تبدیل شماره حساب رفاه به شبا


تبدیل شماره حساب رفاه به شبا

به منظور دریافت شماره شناسه حساب بانکی ایران (شبا) یا تبدیل شماره شبا به شماره حساب و همینطور تبدیل شماره کارت به شماره حساب و تبدیل شبا به حساب و بالاخره برای حساب های بانک رفاه بایستی شماره حساب / شماره کارت مورد نظر را وارد نموده و عبارت امنیتی مشاهده شده را در فیلد مربوطه درج نمائید.


تبدیل شماره حساب رفاه به شبا

بانک رفاه کارگران

سامانه های بانکی

سامانه های بانکی

تولید و مشاهده شماره شبا بانک رفاه  

چند لحظه صبر نمایید

به منظور تبدیل شماره کارت به شماره حساب و یا تبدیل شماره شبا به شماره حساب  و همچنین تبدیل شبا به شماره حساب  و برای دریافت شماره شناسه حساب بانکی ایران (شبا) برای حساب های بانک رفاه بایستی شماره حساب  شماره کارت مورد نظر را وارد نموده و عبارت امنیتی مشاهده شده را در فیلد مربوطه درج نمائید.

تبدیل شماره کارت به شماره حساب

 براحتی می توانید شماره کارت خود را به شماره شبا و یا حساب بانکی تبدیل نمایید.

تبدیل شماره کارت به شماره شبا

 براحتی می توانید شماره کارت خود را به شماره شبا تبدیل نمایید.

تبدیل شماره شبا به شماره حساب

همچنین می توانید شماره شبا را به شماره حساب بانکی خود تبدیل نمایید. 

شماره شبا بانک رفاه

دریافت شماره شبا بانک رفاه

کارت به شباحساب به شباکارت به حساب

دریافت شماره شبا بانک رفاه کارگران

یکی دیگر از بانک در زمینه خدمات مالی و بانکداری ایران بانک رفاه می باشد که با سرمایه ۲۰۰ میلیارد ریال با نام رفاه اقتصاد فعالیت خود را از سال ۱۳۷۸ به عنوان نخستین موسسه مالی و اعتباری با مجوز بانک مرکزی ایران آغاز کرد.

بانک رفاه در زمینه های مدیریت سرمایه گذاری، کارت اعتباری، بانکداری شرکتی، خدمات بیمه، بانکداری اختصاصی فعالیت می کند.

دلیل اصلی شهرت بانک رفاه ارائه خدمات متنوع بانکداری الکترونیکی می باشد.

قطعا شماه هم یک حساب در این بانک افتتاح کرده اید و یکی از مهم ترین چالش های حساب بانکی ، انتقالات مالی است

برای انتقال های بین بانکی تنها راه موجود استفاده از شماره شبا می باشد که می توان به صورت الکترونیکی روند انتقال حساب را انجام داد

سوال اصلی اینجاست که برای اینکه بتوانیم شماره شبا بانک رفاه را بدست آوریم چه راه حلی پیش روی ما است؟

آموزش نحوه دریافت شماره شبا بانک رفاه

احتمالا تا به امروز خواسته اید مقدار زیادی مبلغ کارت به کارت کنید یا مبادله پول انجام دهید و با مشکل محدودیت انتقال وجه در روز رو به رو شده باشید.همینطور لازم است برای مبادله ارز شماره شبا داشته باشید، شاید گاهی مواقع سخت و مشکل بنظر برسد اما به علت مشکلات امنیتی و قوانین مجبور به پیروی از آن هستید و البته راه کار های دیگری پیش روی شما است که میتوانید از اون ها استفاده کنید. باما همراه باشید تا در ادامه مطلب به آنها بپردازیم و سپس نحوه دریافت شماره شبا بانک رفاه با شماره کارت را به شما آموزش دهیم.

شماره کارت بانک رفاه چیست؟

در ابتدای مطلب بهتر است به این بپردازیم که شماره کارت چیست و از کجا آمده؟ یک شماره ۱۶ رقمی که برای شماره حساب شما ساخته می شود و به شما می دهند شماره شبا نام دارد. شماره کارت روی یک کارت بانکی حک و به شما داده می شود. کارت بانکی دارای یک تاریخ انقضا CVV2 و کد شعبه بانک شما است. در بالا به شماره حساب اشاره کردیم و شاید بهتر است توضیح مختصری هم در رابطه با شماره حساب به شما بدهیم.

شماره حساب یک شناسه بانکی است. در زمانی که شما حساب خود را در یک بانک افتتاح می کنید به شما داده می شود و برای هر شخص متفاوت است و از آن می توانید برای مبادلات بین بانکی و دریافت اطلاعات حساب خود استفاده کنید. برای مبادله بین بانکی می توانید از شماره کارت استفاده کنید و همینطور که در ابتدای مطلب به آن اشاره کردیم دارای محدودیت انتقال مبلغ در روز است به طوری که بیشتر از ۳ میلیون تومان در روز نمی توانید کارت به کارت کنید اما خوب چرا؟ به علت اینکه اگر کارت بانکی شما دزدیده یا به دست فرد سود جویی افتاد حداقل بیشتر از این مبلغ نتواند انتقال وجه انجام دهد،البته شما مجاز هستید هرچقدر که می خواهید در روز از کارت خود خرید کنید به همین علت اطلاعات کارت خود را در اختیار هیچ کس قرار ندهید.

آشنایی کامل با شماره شبا بانک رفاه

خب در این قسمت به برسی شماره شبا می پردازیم و اینکه شماره شبا به چه دردی میخورد و از کجا آمد؟ ،شماره شبا برگرفته از کلمه IBAN است و این کلمه مخفف I e a io al Ba k Accou Numbe است، شماره از ۲۶ کارکتر ساخته شده که اول آن با دو حرف IR شروع می شود و باقی آن از ۲۴ عدد تشکیل می شود و برای انتقال وجه در مبالغ بالا مورد استفاده قرار می گیرد آن هم به وسیله دو سامانه الکترونیکی پایا و ساتنا. این سامانه ها که از سال ۸۵ ساخته شدند و می توانید تا حداکثر مبلغ ۵۰ میلیون در روز انتقال وجه انجام دهید. با سامانه پایا می تونید تا مبلغ ۱۵ میلیون در روز انتقال وجه انجام بدهید که یعنی می توان گفت این سامانه مبالغ کمتر و پایین تر را در اختیار می گیرد.

همینطور روش کار در سامانه پایا به گونه ای است که ابتدا به بانک مرکزی متصل می شود و پس از تایید بانک مقصد درخواست انجام می شود. در این روش درخواست ها به صورت گروهی و با تاخیر انجام می شود و گاهی تا پایان روز اداری طول خواهد کشید و اگر درخواست آخر وقت داده شود تا روز دیگر طول میکشد. اما با سامانه ساتنا که میتوان مبالغ بیشتر و تا مقدار ۵۰ میلیون انتقال وجه انجام داد پس می توان گفت که سامانه ساتنا برعکس پایا مبالغ بزرگ رو در اختیار می گیرد و البته سرعت بیشتری هم  در انتقال وجه دارد به صورتی که درخواست به صورت تکی به بانک مرکزی ارسال می شود و در صورت تایید انتقال انجام می گیرد معمولا زمان انجام درخواست بین ۲ تا ۲۰ دقیقه بسته به بانک مقصد متفاوت است همینطور می توان گفت که این دو سامانه باهام در ارتباط هستند و لازمه ساتنا یا پایا کردن داشتن شماره شبا است یعنی اگر قصد دارید برای کسی ۳۰ میلیون پول از طریق ساتنا واریز کنید حتما می بایست شماره شبا گیرنده یا طرف مقابل را داشته باشید.

حالا بهتره است به تاریخچه شماره شبا نگاهی بیندازیم، دلیل ساخته شدن شماره شبا یکپارچه سازی و کم کردن درصد خطا برای مبادلات است زیرا در گذشته شماره حساب هر فرد به صورت متفاوتی بوده باعث ایجاد مشکلاتی می شده اما سازمان استاندارد ایزو در سال ۱۳۷۵ استاندارد جدیدی به اسم I e a io al Ba k Accou Numbe تعریف کرد که باعث از بین رفتن این مشکلات می شد تحت عنوان این استاندارد شماره شبا می بایست به صورت یکپارچه و باید در شروع شماره  با دو حروف انگلیسی که شامل ابتدای اسم آن کشور می شود استفاده شود. برای مثال IR که که دو حرف اول اسم کشور ایران IRAN)) است برای شماره شبا استفاده می شود و یک نمونه کامل از شماره شبا بانک رفاه را برای شما نام می برم: IR910130000000000012343523

هر بانک برای خود شناسه سه رقمی دارد که اگر دو رقم ابتدای شماره را جدا کنید به آن دست خواهید یافت. به عنوان مثال برای بانک رفاه شماره ۰۱۳ است و اینگونه می توانید بانک هارا از روی شماره شبا شناسایی کنید.

آشنایی مختصر با بانک رفاه کارگران

بانک رفاه کارگران یک بانک قابل اعتماد و قدیمی با هدف به بهبود و کمک به جامعه کارگران است که در سال ۱۳۴۰ با عنوان شعبه مرکزی در تهران افتتاح شد و اکنون با ۶۰ سال سابقه به مردم خدمت رسانی مشغول می کند. همچنین با داشتن ۱۰۲۸ شعبه فعال میکوشد بهترین خدمات بانکی را اراِئه دهد.

شماره شبا با اعداد طولانی که دارد کمتر پیش می آید که کسی آن را به خاطر بسپارد و برای پیدا کردن این عدد نیز باید دقت کافی را داشته باشید.

خوب حالا راه حلی درستی که بتوانیم از طریق آن شماره شبا بانک رفاه را از چه طریقی بدست آوریم؟

تنها کاری که باید برای محاسبه شماره شبا بانک رفاه انجام دهید این است که در فرم بالا شماره حساب خود را وارد کنید.

بعد از آنکه شماره حساب خود را به درستی وارد کرده و از درست بودن آن اطمینان حاصل کردید، روی دکمه محاسبه کن کلیک کنید.

اپلیکیشن تحت وب شبکه استعلام شماره شبا بانک رفاه را برای محاسبه گر آنلاین شبای حاسب شما محاسبه می کند و در اختیارتان قرار می دهد.

نحوه محاسبه شماره شبا از شماره کارت

خیلی ها فکر میکنند که می توانند به صورت عادی از طریق محاسبات عددی شماره شبا خود را از طریق شماره کارت بدست آورند.

در حالی که باید بدانید که از طریق شماره کارت شما نمی توانید شماره شبا خود را محاسبه کنید و این امر به صورت عادی غیر ممکن می باشد.

اما شبکه استعلام با افتخار این امر را به زودی ممکن خواهد نمود، که شما عزیزان به آسنانی بتوانید محاسبه شماره شبا از طیق شماره کارت خود انجام دهید

آیا شماره شبا محاسبه شده صحیح می باشد؟

بررسی صحیح بودن و یا فعال بودن شماره شبا بانک رفاه برای کاربران عضو سایت و یا اپلیکیشن شبکه استعلام مقدور می باشد.

لازم به ذکر است که شبکه استعلام هیچ مسئولیتی در قبال اشتباه بودن شماره شبا شما به عهده نمی گیرد، پس در وارد کردن شماره حساب بانکی خود دقت لازم را داشته باشید و پس از اطمینان دکمه محاسبه را کلیک کنید.

دریافت شماره شباافزایش اعتبار شبا

شماره شبا بانک صادراتشماره شبا بانک ملی

شماره شبا بانک ملتشماره شبا بانک سامان

شماره شبا بانک پاسارگادشماره شبا بانک رفاه

شماره شبا بانک آیندهشماره شبا بانک کشاورزی

شماره شبا بانک تجارتشماره شبا بانک سپه

شماره شبا بانک انصارشماره شبا بانک دی

شماره شبا بانک اقتصاد نوینشماره شبا بانک گردشگری

شماره شبا بانک قوامینشماره شبا بانک حکمت ایران

شماره شبا بانک ایران ونزوئلاشماره شبا بانک کارآفرین

شماره شبا بانک خاورمیانهشماره شبا بانک کوثر

شماره شبا بانک مرکزیشماره شبا بانک مسکن

شماره شبا بانک مهراقتصادشماره شبا بانک مهرایران

شماره شبا موسسه مللشماره شبا بانک پارسیان

شماره شبا بانک پست بانکشماره شبا بانک رسالت

شماره شبا بانک صنعت و معدنشماره شبا بانک سرمایه

شماره شبا بانک شهرشماره شبا بانک سینا

شماره شبا بانک توسعه تعاونشماره شبا بانک توسعه صادرات

شماره شبا بانک صادراتشماره شبا بانک ملی

شماره شبا بانک ملتشماره شبا بانک سامان

شماره شبا بانک پاسارگادشماره شبا بانک رفاه

شماره شبا بانک آیندهشماره شبا بانک کشاورزی

شماره شبا بانک تجارتشماره شبا بانک سپه

شماره شبا بانک انصارشماره شبا بانک دی

شماره شبا بانک اقتصاد نوینشماره شبا بانک گردشگری

شماره شبا بانک قوامینشماره شبا بانک حکمت ایران

شماره شبا بانک ایران ونزوئلاشماره شبا بانک کارآفرین

شماره شبا بانک خاورمیانهشماره شبا بانک کوثر

شماره شبا بانک مرکزیشماره شبا بانک مسکن

شماره شبا بانک مهراقتصادشماره شبا بانک مهرایران

شماره شبا موسسه مللشماره شبا بانک پارسیان

شماره شبا بانک پست بانکشماره شبا بانک رسالت

شماره شبا بانک صنعت و معدنشماره شبا بانک سرمایه

شماره شبا بانک شهرشماره شبا بانک سینا

شماره شبا بانک توسعه تعاونشماره شبا بانک توسعه صادرات

تبدیل شماره حساب رفاه به شبا