بهترین هدیه برای ولنتاین


بهترین هدیه برای ولنتاین

انتخاب کادو ولنتاین برای دختر زیاد هم کار سختی نیست. لیست امروز مینی‌ژوپ، ایده‌های رنگارنگی برای خوشحال کردن دختران با هر سلیقه‌ای دربردارد.


یکی از مهم‌ترین روزها در تقویم تجاری و احساسی جهان روز ولنتاین است. روزی که با انتخاب کادو ولنتاین برای دختر حساس‌تر می‌شود و احتمالا شما هم دوست داشته باشید همزمان با عشاق دیگر دنیا این روز را جشن بگیرید.

بر اساس آمار نه چندان رسمی همه ساله در جهان و به مناسبت روز ولنتاین بیش از یک میلیارد کارت تبریک رد و بدل می‌شود. کارت‌های تبریکی که گاه همراه با یک جعبه‌های شکلات و با طرح قلب و گل‌هایی که نماد عشق هستند خریداری می‌شوند. اما احتمالا شما هم دوست دارید امسال این روز جهانی را با یک هدیه تازه‌تر از نو جشن بگیرید و کسی که دوست دارید را خوشحال کنید.

انتخاب کادو ولنتاین برای دختر زیاد هم کار سختی نیست. با کمی شناخت نسبت به طرف مقابلتان به راحتی می‌توانید همان هدیه‌ای را انتخاب کنید که قطعا از دیدن آن خوشحال می‌شود. در این راه احتمالا مرور لیستی از بهترین هدیه‌های ولنتاین الهام بخش باشد. لیستی که امروز در مینی‌ژوب آماده کردیم، ایده‌های رنگارنگی برای خوشحال کردن دختران با هر سلیقه‌ای دربردارد.

ولنتاین و رسم دیرینه هدیه دادن و هدیه گرفتن

همه ساله روز ۱۴ فوریه توسط مسیحیان و به طور کلی در تمام دنیا به عنوان روز ولنتاین جشن گرفته می‌شود. از قرن پانزدهم در فرانسه، ۱۴ فوریه جشن سالانه‌ای در بزرگداشت عشق رمانتیک برگزار می‌شد و در آن عشاق به یکدیگر عشق می‌ورزیدند. از همان سال رسم رد و بدل کردن هدیه جا افتاد و اکنون شکلات مرسوم‌ترین هدیه روز ولنتاین است که برای این روز خریداری می‌شود.

چه هدیه‌ای دختران را در روز ولنتاین خوشحال می‌کند؟

برای همه هدیه گرفتن و هدیه دادن خوشحال کننده است؛ اما خرید یک هدیه آن هم در روز خاص ولنتاین برای خانم‌ها کار دلهره آوری است. خرید بهترین کادو ولنتاین برای دختران تا حد زیادی به شناخت شما از آن‌ها بستگی دارد. هر چقدر که شناخت شما از علایق و نیازهای طرف مقابل بیش‌تر باشد انتخاب بهتری می‌توانید داشته باشید.

بر خلاف تصور خیلی از افراد این فقط لوازم مرتبط با مد و پوشاک نیست که یک بانو را خوشحال و غافلگیر می‌کند. خیلی از اوقات هدایا ولنتاین می‌توانند از نوع آموزشی و حتی سرگرمی باشند تا از چارچوب کلیشه‌ای خود خارج شوند.

اکثر افراد ترجیح می‌دهند برای ولنتاین یک باکس تهیه کنند تا همه چیز تم ولنتاین داشته باشد. اما در ادامه با چند بیش از ۱۰ نوع هدیه ولنتاینی آشنا می‌شوید که به تنهایی می‌توانند کادو مناسبی باشند.

انواع هدیه ولنتاین دخترانه تا ۱۰۰ هزار تومان

حتی اگر بودجه کم‌تر از ۱۰۰ هزار تومان برای خرید کادو ولنتاین دخترانه در نظر دارید، گزینه‌های مختلفی برای شما در نظر داریم:

انواع گل و جعبه گل؛ هدیه‌ای ساده و بی ریا

همان طور که گفتیم اولین و دیرینه‌ترین سنت هدیه در جهان غرب و برای روز ولنتاین، شاخه گل سرخ بوده است. گل سرخ مصنوعی با طراحی مختص روز ولنتاین هدیه‌ای ماندگار، ساده و درعین حال جذاب است که می‌توانید با حداقل بودجه تهیه کنید.

جعبه گل مصنوعی طرح رز مدل aas

جعبه و گل مصنوعی طرح S کد ۲۰۱۲

جعبه به همراه گل مصنوعی مدل Ch20

جعبه هدیه همراه با گل رز ۳۶سانتی نفیس گالری

گل مصنوعی تینا رز کد ۰۱۰۱

انواع ست کادویی کوچک؛ هدیه‌ خاص ولنتاین

خرس‌های رنگی، گل سرخ و شکلات سه عنصر اصلی هدایا و پک‌های هدیه روز ولنتاین را تشکیل می‌دهند. شما هم می‌توانید با بودجه اندک تمام این اقلام را در یک جعبه کوچک و جمع و جور هدیه دهید. هدیه‌ای که هم خاص ولنتاین است و هم از نظر طراحی به خوبی مورد پسند قرار می‌گیرد.

جعبه کادویی گل معطر و عروسک وسنا مدل LOVE

ست کادویی عروسک خرس مدل Red Hea

ست هدیه عروسک مدل ۰۷-P

جعبه کادویی گل معطر و عروسک قلبی وسنا مدل LOVE

انواع زیورآلات؛ هدیه‌ا ی مناسب برای سنین مختلف

زیورآلاتی که به صورت ست و نیم ست در دسترس هستند هدایا جذاب و مدرنی برای کادو ولنتاین دختران هستند؛ البته به شرط این که با سلیقه و سبک پوشش طرف مقابلتان آشنا باشید. در این صورت می‌توانید بهترین مدل موجود را انتخاب کنید. در ادامه برخی از ست‌های پرفروش تا صد هزار تومان را انتخاب کرده‌ایم:

گوشواره زنانه طرح دریا مدل بیضی

گوشواره زنانه کد GO1335

نیم ست زنانه کد ۰۱

انگشتر زنانه بهارگالری طرح حرف F

ست کامل مرغ آمین مدل GH99

نیم ست برنجی گالری ماهدخت کد ۱۱۸

انواع هدیه ولنتاین دخترانه از ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان

اگر بودجه‌ای که برای خرید هدیه در نظر گرفته‌اید محدوده ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان است، این هدایا پیشنهاد خاص مینی ژوپ به شما هستند که احتمالا مورد پسند دختران قرار می‌گیرند:

ست آرایشی کادویی؛ یک هدیه کامل

اولین چیزی که برای کادو ولنتاین ممکن است به ذهنتان برسد جستجو میان لوازم آرایشی باشد. لوازم آرایشی محبوب همه بانوان است؛ حتی آن‌هایی که به صورت روزانه آرایش نمی‌کنند و ارتباط خوبی هم با آرایش ندارند.

در خرید لوازم آرایش نباید بی گدار بزنید. ست‌هایی که به صورت کادویی طراحی می‌شوند معمولا ظاهر جذابی دارند و در بسته بندی‌های مناسبی هم عرضه می‌شوند. اما برخی از آن‌ها شامل محصولات بلااستفاده‌ای هستند که شاید اصلا کاربرد نداشته باشند. یا این که از یک محصول در دو رنگ در ست قرار داده شده که اضافی باشد.

پک آرایشی استاویتا طرح ۴۵ مجموعه ۳ عددی

استاویتا رژلب جامد لانسور سری ۳D شماره ۲۶ پک دو عددی

پک ارایشی استاویتا طرح ۱۴ مجموعه دو عددی

پک ارایشی استاویتا طرح ۱۷ مجموعه دو عددی

انواع ادکلن؛ هدیه‌ای پرطرفدار و محبوب

ادکلن از آن دست هدایای محبوب روز ولنتاین برای دختران است که هیچ وقت از قدیمی نمی‌شود. شاید انتخاب پوشاک یا لوازم آرایشی برای روز ولنتاین دشوار باشد اما یک عطر، به شرط شناخت رایحه دلخواه طرف مقابلتان بهترین هدیه ممکن است.

ادو پرفیوم زنانه بایلندو مدل lavida es bella

ادو پرفیوم زنانه لنکوم مدل s ow fai y

ادو پرفیوم زنانه زوا مدل LAMOUR Lalique

ادو پرفیوم زنانه لنکوم مدل Ambligh

انواع ست چرمی زنانه؛ هدیه‌ای ایده آل و اقتصادی

ست‌های چرمی مجموعه‌ای از بهترین یراق آلات هستند که هر بانویی در طول روز به آن‌ها نیاز دارد. برخی از این ست‌ها مشتمل بر آینه هستند که در کیف پول کار گذاشته شده و از جنس چرم با کیفیت تولید می‌شوند.

ست هدیه آدین چرم مدل DS7

ست هدیه چرم طبیعی آدین چرم مدل DS47S

ست هدیه طرح تولد بهمن پارینه مدل M200-11

انواع هدیه ولنتاین دخترانه تا یک میلیون تومان

اگر بودجه یک میلیون تومانی برای خرید هدیه ولنتاین دخترانه در نظر دارید، تنوع محصولات گسترده‌تر است. حتی می‌توانید این بودجه را برای خرید دو تا سه قلم کادو تقسیم و جعبه ولنتاینی خود را شیک‌تر و جذاب‌تر طراحی کنید.

ساعت عاشقی: انواع ساعت هوشمند و عقربه‌ای

مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Ba d 5

مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Ba d 4 Global

ساعت هوشمند مدل w34

ساعت هوشمند زنانه مدل H8

ساعت مچی عقربه ای زنانه اسکمی مدل ۹۱۸۸RG

ساعت مچی عقربه ای زنانه دنیل ولینگتون مدل ۲۱۹

ساعت مچی عقربه ای زنانه اسکمی مدل ۱۲۲۵

انواع صنایع دستی و هنری برای خاص پسندان

طرح‌های سفالی و سنتی از مجموعه هدایایی هستند که از بازه قیمتی زیر ۱۰۰ هزار تومان تا نزدیک به یک میلیون تومان تنوع دارند.

جعبه میناکاری کد ۰۴۶

بشقاب سرامیکی طرح سنتی کد ۱۰۹۰۳۷

بشقاب دیوارکوب سفالی مدل بلبل تنها کد ۰۰۱

بشقاب سفالی کد D4-A مجموعه چهار عددی

جعبه میناکاری کد ۰۴۷

تابلو مسی میناکاری طرح پروانه های عاشق مدل ۳D-3

تابلو کاشی سلام مدل ۸ تکه مجموعه جلا علت عاشق ز علت ها جداست

تابلو کاشی کاری طرح بادکنک های رنگارنگ کد ۷۹۷

انواع هدیه ولنتاین دخترانه بالای یک میلیون تومان

در صورتی که بیش از یک میلیون تومان بودجه برای خرید کادو ولنتاین در نظر گرفته‌اید، کالاهای دیجیتال بهترین هدیه‌ای هستند که بر حسب نیاز افراد به خوبی از آن‌ها استقبال می‌شود.

انواع دوربین عکاسی چاپ سریع

دوربین‌های چاپ سریع محصولات فشرده و جمع و جوری هستند که با کیفیت قابل قبولی عکس را در لحظه چاپ می‌کنند. با این هدیه احتمالا بتوانید در لحظه، خاطره روز ولنتاین را با فرد مورد علاقه خود برای همیشه جاودانه کنید!

دوربین عکاسی چاپ سریع کداک مدل I s a P i

دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم مدل I s ax Mi i 9

دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم مدل I s ax Mi io

دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم مدل I s ax Squa e SQ6

انواع گوشی‌های هوشمند میان رده برای تمام سلیقه‌ها

شاید خرید گوشی گزینه‌ای نباشد که همه افراد به عنوان کادو ولنتاین در مورد آن اتفاق نظر داشته باشند. اما اگر سلیقه و شیوه استفاده طرف مقابلتان را از ابزار دیجیتال بشناسید می‌توانید از بین میان رده‌ها و حتی پرچمداران بازار مدل‌های جذاب و کاربردی انتخاب کنید. گوشی یک کادو لاکچری و قیمت بالا به حساب مب‌آید. البته اگر قیمت روز گوشی در بازار را چک کنید می‌بینید گوشی‌های خوش قیمت هم وجود دارند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A01 SM-A015FDS

گوشی موبایل هوآوی مدل Y5 2019 AMN-LX9

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi No e 9S M2003J6A1G

گوشی موبایل ایسوس مدل Ze fo e Max Plus ZB570TL

گوشی موبایل آنر مدل ۹A MOA-LX9N دو سیم کارت

سخن آخر

شاید انتخاب گزینه مناسب برای خرید کادو ولنتاین برای دختر در نگاه اول دشوار باشد. اما خوشبختانه لیست متنوعی از کالاها با قیمت مناسب در دسترس هستند که می‌توانید آن‌ها را بررسی کنید؛ حتی اگر شناخت کافی نسبت به سلیقه و نیازهای طرف مقابلتان ندارید.

کدام یک از اقلام معرفی شده برای هدیه روز ولنتاین انتخاب شماست؟

فهرست مطالب:

کادو برای ولنتاین چی بخریم؟

خرید برندهای محبوب

خرید کادو برای ولنتاین از واجبت یک رابطه ی امروزی است! روز ولنتاین که از آن به عنوان روز عشق نیز یاد می شود، امروزه در میان جوانان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در سراسر جهان طرفدار زیادی دارد. روز ولنتاین مصادف است با ۱۴ فوریه، که در این روز عشاق تلاش می کنند خاطره ای خوش برای عشق خود رقم بزنند و در این روز برای عشق خود هدیه ای به یاد ماندنی می خرند. قطعا هر فرد دوست دارد در این روز با هدیه ی بی نظیر عشق خود را سورپرایز کند. سوال چه هدیه ای برای ولنتاین بخریم؟ و یا هدیه مناسب ولنتاین چه چیزی می تواند باشد؟ برای خیلی ها مطرح می شود. باید بگوییم که هدیه ی ولنتاین بایستی متناسب با این روز باشد. در این مقاله ما سعی می کنیم شما را در انتخاب هدیه مناسب ولنتاین راهنمایی کنیم.

در این مطلب می‌خوانید:

کادو برای ولنتاین چی بخریم؟

هر کادوی ولنتاین نشانه ی چیست؟

گل

ولنتاین بدون گل معنی ندارد، چرا که گل یکی از رمانتیک ترین کادوهای مناسب ولنتاین است و بهتر است که خرید گل در روز ولنتاین فراموش نشود. شما می توانید در کنار هدیه ی دیگر یک شاخه گل نیز تهیه کنید.

عروسک

انتخاب عروسک برای روز ولنتاین می تواند، هدیه مناسبی برای این روز باشد. عروسک تدی که عروسک خاص روز ولنتاین است برای خانم ها هدیه مناسبی است. ولی اگر برای مردان می خواهید هدیه بخرید، عروسک بامزه ای شبیه خودشان بخرید. علاوه بر عروسک تدی،هر عروسک تزئینی دیگر می تواند هدیه مناسب ولنتاین باشد.

شکلات

شکلات نیز همانند گل جز روسوم کادو برای ولنتاین و این روز شناخته می شود. شکلات با برند نوتلا نی تواند هدیه مناسب ولنتاین باشد، البته با تزیین ویژه و خاص همراه باشد، تا عشقتان را سورپرایز کند، به عنوان مثال نقاشی روی شکلات می تواند ایده ی خوبی باشد .

کتاب

خانم ها علاقه ی زیادی به خواندن رمان دارند، تهیه ی یک رمان عاشقانه می تواند هدیه مناسب ولنتاین برای خانم ها باشد. آقایان بر خلاف خانم ها، علاقه ی زیادی به خواندن رمان ندارند، و در عوض بیشتر به کتاب های فلسفی، نجوم و تاریخ علاقه دارند، می توانید بر حسب علاقه طرف مقابل یک کتاب مناسب تهیه کنید.

هدیه ی شخصی

هدیه مناسب ولنتاین، هدیه ای است که روز خاص و خاطره انگیزی برای عشقتان رقم بزند. ولی منظور از خاص بودن یعنی چه؟ به عنوان مثال شما می توانید، اسم ، عکس، یا تکیه کلام عشق خود را روی هدیه هک کنید، مثلا اسم یا عکس روی لیوان، تیشرت، ساعت و . . . می تواند هدیه ی خاصی باشد. و یا اینکه می توانید پازل عکس سفارشی تهیه کنید، برای این کار می توانید یکی از عکس های خاطره انگیز با عشقتان را در سایز بزرگ چاپ و به پازل تبدیل کنید.

مکعب روبیک

مکعب روبیک می تواند ایده ی جالبی به عنوان یک هدیه مناسب ولنتاین باشد، برای این کار شما می توانید یکی از عکس های زیبا و خاطره انگیز با عشقتان را روی مکعب روبیک زده و آن را به عشقتان هدیه دهید. این کادو می تواند هم ماندگار باشد و هم جنبه ی سرگرمی داشته باشد.

ست عطر، اسپری و مام

این ست برای آقایان می تواند هدیه مناسب ولنتاین باشد، و بهتر است که برای یک برند معروف باشد.

بیشتر بخوانید: چرا عطر بهترین هدیه است 

استند

سفارش استند، با اسم عشق تان، یا اسم هردویتان یا یک عکس خاطره انگیز از شما و عشق تان می تواند به عنوان یک هدیه مناسب ولنتاین باشد. قطعا عشق شما با دیدن این هدیه بسیار خوشحال خواهد شد.

ست کیف و کمربند

این ست یک کادو برای ولنتاین برای آقایان سخت پسند! نکته ی قابل توجه این است که کمربند بایستی متناسب با سن عشق شما باشد.

کیف کار

تهیه ی یک کیف کار متناسب با شغل و موقعیت اجتماعی آقایان می تواند برای ولنتاین هدیه ی مناسبی باشد. کیف چرم در مقایسه با سایر کیف ها جذابیت بیشتری دارد، و برای آقایان شیک پوش بسیار برازنده است.

جعبه ی موسیقی

شما می توانید با تهیه ی یک جعبه ی موسیقی قرمز رنگ، آهنگی که با آن خاطره دارید را برای عشقتان هدیه دهید و خاص ترین کادو برای ولنتاین را تهیه کنید.

انگشتر

مهم نیست که انگشتر کادو برای ولنتاین طلا باشد، یا نقره و یا استیل، مهم عشق و علاقه ی شما به یکدیگراست. اگر از عشق و پایندی طرف مقابل مطمئن هستید و می دانید که همیشه انگشتر را در دست خواهد داشت، انگشتر انتخاب مناسبی برای هدیه ولنتاین است.

لوازم آرایش

لاک، کرم پودر، رژ، ناخن، لوازم آرایش چشم و . . . می تواند یک خانم را بسیار خوشحال کند. البته لازم به ذکر است که بهتر است این لوازم را درون یک جعبه یا سبد با بسته بندی خاصی قرار دهید.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین برند های لوازم ارایشی

قاب عکس

یک قاب عکس شیک و جذاب برای عکس های خاطره انگیز که همیشه روی میز و جلوی دید باشد، کادوی مناسبی برای ولنتاین است. شما می توانید قاب عکس را به صورت دست ساز و خودتان تهیه کنید. قاب عکس می تواند به این شکل باشد که عکس دو نفره شما در وسط آن باشد و دور تا دور عکس را با دست نوشته هایتان که شما را به یاد عشقتان و روز هایی که با هم بوده اید، بیاندازد پر کنید و جملات عاشقانه ای بنویسید. نوشته ها را یکدست کنید تا دکور اتاق ساده باشد و عشق تان با هر بار دیدن این قاب عکس به یاد شما بیافتد.

ساعت

ساعت هم برای آقایان و هم خانم ها می تواند به عنوان کادو برای ولنتاین مناسب باشد، ساعت با بند های چرمی برای آقایان و ساعت با بند های نقره ای یا طلایی می تواند هدیه مناسب ولنتاین باشد و عشقتان را خوشحال کند.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید ساعت مچی زنانه

باکس حرف

شما با تهیه ی باکس حرف اول اسم عشقتان و پرکردن آن با شکلات یا گل عشقتان را خوشحال کنید.

زیورآلات

زیورآلات طلا یا نقره بر حسب بودجه ی شما می تواند کادو برای ولنتاین باشد، هدیه ای سورپرایز کننده ای برای خانم ها خوش سلیقه، البته لازم به ذکر است که خانم ها مشکل پسند هستند و شما به عنوان آقا باید دقت و سلیقه ی خاصی در خریدن زیور آلات خرج دهید. زیور آلاتی به شکل قلب با اسم عشقتان می تواند مناسب باشد .

دفترچه یادداشت مینیاتوری

یک هدیه مناسب ولنتاین هدیه ای است که عشق شما را خوشحال کند. دفترچه یادداشت مینیاتوری در صورتی که عشقتان علاقه مند به نوشتن خاطره هایش باشد، هدیه ی مناسبی است. شما می توانید این دفترچه را یا سلیقه ی خود تزئین کنید.

سبد ولنتاین

شما می توانید سبد هایی که مخصوص ولنتاین هستند را تهیه کنید، داخل سبد را از وسایلی که عشقتان دوست دارد پرکنید. کادو برای ولنتاین اگر با دست خود شما درست شود تاثیر بیشتری خواهد داشت.

در آخر

در روز ولنتاین رفتن به یک رستوران و کافی شاپ شیک و جذاب و برگزاری مراسم روز عشق در آنجا می تواند خاطره ای دل انگیز برای شما و عشقتان رقم بزند.

این مطلب در بخش تحریریه سایت ایرانوس گردآوری شده و استفاده از آن برای اهداف غیر تجاری و با قید نام منبع بلامانع است.

ارسال نقد و بررسی

لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی شما *

نام *

ایمیل *

سایت

عضویت در خبرنامه

آخرین اخبار ما را مستقیما در ایمیل خود دریافت نمایید

خرید برندهای محبوب

ممکنه به این نوشته ها هم علاقمند باشی

گواشا تراپی یا استون تراپی؛ یک کبودی و هزار مزیت!

روش های تقویت موی نازک با چند حرکت ساده و روزمره!

روش ساخت ماسک در خانه

طرز درست کردن پد الکلی در خانه

فروشگاه عطر و ادکلن ایرانوس، گستره‌ای به وسعت عطر و ادکلن‌های مردانه (پرفیوم مردانه، عطر مردانه، ادو پرفیوم مردانه، ادو تویلت مردانه، ادکلن مردانه ، ادو فرش مردانه)، عطر و ادکلن‌های زنانه (پرفیوم زنانه، عطر زنانه، ادو پرفیوم زنانه ، ادو تویلت زنانه، ادکلن زنانه، ادو فرش زنانه)، عطر های اصیل دست ساز از برندهای متنوع، متعدد و سرشناس جهانی همچون عطر و ادکلن های برند هرمس (He mes)، دیور (Dio )، شنل (Cha el)، آمواژ (Amouage)، بربری (Bu be y)، بولگاری (Bvlga i)، دانهیل (Du hill)، کرید (C eed)، کارولینا هررا (Ca oli a He e a)، لالیک (Lalique)، مون بلان (Mo Bla c) و … را خواهید دید که خوش نام ترین نمایندگان کشورهای فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، سوئیس، آلمان، انگلستان، عمان، امارت و امریکا هستند. تلخ و تند یا شیرین و ترش، در این بخش رایحه مورد علاقه خود را بر اساس انواع پرفیوم (Pa fum)، ادو پرفیوم (Eau De Pa fum)، ادو تویلت (Eau De Toile e) و ادکلن (Eau De Colog e) انتخاب کنید. ایرانوس پس از ۳ سال از آغاز فعالیت، امکان تحویل کالا را به‌صورت رایگان (در مورد خریدهای بیش از صدهزارتومان) پس از ثبت سفارش و خرید عطر و ادکلن فراهم کرده است.

© کپی رایت ۱۳۹۹– کليه حقوق اين سايت متعلق به فروشگاه آنلاین ایرانوس می‌باشد.

بهترین هدیه برای ولنتاین