تیم والیبال کلاس ما هفتم


تیم والیبال کلاس ما هفتم

یک بند درباره تیم والیبال کلاس ما | مقدمه: ورزش کردن برای سلامتی بدن مفید است به طوری که پیامبران ما را به ورزش توصیه کردند.


ممنون از شما من امتحان داشتم حضوری مال شمارو نوشتم ۲۰ گرفتم

انشا درباره تيم واليبال كلاس ما (صفحه ۷۳ نگارش هفتم)

انشا درباره تيم واليبال كالس ما (صفحه ۷۳ نگارش پایه هفتم)

انشا با موضوع درمورد تيم واليبال كالس ما در یک بند

پایه هفتم – درس ششم – صفحه ی ۷۳ – تيم واليبال كالس ما

رسانه تفریحی سنتر در این مطلب به یکی از موضوع های انشا صفحه ۷۳ کتاب نگارش پایه هفتم– درس پنجم پرداخته است و در ادامه چند نمونه انشا با موضوع (تيم واليبال كلاس ما) برای شما دانش آموزان عزیز آماده کرده است ….

انشا درمورد تيم واليبال كلاس ما – شماره ۱

والیبال یکی از ورزش هایی است که در کشورمان در آسیا اول هستیم. تیم والیبال کلاس ما تیم بسیار خوبی است و در مدرسه ما نمونه می باشد. دوستان والیبالی ام همه قد بلند هستند و هر هفته با یکدیگر بازی می‌کنیم. اتحاد بین تیم ما بسیار زیاد است ما مثل برادر یکدیگر را دوست داریم و در بازی به یکدیگر کمک می‌کنیم. تیم ما بسیار فداکارانه بازی می‌کند و این  ویژگی تیم والیبال کلاس ما است که ما را در بین تیم‌های دیگر مدرسه نمونه کرده است. پیروزی در والیبال به معنی بردن تیم حریف نیست به معنی احترام گذاشتن و رعایت اخلاق ورزشی می باشد. امیدواریم تیم والیبال کلاس ما مثل سال قبل امسال نیز در مسابقات بین مدارس اول شود.

**********

انشا تيم واليبال كلاس ما – شماره ۲

مقدمه: ورزش کردن برای سلامتی بدن مفید است به طوری که پیامبران ما را به ورزش توصیه کردند.

بدنه انشا: تیم والیبال کلاس ما یکی از بهترین تیم‌های والیبال در مدرسه است و دلیلش هم این است که هر کدام از ما تلاش می کنیم و نقاط ضعف را به نقاط قوت مان تبدیل کنیم.

تیم والیبال کلاس ما همیشه برنده نبوده، شکست هم در بین بازی هایمان داشته‌ایم،اما همه ما شکست را مقدمه‌ای برای پیروزی بیشتر می دانیم.

هر کدام از ما در هر قسمتی از زمین هم که باشد تلاش می‌کند تا بهترین خودش باشد.

در واقع ما با هیچکس رقابت نمی کنیم بلکه می‌خواهیم از دیروز خودمان بهتر باشیم و شاید به همین دلیل باشد که تیم والیبال کلاس ما برای مسابقه استانی انتخاب شده است.

نتیجه: والیبال به ما یاد داده است که اتحاد، رفاقت و تلاش می‌تواند ما را به موفقیت های بالاتر برساند.

**********

انشا درمورد تيم واليبال كلاس ما – شماره ۳

تیم والیبال کلاس ما ، یه تیم قوی و خوب تشکیل شده از اعضای پرقدرت و پر انرژیه ! ماشالا همه ی بچه ها هم که کاربلدن و هیچکس حریفمون نمیشه!تو تیممون هم قد بلند داریم هم متوسط هم کوتاه که هرکی یه گوشه از زمینو میگیره و حسابی گرد و خاک میکنیم و رقبا رو از زمین میندازیم بیرون !

اتحاد بچه هام که اصلا قابل وصف نیست!همه باهم دوست و یکصدا هستیم و شاید این دلیل بردهای پی در پی ما باشه ، برعکس بعضی تیما که بین اعضاشون همش دعوا هست و خب مسلما به نتیجه هم نمیرسن!

حالا زیادی از خودمون تعریف کردیم ، البته تعریف که نه حقایق رو گفتیم ! ولی با تمام این ها تیم ماهم ضعف هایی داره که بهتره اینارو فاش نکنیم و بین اعضای تیم بمونه ، آخه حریف زیاده اگه بخوان ضعفای ما رو بدونن که دیگه هیچی… . باید ما جمع کنیم بریم .

نتیجه گیری انشا در مورد تیم والیبال کلاس ما : ولی با وجود ضعف ها و همه ی مشکلاتی که داشتیم و داریم ما تونستیم به یکی از بهترین تیم های والیبال حداقل توی مدرسه تبدیل بشیم و پوزه حریفارو به خاک بمالیم ! اگه این مشکلاتم حل بشه شاید بتونیم تو منطقه ام جز بهترینا باشیم .

۳٫۵ ۵٫ امتیازات: ۶۴

تیم والیبال کلاس ما هفتم