد.( تصویرسایر قراردادها و دستور العمل های مربوطه متعاقبا ارسال خواهد شد. )ضروری است هر یک از ادارات کل آموزش و پرورش استان ها به عنوان بیمه گذار مستقل ضمن تعامل با شعب مجری شرکت بیمه گر (بیمه دانا ) برای انعقاد قرارداد با اتخاذ راهکارهای مناسب برای اطلاع رسانی دقیق و به موقع ازمفاد قرارداد و همچنین تمهید مقدمات لازم جهت ایجاد پوشش بیمه ای برای کلیه کارکنان و افراد تحت تکفل آنها را با عنایت به موارد ذیل فراهم نمایند.. براساس مفاد قرارداد بیمه درمان تکمیلی فرهنگیان، کلیه کارکنان شاغل (رسمی، پیمانی و قراردادی) به همراه افراد تحت تکفل آنان می توانند از تاریخ ۱۴۰۱۰۴۰۱ با پرداخت حق بیمه ماهانه از مجموع مبلغ ۲,۷۵۰۰۰۰ ريال (مبلغ ۹۱۶٫۰۰۰ ریال برای هر نفر سهم کارمند و مبلغ ۱۸۳۴۰۰۰ ریال برای هر نفر سهم دستگاه تحت پوشش قرار می گیرند به منظور از افراد تحت تکفل بیمه شده اصلی عبارت است از فرزندان، همسر با همسران دائمی بیمه شده اصلی و والدین تمامی کارکنان و همسر و فرزندان کارکنان اناث تذکر مهم : لازم به ذکر است حق بیمه ماهانه مربوط به والدین تمامی کارکنان و همسر کارکنان اناث شامل سهم دستگاه نمی باشد و حق بیمه مربوطه به صورت کامل از حقوق بیمه شده اصلی کسر خواهد شد ۳، کارکنان سازمان های وابسته همچون سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، نهضت سواد آموزی، سازمان توسعه مشارکت های مردمی، سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، دانشگاه شهید رجایی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و …. همانند سنوات گذشته و به شرط تأمین و پرداخت صد درصد حق بیمه می توانند تحت پوشش قرار گیرند – ادارات و مناطق آموزش و پرورش استانهای کشور می بایست ترتیبی اتخاذ نمایند تا کارکنان بتوانند حداکثر تا پانزدهم تیر ماه سال جاری نسبت به ثبت اطلاعات خود در سامانه h ps:apps1 ,la a-i su a ce,i اقدام و آن را مبنای کسر حق بیمه تعیین شده برای هر یک از بیمه شدگان قرار داده و پس از کسر حق بیمه مربوطه آن را به حساب اعلام شده از سوی بیمه گر واریز نماینده با توجه به عدم امکان تمدید مهلت ثبت نام ضروری است ترتیبی اتخاذ نمایید تا مراحل ثبت نام، انعقاد قرارداد استانی و … در مهلت مقرر (از تاریخ ۱۰۶۰۱ ۱۶۰ تا ۱۶۰۱۰۶۱۵ ) انجام پذیرد. د ادارات رفاه و پشتیبانی استان ها، مناطق و نواحی تابعه باید تا تاریخ ۱۴۰۱۰۴۲۵ نسبت به تأیید اطلاعات ثبت شده توسط بیمه شدگان در سامانه فوق الذکر اقدام لازم را معمول نمایند.

و کارکنان می بایست بدون حق انتخاب، همسر و فرزندان خود را تحت پوشش قرار دهند در غیر این صورت امکان پوشش افراد گزینشی از سوی بیمه گر میسور نخواهد بود ۷. مسئولیت پرداخت هر گونه اختلاف حق بیمه با تعداد بیمه شدگان به عهده ادارات کل آموزش و پرورشاستان ها خواهد بود، ۸- ادارات کل آموزش و پرورش استان ها باید هرماه، نسبت به تجميع مبالغ حق بیمه های پرداختی بیمه شدگان وواریز آن به حساب ۱۹۳۱۶ IR۳۸۰۱۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۴۶۰ بانک ملت شعبه فردوسی شمالی و تسویه حساب با شعب شرکت بیمه دانا در آن استان اقدام نمایند و پس از آن تصویر فیش واریزی به همراه فرم تسویه با شرکتمذکور را به این اداره کل به صورت مکتوب اعلام نمایند. بدیهی است انعقاد هرگونه قرارداد با سایر شرکت های بیمه و خارج از توافقات اعلامی ممنوع می باشد. همچنین نظر به اهمیت موضوع ضروری است در هریک از ادارات کل آموزش و پرورش و مناطق تابعه، مسئولین فناوری اطلاعات،کارشناسان دفائر بودجه، کارشناسی امور مالی نهایت همکاری را در خصوص امور مربوط به قرارداد با مسئولین اجرایی قرارداد (ادارات رفاه و پشتیبانی) جهت اجرای مناسب آن به عمل آورند.سیدسعید مقدم زادهسرپرست اداره کل رفاه و پشتیبانی

دانلود متن ابلاغیه بیمه تکمیلی دانا

متن كامل قرارداد آموزش و پرورش با بیمه دانا و سقف تعهدات

متن كامل قرارداد بیمه تکمیلی وزارت آموزش‌وپرورش با «بیمه دانا» و خدمات و سقف تعهدات را در ادامه دانلود کنید.

ثبت نام فرهنگیان در بیمه تکمیلی دانا