تاریخ تولد رونالدو به شمسی


تاریخ تولد رونالدو به شمسی

این مطلب توسط خودم جمع آوریو نوشته شده اگه خطایی هست ببخشید هر وقت حوصله داشتم بقیه بازیکنارو بهش اضافه میکنم و لینکشو میزارم ? ? ? کلیک کنید ? ? ? تاریخ تولد ستاره های هالیوود ? ? ? کلیک کنید ? ? ? فروردین:   آنتوان گریزمن۲۱/مارس/۱۹۹۱ معادل ۱/فروردین/۱۳۷۰ سن ۲۸ مانوئل نویر ۲۷/مارس/۱۹۸۶ معادل ۷/فروردین/۱۳۶۵ سن ۳۳ انگولو کانته۲۹/مارس/۱۹۹۱ معادل۹/فروردین/۱۳۷۰ سن ۲۸ راموس


تاریخ تولد فوتبالیست های مطرح به میلادی و شمسی سنشون.فروردین تیر و بهمن قوی ترین بازیکنارو دارن.??لطفا بگین با چه بازیکنایی تو یه ماه یا روز به دنیا اومدین.

این مطلب توسط خودم جمع آوریو نوشته شده اگه خطایی هست ببخشید

هر وقت حوصله داشتم بقیه بازیکنارو بهش اضافه میکنم و لینکشو میزارم

? ? ? کلیک کنید ? ? ?

تاریخ تولد ستاره های هالیوود

? ? ? کلیک کنید ? ? ?

فروردین:

آنتوان گریزمن۲۱مارس۱۹۹۱ معادل ۱فروردین۱۳۷۰ سن ۲۸

مانوئل نویر ۲۷مارس۱۹۸۶ معادل ۷فروردین۱۳۶۵ سن ۳۳

انگولو کانته۲۹مارس۱۹۹۱ معادل۹فروردین۱۳۷۰ سن ۲۸

راموس ۳۰مارس۱۹۸۶ معادل ۱۰فروردین۱۳۶۵ سن ۳۳

فرانک ریبری ۷اوریل۱۹۸۳ معادل ۱۸فروردین۱۳۶۲ سن  ۳۶

اردیبهشت:

داوید لوییس ۲۲آوریل۱۹۸۷ معادل ۲اردیبهشت۱۳۶۶ سن ۳۱

ترشتگن ۳۰آوریل۱۹۹۲ معادل ۱۰اردیبهشت۱۳۷۱ سن ۲۶

مارسلو۱۲می۱۹۸۸ معادل ۲۲اردیبهشت۱۳۶۷ سن ۳۰

فرنکی دی یانگ ? ۱۲می۱۹۹۷ معادل ۲۲اردیبهشت۱۳۷۶ سن ۲۱

عثمان دمبله ۱۵می۱۹۹۷ معادل ۲۵اردیبهشت۱۳۷۶ سن ۲۱

خرداد:

سرخیو آگورو ۲ژوئن۱۹۸۸ معادل ۱۲خرداد۱۳۶۷ سن ۳۰

محمد صلاح ۱۵ژوئن۱۹۹۲معادل ۲۵خرداد۱۳۷۱ سن ۲۶

تیر:

مسی ۲۴ ژوئن ۱۹۸۷ معادل ۳ تیر ۱۳۶۶ سن ۳۱

کوین دی بروینه ۲۸ژوئن۱۹۹۱ معادل۷تیر۱۳۷۰ سن ۲۷

فن دایک ۸جولای۱۹۹۱ معادل۱۷تیر۱۳۷۰ سن ۲۷

خامس رودریگز ? ۱۲جولای۱۹۹۱ معادل۲۱تیر۱۳۷۰ سن ۲۷

ونیسیوس جونیور ? ? ۱۲جولای۲۰۰۰ معادل۲۲تیر۷۹ سن ۱۸

گرت بیل ۱۶جولای۸۹ معادل ۲۵تیر۱۳۶۸ سن ۲۹

مرداد:

هری کین ۲۸جولای۱۹۹۳ معادل ۶مرداد۱۳۷۲ سن ۲۵

آرتور ملو ۲اوت۱۹۹۶ معادل۱۲مرداد۱۳۷۵ سن ۲۲

کیه لینی ۱۴اوت۱۹۸۴ معادل۲۳مرداد۱۳۶۳ سن ۳۴

شهریور:

مودریچ۹سبتامبر۱۹۸۸ معادل ۱۸شهریور۱۳۶۴ سن۳۳

توماس مولر۱۳سبتامبر۱۹۸۹معادل ۲۲شهریور۱۳۶۸ سن ۲۹

مهر:

مسعوت اوزیل ۱۵اکتبر۱۹۸۸ معادل ۲۳مهر۱۳۶۷ سن ۳۰

دیگو کاستا ۷اکتبر۱۹۸۸ معادل۱۵مهر۱۳۶۷ سن ۳۰

آبان:

مارکوس رشفورد۳۱اکتبر۱۹۹۷ معادل۹آبان۱۳۷۶ سن ۲۱

داوید دخیا ۷نوامبر۱۹۹۰ معادل ۱۶آبان۱۳۶۹ سن ۲۸

دیبالا ? ۱۵نوامبر۱۹۹۳ معادل۲۴آبان۱۳۷۲ سن ۲۵

آذر:

کریم بنزما۱۹دسامبر۱۹۸۷ معادل ۲۸آذز۱۳۶۶ سن ۳۱

امباپه۲۰دسامبر۱۹۹۸ معادل۲۹آذر۱۳۷۷ سن ۲۰

دی:

تونی کروس۴ژانویه۱۹۹۰ معادل۱۴دی۱۳۶۸ سن ۲۹

ادن هازارد ۷ژانویه۱۹۹۱ معادل۱۷دی۱۳۶۹ سن ۲۸

یان اوبلاک۷ژانویه۱۹۹۳ معادل ۱۷دی۱۳۷۱ سن ۲۶

بهمن:

آرین روبن ۲۳ژانویه۱۹۸۴ معادل۳بهمن ۱۳۶۲ سن ۳۵

لوییس سوارز ۲۴ژانویه۱۹۸۷ معادل ۴بهمن۱۳۶۵ سن ۳۲

جرارد پیکه۲فوریه۱۹۸۷ معادل ۱۳بهمن۱۳۶۳ سن ۳۲

نیمار۵فوریه۱۹۹۲ معادل۱۶بهمن۱۳۷۰ سن ۲۷

کریستیانو رونالدو ۵فوریه۱۹۸۵معادل ۱۶بهمن۱۳۶۶ سن ۳۴

اسفند:

راکتیچ ۱۰مارس۱۹۸۸ معادل ۲۰اسفند۱۳۶۶ سن ۳۱

پل پگبا ۱۵مارس۱۹۹۳ معادل ۲۴اسفند ۱۳۷۱ سن ۲۶

چند نکته

۱_مارسلو و دی یانگ هردو متولد ۱۲ می یا ۲۲ اردیبهشت هستند

۲_رونالدو و نیمار هردو متولد ۵ فوریه یا ۱۶ بهمن هستند

۳_ادن هازارد و اوبلاک هردو متولد۷ ژانویه یا  ۱۷ دی هستند

۴_در این لیست ماه تیر بیشترین بازیکن را دارد

لطفا فالو کنید بک میدم

اخبار داغ 

کامل ترین بیو گرافی کریستیانو رونالدو

تاریخ دقیق تولد کریستین ۵ فوریه ۱۹۸۵ میلادی که به تاریخ شمسی می شود ۱۶ بهمن ماه ۱۳۶۴ .

کریس ۱۸۴ سانتی متر قد و ۷۸ کیلو گرم وزن داره.

رنگ مورد علاقه اش :سفید

هنرپیشه مورد علاقه: آنجلینا جولی

فوتبالیست مورد علاقه: مارادونا ، کلایورت،فیگو ،آنری، رونالدوی برزیلی و حتما خودش

از سه سالگی: بیست وپنج سال پیش در دهکده فونچال واقع در جزیره ی مادیرای کشور پرتغال به دنیا آمد . پدرش ژوزه دنیس آویرو و مادرش ماریا دولارس دو سانتوس به همراه یک برادر به نام هوگو و دو خواهر به نامهای الما و کاتیا ،خانواده ی شش نفره کریستین را تشکیل می دادند.نام دوم رونالدو را پدرش به خاطر علاقه ای که به رونالد ریگان رئیس جمهور سابق آمریکا داشت انتخاب کرد البته نه به دلیل سیاسی بلکه ریکان هنر پیشه مورد علاقه وی بود.

رونالدو از سه سالگی فوتبال را روی ماسه های کنار ساحل مادیرا آغاز کرد وپس از ورود به مدرسه در سن شش سالگی جدیتر به فوتبال پرداختکریس از کودکی طرفدار اس ال بنفیکای لیسبون بود ولی تقدیر چنین رقم خورد که به تیم رقیب یعنی اسپورتینگ منتقل شود .اولین بازی رونالدو برای تیم آماتور آندوریا اتفاق افتادکه پدرش هم در همان باشگاه تدارکاتچی بود.در سال ۱۹۹۵ که کریس ۱۰ سال داشت دو باشگاه خوب منطقه یعنی ماریتیو و ناسیونال علاقه مند به امضائی قرارداد با او شدند ؛ماریتیمو که باشگاه بزرگتر منطقه است ،به خاطر از دست رفتن قرار ملاقات با روی سانتوسمربی آندو رینیا ،شانس بدست آوردن رونالدو را به همسایه ی خود یعنی ناسیونال داد و کریس به آنها پیوست.پس از یک سال بازی در ناسیونال وبردن عنوان قهرمانی رده ی نونهالان ،فقط با سه روز تمرین به اسپورتینگ لیبون می پیوندد. کریس رفتن به این باشگاه را مدیون زحمات وپشتیبانی مادرش  می داند.

اولین بازی با اسپورتینگ:

اولین بازی رونالدو با پیراهن راه راه سبز وسفید اسپور تینگ در برابرموریرنسه دوگل برای کرس نوجوان داشت که شروع خوبی در آلکوچته یا کارخانه ی فوتبال لیسبونی ها به حساب می آید. برای بازی های قهرمانی زیر ۱۷ سال اروپا به تیم ملی دعوت می شود و اول بار توسط ژرارد هولیه  سرمربی وقت لیور پول مورد توجه قرار میگیرد،حالا رونالدو ۱۶ ساله است.مدیران لیورپول با جذب کریس مخالفت کردند چون معتقد بودند وی خیلی جوان است و فوتبالیستهای بهتر از او فراوان.(که زهی خیال باطل).

دلربایی از سر الکس:

در همین زمان اسپورتینگ در یک بازی اروپایی با منچستر یونایتد روبه رو می شود و بانتیجه ی ۳بر۱ به پیروزی می رسد،آن شب سر الکس مجذوب هنر جوانکی می شود که می تواند در دو گوش راست وچپ با هر د وپا دفاع حریف را به هم بریزد.

سال ۲۰۰۳ است ودیوید بکام ازمنچستر به قصد مادرید جدا شده پیراهن افسانه ای شماره ی ۷ یونایتد بی صاحب شده ولی فرگوسن تصمیم خود را گرفته ۷ به کریس رونالدو می رسد . و با۱۲٫۲۴ میلیون حالا یک شیطان سرخ است …

در فصل ۲۰۰۳-۲۰۰۴ نخستین نمایش جانشین رونی  برابر بولتون  از دقیقه ی ۶۰ شروع شد گل نمی زند ولی یک پنالتی برای تیمش می گیرد تا در جشن پیروزی ۴ بر۰ شرکت کند . کریس تحت نظر سر الکس پیشرفت می کند سال ۲۰۰۵ با نیستلروی در حین تمرین درگیر می شود .زمزمه ها برای ترک باشگاه به گوش می رسد ولی نتیجه این است رود به مادرید می رود و رونالدو قراردادش تا ۲۰۱۰ تمدید می شود. درخشش با من یو و آغاز شایعات چند کارت زرد وقرمز نشان از نا پختگی ستاره ی جوان دارد . فرگوسن در منچستر واسکولاری در تیم ملی وارد عمل می شوند تا کریس جوان بر اعصابش مسلط شود .۲۹ اکتبر ۲۰۰۵ هزارمین گل یونایتد را در لیگ برتر به ثمر می رساند . اولین افتخار رونالدو به دست می آید؛ بهترین فوتبالیست جوان سال از طرف فیفا .

در آگوست ۲۰۰۳ برابر قزاقستان با پیراهن سرخ تیم ملی پرتغال ظاهر می شود وبه یورو ۲۰۰۴ می رود با تیم المپیک در آتن ۲۰۰۴ بازی می کند.

پدر مرد: ژوزه پدر کریس به علت افراط در مصرف الکل از دنیا می رود . سپتامبر ۲۰۰۵ تنها چند ساعت پس از فوت پدرش مقابل روسیه بازی می کند. در سال ۲۰۰۶ اولین گل جام جهانی خود را در مرحله گروهی جام مقابل ایران به ثمر میرساند .(این بازی با نتیجه ۲بر۰ تمام شدگل  دیگر پرتغال رادکو زد)

وسپس در مرحله ی یک چهارم نهایی در ۸ جولای ۲۰۰۶ باعث اخراج هم تیمی خود رونی می شود .و از همین جا شایعات جدایی او از یونایتد آغاز می شود .جو سنگین رسانه ای واعتراض هواداران منچستر کریس را به سمت درب ورودی رئال مادرید سوق می دهد اماسر الکس مانع این اتفاق شدو باقهرمانی در فصل بعد درایت خود را در این باره به رخ کشید؛اوج رونالدو در فصل ۲۰۰۸ -۲۰۰۷ رقم خورد جایی که با من یو ۴۲ گل می زند وعلاوه بر لیگ برتر، قهرمانی باشگاه های اروپا را نیز جشن می گیرد و کفش طلا وتوپ طلای اروپا را مال خود می کند ؛رئالی ها بلافاصله وارد عمل می شوند وتمام تابستان ۲۰۰۸ رابه تبلیغ برای انتقال رونالدو به تیمشان می گذرانند ولی باز هم دخالت فرگوسن نقشه ها را نقش بر آب می کند

من تصمیم دارم با جان ودلم برای یونایتد بازی کنم این جمله آب سردی بود بر سر رئالی ها که ترانسفر کریس به رئال را پایان گرفته می پنداشتند.و با این حال فقط یک سال طول کشید تا این انتقال جنجالی دوباره به جریان بیوفتد.

کریستین بعد از از دست دادن جام باشگاه های ۲۰۰۹ در فینالی تلخ شاهد از دست رفتن عنوان بهترین بازیکنی جهان نیز بود . و پیش از مراسم انتخاب بهترین بازیکن جهان در آن سال باهمان غرور همیشگی خود گفت: آری مسی بهترین بازیکن جهان است ، اما من به او رای نمی دهم .

حاشیه ها: مورینیو ،کریس رونالدو را بچه دهاتی بی سواد وبی شخصیت خطاب می کند. می گوید او لیاقت موقعیتش را ندارد، (دو پرتغالی دعوا کنند رسانه ها باور کنند ). درباره ی وضعیت اخلاقی کریس بعضی ها با او هم عقیده می شوند؛ اکتبر۲۰۰۵ پلیس از او راجع به اتهام تجاوز به یک مدل در هتلی در شهر لندن تحقیق می کند ولی تبرئه می شود.آگوست ۲۰۰۶ خبر نامزدی او با مرکه رومرزنی مطلقه و شاغل در تلوزیون اسپانیا که۹ سال از رونالدو بزرگتر است در رسانه ها می پیچد.مرکه وجود این رابطه را می پذیرد ولی کریس هیچگاه رد یا قبول نمی کند؛شایعات زیاد دیگری دورو بر او می چرخد: نامزدی با یوردانا یاردل خواهر ماریو یاردل فوتبالیست برزیلی باشگاه پورتو، رابطه با مانکن معروف لورن فرین،دوستی با کریستینا کارلوس ملکه زیبایی پرتغال،جالب توجه است که کریس مدت کوتاهی هم با یک مدل ایرانی الاصل ساکن آمریکا دوست بوده است.

اما به نظر هیچ کدام از این اتفاقات به افتضاحی شایعه ی ارتباط او با دختری مراکشی الاصل بنام کریمه المحروقی که در زمان دوستیشان زیر ۱۷ سال بوده است ،نیست . کریس همچنان به خاطر ارتباط با این دختر مجبور به پاسخ گویی است . اخبار موجود نشان می دهد که این دختر ۱۸ ساله علاوه بر رونالدو با سیلویو برلوسکونی  مالک میلان  و جرج کلونی بازیگر هالیوود نیز سر و سری داشته است . احتمال می رود که این ارتباطات دورادور با برلوسکونی ثروتمند کریس را به روسونری ها نزدیک کند.

اما شاید هم به خاطر اخبار منتشر شده مبنی بر احتمال ازدواج کریس با مدل بسیار زیبای روسیایرینا این پسر مدل آرمانی که بسیار علاقه مند گذراندن اوقاتش به خوشی در لذت است رام شود.

این خبر توسط مادر کریس تایید شده است و او در این رابطه گفته است ماحتی سالن ازدواج را هم تعیین کرده ایم

شاید خرید خانه ی ۳ میلیون پوندی در چشایر بالبخند شیطنت آمیز کریس مرتبط باشد.در منطقه ی چشایر نژادی از گربه های خانگی زندگی می کنند که در روایت کهن انگلیسی به حیله گر بودن معروفند وهمیشه لبخندی مرموز برلب دارند،مانند گربه ای که در داستان آلیس در سرزمین عجایب وجود داشت ،درست مثل رونالدوی شیطان.

کریس با حقوق هفته ای ۱۲۰ هزار پوند حالا دیگر یک پسر بچه ی ساده ی دهاتی نیست،بلکه با ثروتمندان معاشرت دارد.در مهمانی های مجلل هالیوود در کنارهنر مندان مشهور ظاهر می شود.درباره ی او می گویند پا جای پای دوران جوانی بکام میگذارد وشاید هم به زودی در هالیوود ظاهر شود.

کریس سال گذشته صاحب پسری شد که مطابق با انتظارات نام او را کریستین گذاشت . کریستین کوچک ظاهرا مجبور است تا همیشه دور از مادرش زندگی کند .زیرا حتی رسانه های سمج اروپایی نیز نمی توانند از میان انبوه دوستان مونث کریس مادر این کودک را بیابند و فعلا این کودک توسط مادر بزرگش نگهداری می شود . و خواهر رونالدو کاتیا معتقد است که دیگر کسی نمی توند پسر برادرش را از او دور کند وکریس بلد است برای پسرش پدری کند.

چندی پیش رسانه ها اعلام کردند که کریس به مادر پسرش ۱۰ میلیون یورو داده تا دیگر هرگز از او سراغی نگیرد هرچند که همین رسانه ها می گویند که آن زن حاظر است پول کریس را پس بدهد تا دوباره فرزندش راببیند.

در واقع همواره در زندگی ستاره ها این گونه مباحث جریان دارد ونمیتوان گفت که دقیقا کدام مورد منطبق بر حقیقت است.

اقدام بشر دوستانه:

در سال ۲۰۰۵ کریس در فاجعه ی سونامی شرق آسیا باخرید خانه ای برای پسربچه ی ۱۱ ساله وپدرش سمبل کمک به بازماندگان سونامی می شود…

امروز:

رونالدو امروز دیگر نیازی به معرفی برای فوتبال دوستان ندارد

 بعد از آموختن اصرار افزایش سرعت از اوسین بولت دونده C 7

جامائیکایی که سریعترین مرد جهان است ،حالاسرعت غیر قابل مهاری دارد و به سادگی می تواند دفاع حریفان را جا بگذارد او در این مدت هرگز افت نکرده است و شاید تنها مقطع افت او آغاز فصل ۲۰۱۰ که فصل اول پیوستن او به رئال بود ،باشد که آن هم به دلیل آسیب دیدگی اش بود.

در فصل گذشته او به مانند بازیکنی فراتر از حد انتظار ها در مقابل اکثر حریفان موفق به گل زنی شد وشاید اگر در مرحله ی نیمه نهایی  جام باشگاهه با حریفی سر سخت مثل بارسلونا روبه رو نمی شدند . به فینال و به احتمال فراوان جام قهرمانی میرسیدند . شاید در نگاه اول در سریال ۵ قسمتی ال کلاسیکو ی امسال آنکه با سربلندی از میادین خارج شد بارسلونا بود اما این هیچ کدام از ارزش های رونالدوی صاحب نام را زیر سوال نمی برد زیرا حتی خود او نیز بعد از شکست در بازی رفت نیمه نهایی جام باشگاه ها از مربی خود مورینیو وتاکتیک دفاعی او انتقاد کرد.

او با رئال در این فصل فقط یک جام کسب کرد و آن جام حذفی اسپانیا (کوپادل ری)بود که باگل زیبای رونالدو در وقتهای اضافه بدست آمد.

اما مشخصا او لیاقت خود را برای دارابودن عنوان گران ترین بازیکن جهان نشان داد ودر همین فصل با۴۰ گل زده علاوه بر پیشی گرفتن از مسی ۳۱ گله وکسب کفش طلای لا لیگا وعنوان پی چی چی فصل توانست رکورد بیشترین گل در یک فصل را نیز در تاریخ لالیگا ازآن خود کند.

به راستی رونالدو با کسب این عنوان خیز بلندی برای توپ طلای جهان برداشته است . ودور نیست که او بعد از دو سال وقفه در بدست آوردن این عنوان وسپردن آن به لیونل مسی مدعی در سال۲۰۱۱ برای دومین بار مالک این افتخار بزرگ شود.

تاریخ تولد رونالدو به شمسی