تاتو دو واله


تاتو دو واله

طرح تاتو حسبی الله از عبارت های قرآنی بسیار معروف و محبوب در میان مسلمانان است. در ادامه با انواع طرح تاتو حسبناالله بر روی بدن آشنا شوید


صفحه اصلی آرایش دائم

طرح تاتو حسبی الله بهترین طرح تاتو حسبناالله روی بدن

تخفیف، جایزه و آموزش رایگان در اینستاگرام

فالو میکنم

تاتو حسبی الله و حسبنا الله در میان مسلمانان بسیار پرکاربرد و به این معناست که “خدا برای ما کافی است”. این دو عبارت در دو آیه مختلف در قرآن کریم آمده اند و از آنجایی که معنای بسیار عمیقی دارند و یادآوری این مفهوم در سختی ها می تواند باعث آرامش روحی انسان شود، در طول تاریخ بسیار مورد توجه مردم قرار گرفته اند. به طوری که در خطاطی ها، نوشته های حک شده بر روی انگشتر و سنگ های قیمتی نیز از آن استفاده می کنند.

اما علاقه مردم به این عبارت به اینجا ختم نمی شود و بسیاری از آن ها تمایل دارند از این نوشته به عنوان تاتو روی بدن خود استفاده کنند تا همیشه همراه آن ها بوده و نشان دهنده اعتقاد و باور قلبی آن ها به خداوند باشد. بنابراین عبارت حسبی الله به یک طرح محبوب در میان مسلمانان و سایر خداباوران جهان تبدیل شده است.

این طرح تاتو را نیز مانند سایر طرح های تاتو نوشته می توان در هر قسمتی از بدن مانند تاتو روی دست، پا، گردن، ترقوه، یا حتی تاتو روی بازو و … حک کرد. اگر دوست دارید با انواع مختلف این طرح و فونت ها و رنگ های متنوع آن آشنا شوید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. ما انواع طرح تاتو خام و همچنین طرح تاتو حسبی الله روی بدن را به شما معرفی می کنیم. می توانید از این نمونه ها ایده بگیرید و با خلاقیت خود طرح مورد نظر و خاص خود را بسازید.

همچنین، اگر به هنر تاتو و خلق انواع طرح های زیبا بر روی بدن علاقه دارید، می توانید با شرکت در دوره آموزش تاتو بدن تمام مهارت های لازم در این زمینه را کسب کرده و به یک تاتوکار ماهر تبدیل شوید.

طرح تاتو حسبی الله و حسبناالله

الهام علیزاده

منبع این مقاله: e sy

دیگران این مطلب را خوانده اند:

مشـاوره رایگــانآموزش آرایشگری

نمایش محصولات موجود

تاتو دو واله