تعبیر خواب لاک زدن انگشت دست


تعبیر خواب لاک زدن انگشت دست

در این بخش از زیبامون تعبیر خواب لاک ناخن، لاک دست، لاک زدن و ناخن رو بخونید.


همه ما در طول خواب شب یا نیم روز، خواب میبینیم و گاهی این خوابها اینقدر واضح هستند و بر یک موضوع خاص دلالت دارند که بعد از بیدار شدن هم خوابی که دیدیم رو به یاد میاریم و در برخی مواقع دوست داریم بدونید تعبیر خوابی که دیدم چی هست و این خواب ما چه معنی و مفهومی داره. گاهی اوقات ممکنه خوابهای ما دارای معنا و مفهموم خاصی باشند و تعبیر خواب به رویاهایی که در خواب دیدیم معنا میبخشه.

از نطر فروید، بنیان گذار مکتب روان کاوی، هر خوابی، در رابطه با تحقق یکی از آرزوها و خواسته‌های انسان هست و آرامشی که خواب برای شخص ایجاد میکنه، اجازه میده تا بتونه خواسته‌های سرکوب شده خودش رو بیان کنه و تعارضهایی که بین خواسته‌های فرد و تحقق این خواسته‌ها وجود داره ممکنه اون خواسته رو به یک رویای ناخوشایند تبدیل کنه!

از دیدگاه اسلام، تعبیر خواب یک علم الهی هست و هرکسی نمیتونه اینکار رو انجام بده و فقط اولیای طراز اول میتونن خوابهای ما رو تعبیر کنند و حضرت یوسف، اولین پیامبر الهی هست که علم تعبیر خواب رو از جانب خدا کسب کرده است!

در تعبیر خواب، باید عوامل مختلفی از جمله وضعیت جسمی و فکری شخص خواب بین، محیط زندگی او، مشغله‌های فکری و جسمی، وضعیت اخلاقی و رفتاری و حتی فصلی که در آن قرار داره، در نظر گرفته بشه. برای مثال، گاهی اوقات ممکنه دو نفر، یک خواب با موضوع مشترک ببینید ولی تعبیر خواب آنها بر اساس وضعیت و موقعیتی که دارند متفاوت خواهد بود.

علاوه بر این لازمه بدونید اطلاعاتی که بعد از تعبیر خواب کسب می‌کنید، همگی بر حسب حدس و گمان هست و علم و یقین قطعی در پشت این تعبیر خوابها وجود نداره. بنابراین بعد از خواندن تعبیر خواب خود نباید خیلی تحت تاثیر قرار بگیرید!

ما در این بخش از زیبامون دات کام، تعبیر خواب لاک دست و تعبیر انواع لاک زدن و ناخن رو گردآوری کردیم. امیداورایم این مطلب براتون مفید باشه!

حتما بخوانید: عوارض و خطرات کم خوابی و بی خوابی شبانه

تعبیر خواب ناخن حضرت یوسف

دیدن خواب ناخن از نظر حضرت یوسف به قدرت و توانمندی تعبیر شده است و اگر در خواب ببینید که انگشتان دست بدون ناخن هستند، تعبیر آن نشانه ضعف هست! بنابراین به طور کلی میشه گفت دیدن ناخن در خواب به معنی قدرت، توانایی، نیرومندی، شجاعت، فرزند، سود، منفعت، کنیز و خادم هست.

تعبیر خواب ناخن از نظر معبرین غربی

ناخنها نماد خوب و بد در خواب هستند و با توجه به شرایط خواب ببیننده ممکنه به معنای سخت کوشی، اصالت خانوادگی و نجابت، بدنامی و رسوایی، ترس و حتی بیماری باشه.

اگر در خواب ببینید که در حال مرتب کردن ناخن، مانیکور یا پدیکور هستید، به اصالت خانوادگی و نجابت تعبیر میشه. همچنین این خوابها نشانگر حیا و عدم توانایی شما در دروغ گفتن هست.

اما اگر در خواب ببینید که ظاهر ناخنها نامرتب، شلخته و کثیف هست؛ این خواب و رویا میتونه نمادی از ظهور بیماریهای مختلف در آینده و مشکل در فعالیت حرفه‌ای فرد باشه. با رعایت بهداشت و توجه به زیبایی و سلامتی ناخن و همچنین داشتن اعتماد به نفس بیشتر در محیط کار و انجام درست و به موقع کارها میتونید از بروز چنین مشکلات غریب الوقوعی، جلوگیری کنید.

اندازه و بلندی ناخن در خوابها نیز تعبیر متفاوتی دارد:

اگر ناخنها در خواب دارای اندازه بلندی باشند، به یک دوره خوشبختی طولانی مدت تعبیر میشه و اگر در خواب ببینید که ناخنهای کوتاه دارید به این معنی هست که انتظار هیچ لحظه درخشانی در آینده رو نباید داشته باشید.

تعبیرخواب شکستن ناخن

اگر خواب شکستن ناخن ببینید به این معنی هست که قدرتی که دارید رو از دست خواهید داد. به طور کلی، شکستن ناخن در خواب به بیماری و ورشکستگی تعبیر می‌شود.

حتما بخوانید: اثرات کمبود خواب بر رابطه زناشویی

تعبیر خواب لاک زدن

لاک ناخن موضوعی جدید هست و معبران قدیمی مانند ابن سیرین و حضرت یوسف، تعبیری برای این موضوع ندارند. اما معبرین غربی بر این باورند که تعبیر خواب لاک دست و یا تعبیر خواب لاک زدن، تزیین یا مخفی کردن کمبودهایی هست که در زندگی احساس میشه.

مثلا اگر در خواب مشاهده کردید که در حال لاک زدن به ناخنهای دست خود هستید، تعبیرش این هست که درگیر یک دسیسه و توطئه زودگذر خواهید شد. بهتره گفته‌ها و شایعاتی که در پشت سر خود می‌شنوید، نادیده بگیرید و نسبت به این حرفها، بی اهمیت باشید!

لاک ناخن زیبا تغییراتی رو در زندگی پیش بینی میکنه که علاوه بر لذت اخلاقی، زیبایی نیز به همراه خواهد داشت.

اگر در خواب ببینید که در حال لاک زدن به یک دوست یا آشنا هستید، یعنی عزیزان شما از ایده‌های شما قدردانی خواهند کرد و از هر لحاظ به شما در اجرای آنها کمک می‌کنند و اگر در خواب دیدید که مشغول لاک زدن به افراد غریبه هستید، تعبیرش این هست که مورد حسادت اطرافیان خود قرار خواهید گرفت.

به طور کلی، خواب دیدن لاک ناخن دست، نشانه خوبیه و به معنای تغییر مثبت در زندگی شما هست. علاوه بر این، فقط احساسات مثبت رو به شما نوید میده.

رنگ لاک ناخن دست هم بر روی تعبیری که داره اثرگذار هست؛ مثلا تعبیر خواب لاک قرمز، نوید بخش یک عشق بزرگ هست، تعبیر خواب صورتی، معاشقه هست و لاک زرد و نارنجی به خوشبختی و موفقیت تعبیر می‌شن، تعبیر خواب لاک ناخن آبی، تفکر و آرامش هست و تعبیر لاک ناخن سفید و سیاه، غم و اندوه بوده، لاک ناخن سبز به شادی تعبیر می‌شه.

تعبیر خواب پاك كردن لاك ناخن

پاک کردن لاک ناخن در خواب به رهایی از غم و اندوه تعبیر میشه و نشانه خوبی هست و به زودی تمام غم و رنجی که خواب ببیننده با آن مواجه هست، از بین خواهند رفت!

حتما بخوانید: چگونه خواب شبانه راحت و عمیق داشته باشیم؟ بایدها و نبایدها

خواب خرید ناخن گیر

از آنجایی که ناخن گیر وسیله‌ای برای کوتاه و مرتب کردن ناخنهاست و کاربرد خوبی داره، خواب خرید ناخن گیر یا استفاده از ناخن گیر هم دارای تعبیر خوبی هست. خواب دیدن ناخن گیر به دوستی تعبیر میشه. امام صادق (ع) معتقد هست که خواب ناخن گیر بر دو موضوع دوستی و مردی عادل، دلالت داره.

تعبیر خواب گرفتن ناخن در خواب

گرفتن ناخن در خواب، به این معنی است که در آینده‌ای نزدیک ممکن است زندگی شما بسیار تغییر کند. این تعبیر اینطور بیان میکنه که شما یک چیز رو از دست میدید اما در مقابل، چیزی جدید، ارزشمند و معنادارتری به دست خواهید آورد.

گرفتن ناخن در خواب با قیچی به بهتر و قوی تر شدن دین، ایمان و دیانت تعبیر میشه. اگر در خواب ببینید که ناخن رو بیش از حد کوتاه کردید به طوری که از ریشه خارج شده، به معنی کم شدن مال و اموال هست و اگر ناخن مجددا رشد کنه، درآمد و مال و اموال از دست رفته رو دوباره به دست خواهید آورد.

مطالب مرتبط و پیشنهادی:

تعبیر خواب و رویا به زبان ساده

تعبیر خواب آرایش – آرایش در خواب چه تعبیری دارد؟

کارهایی که نباید قبل از خواب انجام داد!

تعبیر خواب لاک ناخن

معبرین غربی می گویند :لاک زدن در خواب سمبل تزیین یا مخفی کردن کمبودهایی است که در زندگی احساس می‌کنید. اگر در خواب مشاهده کردید که در حال لاک زدن به ناخن‌های خود هستید درگیر توطئه و دسیسه ای خواهید شد که عمر این دسیسه کوتاه بوده و به زودی به پایان خواهد رسید. نسبت به گفته‌ها و شایعاتی که در مورد شما زده می‌شود توجه بیشتری انجام دهید و بهترین راه نادیده گرفتن و اهمیت ندادن به این گونه سخنان است.

لاک ناخن‌های زیبا در خواب تغییراتی را در زندگی شما پیش بینی می‌کنند هر چند این تغییرات اخلاقی نبوده ولی لذت بخش هستند.

تعبیر خواب لاک زدن به دیگران معبرین غربی می گویند: اگر در خواب دستان دوستان نزدیک خود را لاک می‌زدید این خواب به شما می‌گوید که عشقتان عقایدتان را تحسین خواهد کرد و در انجام کارها به شما کمک فراوانی خواهد کرد. اگر دستان غریبه ای را لاک می‌زدید بیانگر این است که مورد حسادت همکاران قرار خواهید گرفت.

تعبیر خواب لاک رنگی معبرین غربی می گویند: دیدن رنگ‌های مختلف لاک ناخن در خواب تعابیر مختلفی را به همراه دارد که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت. لاک قرمز: عشق بزرگ لاک صورتی: صحبت با جنس مخالف لاک نارنجی و زرد: شادی و موفقیت لاک آبی: اندیشه و آرامش لاک سفید: غم لاک سیاه: ناراحتی لاک آبی: خوشی لاک پر زرق و برق: داشتن آخر هفته خوش

اگر تعبیر خواب خود را پیدا نکردید آن را از ما بپرسید. لطفا به موارد زیر دقت فرمایید: لطفا هر خواب را در صفحه تعبیر خواب مرتبط با آن سوال کنید. لطفا قبل از ارسال خواب متن تعبیر خواب را به دقت بخوانید. اگر تعبیر خواب درخواستی در صفحه موجود باشد دیدگاه شما پاسخ داده نخواهد شد. حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت های انگلیسی تایید نخواهند شد. تعبیر خواب شما به صورت عمومی در بخش دیدگاه اضافه خواهد . لطفا از نوشتن ایمیل، اطلاعات شخصی خودداری کنید. ارسال تعبیر خواب به ایمیل امکان پذیر نمی باشد و تعبیر ها فقط در سایت نوشته می شود. تعبیرهای درخواستی در سریع ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست های زیاد این زمان گاهی طولانی شود. در صورتیکه خواب ارسالی شما بیشتر از ۷۵۰ کاراکترباشد، به ازای هر ۷۵۰ کاراکتر یک حق خواب از شما کسر خواهد شد!

تعبیر خواب لاک زدن انگشت دست