ثبت نام دانشگاه امام صادق ۱۴۰۱


ثبت نام دانشگاه امام صادق ۱۴۰۱

در این مقاله در خصوص نحوه ثبت نام دانشگاه امام صادق ۱۴۰۱ توضیح داده شده و اطلاعات لازم در خصوص زمان و سایت پذیرش و گزینش این دانشگاه داده شده است.


ثبت نام دانشگاه امام صادق

ثبت نام دانشگاه امام صادق ۱۴۰۱ در دو مرحله اینترنتی در سایت سازمان سنجش و سایت دانشگاه امام صادق انجام میشه. داوطلبایی که متقاضی پذیرش در این دانشگاه هستن باید در زمان مشخص شده برای تکمیل فرم گزینش این دانشگاه اقدام کنن. ثبت نام دانشگاه امام صادق ۱۴۰۱ در سایت isu.ac.i آغاز شد.

 برای مشاوره ثبت نام دانشگاه امام صادق ۱۴۰۱

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره زیر تماس بگیرید:  

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۵۳۰۵ از کل کشور  

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

درصورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید .

برای ثبت نام دانشگاه امام صادق و پذیرش رشته های این دانشگاه لازمه که داوطلب در کنکور سراسری شرکت کنه. شرایط این دانشگاه قدری متفاوت تر از سایر دانشگاه است و هر کسی نمی تونه وارد این دانشگاه بشه. دانشگاه امام صادق به صورت متمرکز در شرایط خاص دانشجو می پذیره.

ثبت نام دانشگاه امام صادق ۱۴۰۱ در سایت دانشگاه امام صادق به نشانی isu.ac.i  آغاز شد.

برای ورود به سامانه ثبت نام دانشگاه امام صادق کلیک کنید

یعنی اگه دانشجو در کنکور سراسری این دانشگاه قبول بشه باید مصاحبه رو هم قبول بشه تا بتونه پذیرش بشه. پس لازمه قبل از ثبت نام حتما با شرایط این دانشگاه آشنا بشین و اگه شرایط لازم رو داشتین در مراحل ثبت نام و پذیرش دانشجو در این دانشگاه شرکت کنین. در ادامه این مقاله در خصوص جزئیات گزینش و ثبت نام دانشگاه امام صادق ۱۴۰۱ توضیح دادیم که باهم بررسیشون می کنیم.

زمان ثبت نام دانشگاه امام صادق ۱۴۰۱

ثبت نام دانشگاه امام صادق ۱۴۰۱ طی دو مرحله انجام میشه و داوطلب حتما باید هر دو مرحله رو ثبت نام کنه. یکی از مراحل ثبت نام همون ثبت نام اولیه کنکور سراسری در سایت سنجشه که داوطلب باید در زمان ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۱، وارد سایت ثبت نام این دانشگاه بشه و بندی از فرم ثبت نام که نوشته شده علاقمند به شرکت در گزینش رشته های تحصیلی دانشگاه امام صادق (ع) هستم” رو انتخاب کنه. این ثبت نام از ۱۰ بهمن آغاز و تا ۱۷ بهمن ماه ادامه داره.

ثبت نام مرحله اول دانشگاه امام صادق در سایت این دانشگاه آغاز شد.

اما مرحله بعدی ثبت نام از طریق سایت دانشگاه امام صادق به نشانی isu.ac.i است. داوطلب بعد از این که همه شرایط تحصیل این دانشگاه را بررسیکرد باید ثبت نام خودش را در سایت دانشگاه امام صادق انجام بده. ثبت نام این دانشگاه از بهمن ماه آغاز و تا ۳۱ فروردین ماه انجام مکیشه.

ثبت نام دانشگاه امام صادق ۱۴۰۱ آغاز شده و تا ۳۱۲ فروردین ماه ادامه داره.

برای اطلاع از تکمیل فرآیند ثبت نام کنکور سراسری خوندن مقاله زیر رو برای دوطلبان این آزمون پشنهاد می کنیم.

شرایط ثبت نام دانشگاه امام صادق ۱۴۰۱

هر داوطلبی که متقاضی ثبت نام دانشگاه امام صادق ۱۴۰۱ باشه حتما باید دفترچه و شرایط این دانشگاه را به خوبی مطالعه کنه و تمام این شرایط رو داشته باشه تا اجازه تحصیل در این دانشگاه رو بدست بیاره. شرایط ثبت نام دانشگاه امام صادق به طور کامل در دفترچه ثبت نام کنکور سراسری توضیح داده میشه. اما با توجه به اهمیت موضوع ثبت نام دانشگاه امام صادق ۱۴۰۱ شرایط لازم برای پذیرش این دانشگاه در سال تحصیلی ۱۴۰۱ رو ارائه کردیم که این شرایط عبارتند از:

داشتن اعتقاد کامل به دین مبین اسلام و شیعه اثنی عشری

اطاعت کامل از نظام مقدس جمهوری اسلام و اعتقاد به ولایت فقیه

برای کنکور ۱۴۰۱ فرد باید متولد سال ۱۳۸۰ باشه و این که فرد سربازی رفته باشه و یا در حوزه علمیه تحصیل کرده باشه در شرط سنی تاثیر نداره.

سلامت جسمی و روانی کامل رو داشته باشه

گذروندن پایه های تحصیلی یازدهم و دوازدهم و یا داشتن گواهی دیپلم و پیش دانشگاهی و شرکت کردن متقاضی در یکی از گروهای آزمایشی ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی

اگه کسی بخواد در این دانشگاه پذیرش بشه بهتره به ضرایب دروس هم توجه داشته باشه چون ضریب دروس زبان و ادبیات فارسی (۴)، معارف اسلامی (۴)، زبان عربی (۴)، زبان خارجی (۲) می باشه و بقیه دروس هم مانند کنکور سراسریه.

اگر مایل به اطلاع از شرایط ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۱ هستین توصیه می کنیم مقاله زیر رو مطالعه کنین.

سایت ثبت نام دانشگاه امام صادق ۱۴۰۱

همون طور که گفته شد ثبت نام دانشگاه امام صادق در دو مرحله انجام میشه. مرحله اول در سایت ثبت نام کنکور سراسری و با انتخاب گزینه علاقه مندی به ثبت نام در این دانشگاه می باشد و مرحله دوم اینه که داوطلب ها با سایت ثبت نام دانشگاه امام صادق به آدرس gz isu.i مراجعه کرده و اطلاعات و مدارک لازم برای ثبت نام رو بارگذاری کنن.

پس ثبت نام اولیه دانشگاه امام صادق ۱۴۰۱ در سایت سازمان سنجش به نشانی sa jesh.o g انجام میشه و ثبت نام مرحله دوم این دانشگاه در سایت gz isu.i  که متقاضیان با مراجعه به این سامانه میتونن مراحل ثبت نامشون رو تکمیل کنن.

توجه داشته باشین که به محض شروع ثبت نام دانشگاه امام صادق ۱۴۰۱ لینک ورود به سایت ثبت نام قرار داده میشه.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص مدارک لازم برای ثبت نام کنکور سراسری می تونین مقاله زیر رو بخونین.

نحوه ثبت نام دانشگاه امام صادق ۱۴۰۱

مراحل ثبت نام در دانشگاه امام صادق مراحل ساده و قابل دسترسی است که برای اطلاع بهتر داوطلب ها در این قسمت به شرح کامل ثبت نام این دانشگاه پرداختیم تا هیچ داوطلبی زمان ثبت نام با مشکل مواجه نشه. توجه داشته باشین که در این قسمت نحوه ثبت نام دانشگاه امام صادق در مرحله دوم ثبت نام گفته شده.

اول باید وارد سایت دانشگاه امام صادق به آدرس gz isu.i بشین و در قسمت ثبت نام، کد ملی خودتون رو وارد کنین.

در مرحله بعد داوطلب باید اقدام به تکمیل فرم هایی بکنه که به متقاضی نشون داده میشه و مربوط به اطلاعات شناسنامه ای، اطلاعات تحصیلی، اطلاعات مربوط به محل سکونت و … است، کنه.

بعد از تکمیل فرم های پذیرش داوطلب باید هزینه ثبت نام رو پرداخت کرده تا سیستم به وی یک رمز عبور و کد رهگیری بده. یعنی اگه فرد همه مراحل رو درست انجام بده و در مرحله پایانی کد رهگیری رو نگیره ثبت نامش ناقصه و لازمه که مجددا همه مراحل ثبت نام رو انجام بده.

بعضی از داوطلبا که قبل زمان ثبت نام کنکور، ثبت نام این دانشگاه رو انجام دادن، لازمه بعد از ثبت نام در ماه اسفند مجددا به سایت مراجعه کرده و شماره پرونده کنکور سراسریشون رو در سایت دانشگاه امام صادق هم وارد کنن.

لازمه که دانشجو قبل ثبت نام در دانشگاه امام صادق نسبت به ارائه رشته مورد علاقش در این دانشگاه مطمئن بشه و بعد اگه شرایط شرکت در مراحل ثبت نام و ادامه تحصیل در این دانشگاه رو داشت برای ثبت نام اقدام کنه.

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلیکو آمادن تا به همه سوالات شما درباره ثبت نام دانشگاه امام صادق ۱۴۰۱ پاسخ بدن. شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین و تمام سوالای خودتون رو از کارشناسای این مرکز مشاوره بپرسین.

سوالات متداول

۱- ✔️ ثبت نام دانشگاه امام صادق چه زمانی انجام میشه؟

۲- ✔️ ثبت نام دانشگاه امام صادق در چه سایتی انجام میشه؟

۳- ✔️ برای ثبت نام در دانشگاه امام صادق چه شرایطی لازمه؟

 برای مشاوره ثبت نام دانشگاه امام صادق ۱۴۰۱

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره زیر تماس بگیرید:  

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۵۳۰۵ از کل کشور  

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

درصورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید .

نحوه ثبت نام دانشگاه امام صادق ۱۴۰۱-۱۴۰۲

این مقاله راهنمای نحوه ثبت ‌نام در دانشگاه امام صادق در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ است. ثبت نام در دانشگاه امام صادق برای پذیرش دانشجو در مقاطع کارشناسی ارشد و کارشناسی ویژه خواهران و برادران در دو مرحله انجام میشود:

زمان ثبت نام دانشگاه امام صادق ۱۴۰۱-۱۴۰۲

زمان ثبت نام دانشگاه امام صادق در بهمن ماه آغاز شده و مهلت مراجعه به سایت این دانشگاه تا فروردین ۱۴۰۱ است.

نحوه و شرایط ثبت نام دانشگاه امام صادق

ب ) رشته‌های تحصیلی در مقطع کارشناسی ـ ویژه خواهران:

مراحل ثبت نام دانشگاه امام صادق ۱۴۰۱-۱۴۰۲

مراحل ثبت نام دانشگاه امام صادق از طریق سایت این دانشگاه انجام می شود. داوطلبان برای اقدام به ثبت نام لازم است به قسمت پذيرش دانشجو مراجعه کنند.

توجه داشته باشید که ثبت‌ نام را به روزهاي آخر موكول نکید و اطلاعات لازم را قبل از ورود به سامانه ثبت ‌نام آماده کنید.

میتوانید برای انجام ثبت نام از طریق تماس تلفنی با سامانه صدای مشاور اقدام کنید. از طریق تلفن ثابت بدون کد با شماره ده رقمی ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳ تماس بگیرید. کارشناسان این سامانه تمام مراحل ثبت نام اینترنتی دانشگاه امام صادق را برای متقاضیان انجام میدهند.

مراحل ورود و ثبت نام در سایت دانشگاه امام صادق :

تذكر: درصورتي كه پيش­ از ثبت‌نام آزمون سراسري اقدام به ثبت‌نام در دانشگاه امام صادق عليه السلام مي‌كنيد، لازم است با وارد كردن كد ملي و رمز عبور مجددا وارد سامانه ثبت‌نام دانشگاه شده و شماره پرونده آزمون سراسري خود را ثبت كنيد.

شرایط انتخاب رشته دانشگاه امام صادق ۱۴۰۱-۱۴۰۲ (کلیک کنید)

تذكر۱: چنانچه داوطلبان پس از تكميل ثبت نام و واريز هزينه آن، موفق به دريافت رمز عبور و كد رهگيري نشوند، ثبت‌نام آنها تكميل نشده است و بايد دوباره جهت تکميل ثبت‌نام به سامانه مراجعه کنند.

تذكر۲: داوطلبان نظام جديد آموزشي (دبستان، دبيرستان، ۶-۳-۳) لازم است بعد از مشخص شدن معدل كتبي سال دوازدهم حداكثر تا پايان خردادماه سال ۱۴۰۰ با وارد كردن كد ملي و رمز عبور مجددا وارد سامانه ثبت‌نام دانشگاه شده و معدل كتبي خود را ثبت كنند.

قابل توجه داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۴۰۱، ثبت نام در دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد پیوسته دانشگاه امام صادق علیه السلام آغاز شد. برای ثبت نام حتما این اطلاعیه را مطالعه کنید.

برای ثبت نام دانشگاه امام صادق اینجا کلیک کنید

برای اطلاع از شرايط و ضوابط پذيرش دانشجو در دانشگاه امام صادق با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید:

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

ثبت نام دانشگاه امام صادق ۱۴۰۱